Tvarka pasmerkta žlugti. Galbūt iki rugsėjo tvakra ir išsilaikys. Bet po to tai jos laukia krachas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąO kuo Vilnius skiriasi nuo straipsnyje minimos Klaipėdos? Ar Klaipėda jau skaitosi Vakarai?
Aš tai matau tik vieną realią problemą - daugelio autobusų priekyje atitvertas gardas vairuotojui, juos reikės išardyti/perdaryti. Ir dar "Karosų" priekinės durys atrodo gana siauros. Vairuotojų nepasitenkinimo kad jiems "nepriklauso" nelaikau argumentu.
Beje, atskira tema yra vairuotojų saugumas. Vairuotojas turi būti patikimai atitvertas nuo keleivių savo kabinoje. Jų darbe turi būti kuo mažiau kontakto su keleiviais- bilieto pardavimas "pro rakto skylutę" ir viskas. Bet ir bilieto pardavimo iš vairuotojų ateityje nebeliks- elektroninis vienkartinis bus nuskaitomas iš kortelės elektroniniame komposteryje.
Įvedus įlipimą per priekines duris, vairuotojas liks beveik neatitvertas nuo keleivių, pro jo kabiną judės daugiau žmonių. Asocialus keleivis, kurį atsisakys vežti, tikrai kels pavojų ir vairuotojui ir keleiviams. O kol policija atvažiuos, vairuotojui jau šimtą kartų galvą apdaužys Tad ši tvarka netinka dar ir dėl to, kad žymiai pamažins vairuotojo saugumą. Per daug asocialų VT naudojasi, kad vairuotojas pats sugebėtų apsiginti.
Ne, geriau jau konduktorius įsivesti arba kontrolierių skaičių padidintiPaskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.08, 22:08.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąIr nėra ko čia abejoti. Nepasiteisins 100%, bent jau tol, kol Vilniaus viešasis transportas nebus organizuotas taip, kad net piko metu transporto priemonėje bus laisvų sėdimų vietų. Ir nereikia lyginti Vilniaus su Vakarais. Ten (vakaruose) didžioji dauguma miestiečių naudojasi bėginiu transportu- traukiniais, "električkom", metro, tramvajumi, tad autobusai kursuoja tik į mažiau apgyvendintus bei atokius rajonus ir yra mažai apkrauti. Tad Vakaruose autobusuose tokia tvarka (įlipimas per priekines duris) tinka. Palyginus su Vilniumi.. Pas mus netgi dabar, kai įleidžiama per visas duris, piko metu netgi į ilgąjį autobusą ne visi norintys gali sutilpti ( ir ne tik piko metu). Ir tokių atvejų pasitaiko tiek žiemą, tiek vasarą o labiausiai apkrautuose reisuose- ir savaitgaliais. Belieka pridėti ir dabartinį metą, kai dėl krizės apkarpyti visi reisai- lengva nuspėti, kokias emocijas žmogui sukelia kasdienė kelionė iš taško A į tašką B.
Dabar suprantat, ką reikš įlipimo per priekines duris įvedimas dabartiniu metu. Tokią savoką kaip "tvarkaraščio laikymasis" teks pamiršti ilgam. Tokiose stotelėse kaip "Žaliasis tiltas" autobusai/troleibusai stoviniuos bemaž 20 minučių, pačiame salone baisių baisiausias chaosas kils. Ir jokia kultūra jo neišspręs, kol transportas dabartiniu grafiku važinėja.
Galiausiai vežėjo nuostolių tai tikrai nesumažins- kiek pinigų bus mesta 200 autobusų ir tiek pat troleibusų techniniam apdorojimui, o vėliau kiek bus prarasta nusivylusiems keleiviams persėdus į automobilius. Galiausiai kiek praras valstybė, kai dėl padidėjusio automobilių skaičiaus padidės kelių apkrova ir avaringumas.
Ši naujovė teturi du pliusus- pavyks sutaupyti kontrolierių sąskaita (nebeliks tokio darbo Vilniuje beveik) ir sumažės asocialių žmonių VT. Bet geriau jau užtikrinti tvarką transporte įvedus konduktorius ar padidinus kontrolierių skaičių- tai pigesnis ir mažiau skausmingas žmonėms kovos su nesaugumu būdas. Benamis ne visada kaltas savo padėtyje- tad atimti iš jo paskutinę galimybę nusigauti iš vienos vietos į kitą, jei tik jis yra susikrapštęs kelis litus talonėliui ir nekelia grėsmės aplinkiniams, tam tikrais atvejais yra ir šioks toks žmogaus teisių pažeidimas.
Na, klaidinga sakyti, kad daugelius vilniečių nori šios tvarkos. Tas "Susisiekimo paslaugų" balsavimas buvo daugiau agitacinis nei sąžiningas (3 iš 4 atsakymų variantų buvo už). Būtų įdomu pamatyti tikrojo, sąžiningo balsavimo rezultatus šia tema. Tikriausiai rezultatas būtų atvirkščias.
Kaip dabar vyksta keleivių laipinimas stotelėse ? Pirmiausia stotelėse žmonės išlipa, o tik paskui įlipa laukiusieji transporto. Įvedus įlipimą per priekines duris, laipinimas vyks atvirkščiai. Lengva numanyti kas bus.
Ką čia dar pasakyti ? O tai jau šimtą kartų persakyta ir perpasakota. Belieka tik pavartyti šią temą bei kitas svetaines
1. Išankstinė nuostata, kad 100 proc. nepasiteisins - neteisinga savaime. Siekdamas profesionalumo, privalai išlikti objektyvus.
2. Sėdimų vietų buvimas piko metu, nesusijęs su šios sistemos teigiamu funkcionalumu. Nusišnekėta ir tiek.
3. Teiginys, kad visur Vakaruose autobusai yra apkrauti mažai - neteisingas.
4. Toliau yra pigus ir vaikiškas hiperbolizavimas be jokio objektyvumo ir faktų.
5. Sakymas, kad tai "tikrai" nesudarys nuostolių yra netinkamas, nes tu nesi aiškiaregys ir negali sakyti "tikrai". Na, nebent nori pavaidinti visažinį ir bandyti atspėti arba tiesiog nebijai vėliau apsikvailinti.
6. Kaip tai neliks kontrolierių? Jų liks, tik galėtų būti sumažintas jų skaičius.
7. sumažės asocialių žmonių VT - vienintelis protingas tavo sakinys ir tai yra labai reikšmingas dalykas, nes apie pusė VT besinaudojančių baiminasi dėl saugumo ir tvarkos bei švaros transporte.
8. Nesvarbu, žmogus benamis ar ne benamis. Esmė yra ar tvarkingai apsirengęs, ar elgiasi transporte kultūringai, ar netrukdo kitiems nemaloniais kvapais, ar yra higieniškas. Toliau paistai apie žmogaus teises... O kur visų kitų transporte esančių tvarkingų (dauguma) žmonių teisės padoriai keliauti mieste?
9. "Įvedus įlipimą per priekines duris, laipinimas vyks atvirkščiai." - kol kas nėra konkrečiai aišku, kaip bus organizuojama ši sistema. Todėl teigti iš anksto - pernelyg drastiška iš tavo pusės.
10. "Lengva numanyti kas bus." - hm, na gerai, tau lengva (aiškiaregys esi), bet pvz. man tai nelengva, tai gal pasakyk, kas bus.
11. "jau šimtą kartų persakyta ir perpasakota." - na ir kas, daugumos mintys yra kvailos, persmelktos išankstinių nuomonių be jokių skaičiavimų. Klaipėdiečiai irgi anksčiau skundėsi, bet dabar dauguma laimingi.
Tai va, brangusis, perfrazuok savo mintis, tai mes gal ir įsiklausysime O malti viską į vieną - bandymo griebtis už šiaudo pavyzdys, kuris parodo situacijos bejėgiškumą ir bandymą kaip nors (bet kaip, atsitiktinai) apginti savo nuomonę.
Mano nuomone, tiek Vilniuje, tiek ir Kaune galima VT įvesti laipinimo pro priekines duris sistemą, bet tai reikia daryti protingai ir pamatuotai:
1. Numatyti tik dalį maršrutų, kuriuose tai reikia daryti. Labiausiai apkrautuose maršrutuose tai nepasiteisintų, nes ilgintų kelionės laiką.
2. Numatytuose maršrutuose vykdyti sistemą, perskaičiuoti kelionės laiką, pradžioje įdėmiai stebėti keleivių srautus, išklausyti keleivių ir vairuotojų pastabas, tobulinti sistemą. Nežymiai, pagal galimybes, didinti autobusų skaičių.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.06.08, 22:06.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Deja, kai kas mano, viską padaryti galima iš karto ir kad tai veiks. Aš gi irgi sakau - tegul daro, bet tai nepasiteisins. Nebent bus imtasi buldozerio principo: mes tai vis tiek padarysime. Ir nusispjaut, kad VT važiuos nuo A iki B važiuos gerokai ilgiau, ir nusispjaut, kad VT bus spūstys ir eilės. Svarbu ekonominis efektas - padidėjusios pajamos...
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSuprantu tavo pyktį ir nenorą, kad ši sistema įsigaliotų ir matau bandymą prisigalvoti kuo daugiau argumentų, taip bandant apginti savo nuomonę. Bet visgi nusimanančiųjų viešojo transporto organizavime akyse tu atrodai kvailokai. Pabandysiu kontrargumentuoti
1. Išankstinė nuostata, kad 100 proc. nepasiteisins - neteisinga savaime. Siekdamas profesionalumo, privalai išlikti objektyvus.
2. Sėdimų vietų buvimas piko metu, nesusijęs su šios sistemos teigiamu funkcionalumu. Nusišnekėta ir tiek.
3. Teiginys, kad visur Vakaruose autobusai yra apkrauti mažai - neteisingas.
4. Toliau yra pigus ir vaikiškas hiperbolizavimas be jokio objektyvumo ir faktų.
5. Sakymas, kad tai "tikrai" nesudarys nuostolių yra netinkamas, nes tu nesi aiškiaregys ir negali sakyti "tikrai". Na, nebent nori pavaidinti visažinį ir bandyti atspėti arba tiesiog nebijai vėliau apsikvailinti.
6. Kaip tai neliks kontrolierių? Jų liks, tik galėtų būti sumažintas jų skaičius.
7. sumažės asocialių žmonių VT - vienintelis protingas tavo sakinys ir tai yra labai reikšmingas dalykas, nes apie pusė VT besinaudojančių baiminasi dėl saugumo ir tvarkos bei švaros transporte.
8. Nesvarbu, žmogus benamis ar ne benamis. Esmė yra ar tvarkingai apsirengęs, ar elgiasi transporte kultūringai, ar netrukdo kitiems nemaloniais kvapais, ar yra higieniškas. Toliau paistai apie žmogaus teises... O kur visų kitų transporte esančių tvarkingų (dauguma) žmonių teisės padoriai keliauti mieste?
9. "Įvedus įlipimą per priekines duris, laipinimas vyks atvirkščiai." - kol kas nėra konkrečiai aišku, kaip bus organizuojama ši sistema. Todėl teigti iš anksto - pernelyg drastiška iš tavo pusės.
10. "Lengva numanyti kas bus." - hm, na gerai, tau lengva (aiškiaregys esi), bet pvz. man tai nelengva, tai gal pasakyk, kas bus.
11. "jau šimtą kartų persakyta ir perpasakota." - na ir kas, daugumos mintys yra kvailos, persmelktos išankstinių nuomonių be jokių skaičiavimų. Klaipėdiečiai irgi anksčiau skundėsi, bet dabar dauguma laimingi.
Tai va, brangusis, perfrazuok savo mintis, tai mes gal ir įsiklausysime O malti viską į vieną - bandymo griebtis už šiaudo pavyzdys, kuris parodo situacijos bejėgiškumą ir bandymą kaip nors (bet kaip, atsitiktinai) apginti savo nuomonę.
Mano nuomone, tiek Vilniuje, tiek ir Kaune galima VT įvesti laipinimo pro priekines duris sistemą, bet tai reikia daryti protingai ir pamatuotai:
1. Numatyti tik dalį maršrutų, kuriuose tai reikia daryti. Labiausiai apkrautuose maršrutuose tai nepasiteisintų, nes ilgintų kelionės laiką.
2. Numatytuose maršrutuose vykdyti sistemą, perskaičiuoti kelionės laiką, pradžioje įdėmiai stebėti keleivių srautus, išklausyti keleivių ir vairuotojų pastabas, tobulinti sistemą. Nežymiai, pagal galimybes, didinti autobusų skaičių.
Sutinku, kad pernelyg audringai gyniau savo nuomonę- tai gal buvo pirmųjų emocijų proveržis, nors savęs ir neteisinu. Atsiprašau, jei atrodžiau pernelyg egoistiškai .
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąVT vasaromis kursuoja tik šviesiuoju paros metu- paskutiniai troleibusai ir autobusai visu maršrutu važiuoja iki 23:00, dauguma baigia darbą 22:30 ar dar anksčiau, nejuokinga
Comment
-
taksi verslas klesti, vilką kojos peni
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVasarą keleivių po 23 val. mažoka. Tik masinių renginių bei parodų metu jų daugiau. Suprantu jūsų norą turėti galimybę grįžti namo. Bet dabar ne tokie laikai, kad pustuščius autobusus varinėti
Deja, teks namie priešais televizorių drybsoti, na gal tik kokį kartą per mėnesį
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKiek žinau, Klaipedoje žymiai mažesni keleivių srautai. Autobusai nedažnai būna tokie perpildyti kaip Vilniuje
Be to, drįstu suabejoti, kad Vilniuje tie srautai tokie jau gigantiški ir nepalyginamai didesni. O ir tai tik Lietuvos mastu...
Įvedus įlipimą per priekines duris, vairuotojas liks beveik neatitvertas nuo keleivių,
Asocialus keleivis, kurį atsisakys vežti, tikrai kels pavojų ir vairuotojui ir keleiviams. O kol policija atvažiuos, vairuotojui jau šimtą kartų galvą apdaužys
Ne, geriau jau konduktorius įsivesti arba kontrolierių skaičių padidinti
Comment
-
Prisiminiau dar vieną dalyką. Dabartinė bilietukų žymėjimo tvarka neatitinka taisyklių ( http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=50 ):
17. Keleivis privalo įsigyti ir turėti bilietą prieš įlipdamas į autobusą ar troleibusą. Jei nėra galimybės to padaryti, vienkartinį bilietą keleivis įsigyja iš vairuotojo toje pačioje stotelėje, kurioje jis įlipo, ir nedelsdamas jį pažymi.
Dabar gi viskas vyksta kitaip - keleivia lipa per vidurines ir galines duris (per priekines lipti negalima), autobusas pradeda važiuoti, keleivis eina į priekį pirkti bilietuko, vairuotojas bilietuką parduoda važiuodamas (!!!) arba sekančioje stotelėje.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąVT vasaromis kursuoja tik šviesiuoju paros metu- paskutiniai troleibusai ir autobusai visu maršrutu važiuoja iki 23:00, dauguma baigia darbą 22:30 ar dar anksčiau, nejuokinga
Įtariu, kad ir Vilniuje "garažiniai" priimami keleiviai, tik jie vengia šiaip reisais naudotis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNenoriu nieko įžeisti, bet tiesiog ASMENIŠKAI AŠ (niekam neperšu savo nuomonės) esu įsitikinęs, kad lipimas per priekines duris, minkštai tariant, nėra tinkamas įsivesti Vilniuje šiuo metu (kas žino kokia situacija mūsų VT bus ateityje). Gal ši tvarka ir pasiteisintų mažai apkrautuose maršrutuose, bet kaip suprantu iš paskutinių naujienų, tokią tvarką norima įsivesti globaliai (bent jau savaitgaliais visuose maršrutuose). Nuolat naudojuosi Vilniaus viešuoju transportu, tad apie keleivių srautus maršrutuose apytiksliai išmanau (na aišku ne taip kaip Mettal ). Tad suprantu, kad įlipimo per priekines duris įvedimas šiuo metu sukels daugiau nepatogumų keleiviams nei duos naudos (išimtis- 1A, 3,8,13,14,15,20,25,28,41,51,52A,63,67,87 autobusų maršrutai, kur keleivių išties mažiau) . Nesu prieš, jei eksperimento tvarka šiuose maršrutuose laipins tik per priekines duris- ir pats norėčiau pamatyti, kaip tai atrodo iš šalies. Aš priešinuosi tik siekiui tokią tvarką įsivesti visuose maršrutuose (kad taip bus, suprantu iš paskutinių naujienų, gal ir klystu).
Sutinku, kad pernelyg audringai gyniau savo nuomonę- tai gal buvo pirmųjų emocijų proveržis, nors savęs ir neteisinu. Atsiprašau, jei atrodžiau pernelyg egoistiškai .www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąPenktadieniais po darbo smagu apsilankyti klube, koncerte, išgerti bokalą alaus ar kokio absento..
Deja, teks namie priešais televizorių drybsoti, na gal tik kokį kartą per mėnesįwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąJeigu autobusai perpildyti, o VT vistiek nuostolingas - vadinasi, kažkur pradingsta dideli pinigai. Ir pakeitimai ne tik kad reikalingi, bet būtini.
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBe to, drįstu suabejoti, kad Vilniuje tie srautai tokie jau gigantiški ir nepalyginamai didesni. O ir tai tik Lietuvos mastu...
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąJuk įmanoma atitverti tik vairuotojo kabiną, ir priekinės durys liks laisvos.
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNe visi yra tokie nagli, kad lįstų per jėgą. Taigi asocialių keleivių sumažės. O dėl tų, kurie vistiek veršis įlipti, tokia situacija turi būti numatyta iš anksto, kaip elgtis tokiais atvejais - geriausias variantas, mano nuomone, kad vairuotojas nesipriešintų ir nekeltų konflikto, o tiesiog išsikviestų kontrolę (kuri turi būti rimta, kaunietiško stiliaus).
Taip, reikalingas rimtas ir kruopštus pasiruošimas šiai sistemai. Ir vis tiek manau, kad ji turi būti įdiegta tik į mažiausiai apkrautus maršrutus. Pagrindiniai liktų pagrindiniais. Bet kol kas.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.06.09, 10:17.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Planuojama nuo liepos 15d. ivesti tai totaliai:visomis dienomis ir visa laika. Kontrolieriu padauges(mobiliu ekipazu), kurie skubiai leks pasitikti nurodyta autobusa ,pagal vairuotojo skambuti. Nes vairuotojai nesulaikines tu,kurie ilips pro kitas duris,ar nerodys bilietu. Tiesiog paskambins ekipazui ir vaziuos toliau,o tie atleke i pakeliui esancia stotele-purtys keleivius. Dabar yra taip planuojama daryti.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąPlanuojama nuo liepos 15d. ivesti tai totaliai:visomis dienomis ir visa laika. Kontrolieriu padauges(mobiliu ekipazu), kurie skubiai leks pasitikti nurodyta autobusa ,pagal vairuotojo skambuti. Nes vairuotojai nesulaikines tu,kurie ilips pro kitas duris,ar nerodys bilietu. Tiesiog paskambins ekipazui ir vaziuos toliau,o tie atleke i pakeliui esancia stotele-purtys keleivius. Dabar yra taip planuojama daryti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTruputį neįtikėtina, bet visai protinga Tų ekipažų pradžioje reikėtų apie 30 po 2 pamainas, bet manau būtų jų iki 20. Na, vis geriau, negu nieko. Kitas dalykas, "chuliganas", išgirdęs, kad vairuotojas skambina, duos į nosį vairuotojui Nelabai smagu... Bet, ši sistema naudinga, nes ji padės sureguliuoti keleivių srautus ir stabilizuoti pajamingumą/nuostolingumą.
Visgi manau, kad lipimą pro priekį protongiausiai būtų ių pradžių įvesti mažai apkrautuose reisuose visą laiką, o apkrautuose reisuose vakarais.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąVairuotojas turėtų ne "skambinti" (alio, centriukas, čia pas mane be bilieto įlipo, atvažiuokit, kada būsit, po pusvalandžio?), o paspausti "raudoną mygtuką", kuris automatiškai kviestų pagalbą.
Visgi manau, kad lipimą pro priekį protongiausiai būtų ių pradžių įvesti mažai apkrautuose reisuose visą laiką, o apkrautuose reisuose vakarais.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment