Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia tas per parą labai jau grubus vertinimas. Yra para - darbo dienos ir poilsio dienos. Kaip rašo, pernai Vilniuje autobusais ir troleibusais pervežta 193 mln. keleivių. Tai jei padaliname iš dienų skaičiaus metuose, gaunasi, kad per parą pervežta 528 tūkst. Bet jei grubiai vertinant, per darbo dieną turėtų būti pervežama virš 600 tūkst. Jei taip vertinant, tai 1999 m. Vilniuje per darbo dieną galėjo būti pervežama apie 900-1000 tūkst. keleivių. Atmetus mikrautobusus (tuo metu buvo jų bumas) ir privačius autobusus (tuo metu jų maršrutų buvo nemažai), autobusų parko autobusai ir troleibusai turėjo pervežti apie 800-900 tūkst. keleivių. Taigi, grubiai vertinant, dabar keleivų trečdaliu mažiau.

    Comment


      Man tai nepatinka Karosa autobusų pirmosios durys, nes jų atsidaro tik viena pusė. O antros durų pusės pritvirtintos lentynos ir šluotos su semtuvėliais, ir Karosose bus labai siaura įlipti.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
        Man tai nepatinka Karosa autobusų pirmosios durys, nes jų atsidaro tik viena pusė. O antros durų pusės pritvirtintos lentynos ir šluotos su semtuvėliais, ir Karosose bus labai siaura įlipti.
        Šluotas ir semtuvėlius galima lengvai patraukti O šiaip tai autobusuose yra galimybė nustatyti, kad atsidarytų abejos arba tik vienerios priekinės durys.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Įlipimas per priekines durys, o išlipimas per likusias durys dar yra šiuose miestuose: Šiauliuose, Ukmergėje.
          Aš prie naujos tvarkos priprasiu.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Karosose viena priekinių durų pusė (arčiau veidrodėlių) yra atjungta nuo valdymo, nes užkliudavo už veidrodėlių. Bet vairuotojas nenorės prarasti lentynos, nes jį yra prisukta (privirinta prie durų, kuriuos yra nedarinėjamos, nes atjungtos nuo valdymo), nes vairuotojai ant jos pasideda savo daiktus.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė centras85 Rodyti pranešimą
              Įlipimas per priekines durys, o išlipimas per likusias durys dar yra šiuose miestuose: Šiauliuose, Ukmergėje.
              Aš prie naujos tvarkos priprasiu.
              Šaltiniai?
              Parašė centras85 Rodyti pranešimą
              Karosose viena priekinių durų pusė (arčiau veidrodėlių) yra atjungta nuo valdymo, nes užkliudavo už veidrodėlių. Bet vairuotojas nenorės prarasti lentynos, nes jį yra prisukta (privirinta prie durų, kuriuos yra nedarinėjamos, nes atjungtos nuo valdymo), nes vairuotojai ant jos pasideda savo daiktus.
              Susiras kur kitur dėti daiktus. Dabar atsives ir vairuotojų (ne)tvarkingumo problema - teks jiems savo daiktus slėpti nuo keleivių tiek dėl estetinio vaizdo, tiek dėl vagysčių atvejų.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Čia tas per parą labai jau grubus vertinimas. Yra para - darbo dienos ir poilsio dienos. Kaip rašo, pernai Vilniuje autobusais ir troleibusais pervežta 193 mln. keleivių. Tai jei padaliname iš dienų skaičiaus metuose, gaunasi, kad per parą pervežta 528 tūkst. Bet jei grubiai vertinant, per darbo dieną turėtų būti pervežama virš 600 tūkst. Jei taip vertinant, tai 1999 m. Vilniuje per darbo dieną galėjo būti pervežama apie 900-1000 tūkst. keleivių. Atmetus mikrautobusus (tuo metu buvo jų bumas) ir privačius autobusus (tuo metu jų maršrutų buvo nemažai), autobusų parko autobusai ir troleibusai turėjo pervežti apie 800-900 tūkst. keleivių. Taigi, grubiai vertinant, dabar keleivų trečdaliu mažiau.
                836,7 tūkst. per parą neabejotinai yra darbo dienos skaičiai
                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                Comment


                  Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                  Įlipimas per priekines durys, o išlipimas per likusias durys dar yra šiuose miestuose: Šiauliuose, Ukmergėje.
                  Aš prie naujos tvarkos priprasiu.
                  Šiauliuose - ne.

                  Comment


                    Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
                    Šiauliuose - ne.
                    Panevėžyje - Taip. Ir ten nieko, nors visko pasitaiko...
                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                    Comment


                      Nevisi vairuotojai netvarkingi. Yra ir tvarkingų.
                      Šaltinių nėra, nes yra paklausta pažįstamų trumposiomis žinutėmis.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                        Nevisi vairuotojai netvarkingi. Yra ir tvarkingų.
                        Šaltinių nėra, nes yra paklausta pažįstamų trumposiomis žinutėmis.

                        Vilniaus vairuotoju nuostata yra tokia: tvarkingai laikytis naujosios tvarkos, jokiu budu neileidineti zmoniu pro kitas duris,tik pro priekines visada ,kad susidarytu transporto eiles stotelese, kad butu veluojama ir praleidziami reisai,kad zmones rasytu skundus visur kur imanoma ,kad si tvarka butu atsaukta. Beje oficialiai tei nera priimta galutinai tokia tvarka,tai bus tik 2 menesiu eksperimentas,kuriam pasiteisinus si tvarka isliks ir toliau,o nepasiteisinus-bus atsaukta.

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          kad zmones rasytu skundus visur kur imanoma ,kad si tvarka butu atsaukta.
                          Aha, o skundų jie tuos 2 mėnesius nepriiminės. Keista, kad iš tavęs to dar neišgirdau. Karosų durys priekinės yra normalios, o atjungtos buvo tik dėl to, kad vairuotojai norėjo daugiau vietos savo rakandams. Dabar bus pajungtos abi durų pusės. Šiaip durys neturi kabinti veidrodėlių.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Aha, o skundų jie tuos 2 mėnesius nepriiminės. Keista, kad iš tavęs to dar neišgirdau. Karosų durys priekinės yra normalios, o atjungtos buvo tik dėl to, kad vairuotojai norėjo daugiau vietos savo rakandams. Dabar bus pajungtos abi durų pusės. Šiaip durys neturi kabinti veidrodėlių.

                            Kas skundu nepriimines? Priims. gali rasyti parkui,gali savivaldybei ,gali seimui, visur priims:-)) Nelabai supratau ka cia tuo norejai pasakyti.

                            Comment


                              Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                              Panevėžyje - Taip. Ir ten nieko, nors visko pasitaiko...
                              Bet gi ten keleivių srautai juokingai maži. Nors kartais ilgėliau užtrunka stotelėse. Ypač kai geras oras - tuomet daugiau žmonių.

                              Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                              Nevisi vairuotojai netvarkingi. Yra ir tvarkingų.
                              Šaltinių nėra, nes yra paklausta pažįstamų trumposiomis žinutėmis.
                              Teks patikėti ne SMS'ais, o šio forumo dalyviais.


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Vilniaus vairuotoju nuostata yra tokia: tvarkingai laikytis naujosios tvarkos, jokiu budu neileidineti zmoniu pro kitas duris,tik pro priekines visada ,kad susidarytu transporto eiles stotelese, kad butu veluojama ir praleidziami reisai,kad zmones rasytu skundus visur kur imanoma ,kad si tvarka butu atsaukta. Beje oficialiai tei nera priimta galutinai tokia tvarka,tai bus tik 2 menesiu eksperimentas,kuriam pasiteisinus si tvarka isliks ir toliau,o nepasiteisinus-bus atsaukta.
                              Ateis rugsėjis ir naujoji tvarka žlugs. Žinoma, jos iniciatoriai gali prastūminėti ją buldozeriu...

                              Comment


                                Tai skeptikai teigė, kad ši tvarka žlugs ir Panevėžyje. Tačiau žmonės apsiprato ir tokia tvarka sėkmingai gyvuoja. Gal ne visada vairuotojai jos laikosi, bet ji veikia.

                                Comment


                                  Panevėžys mažas miestas. Gal kas žino, kokie ten keleivių srautai ir kiek autobusų dirba gatvėse?

                                  Beje, Kijeve įvedami turniketai. Jie bus prie priekinių ir galinių durų. Atidarys juos elekotroninis bilietas. Įlipant pro priekines duris, bilietą bus galima nusipirkti ir pas vairuotoją. Išlipama bus pro vidurines (2 ir 3 jei dviguba transporto priemonė) duris. Kijeve nėra dvidurių autobusų, išskyrus midibusus Bogdan A092, kurie važinėja mažai apkraitais maršrutais arba kaip maršrutiniai taksi. Troleibusai visi su 3 durimis arba 4 (dvigubi). Tramvajai taip pat triduriai.
                                  Kol kas tik eskperimentuojama, bet valdžia nusiteikusi ryžtingai ir iki metų galo tikimasi įrengti turniketus bei paleisti naująją įlaipinimo tvarką visame antžeminiame VT.

                                  http://censor.net.ua/go/offer/ResourceID/162491.html

                                  O pas mus dar net nesugebėjo įdiegti e-bilieto...

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Vilniaus vairuotoju nuostata yra tokia: tvarkingai laikytis naujosios tvarkos, jokiu budu neileidineti zmoniu pro kitas duris,tik pro priekines visada ,kad susidarytu transporto eiles stotelese, kad butu veluojama ir praleidziami reisai,kad zmones rasytu skundus visur kur imanoma ,kad si tvarka butu atsaukta. Beje oficialiai tei nera priimta galutinai tokia tvarka,tai bus tik 2 menesiu eksperimentas,kuriam pasiteisinus si tvarka isliks ir toliau,o nepasiteisinus-bus atsaukta.
                                    Naivus tu Galvoji, jiems užteks valios, kad rudenį įlipimą per priekines duris atšaukti, net jeigu tvarka iš tiesų nepasiteisins visiškai ? Teisinsis, kad daug dėl naujos tvarkos padaryta, daug pinigų išleista. Juk nemažai autobusų jau perdaryta, netgi "propagandinio" pobūdžio svetainė sukurta, autobusuose per informatorius jau vyriškas balsas apie naujoves pranešinėja

                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Susiras kur kitur dėti daiktus. Dabar atsives ir vairuotojų (ne)tvarkingumo problema - teks jiems savo daiktus slėpti nuo keleivių tiek dėl estetinio vaizdo, tiek dėl vagysčių atvejų.
                                    Čia jau ne estetinio vaizdo bei tvakingumo klausimas Man įdomu, kur apskritai naujai perdarytose Karosose vairuotojai savo daiktus dėsis. Žiūrint iš šalies- nebent po kojomis.

                                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                    Įlipimas per priekines durys, o išlipimas per likusias durys dar yra šiuose miestuose: Šiauliuose, Ukmergėje.
                                    Aš prie naujos tvarkos priprasiu.
                                    Šiauliuose tikrai pro visas duris laipinama...

                                    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                    Panevėžyje - Taip. Ir ten nieko, nors visko pasitaiko...
                                    Esu minėjęs, kad nėra labai teisinga lyginti Klaipėdą bei Panevėžį su Vilniumi. Visgi sostinėje didesnė keleivių koncentracija transporto priemonėse

                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Panevėžys mažas miestas. Gal kas žino, kokie ten keleivių srautai ir kiek autobusų dirba gatvėse?

                                    Beje, Kijeve įvedami turniketai. Jie bus prie priekinių ir galinių durų. Atidarys juos elekotroninis bilietas. Įlipant pro priekines duris, bilietą bus galima nusipirkti ir pas vairuotoją. Išlipama bus pro vidurines (2 ir 3 jei dviguba transporto priemonė) duris. Kijeve nėra dvidurių autobusų, išskyrus midibusus Bogdan A092, kurie važinėja mažai apkraitais maršrutais arba kaip maršrutiniai taksi. Troleibusai visi su 3 durimis arba 4 (dvigubi). Tramvajai taip pat triduriai.
                                    Kol kas tik eskperimentuojama, bet valdžia nusiteikusi ryžtingai ir iki metų galo tikimasi įrengti turniketus bei paleisti naująją įlaipinimo tvarką visame antžeminiame VT.

                                    http://censor.net.ua/go/offer/ResourceID/162491.html

                                    O pas mus dar net nesugebėjo įdiegti e-bilieto...
                                    Yra didelis skirtumas tarp Kijeve įvedamos naujovės bei įlipimo per priekines duris. Drįsčiau teigti, jog Kijevo tvarka pasiteisintų ir Vilniuje... Nors pavyzdžiui, nežinau, kur ten tuose Bogdanuose ukrainiečiai turniketus montuos. Dogdanų dar nemažai Kijevo gatvėse... Lvove bei Donecke- irgi
                                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.27, 17:50.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Naivus tu Galvoji, jiems užteks valios, kad rudenį įlipimą per priekines duris atšaukti, net jeigu tvarka iš tiesų nepasiteisins visiškai ? Teisinsis, kad daug dėl naujos tvarkos padaryta, daug pinigų išleista. Juk nemažai autobusų jau perdaryta, netgi "propagandinio" pobūdžio svetainė sukurta, autobusuose per informatorius jau vyriškas balsas apie naujoves pranešinėja


                                      Čia jau ne estetinio vaizdo bei tvakingumo klausimas Man įdomu, kur apskritai naujai perdarytose Karosose vairuotojai savo daiktus dėsis. Žiūrint iš šalies- nebent po kojomis.
                                      Šaip tai vietos ten yra. Už sėdynės, šalia sėdynės. Man iš viso anksčiau buvo keista, kodėl Vilniuje leido vairuotojams okupuoti visą "Karosų" priekį ir priekines duris. Kodėl "Solariuose" nenaudojamos keleivių išleidimui priekinės durys? Kodėl didžiojoje dalyje naujųjų autobusų "Volvo" taip pat priekinės durys visiškai nenaudojamos? Ikarusų laikais to nebuvo. Kaip nebuvo ir pradėjus eksploatuoti padėvėtus vakarietiškus autobusus.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Šaip tai vietos ten yra. Už sėdynės, šalia sėdynės. Man iš viso anksčiau buvo keista, kodėl Vilniuje leido vairuotojams okupuoti visą "Karosų" priekį ir priekines duris. Kodėl "Solariuose" nenaudojamos keleivių išleidimui priekinės durys? Kodėl didžiojoje dalyje naujųjų autobusų "Volvo" taip pat priekinės durys visiškai nenaudojamos? Ikarusų laikais to nebuvo. Kaip nebuvo ir pradėjus eksploatuoti padėvėtus vakarietiškus autobusus.
                                        todel kad ziema salta. O kai pripranta vasara lipti,tada ir ziema raunasi pro priekines.

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          Kas skundu nepriimines? Priims. gali rasyti parkui,gali savivaldybei ,gali seimui, visur priims:-)) Nelabai supratau ka cia tuo norejai pasakyti.
                                          Kad juos ignoruos.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X