Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Na matau, kad Kirtimuose 18 keleivių srautas beveik lygus nuliui.
    Todėl jis ten ir nereikalingas.
    nukreipti mikroautobusą Eišiškių plentu būtu per rizikinga- žmonės piktinsis, kad nebėra tiesioginio mikriuko tarp Stoties ir Oro uosto), Geologų g., Eišiškių pl., Mechanikų g, Salininkų g.- apsisuks prie Maximos.
    Bet gi oro uostas irgi yra Kirtimai. Iš jo irgi srautas nulinis. Ten pakanka 1, 2 autobusų, 15, 20 ir 47 mikroautobusų (pastarieji ten nedaug keleivių surenka) ir automotrisės. Beje, nereikia pamiršti, kad 18 važiuoja tik darbo dienomis maždaug kas 80 min.
    Keleivių tikrai padaugės- juk salininkiečiai naudosis tiesioginiu mikriuku į Stotį.
    Nemanau. 71 yra žymiai patogesnis už 82, nes važiuoja per centrą ir priveža prie didžiųjų mikrorajonų. Tarkim man jis yra netgi labai tinkamas (iš namų į sodą). 71 kai tik jį pratęsė iki Salininkų, važiavo kas 10-12 min. savaitgaliais nuo ryto iki pat 20-21 val. (d.d. iki 22) Dabar - http://www.minibus.lt/miesto-marsrutai/ . Tai rodo, kad mokių keleivių ten nedaug.
    82 kursuoja į Miškinius bei Juodšilius bei važiuoja tik rytiniu Salininkų pakraščiu, tad pavyzdžiui, gyvenantiems Mechanikų g. bei sodininkams, kurių sodybos išsidėsčiusios vakariau Maxinos, iki 82 iš tiesų toli eiti. Patys žinote, kokie yra perpildyti Salininkų autobusai ir jie ne taip jau dažnai kursuoja, tad suprantama, 18 mikriuku tikrai naudosis tie, kam negaila 1 papildomo lito už greitį ir komfortą.
    Kaip tik ir pakanka to vieno 82. Mechanikų g. yra privatūs namai, kurių savininkai turi mašinas. Be to, kaip rodo ilgametė važinėjimo 19-u patirtis, tarp žiedo ir Salininkų st. važiuoja labai mažai žmonių. Neretai - 0. Trečdalis 19-o išlipa stotelėse Sodai-Jašiūnų-Pervaža (daugiausiai - Pervažoje), 2/3 likusių išlipa Melioratorių st., Salininkų st. išlipa paskutiniai. Toliau važiuoja ne daugiau 5-6 žmonių.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Šią savaitę kasdien sugenda visi 4 dienos metu kursuojantys autobusai 36 maršrutu tiek į miesto pusę, tiek iš miesto pusės. O rezerviniai nespėja pravažiuoti net pirmo rato.
      Šiandien apie 12:16 val., vienas autobusas buvo pilnas ir net nesustojo St. Jeruzalė,
      o 11:51 val., St. Jeruzalė 36 maršruto autobusui sudegė variklis tai buvo važiuojantys į Pagubę.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
        Vilnietizz, aš jau šioje temoje neseniai rašiau, kad kai kada 36 įlaipina per priekines duris. O kabinos pertvara tikrinti bilietų netrukdo.
        Manyčiau, tavo atveju priekinės duris buvo atidarytos dėl autobuso perpildymo, kad žmonėms patogiau būtų įlipti/išlipti (t.y. šiuo atveju panaudotos visos 3 durys)
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          2 ir 3 durų neatidarė. Vasaros sezono metu turėti 36 kursuoti ne 4 autobusai, o kokie 6-8 autobusai, nes tie 4 būna perpildyti ir sugenda. O 76 reikėtų pridėti dar vieną būtent dėl Žaliųjų Ežerų.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            36-u gi 6 autobusai kursuoja, o ne 4!
            Vairuotojas, matyt, klaidingai pagalvojo , kad jau galioja įlipimo tik per priekines duris tvarka
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              71 yra žymiai patogesnis už 82, nes važiuoja per centrą ir priveža prie didžiųjų mikrorajonų. Tarkim man jis yra netgi labai tinkamas (iš namų į sodą). 71 kai tik jį pratęsė iki Salininkų, važiavo kas 10-12 min. savaitgaliais nuo ryto iki pat 20-21 val. (d.d. iki 22) Dabar - http://www.minibus.lt/miesto-marsrutai/. Tai rodo, kad mokių keleivių ten nedaug.
              Viskas tiesa, tik nelabai sutinku su pabrauktuoju sakiniu. Tiesia linija iš Stoties į Salininkus nenuvažiuosi, nes reikia apvažiuoti oro uostą, todėl autobusai važiuoja savotišku puslankiu. Tai pailgina kelionės trukmę, todėl tarkim 19 maršrutas įveikia visą trasą per ~30min., o piko metu šiek tiek ilgiau. ten gyvenantys žmonės paprastai dirba/studijuoja Vilniuje, o ir rimčiau apsipirkti važiuoja iš Salininkų, nes jame tėra tik mažytė MAXIMA ir dar 2-3 vietinės netinklinės parduotuvėlės. Sodininkai kita tema, nors nemažai sodų, ypač esantys netoli Salininkų g., yra gyvenami ne tik vasarą.
              Dabar dėl 71 mikroautobuso maršruto grafiko. Kuo jis negeras? Mano požiūriu su juo viskas tvarkoj. Žmonės skuba tik ryte į darbą/studijas ir vakare namo. Kamščiai Vilniuje prasideda ~7h ir baigiasi ~19h, taigi kaip tik tai yra metas, kai žmonės skuba. Dėl skubos jie pasiryžę sumokėti papildomą 1Lt dėl ~10 sutaupytų minučių. Po 19h keleivių skaičius labai smarkiai krenta, nes žmonės nebeskuba, prisitaiko prie 19 ir 42 autobusų maršrutų vakarinio grafiko (net vasarą paskutiniai reisai nesiskundžia keleivių kiekiu, bent jau atkarpa Stotis-Salininkai).
              Ir pabaigai dar vienas faktorius. Kaip mokiam žmogui nusigauti iš Salininkų į Santariškes? 2 variantai (neskaičiuokime ėjimo pėsčiomis, taxi ar 82 mikriuko): 19/42 autobusas iki Stoties + 26/34 autobusas iki Santariškių, bilieto kaina — 4Lt (o dar kiek laiko......); arba 71 mikroautobusas be jokių persėdimų, kaina — 3Lt Ką rinktumėtės patys?
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                6 autobusai 36-tu maršrutu kursuoja tik rytinio ir vakarinio piko metu. O likusia dienos dali tik 4 autobusai.
                Ryte apie 9 val., iš Žalgirio St., 2 36-to maršruto autobusai važiuoja į parką. Ir vakare taip pat apie 19:30 val., irgi 2 važiuoja į parką.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Jau daugumoje autobusų yra sumontuoti "krokodilai" prie pat priekinių durų.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Na ir kas. Jei nebus daugiau jokių kabinos perdarymų, tai dar greičiau žlugs (ir labai gerai, kad taip nutiks) įlaipinimas per priekines duris. Kiek užtruks įlaipinimas per siauras (1/2) priekines duris? Įdomu, kiek laiko įlipinės keleiviai į "Škodas" ir ką ten vairuotojas galės kontroliuoti, jei jam net sprandą reikės nusisukti, norint matyti, ką rodo keleiviai ir kaip žymi bilietus.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Na ir kas. Jei nebus daugiau jokių kabinos perdarymų, tai dar greičiau žlugs (ir labai gerai, kad taip nutiks) įlaipinimas per priekines duris. Kiek užtruks įlaipinimas per siauras (1/2) priekines duris? Įdomu, kiek laiko įlipinės keleiviai į "Škodas" ir ką ten vairuotojas galės kontroliuoti, jei jam net sprandą reikės nusisukti, norint matyti, ką rodo keleiviai ir kaip žymi bilietus.

                      As tai is vis net pribcipo sito tikrinimo nesuprantu. Keleivis parodys vairuotojui menesinio elektronine kortele. Na ir ka vairuotojas? Nei jis gali ka patikrinti,nei nieko, gali sau ramiai vazineti su nepratestu menesiniu:-)

                      Comment


                        O ir talonėlį galima kelis kartus žymėtą dar kartą atžymėti. Juk netikrins kiekvieno, nes įlaipinimas dar labiau užsitęs... Klaipėdoje dar neteko tokia tvarka naudotis, bt Panevėžyje iš įlaipinimo pro priekines duris naudos mažai. Gal per žiemą šiek tiek tvarką pakeitė? Pernai reikėdavo parodyti mėnesinį arba talonėli, bet žymėti jį reikėdavo elektroniniais komposteriais, kurie yra salone, o ne prie pat vairuotojo. Tai galima buvo talonėlį parodyti, bet jo nežymėti. Teko pastebėti, kad vairuotojai kartais net nežiūri į įlipančius keleivius.

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          As tai is vis net pribcipo sito tikrinimo nesuprantu. Keleivis parodys vairuotojui menesinio elektronine kortele. Na ir ka vairuotojas? Nei jis gali ka patikrinti,nei nieko, gali sau ramiai vazineti su nepratestu menesiniu:-)
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O ir talonėlį galima kelis kartus žymėtą dar kartą atžymėti. Juk netikrins kiekvieno, nes įlaipinimas dar labiau užsitęs... Klaipėdoje dar neteko tokia tvarka naudotis, bt Panevėžyje iš įlaipinimo pro priekines duris naudos mažai. Gal per žiemą šiek tiek tvarką pakeitė? Pernai reikėdavo parodyti mėnesinį arba talonėli, bet žymėti jį reikėdavo elektroniniais komposteriais, kurie yra salone, o ne prie pat vairuotojo. Tai galima buvo talonėlį parodyti, bet jo nežymėti. Teko pastebėti, kad vairuotojai kartais net nežiūri į įlipančius keleivius.
                          Tuo pačiu klausimas — o kam vairuotojui plėšytis, tikrinti įlipančiųjų keleivių talonėlius, kviesti mobiliąsias kontrolierių brigadas, jeigu jis gaus tą patį atlyginimą viso to nedarydamas? Argi jis gaus baudą, jeigu kontrolė jo vairuojamame autobuse pagaus daug zuikių?
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Tuo pačiu klausimas — o kam vairuotojui plėšytis, tikrinti įlipančiųjų keleivių talonėlius, kviesti mobiliąsias kontrolierių brigadas, jeigu jis gaus tą patį atlyginimą viso to nedarydamas? Argi jis gaus baudą, jeigu kontrolė jo vairuojamame autobuse pagaus daug zuikių?

                            Nezinau ar gaus kokias baudas vairuotojai,bet bus ir eiliniai patikrinimai kaip yra ir dabar. Ir autobuse radus nemokejusiu keleiviu aisku vairuotojui taikys kazkokias sankcjas: gal perspejima gal dar ka nors,kol kas nieko neaisku. O gal ir nieko netaikys,tiesiog bus daug aiskunimusi ,barniu ,nervu kol zlugs visas sis projektas.

                            Comment


                              Dabar į vairuotojo pareigas neįeina keleivių tikrinimas. Jei keisis pareigų aprašymas, turės būti sudaroma nauja darbo sutartis. Profsąjungos tikrai nesėdės sudėjusios rankų ir reikalaus papildomo užmokesčio už bilietų tikrinimą. Vilniuje galioja, jei neklystu, kolektyvinės sutartys, todėl bus rimtas karas, jei administracija norės pridėti pareigų, bet papildomai nemokės. Kol į vairuotojo pareigas neįeina keleivių tikrinimas, tol jo bausti už pareigų nevykdymą negali.
                              Paskutinis taisė Al1; 2010.06.12, 11:07.

                              Comment


                                Kiek girdėjau troleibusistų profsajūnga nelabai sutinka su naujaja tvarka.

                                Comment


                                  O kas nori papildomai nemokamai dirbti?

                                  Comment


                                    Man atrodo, kad troleibusu darbuotojai nesutinka dėl to, nes gali tekti sumažinti jų kabinos dydį. Turbūt nenori taip lengvai atiduoti savo erdvės.

                                    Comment


                                      Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                      Man atrodo, kad troleibusu darbuotojai nesutinka dėl to, nes gali tekti sumažinti jų kabinos dydį. Turbūt nenori taip lengvai atiduoti savo erdvės.
                                      O kas bus ziema,jei reikes atidarineti priekines duris? Vairuotojai sedes su striukemis ir pirstinemis,suvarzytais kuno judesiais,aiskiai mazes eismo saugumas kazkiek.

                                      Comment


                                        Erdvė erdve. Nemanau, kad tai pagrindinė priežastis. Prisideda papildomas darbas - keleivių kontrolė, už kurią administracija net negalvoja mokėti. Atseit krizė, nenorit jūs, priimsim kitus, kurie vairuos už mažesnę algą ir dar už tą patį tikrins keleivių bilietus. Be to vairuotojai žino, kad bus totalus "nebetilpimas" į tvarkaraščius, kurių tikriausiai pradžioje niekas nekeis. O "netelpančius" į grafikus baus.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Vairuotojai žino, kad bus totalus "nebetilpimas" į tvarkaraščius, kurių tikriausiai pradžioje niekas nekeis. O "netelpančius" į grafikus baus.
                                          Bet ar galima bausti, kai tą patį nusižengimą tą pačią dieną padaro daugiau negu pusė vairuotojų? Juk vairuotojas gali pasiteisinti, kad vėluoja dėl force majore, čia tas pats kaip avarija gatvėje ar sugedęs autobusas — ne nuo vairuotojo tai priklauso...
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X