Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSu troleibusais bus problemų. Nes jei stotelėje vienas stovės ir į jį įlipti lauks eilutė, už jo stovintys troleibusai, į kuriuos keleiviai jau bus sulipę, pajudėti negalės.
Comment
-
Nes įlaipinama pro visas duris. Pakaks vienam troleibusui ilgiau užsibūti stotelėje įlaipinant ir visi paskui jį stovintys troleibusai stovės.
Autobusams, žinoma, yra galimybė apvažiuoti.
Esmė tame, kad nei Klaipėdoje, nei kaip pavyzdžiu pateikiamuose Vakarų Europos miestuose, autobusų (troleibusų) pro stoteles per valandą pravažiuoja daug mažiau, nei Vilniuje. Klaipėdoje įstotelė geriausiu atveju atvažiuoja vienu metu du autobusai. Vilniuje kartais susidaro eilė laukiančių įvažiuoti į stotelę. Stotelėse sustoję du ar trys autobusai ar troleibusais yra dažnas reiškinys. Viskas paprasta - Vakaruose autobusai nėra pagrindinė transporto priemone tokio dydžio miestuose kaip Vilnius ar didesniuose.
Vilniuje (Klaipėdoje taip pat, bet mažiau) dar yra bespredelą keliantys mikroautobusai, kurie užlenda stotelėje prieš stojantį autobusą ar troleibusą. Arba sustoja stotelės pradžioje ir autobusas ar troleibusas turi jį apvažiuoti arba laukti, kol nuvažiuos, kad galėtų įvažiuoti į stotelę. Todėl stotelėse užtrunkama tikrai ilgiau, nei turėtų būti užtrunkama. O dabar dar ir įlaipinimas pailgins stovėjimo stotelėse laiką.
Visi per daugelį metų priimami sprendimai dėl VT tik atitolina jį nuo žmonių, daro nepatrauklų, nepatikimą, nepatogų keleiviui. O ir kaina nebeatitinaka kokybės. Todėl nėra ko stebėtis, kad VT daugiausia naudojasi tik mažas pajamas turintys asmenys, invalidai, pensininkai, studentai ir moksleiviai.Paskutinis taisė Al1; 2010.06.22, 11:49.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes įlaipinama pro visas duris. Pakaks vienam troleibusui ilgiau užsibūti stotelėje įlaipinant ir visi paskui jį stovintys troleibusai stovės.
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąNa to neįmanoma išvengti. Keli patarimai: visada turėti pasiruošus bilietukus arba mėnėsinius (elektroninius) bilietus. Perkant bilietėlį, turėti tikslią sumą. Taip bus taupomas kitų keleivių laikas ir jie greičiau sulips į troleibusus ir autobusus.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNe iš savivaldybės ten žinios, o iš vairuotojų. Šiandien visi apie tai tik ir kalba. Mano girdėta versija šiek tiek kitokia: jei (o ne kur) žmonių yra daug, tada leidžiama per visas duris. Apie tai, kad viskas bus nuo liepos 1, negirdėjau. Visur buvo linksniuojama liepos 15. Lengviausia yra pripratinti Panerius - ten žmonių ne tiek daug. Be to, kaip yra minėjęs centras85, jau yra vairuotojų, kurie laipina pro priekį (jau pratina ).
Taip ,taip nuo liepos 15 d. Tiesiog spausdinant buvo praleistas skaicius.
Comment
-
Parašė Edgarass Rodyti pranešimąBlemba kaip žiauru, kad 4A naikinamas. Kvailiau nesugalvosi... Man atrodo, kad Mickūnų gyventojai nesitaikstys su tuo ir rašys skundus, kol negrąžins 4A.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKauno Jonavos g. stotelėje (link Jurbarko g.) stoja miesto troleibusai, autobusai, priemiestiniai autobusai ir didelių problemų tame nekyla.
Su 4A žiauru, bet susisiekimas vis tiek išliko. VA kažką turėjo daryti su tuo 67, kuriuo važiavo vos kelios bobutės (ir skundėsi, kad joms nepatogu lipti tuo 1 laipteliu, kuris yra pas VanHool A508) ir dar visos be bilietų.
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąPas mus tai sprendžiama gana paprastai. Truputi atbuline pavara ir apvažiuojam. Arba, jei atvažiuojančio autobuso vairuotojas mato, kad stotelės kišenėje kamštis ir išlipančiųjų nėra, tai išvis nestoja toje stotelėje. Aišku, tai neadekvatu keleiviams, kurie gal laukė to autobuso stotelėje. Na, su troleibusu kažin ar taip pamanevruosi...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Edgarass Rodyti pranešimąO čia seniai Islandijos stotelės laukimo namuke padaryta ta dirbtinė žolytė ir garso kolonėlė iš kurios sklinda paukščių čiulbėjimas?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet dabar turės leisti didesnį autobusą. Be to, įtariu, greitai šiuo maršrutu iki N. Vilnios pradės važinėti rajono autobusų parko mikroautobusai ar autobusas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNe iš savivaldybės ten žinios, o iš vairuotojų. Šiandien visi apie tai tik ir kalba. Mano girdėta versija šiek tiek kitokia: jei (o ne kur) žmonių yra daug, tada leidžiama per visas duris. Apie tai, kad viskas bus nuo liepos 1, negirdėjau. Visur buvo linksniuojama liepos 15. Lengviausia yra pripratinti Panerius - ten žmonių ne tiek daug. Be to, kaip yra minėjęs centras85, jau yra vairuotojų, kurie laipina pro priekį (jau pratina ).Parašė praeivis Rodyti pranešimąTaip ,taip nuo liepos 15 d. Tiesiog spausdinant buvo praleistas skaicius.
Chm... Kas čia per "įlipimas tik per priekines duris, kai stotelėje žmonių mažai, ir pro visas, kai daug"? Vadinasi, vairuotojui paliekama laisvai pasirinkti, kurioje stotelėje žmonių daug, o kurioje- mažai ? Tuomet daug kas tampa aišku- vairuotojas, kuris visų pirma yra suinterisuotas neatsilikti nuo grafiko (tai lengvai patikrinama per e-kompiuterį), ir toliau visur laipins pro visas duris, o kas paskui patikrins, kurioje stotelėje žmonių buvo daug, o kurioje- mažai? Atrodo, niekas. Juk mobilus ekipažas, netgi jei jis bus, nepajudės iš vietos, kol vairuotojasjo neiškvies jo, o mano aukščiau aprašytu atveju vairuotojas ir yra pagrindinis pažeidėjas.
Na, prisikalbėjau aš aukščiau, gal daug kas manęs ir nesupras Bet papraščiau tariant- jei nauja tvarka įsigalios praeivio pateiktu būdu (įlipimas pro visas duris, jei žmonių daug, ir tik pro priekines, jei mažai), tai nebus jokių galimybių kontroliuoti jos laikymąsi. Tuomet kyla klausimas- o kam apskritai naujas taisykles įvesti taip greitai, spontaniškai ? Gal geriau jau susėti prie stalo, aptarti naujovės detales su visomis pasekmėmis, ir tik paskui jau kažką vykdyti . Nes man susidarė įspūdis, kad viskas bus įgyvendinta greitai ir skubiai- galbūt dėl siekio parodyti ES, kad mes integruojamės į Vakarus
"Karoče" (amiko, atleisk- negaliu surasti jokio lietuviška atitikmens šiam žodžiui ) - siūlyčiau savivaldybei nelyginti Vilniaus nei su Klaipėda, nei tuo labiau su Vakarais, ir kol kas nekeisti esamos tvarkos, o gerai viską apgalvoti, ir priimti tinkamiausią šiuo metu Vilniui sprendimą- aš tikiu, toks sprendimas yra, tereikia šiek tiek pagalvoti
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKauno Jonavos g. stotelėje (link Jurbarko g.) stoja miesto troleibusai, autobusai, priemiestiniai autobusai ir didelių problemų tame nekyla.
Troleibusai vienas kitą aplenkti negali, o autobusai- gali. Bet vilniaus gatvėse, kurios nėra itin plačios, tai nėra saugus manevras.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.22, 22:36.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąChm... Kas čia per "įlipimas tik per priekines duris, kai stotelėje žmonių mažai, ir pro visas, kai daug"? Vadinasi, vairuotojui paliekama laisvai pasirinkti, kurioje stotelėje žmonių daug, o kurioje- mažai ? Tuomet daug kas tampa aišku- vairuotojas, kuris visų pirma yra suinterisuotas neatsilikti nuo grafiko (tai lengvai patikrinama per e-kompiuterį), ir toliau visur laipins pro visas duris, o kas paskui patikrins, kurioje stotelėje žmonių buvo daug, o kurioje- mažai?
Taip ,tai palikta vairuotojo nuoziurai.Jei keleiviu daug-laipinti pro visas duris, jei atsiliekama nuo grafiko-irgi laipinti pro visas duris.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTen jau daugiau nei gandų lygis. Dabar gi visokie susirinkimai vyksta.
Visa esme tame,kad tai primestas savivaldybes sprendimas. Nai troleibusu ,nei autobusu parko nei valdzia ,nei vairuotojai to nenori. Bet kadangi jie pavaldus savivaldybei,tai ir vykdys si sprendima. Vilniaus meras nevazineja troleibusais ir jam pofix kiek laiko jie stoves stotelese:-)
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTaip ,tai palikta vairuotojo nuoziurai.Jei keleiviu daug-laipinti pro visas duris, jei atsiliekama nuo grafiko-irgi laipinti pro visas duris.
Be to "daug žmonių stotelėje"- labai reliatyvi sąvoka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTen jau daugiau nei gandų lygis. Dabar gi visokie susirinkimai vyksta.
Comment
Comment