Parašė music
Rodyti pranešimą
Beje, dabar taksi atpigo (nors keista, kad taip vyksta brangstant degalams) - kai kurios įmonės Vilniuje jau ima mažiau nei pusantro lito už kilometrą. Nemanau, kad ši kaina tokia didelė, kad retkarčiais nepasinaudoti taksi paslaugomis- juk nekasdien į klubą vaikštai
Parašė c2h5oh
Bet yra ir maršrutų, į kuriuos piko metu vargu ar įlipsi Pavyzdžiui, 19 ar 53.
Visa problema, jog valdininkai nelabai nori labiau pritaikyti viešojo transporto tvarkaraščius keleivių poreikiams. Išlaikomi tušti maršrutai, tuo tarpu perpildytuose maršrutuose kartais trūksta transporto priemonių. O ir patys populiarių maršrutų tvarkaraščiai sudaryti keistai, mažai atsižvelgiant į keleivių srautus ir piką/ne piką. Puikiausias tam pavyzdys- 36 autobuso maršrutas
Tik sutvarkius, normalizavus maršrutų tinklą galima bus galvoti apie laipinimą per priekines duris
O ir ši tvarka nėra būdas taupyti. Jis pareikalaus didelių finansinių išlaidų- visų pirma iš techninės pusės - reikės visiškai pertvarkyti bent 200 autobusų ir tiek pat troleibusų priekį. Galbūt reikės šiek tiek padidinti vairuotojų atlyginimus- jų darbe bus daugiau pareigų. O vairuotojų juk 350 jei ne daugiau. Atlyginimus reikės mokėti ir mobilioms brigadoms. Kai kuriuose maršrutuose neišvengiamai reikės bent nežymiai padididinti transporto priemonių skaičių- ar atsiras sunkmečiu pinigų viskam šitam ?
Visiškai nekeičiant tvarkaraščių, bet įvedant naujovę visuose maršrutuose- ji išsilaikys nebent iki rugsėjo. Įvesti lipimą per priekines duris tik mažiau apkrautuose maršrutuose- tebūnie, gal ir prigis
Ne visi yra tokie nagli, kad lįstų per jėgą. Taigi asocialių keleivių sumažės. O dėl tų, kurie vistiek veršis įlipti, tokia situacija turi būti numatyta iš anksto, kaip elgtis tokiais atvejais - geriausias variantas, mano nuomone, kad vairuotojas nesipriešintų ir nekeltų konflikto, o tiesiog išsikviestų kontrolę (kuri turi būti rimta, kaunietiško stiliaus).
Ne, geriau jau konduktorius įsivesti arba kontrolierių skaičių padidinti
Parašė praeivis
Rodyti pranešimą
Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Kiek paskutiniu metu esu stebėjęs, tai Vilniuje srautai nėra tokie dideli, kaip kai kurie bando pavaizduoti (neva važiuoja dviem aukštais, visi dūsta, alpsta ir oi oi kaip negerai). Vilniuje yra apytuščiai (kitaip tariant: apleisti organizatorių, nes juos pakoregavus, apjungus galima atgaivinti arba tiesiog panaikinus - sumažinti bendrą nuostolingumą) ir yra pilni maršrutai.
"Dviem aukštais" važiuojama tik piko metu, kitu metu retai stebėjau visišką transporto priemonės perpildymą. Labiausiai perpildyti, žinoma, būna maršrutai, kursuojantys iš centro į didžiuosius miegamuosius arba sodininkų tankiai gyvenamus rajonus- Pašilaičius, Fabijoniškes, Baltupius, Antakalnį, Justiniškes ir tt. (19,26,36,43,53 autobusų ir 2,7 troleibusų maršrutai), maršrutai, kursuojantys tarp Saulėtekio studentų miestelio ir Pašilaičių, kur daugelis studentų nuomojasi butus bei įsikūrę keletas bendrabučių (45 aut. ir 19 trol.) bei 55 autobuso maršrutas, jungiantis Santariškių bei Lazdynų ligonines. Juose laipinti tik per priekines duris bent jau darbo dieną- mirčiai lygu
Aukščiau išvardytuose apytuščiuose maršrutuose (1A, 3,8,13,14,15,20,25,28,41,51,52A,63,67,87 ) - tokią tvarką galima pabandyt įvesti.
Comment