Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Būtent, ten yra vairuotojų susirinkimai. Deja, laipinti kaip kas nori nebus galima - bus visa tai tikrinama, bet vis tiek ta tikimybė, kad tave taip pagaus - labai maža. Nei pati keleivių kontrolė turės laiko ir noro terliotis, nei spės sulakstyti vietiniai tikrintojai, kurių yra labai nedaug.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBūtent, ten yra vairuotojų susirinkimai. Deja, laipinti kaip kas nori nebus galima - bus visa tai tikrinama, bet vis tiek ta tikimybė, kad tave taip pagaus - labai maža. Nei pati keleivių kontrolė turės laiko ir noro terliotis, nei spės sulakstyti vietiniai tikrintojai, kurių yra labai nedaug.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vilnius ketina pirkti naujus troleibusus, tarp kandidatų – baltarusių „Vytautai“
http://kauno.diena.lt/naujienos/ekon...ytautai-285471
rusai neperka situ baltarusisku koncervu, keli Kazanes mieste vazineja ir vairuotojai spjaudosi, o Navickas sapnuoja otkatus matyt...o be to vairuotojo kabina nelabai pritaikysi prie naujos keleiviu ilaipinimo tvarkos...o skoda amzinas troleibusas, sita visi zino...juokingi palyginimai man, paziurekite kaip Rygoje baltarusiu produkcija rudija troleibusu parko patvory...maza to baltarusiai naglai nukopijavo dizainaPaskutinis taisė OneMillion; 2010.06.23, 14:03.
Comment
-
2010 06 23 - Vilniečiai į viešąjį transportą lips pro priekines duris
Nuo liepos 15 dienos vilniečių ir miesto svečių į Vilniaus miesto viešąjį transportą bus prašoma įlipti pro pirmąsias duris. Naujoji tvarka leis pagerinti visuomeninio transporto saugumą, sumažinti keleivių kontrolei skirtas išlaidas ir padės surinkti daugiau pajamų už parduotus bilietus. Lietuvoje ši tvarka nėra naujovė – ji jau sėkmingai veikia Klaipėdoje, Panevežyje ir Kėdainiuose.
Vilniaus miesto vicemeras Romas Adomavičius teigia, jog naujoji tvarka veikia daugelyje vakarų Europos miestų. „Jei nuvyktume į didžiąsias Europos sostines, pamatytume, jog keleivių laipinimas pro pirmąsias duris nėra jokia naujovė. Tai yra sėkmingai veikianti sistema, gerinanti viešojo transporto paslaugų kokybę – važiuojantiems be bilieto, akivaizdžiai apsvaigusiems, asocialiems ar agresyviems keleiviams bus sunkiau patekti į transporto priemonę“, - teigia R. Adomavičius.
Pasak savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktoriaus Ginto Bliuvo, įdiegus keleivių laipinimą pro pirmąsias duris, atsiras galimybė Vilniaus viešąjame transporte įgyvendinti ir daugiau teigiamų pokyčių.
„Mūsų skaičiavimu, įgyvendinus šią naujovę 60 proc. sumažės keleivių be bilieto skaičius. Planuojama, kad pajamos už parduotus bilietus išaugs 8 mln. Lt. Papildomos įplaukos leis padidinti kasdien maršrutuose važinėjančių autobusų ir troleibusų skaičių“, - sako G. Bliuvas.
Lietuvoje naująją tvarką jau yra pritaikę Klaipėdos, Panevežio ir Kėdainių viešojo transporto tiekėjai. Keleiviai išsyk pajuto naujosios tvarkos teikiamą naudą.
Pasak G. Bliuvo, vilniečiai taip pat įpras prie keleivių laipinimo pro priekines duris. „Įgyvendindami naująją tvarką tikimės visuomenės solidarumo – prie jos įprasti užtruks šiek tiek laiko, tačiau pokyčiai bus įgyvendinti daug lengviau, jei keleiviai geranoriškai laikysis mūsų siūlomos tvarkos“, - sako G. Bliuvas.
Ruošiantis keleivių laipinimui pro priekines duris, Vilniaus miesto autobusai ir troleibusai bus specialiai pritaikomi naujajai tvarkai. Pasak UAB „Vilniaus autobusai“ generalinio direktoriaus Gintaro Nakučio, keleivių laipinimo pro priekines duris praktinis įgyvendinimas yra aptartas su vairuotojais ir buvo įsiklausyta į jų nuomonę.
„Kartu su vairuotojais modeliavome galimas situacijas, kai piko metu į autobusą nori įlipti daug keleivių ar į transporto priemonę bando brautis keleiviai be bilieto. Bendrai sutarimo būdu radome efektyviausius sprendimus galimoms probleminėms situacijoms“, - teigia G. Nakutis.
Įlipdami pro priekines duris, keleiviai privalės vairuotojui parodyti elektroninį bilietą, pažymėti turimą vienkartinį bilietą arba nusipirkti jį iš vairuotojo. Išlipti iš transporto priemonės keleiviai galės pro visas likusias duris. Jei į troleibusą norės patekti neįgalieji ar motinos su vežimėliais, vairuotojas leis jiems patekti į transporto priemonę pro specialiai tam pritaikytas duris. Jei autobuso ar troleibuso lauks daug keleivių, vairuotojas galės priimti sprendimą įleisti žmones pro visas transporto priemonės duris.
Per 2009 metus Vilniaus miesto autobusais ir troleibusais buvo vežta 193,3 mln. keleivių. Vilniuje yra 70 autobusų ir 20 troleibusų maršrutų, kuriais šiuo metu kasdien kursuoja 390 viešojo transporto priemonių. Per mėnesį Vilniaus miesto viešajame transporte yra sulaikoma apie 6 tūkst. pažeidėjų, kurie sumoka apie 150 tūkst. Lt. Baudų.
Daugiau informacijos apie pokyčius Vilniaus miesto viešajame transporte – http://www.pirmosiosdurys.lt/
Comment
-
Vilnius ketina pirkti naujus troleibusus, tarp kandidatų – baltarusių „Vytautai“
http://www.diena.lt/naujienos/miesta...ytautai-285471
Na nežinau kaip jums, bet man šių aparatų dizainas visiškai nesižiūri. Aišku čia kiekvieno skonio reikalas.
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąVilnius ketina pirkti naujus troleibusus, tarp kandidatų – baltarusių „Vytautai“
http://www.diena.lt/naujienos/miesta...ytautai-285471
Na nežinau kaip jums, bet man šių aparatų dizainas visiškai nesižiūri. Aišku čia kiekvieno skonio reikalas.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąVilnius ketina pirkti naujus troleibusus, tarp kandidatų – baltarusių „Vytautai“
http://kauno.diena.lt/naujienos/ekon...ytautai-285471
rusai neperka situ baltarusisku koncervu, keli Kazanes mieste vazineja ir vairuotojai spjaudosi, o Navickas sapnuoja otkatus matyt...o be to vairuotojo kabina nelabai pritaikysi prie naujos keleiviu ilaipinimo tvarkos...o skoda amzinas troleibusas, sita visi zino...juokingi palyginimai man, paziurekite kaip Rygoje baltarusiu produkcija rudija troleibusu parko patvory...maza to baltarusiai naglai nukopijavo dizaina
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąVisiškai pritariu dėl bjauraus dizaino, be to, kam Vilniuj reikia naujesniu troleibusu, jei turim kruva dar nepasenusiu Solariu?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBūtent, ten yra vairuotojų susirinkimai. Deja, laipinti kaip kas nori nebus galima - bus visa tai tikrinama, bet vis tiek ta tikimybė, kad tave taip pagaus - labai maža. Nei pati keleivių kontrolė turės laiko ir noro terliotis, nei spės sulakstyti vietiniai tikrintojai, kurių yra labai nedaug.
Štai kiek pinigų privers išleisti naujoji tvarka. Ankstesnis siūlymas- laipinti pro priekines duris tik savaitgaliais bei darbo dienomis po 20 val.- Vilniui šiuo metu būtų ne toks skausmingas. Kažkodėl tai nuspręsta tvarką pakeisti.
Bent jau piko metu Vilniuje ne mažiau kaip 50 proc. visų stotelių yra pilnos laukiančių keleivių. Suprantama, bus laipinama pro visas duris. tai kam reikalingas toks teorinis naujos tvarkos įvedimas?
Akivaizdu, jog mūsų klerkai pasielgė ne visai pagalvoję apie pasekmes. Pagyvensim- pamatysim, kas bus.
P.S. cha, oficialiame pranešime visiškai nepaminėtos neigiamos projekto pusės. Man kvepia propaganda
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąVilnius ketina pirkti naujus troleibusus, tarp kandidatų – baltarusių „Vytautai“
http://kauno.diena.lt/naujienos/ekon...ytautai-285471
rusai neperka situ baltarusisku koncervu, keli Kazanes mieste vazineja ir vairuotojai spjaudosi, o Navickas sapnuoja otkatus matyt...o be to vairuotojo kabina nelabai pritaikysi prie naujos keleiviu ilaipinimo tvarkos...o skoda amzinas troleibusas, sita visi zino...juokingi palyginimai man, paziurekite kaip Rygoje baltarusiu produkcija rudija troleibusu parko patvory...maza to baltarusiai naglai nukopijavo dizaina
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąVisiškai pritariu dėl bjauraus dizaino, be to, kam Vilniuj reikia naujesniu troleibusu, jei turim kruva dar nepasenusiu Solariu?
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimą
Kam reikalingos tokios sonines atsilenkiancios sedynes? Juk taip sedinciam zmogui praeinantys visas kojas numindys...kazkaip cia jau baltarusai labai savotiskai (rusiskai ) sugalvojo....
Comment
-
Na ir baisuoklis...
Ir kokybė jaučiu labai prasta, jei net Rusijos miestai jo atsisakė.
štai foto komentarai iš rusiškų/baltarusiškų forumų:
http://www.avtobahn.ru/index.php?mod...fo&info_id=206
http://x5.by/2009/03/25/vystavka_avt...kspo_2009.htmlPaskutinis taisė oranger; 2010.06.23, 15:53.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
štai foto komentarai iš rusiškų/baltarusiškų forumų:
Atvaizdas
http://www.avtobahn.ru/index.php?mod...fo&info_id=206
Atvaizdas
http://x5.by/2009/03/25/vystavka_avt...kspo_2009.html
siaubas kokia surinkimo kokybe...jei jau is isores paliko tokiais baosybes,tai kaip ten bus surinkta tai ko nesimato?? Visiskas slamstas bus padarytas.O dar kiti cia giria,kad baltarusija atseit kazka gamina. stiklus plastelinu uztepa,kad plysiu nebutu...:-))
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąsiaubas kokia surinkimo kokybe...jei jau is isores paliko tokiais baosybes,tai kaip ten bus surinkta tai ko nesimato?? Visiskas slamstas bus padarytas.O dar kiti cia giria,kad baltarusija atseit kazka gamina. stiklus plastelinu uztepa,kad plysiu nebutu...:-))
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąmanau jau ten viskas nuspresta jei sitaip reklaminasi ir giria Vytautus DDD siusk nesiuntes o vilnieciams teks katulintis sitais pigiais troleibusias ai dar laipioti per priekines duris Zuokas bent solaris nupirko, kurie netokie manevringi kaip kad Vyciokai DD
Dingus is miesto sovietinems masinoms, vilniaus gatves tapo svaresnes. Dabar sitie troleibusai po keliu menesiu prades asfalta laistyti tepalais is visokiu reduktoriu ir pan. Vilniaus gatvemis vel nusities per vidury juodos juostos is tepelu,o ziema gatviu sniegas bus juodas kaip maskvoje:-)
Comment
Comment