Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Ten buvo parasyta nesamone. 100 zmoniu aplamai labai retai vienu metu vaziuoja autobusu:-))) Jei tave domina kiek pagaunama zuikiu ,galiu pateikti tikslius faktus apie ju darba. Taigi vykdomas reidas, dirba apie 15 kontrolieriu ir 2 policininkai. VA skiria jiems autobusa, kad butu kur surasineti protokolus. Patikrinimas daromas naujininkuose,tikrinami visi troleibusai ir autobusai atvaziuojantys nuo centro. Rezultatai: per puse darbo dienos (4 val) buvo pagauta tu zuikiu ir israsyta baudu uz 850 litu. O dabar spresk pats daug tai ar mazai??? Padalink surinkta baudu suma is dirbusiu kontrolieriu skaiciaus...rezultatas tikrai labai menkas.
    Kontrolės tikslas - kad visi keleiviai važinėtų apmokėję už kelionę, kad važiuoti zuikiu nebūtų biznio. Dalinti kontrolierių skaičių iš surinktų baudų skaičiaus - tiek pat prasminga, kiek autobuso garažinį numerį dalinti iš medžių skaičiaus prie stotelės.

    Be to, šitaip organizuotos kontrolės (4 valandas vienoje stotelėje stovi autobusas ir būriuojasi 17 pareigūnų) labai lengva išvengti - juk visas šitas balaganas turbūt puikiai matosi autobusui atvažiuojant į stotelę, tad pasižymi bilietą ir viskas, tu jau nebe zuikis.

    Comment


      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      Jei tave domina kiek pagaunama zuikiu ,galiu pateikti tikslius faktus apie ju darba. Taigi vykdomas reidas, dirba apie 15 kontrolieriu ir 2 policininkai. VA skiria jiems autobusa, kad butu kur surasineti protokolus. Patikrinimas daromas naujininkuose,tikrinami visi troleibusai ir autobusai atvaziuojantys nuo centro. Rezultatai: per puse darbo dienos (4 val) buvo pagauta tu zuikiu ir israsyta baudu uz 850 litu. O dabar spresk pats daug tai ar mazai??? Padalink surinkta baudu suma is dirbusiu kontrolieriu skaiciaus...rezultatas tikrai labai menkas.
      Dar viena smulkmena. Pamirštame, kad kontrolieriais irgi žmonės dirba. Keliskart mačiau, kaip kontrolierius paleidžia zuikį, nes jį asmeniškai pažįsta (arba draugo draugas), o su mažamečiais vaikais (pradinių klasių moksleiviai) ir bomžais apskritai 'nesicackina' — parodo į duris ir tiek žinių. Prie mano akių jau du zuikiai pabėgo savo greitų kojų ir vikrių rankų pagalba Ne vienas pažįstamas pasakojo, kaip išsipirko nuo baudos sumokėdamas pusę sumos be čekio.
      Taigi nors idealaus žmogaus kaip ir idealaus kontrolieriaus nebūna, tačiau idealiu atveju jie būtų surinkę 1,5 karto ar net dar daugiau baudų, arti 1.500Lt, o pagal tokius, tegul iš dalies ir „iš lempos“ paimtus skaičius kiekvienam kontrolieriui ir policininkui tenka apie 90Lt, arba ~23Lt/h. Palyginimui aš su dviem aukštaisiais išsilavinimais dirbu pagal specialybę ir uždirbu apie 9Lt/h
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Man tai vat įdomus atvejis dėl E-Bilieto. Kadangi vakar automobilis sustreikavo teko naudotis VT ir pasipildžiau bilietą parai už 13lt. Įlipo kontrolė, praskenavo mano bilietą ir sako, kad aš pasipildęs kitam mėnesiui esu. Sakau čia parai papildyta. Parodžiau net čekį. Bet vistiek išlaipino mane. Galiausiai kitas kontrolierius suprato, kad viskas gerai. Žodžiu pasipiktinau aš ne kiek kontrolės darbu, bet E-Bilieto veikimo sistema, kodėl gi pasipildžius bilietą parai kontrolės metu jiem skeneryje nerašo, kad tai yra paros bilietas? Gal kam yra taip buvę?
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
          Vienas mažas skirtumėlis - įlipimo tvarkos pakeitimo išlaidos vienkartinės (vairuotojų "gardelio" perdarymui), o išlaidos padidintoms kontrolierių pajėgoms nuolatinės.

          Beje, aš važinėju į darbą autobusu beveik kasdien, ir bandau prisiminti kada paskutinį kartą mačiau kontrolę - berods kažkada praeitą vasarą... Taigi norint įvesti tvarką, kontrolierių pajėgas reikėtų stiprinti kelis kartus (o tai tipo "nuostolinga").

          .
          Netgi įvedus įlipimą per priekines duris, nuolatinių išlaidų nepavyks išvengti:
          1) Tai algos mobilioms brigadoms
          2) Vairuotojui juk irgi teks didinti astlyginimą (jam pareigų padaugės)

          Taigi nemanau, kad šios išlaidos yra mažesnės nei tiesiog algos didesniam kontrolierių skaičiui
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Netgi įvedus įlipimą per priekines duris, nuolatinių išlaidų nepavyks išvengti:
            1) Tai algos mobilioms brigadoms
            2) Vairuotojui juk irgi teks didinti astlyginimą (jam pareigų padaugės)

            Taigi nemanau, kad šios išlaidos yra mažesnės nei tiesiog algos didesniam kontrolierių skaičiui
            išlaidos, tarkim, tokios pačios. bet komfortas - geresnis. nes aš tikrai su malonumu lipsiu į tokį autobusą, kuriame nesmirda, ar koks nors kontrabandines cigaretes parduodantis asmuo nesisukinėja
            pats pajutau skirtumą tarp paryžiaus metro ir autobusų, o tai tik kartą per visą mėn autobuse pasitaikė nemalonus kvapelis, ne kaip metro....
            beje dar kartą primenu, kad ilguose paryžiaus autobusuose (kur didelis srautas) laipina per visas duris (nebent nėra reikalo atidaryti visų durų), bet tai nereiškia, kad kontrolė neužsuks
            šiaip reik pagalvot, ką vilniuje daryti, bet galima drąsiai laipinimo per priekines duris tvarką pritaikyti beveik visiems trumpiems autobusams, iš principo ir troleibusams.
            ilgiems vairuotojai juk neprivalo visada atidaryt visų durų - jei jaus poreikį, tai tegul ir atidaro, bet kitais atvejais tegul lipa per priekį. apskritai pats laikas pradėti mygtukams "sustojimas pagal pageidavimą" veikti
            galima ir taip: truputį diferencijuoti sistemą, kad į ilgus autobusus ir toliau liptų kontrolieriai, o į trumpus tik pagal iškvietimą - ką manot?

            Comment


              Kokios dar kontrabandinės cigatetės?
              Trūkumas didesnis - kelionės laikas pailgės. Pagrindinis VT trūkumas yra lėtumas ir retas kursavimas. Ar kaip nors bandoma pagreitinti VT? Ar bandoma jį padaryti patrauklesniu ir persodinti dalį žmonių iš automobilio į VT? Ne, einama priešingu keliu, atbaidant mokius darbingo amžiaus keleivius. VT netenkina dirbančio žmogaus poreikių. Įlaipinimas pro priekines duris neišsprendžia dažnesnio kursavimo problemos. Galbūt į kai kuriuos maršrutus bus skirta po papildomą transporto priemonę, bet tik tam, kad kompesnuotų pailgėjusią maršruto įveikimo nuo pradžios iki galo trukmę ir neišsidarkytų grafikai. Įlaipinimas pro priekines duris pailgina kelionės trukmę. VT greitis vis lėtėja ir lėtėja. Svaigstam apie metro ir tramvajus, bet nieko nedaroma, kad būtų padidintas esamos VT sistemos greitis. Fizinės galimybės tam yra (t.y. VT gali važiuoti greičiau, nes to neriboja transporto priemonių greitis), reikia tik išspręsti eismo organizavimo problemas. Jų daug, bet dabar pridedama dar viena - ilgo įlaipinimo.
              VT belieka tik pensininkams, invalidams, mažas pajamas gaunantiems ir moksleiviams bei studentams.

              Troleibusai važiuoja maršrutais, kuriuose dideli keleivių srautai ir tokia tvarka visiškai netinkama.
              Paskutinis taisė Al1; 2010.06.10, 19:53.

              Comment


                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                išlaidos, tarkim, tokios pačios. bet komfortas - geresnis. nes aš tikrai su malonumu lipsiu į tokį autobusą, kuriame nesmirda, ar koks nors kontrabandines cigaretes parduodantis asmuo nesisukinėja
                pats pajutau skirtumą tarp paryžiaus metro ir autobusų, o tai tik kartą per visą mėn autobuse pasitaikė nemalonus kvapelis, ne kaip metro....
                beje dar kartą primenu, kad ilguose paryžiaus autobusuose (kur didelis srautas) laipina per visas duris (nebent nėra reikalo atidaryti visų durų), bet tai nereiškia, kad kontrolė neužsuks
                šiaip reik pagalvot, ką vilniuje daryti, bet galima drąsiai laipinimo per priekines duris tvarką pritaikyti beveik visiems trumpiems autobusams, iš principo ir troleibusams.
                ilgiems vairuotojai juk neprivalo visada atidaryt visų durų - jei jaus poreikį, tai tegul ir atidaro, bet kitais atvejais tegul lipa per priekį. apskritai pats laikas pradėti mygtukams "sustojimas pagal pageidavimą" veikti
                galima ir taip: truputį diferencijuoti sistemą, kad į ilgus autobusus ir toliau liptų kontrolieriai, o į trumpus tik pagal iškvietimą - ką manot?
                Neabejoju, kad su zuikiais ir asocialiais, smirdančiais žmonėmis viešajame transporte kovoti reikia- juk VT visų pirma padoriems žmonėms skirtas. Bet įlipimo per priekines duris įvedimas - tai ne vienintelis kovos su zuikiais/benamiais būdas, ir bent jau Vilniuje įgyvendinimui nelabai tinkamas. Jis turėtų nemažiai minusų nei pliusų. Nesakau, kad toks pasiūlymas (naujos tvarkos įvedimas) Vilniuje yra visiškai nereikalingas- anksčiau jau minėjau, kad mažai apkrautuose maršrutuose įvesti laipinimą per priekines duris galima ir netgi naudinga. Bet esmė tame, kad laipinti per priekines duris norima visuose maršrutuose ir visomis dienomis- o tai jau (tikriausiai puikiai žinai keleivių srautus Vilniuje) yra iš dalies, lazdos perlenkimas. Pavyzdžiui, kaip tu įsivaizduoji šios tvarkos laikymąsį 19 ar 53 maršrute piko metu darbo dienomis? Aišku, įvesti įlipimą per priekines duris galima visuose maršrutuose, bet tuomet nebus apsieita be autobusų/troleibusų skaičiaus padidinimo- esant dabartinei situacijai, pinigų papildomoms mašinoms vargu ar yra. Todėl manau, kad naujos tvarkos įgyvendinimas visuose maršrutuose šiuo metu (o kas žino kas bus ateityje) turės daugiau neigiamų nei teigiamų pasekmių.
                Bet tai nereiškia, kad kovą su zuikiais/asocialais reikia nutraukti. Tam yra kitų kovos būdų- kontrolierių skaičiaus padidinimas arba grįžimas prie konduktorių.
                Vargu ar tai pareikalaus didesniu išlaidų nei įlipimo tik per priekines duris įvedimas, bet šis kovos būdas yra daug tinkamesnis Vilniuje, kartoju, šiuo metu. Be to, bus sukurta naujų darbo vietų.

                p.s. nemanau, kad visuose maršrutuose, kur kursuoja trumpi autobusai, galima loaipinti tik per priekines duris. Pavyzdžiui, 26 ar 40 autobusuose piko metu (ypač pirmam) šiai tvarkai yra per daug keleivių. O ir troleibusai toli gražu ne visi yra tinkami šiai tvarkai- 2, 7, 19 bent jau tai tikrai yra gana perpildyti.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kokios dar kontrabandinės cigatetės?
                  turėjau tokį atvejį netoli kalvarijų turgaus, kai žmogelis iš už "ploščiaus" pasiūlė pirkt kontrabandinių cigarečių jei rūkyčiau, gal ir būčiau paėmęs
                  Trūkumas didesnis - kelionės laikas pailgės. Pagrindinis VT trūkumas yra lėtumas ir retas kursavimas.
                  šiaip reikėtų patikrinti, kokį efektą sukeltų labiausiai apkrautuose maršrutuose, nes kol kas visi tik darom prielaidas. bent jau sprendžiant pagal kitų miestų patirtį, aišku, kad jei ilgas, tai tokia sistema linkusi stabdyti. trumpas autobusas - gal įmanoma. beje jei nenorime eilių prie įėjimo, natūraliai reikia dažninti važiavimą, kad stotelėse nesusikauptų per daug keleivių ir tiek.
                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Pavyzdžiui, 26 ar 40 autobusuose piko metu (ypač pirmam) šiai tvarkai yra per daug keleivių. O ir troleibusai toli gražu ne visi yra tinkami šiai tvarkai- 2, 7, 19 bent jau tai tikrai yra gana perpildyti.
                  man atrodo kaip didžiausia problema ne tai, ar keleivių daug, o ar autobuso/ troleibuso įlaipinamosios durys yra pakankamai plačios ir pati salono konstrukcija patogi. būtent kol per škodų priekį būtų užkopta ir pažymėtas bilietas... nes (na ir vėl tas paryžius...) įlipant įprastai būna 2 elektroniniai žymekliai, kurie supypsi ir arba žalia, arba raudona švieselė užsidega, jei mėnesinis, o popierinius kiša į aparatus. tokiu atveju per priekį greitai žmonės juda
                  šiaip pagalvokim ir logiškai dabartinę tvarką, kai per priekines nieko neįleidžia - kol išlipa kokių 10 žmonių, lauke 5 stovintys laukia. jie galėtų šiaip ir įlipti per tą laiką per tam skirtas duris ir laiko susitaupytų. aišku, kas kita, kai neišlipa nei vienas, o nori įlipti 20 bet žymeklis galėtų būt ir prie vidurinių durų, nes vairutojas mato

                  Comment


                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                    ...natūraliai reikia dažninti važiavimą, kad stotelėse nesusikauptų per daug keleivių ir tiek.
                    O vat čia ir problema. Tuomet VT bus nepilnai užpildytas. Vėl nuostoliai... Šiaip aš manau, kad dabar iš desperacijos dėl prasto VT būklės griebiamasi nepagrįstų, nei techniškai nei organizacine prasme, nei ekonomiškai sprendimų. Manoma, kad jei visi keleiviai bus įlipant tikrinami, tai automatiškai išsispręs be bilietų važiuojančių problema. Bet net ne tai svarbiausia. O tai, kad manoma, jog su ta pačia transporto priemonių rida arba nežymiu jos padidinimu pridedant vieną kitą transporto priemonę į kelis labiausiai apkrautus maršrutus, pavyks ženkliai padidinti pinigų surinkimą už vežimo paslaugą.

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      Taigi islaidos 144+200+mokesciai nuo ismoketo atlyginimo=virs 400 lt. O pajamos viso labo tik 90 litu. Taigi megstantiems linksmintis,teks vazinetis taksi.
                      Juokingos išlaidos. Dėl tokio skaičiaus tikrai neverta nuimti naktinių maršrutų. Vienas neprimuštas pėsčiomis grįžtantis vilnietis, ir išlaidos virsta pelnu.

                      Comment


                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                        Juokingos išlaidos. Dėl tokio skaičiaus tikrai neverta nuimti naktinių maršrutų. Vienas neprimuštas pėsčiomis grįžtantis vilnietis, ir išlaidos virsta pelnu.
                        Deja, visi skaičiuoja tik savo pinigus. Parkas - savo, savivaldybė - savo, keleivis - savo. Nukentėjusiojo nuostoliai yra jo asmeninė problema. Valstybė to neskaičiuoja. Jei skaičiuotų, tai daugumą naktinių klubų ar panašių taškų reikėtų uždaryti, nes ten ir jų šešėlyje klesti nelegali prekyba alkoholiu, prostitucija, prekyba narkotikais...

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          1A vaziuoja iki pat cigonu taboro ir puse jo keleiviu sudaro butent tie narkomanai. Nes ten dar vazineja ir kazkoks mikroautobusas,stai ji ten ir reiketu paikti.Normalus zmones vaziuotu su juo ,o narkomanu jis neimtu.
                          Normaliems žmonės 1A ir yra skirtas. Kodėl dėl narkomanų kirtimiečiai turi netekti VT ? Tiesiog reikia pasistengti, kad normaliems žmonėms būtų leista į autobusą įlipti, o narkomanams- ne. Tam ir reikalingos kovos priemonės- konduktoriai, arba daugiau kontrolierių.

                          p.s. 18-u mikriuku iš tiesų mažokai žmonių naudojasi. Galima jį pratęsti iki Salininkų, nepaliekant privažiavimą prie taboro. Taip bus iš dalies savaime išspręsta problema dėl narkomanų mikriukuose, juk trasa bus nutolinta nuo taboro. O ir pačiam "Lostirui" gerai bus- padaugės keleivių, Salininkai gaus tiesioginį greitąjį transportą į Stotį (iki 82 juk tolokai eiti) Juokinga, bet tikslinga

                          Neapsimoketu. Tu paprasciausiai skaicius imi ''is lempos'' ir todel tau atrodo,kad apsimoka. As tau daviau pavyzdi kiek budavo pervezama keleiviu su vienu autobusu per nakti: vidutiniskai apie 30. O dabar tu neskaiciuok ,nei kuro ,nei kitu islaidu ,o tik vairuotojo atlyginima.ir neskaiciuokim netgi visu tu mokesciu i sodras ir vmi.Taigi : sakykim randi vairuotoja uz maza atlyginima 1200 lt : 20 darbo dienu = 60 litu /diena. Kadangi tai bus naktinis darbas-mokesi dvigubai ir tai bus jau 120 lt/dienai tavo islaidos. O pajamos tik 30 keleiviu X 3 lt = 90 litu. Tai kur tau cia apsimoka?:-)))
                          O iš kur šitie skaičiai paimti ? Manyčiau bent per 23.30-1 h daugiau keleivių būtų pervežama (visuomet atsiras pavėlavusiųjų ar šiaip pasiklydusiųjų) nei 30. O per visą naktį, mano manymu, 60 keleivių atsiras, jei plačiai informuoti juos apie paslaugą. Juk sužinoję apie atsiradusią galimybę grįžti namo daugiau žmonių patrauks į klubus bei į svečius
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.10, 22:23.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Trūkumas didesnis - kelionės laikas pailgės.
                            Visai neprivalomai. Neseniai buvo judrumo konferencija, tai Klaipėdos AP žmogus sakė, kad įlaipinimo laikas beveik nepakito (buvo ir skaičiai).
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ar kaip nors bandoma pagreitinti VT? Ar bandoma jį padaryti patrauklesniu ir persodinti dalį žmonių iš automobilio į VT? [...] VT greitis vis lėtėja ir lėtėja. Svaigstam apie metro ir tramvajus, bet nieko nedaroma, kad būtų padidintas esamos VT sistemos greitis. .
                            Daroma. A juostų skaičius Vilniaus mieste išaugo gana žymiai, bet pervežtų keleivių skaičius beveik nepakito. Skaičiai yra bplano ataskaitose.

                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            reikia tik išspręsti eismo organizavimo problemas.
                            Nėra kam spręsti! Vilniaus eismo organizavimo skyrius pavirto AUTOMOBILIŲ eismo organizavimo skyriumi. Pažiūrėk ką šneka skyriaus vadovas: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...6273&com=1&s=5
                            Pasidalinsiu pokalbio su Vilniaus eismo organizavimo skyriaus vedėju Algirdu Šešelgiu nuotrupa
                            Pokalbis įvyko mano iniciatyva, kalbėti turėjome apie dviratininkų eismo (ne)organizavimo problemas, bet kalba pasisuko apie vasarai vienkrypte paliekamą Verkių gatvę.

                            Šešelgis: Piko valandom Verkių gatve praeina 450 automobilių
                            Edas (aš): O kur jie važiuoja kas nors tyrė?
                            Š: Jie pravažiuoja pro Verkių gatvę
                            E: Bet ta gatvė nėra tranzitinė pagal planą
                            Š: Bet ji yra tranzitinė.
                            E: Ji D kategorijos. Pagal plotį ji negali būti tranzitinė.
                            Š: Deja, jinai yra tranzitinė
                            E: Ji yra TAPUSI tranzitine.
                            Š: Jo
                            E: Įleisk kiaulę į bažnyčią – ji ant altoriaus užlips. Čia be klausimų.
                            Š: Tai vat aš jums noriu pasakyti tokį dalyką: kur padėti 450 automobilių, kai uždarysime tą gatvę?
                            E: Į viešąjį transportą. Čia visai nesijuokiu, tankesni miestai juk taip sprendžia problemą.
                            Š: Važiuos per Kalvarijų gatvę. Santariškėse jau dabar kamštis beveik iki žiedo. Piko valandą – kamščiai. Dar dadėkite 450 automobilių.
                            E: Labai gerai! Kuo kamščių daugiau – tuo geriau.
                            Š: Kuo geriau?
                            E: Tuo, kad automobiliu bandoma privažiuoti iki paskutinės vietos.
                            Š: Tai važiuos.
                            E: Nevažiuos, jei nebus pro kur važiuoti.
                            Š: Pabandykit išmušti. Mane pabandykit persodinti nuo mašinos... Jūs mane idiotu laikysite, o aš jus.
                            E: Vienareikšmiškai
                            Š: Taip... (nesigirdi)...nesveikas žmogus
                            Š: Aš su kostiumu.
                            E: Viešajame transporte negalite?..
                            Š: Privaloma važiuoti... Kodėl aš turiu, kai aš turiu pastoviai kažkur staigiai važinėti. Kodėl aš turiu su viešuoju transportu aplamai kažkur važiuoti? Aš PER DAUG BRANGUS ŽMOGUS ESU.
                            E: Supratau... Kiek kainuoja parkavimas pas jus prie darbo?
                            Š: Pas mane nieko nekainuoja.
                            E: Matote, čia ir prasideda klausimas, nes jaunesnysis specialistas (dalyvavo pokalbyje) gal pradės svarstyti, kad gal yra pigesnių būdų...
                            Š: Yra ir jaunesni specialistai, kurie atvažiuoja, visi tie dalykai yra. Bet nesudarykit mums sąlygų, mūsų darbas toks.
                            E: Tai aš suprantu, kad jūsų darbas toks. Viskas tvarkoj...
                            Š: Bet man persėsti į viešąjį transportą, kai aš turiu leidimą, kuris man leidžia važiuoti nemokamai. AŠ DAR NĖ KARTO JUO NEPASINAUDOJAU, nes aš neturiu kada.
                            E: Nes nepatogu juo važiuoti. Čia jums geras pavyzdys kaip viešasis suorganizuotas.
                            Š: Tai vat. O jūs sakot – kuo daugiau kamščių. Tokių žmonių yra ir daugiau, kurie yra verslininkai, kurie važiuoja su savo transportu ir naudoja verslui mašiną.
                            E: Keliese važiuoja, klausimas.
                            Š: Nesvarbu
                            E: Svarbu
                            Š: AŠ NIEKADA NESIRUOŠIU KAŽKO TAI VEŽIOTIS SU SAVIM.
                            E: Kodėl jūs vertinate tik pagal save? Juk yra žmonių, kurie ne taip skuba.
                            Š: Tie, kurie... tai jie po vieną ir nevažiuoja.
                            E: O tie 450 (Verkių gatvėje) jie važiuoja visi kažkur skubantys ar tiesiog važiuoja į darbą pas save?
                            Š: Važiuoja į darbą, o po to neaišku kaip ..., todėl atgal jau važiuoja per pikinę valandą apie 100 mašinų mažiau.
                            E: Vadinasi, važiuoja kitaip.
                            Š: Matyt važiuoja, susitinka su šeimos nariais, ar užsuka į parduotuvę ir tą pikinį ištęsia, jie dingsta.

                            Nenuostabu, kad kai tokie žmonės organizuoja eismą mieste, tai ir Gedimino prospektas taps dar viena automobilių stovėjimo aikštele.

                            Pokalbio įrašą turiu, bet tiesiogiai klausyti nelengva, nes gana garsiai pokalbyje dalyvauja ir LR 1-oji programa.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Trūkumas didesnis - kelionės laikas pailgės.
                              Šitai kartoja visi įlipimo pro priekį priešininkai - bet nepateikia įrodymų. Pailgės, ir viskas. Gal tu pagrįsi šį savo teiginį?

                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Paminesiu tik faktus. Naktinis autobusas vilniuje pravaziuodavo per nakti 4-5 reisus,padarydavo apie 120 km. Pervezdavo vidutiniskai per visa nakti apie 30 keleiviuX 3litai=90 litu. Autobusas kuro sunaudodavo 120 km X 40 litru /100 km = 48 litrai X 3 litai = 144 litai + vairuotojo atlyginimas (nepliusuojant visu mokesciu) 100lt X dviguba naktine stavke= 200 litu. Taigi islaidos 144+200+mokesciai nuo ismoketo atlyginimo=virs 400 lt. O pajamos viso labo tik 90 litu. Taigi megstantiems linksmintis,teks vazinetis taksi.
                              Penktadienio ar šeštadienio naktį mieste yra tūkstančiai žmonių. Iš jų nemažai tokių, kurie pinigus skaičiuoja (studentai ir pan). Jeigu naktinis autobusas perveža tik 30 žmonių - tai tik įrodo, kad produktas nepatrauklus. Tai neįrodo, kad "nėra paklausos".

                              Comment


                                Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                Visai neprivalomai. Neseniai buvo judrumo konferencija, tai Klaipėdos AP žmogus sakė, kad įlaipinimo laikas beveik nepakito (buvo ir skaičiai).
                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Šitai kartoja visi įlipimo pro priekį priešininkai - bet nepateikia įrodymų. Pailgės, ir viskas. Gal tu pagrįsi šį savo teiginį?
                                Faktiniai įrodymai bus, kai bus įvesta įlaipinimo pro priekines duris tvarka. O teoriniai įrodymai akivaizdūs. Stotelėje laukia 20 keleivių, kurie įlips į vieną autobusą ar troleibusą. Keleiviai įlipa per 2 duris - įlipimo laikas, tarkim, 20 sek. Įlipa per vienas duris - dauginam iš 2 - įlipimo laikas 40 sek. O dar įlipant reikia parodyti bilietą. Kažkas krapštysis, ko ieškos. Kažkas žymės bilietą prie vairuotojo, kažkas pirks bilietą pas vairuotoją. Tai realiai gausis dar ilgiau. Jei maršrute 10 tokių stotelių, o kai kuriuose maršrutuose tokių stotelių, kuriose įlipa ir išlipa daug keleivių, yra net per 10, tai gaunasi, kad stovėjimo stotelėje laikas ilgėja, kaip minimum 4 minutėm. Betgi yra stotelių, kuriose įlipa ir 50 keleivių piko metu! Ir tokių stotelių maršrute yra net ne po vieną.
                                Taip kad jūsų teiginys, kad, atseit, nėra įrodymų, jog kelionė pailgės dėl įlaipinimo pro prienines duris, yra iš piršto laužtas. Tai tas pat, kaip bandyti pripildyti kibirą vandens per 1 cm diametro šlangą ir per kokteilių šiaudelį.

                                Jei reikia įrodymų, tai pastovekite stotelėse piko metu ir paskaičiuokite, kiek užtrunka įlaipinimas šiuo metu. Tuomet padauginkite tą laiką iš 2 ar 3 (priklausomai nuo autobuso ar troleibuso durų skaičiaus) ir žinosite, kiek užtruks įlaipinimas tik pro priekines duris.

                                Klaipėdoje keleivių VT tiek sumažėjo, nes žmonės persėdo į automobilius, kad ten galima įlaipinti pro priekines duris. Tačiau tai tik VT regreso, o ne progreso įrodymas. Kitas momentas - Klaipėdoje nėra tokių spūsčių kaip Vilniuje, todėl ilgiau užtrukę stotelėje, vairuotojai atsigriebia greičiau važiuodami. Vilniuje gi tokių galimybės ribotos, o piko metu jų visiškai nėra.
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.06.11, 09:46.

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  p.s. 18-u mikriuku iš tiesų mažokai žmonių naudojasi. Galima jį pratęsti iki Salininkų, nepaliekant privažiavimą prie taboro. Taip bus iš dalies savaime išspręsta problema dėl narkomanų mikriukuose, juk trasa bus nutolinta nuo taboro. O ir pačiam "Lostirui" gerai bus- padaugės keleivių, Salininkai gaus tiesioginį greitąjį transportą į Stotį (iki 82 juk tolokai eiti) Juokinga, bet tikslinga
                                  Nesupratau, kaip tu ten tą 18 nori keisti? Ir kuo 82 yra per toli? Jei galėtų, "Mikrida" (dabar visi Lostiro mikroautobusai dirba su šia emblema; p.s. Mikridos būstinė visai kitur, nei Lostiro) iš viso nutrauktų važiavimą į Kirtimus ir paliktų "Stotis - Guriai". 82-u naudojasi ne vien Salininkai, bet ir Miškiniai su Juodšiliais.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Nesupratau, kaip tu ten tą 18 nori keisti? Ir kuo 82 yra per toli? Jei galėtų, "Mikrida" (dabar visi Lostiro mikroautobusai dirba su šia emblema; p.s. Mikridos būstinė visai kitur, nei Lostiro) iš viso nutrauktų važiavimą į Kirtimus ir paliktų "Stotis - Guriai". 82-u naudojasi ne vien Salininkai, bet ir Miškiniai su Juodšiliais.
                                    Na matau, kad Kirtimuose 18 keleivių srautas beveik lygus nuliui. Tad siūlau pakeisti jo trasą, prtatęsiant jį nuo Kirtimų iki Salininkų. Tokiu atveju nuo Stoties 18 mikriukas važiuotų V.Šopeno, Švitrigailos g., S. Dariaus ir Girėno g., esant pageidavimui užsuktų į oro uostą (nukreipti mikroautobusą Eišiškių plentu būtu per rizikinga- žmonės piktinsis, kad nebėra tiesioginio mikriuko tarp Stoties ir Oro uosto), Geologų g., Eišiškių pl., Mechanikų g, Salininkų g.- apsisuks prie Maximos.
                                    Keleivių tikrai padaugės- juk salininkiečiai naudosis tiesioginiu mikriuku į Stotį. 82 kursuoja į Miškinius bei Juodšilius bei važiuoja tik rytiniu Salininkų pakraščiu, tad pavyzdžiui, gyvenantiems Mechanikų g. bei sodininkams, kurių sodybos išsidėsčiusios vakariau Maxinos, iki 82 iš tiesų toli eiti. Patys žinote, kokie yra perpildyti Salininkų autobusai ir jie ne taip jau dažnai kursuoja, tad suprantama, 18 mikriuku tikrai naudosis tie, kam negaila 1 papildomo lito už greitį ir komfortą. Važiavimo į Gurius naikinti nereikia- tiesiog mikriukas aptarnaus dvi kryptis- Pavilnio ir Salininkų.
                                    Maršrutas vadinsis Guriai- Salininkai
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Salininkiečiai turi pakankamai gerą susisiekimą su stotimi autobusais, o vienas palaikis mikriukas ir dar su narkomanais jų nesuvilios.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Salininkiečiai turi pakankamai gerą susisiekimą su stotimi autobusais, o vienas palaikis mikriukas ir dar su narkomanais jų nesuvilios.
                                        Mano pasiūlyta trasa, skirtingai nei dabartinė, prie narkomanų pamėgtų vietų bei taboro nepriveža, tad narkomanų sumažės jame
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Vilnietizz, aš jau šioje temoje neseniai rašiau, kad kai kada 36 įlaipina per priekines duris. O kabinos pertvara tikrinti bilietų netrukdo.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X