Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tvarka pasmerkta žlugti. Galbūt iki rugsėjo tvakra ir išsilaikys. Bet po to tai jos laukia krachas.

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      O kuo Vilnius skiriasi nuo straipsnyje minimos Klaipėdos? Ar Klaipėda jau skaitosi Vakarai?

      Aš tai matau tik vieną realią problemą - daugelio autobusų priekyje atitvertas gardas vairuotojui, juos reikės išardyti/perdaryti. Ir dar "Karosų" priekinės durys atrodo gana siauros. Vairuotojų nepasitenkinimo kad jiems "nepriklauso" nelaikau argumentu.
      Kiek žinau, Klaipedoje žymiai mažesni keleivių srautai. Autobusai nedažnai būna tokie perpildyti kaip Vilniuje

      Beje, atskira tema yra vairuotojų saugumas. Vairuotojas turi būti patikimai atitvertas nuo keleivių savo kabinoje. Jų darbe turi būti kuo mažiau kontakto su keleiviais- bilieto pardavimas "pro rakto skylutę" ir viskas. Bet ir bilieto pardavimo iš vairuotojų ateityje nebeliks- elektroninis vienkartinis bus nuskaitomas iš kortelės elektroniniame komposteryje.
      Įvedus įlipimą per priekines duris, vairuotojas liks beveik neatitvertas nuo keleivių, pro jo kabiną judės daugiau žmonių. Asocialus keleivis, kurį atsisakys vežti, tikrai kels pavojų ir vairuotojui ir keleiviams. O kol policija atvažiuos, vairuotojui jau šimtą kartų galvą apdaužys Tad ši tvarka netinka dar ir dėl to, kad žymiai pamažins vairuotojo saugumą. Per daug asocialų VT naudojasi, kad vairuotojas pats sugebėtų apsiginti.

      Ne, geriau jau konduktorius įsivesti arba kontrolierių skaičių padidinti
      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.08, 22:08.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Tame delfio straipsnyje nieko nerašo, bet gal pradės nuo eksperimentų vakarais ir poilsio dienomis?

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Ir nėra ko čia abejoti. Nepasiteisins 100%, bent jau tol, kol Vilniaus viešasis transportas nebus organizuotas taip, kad net piko metu transporto priemonėje bus laisvų sėdimų vietų. Ir nereikia lyginti Vilniaus su Vakarais. Ten (vakaruose) didžioji dauguma miestiečių naudojasi bėginiu transportu- traukiniais, "električkom", metro, tramvajumi, tad autobusai kursuoja tik į mažiau apgyvendintus bei atokius rajonus ir yra mažai apkrauti. Tad Vakaruose autobusuose tokia tvarka (įlipimas per priekines duris) tinka. Palyginus su Vilniumi.. Pas mus netgi dabar, kai įleidžiama per visas duris, piko metu netgi į ilgąjį autobusą ne visi norintys gali sutilpti ( ir ne tik piko metu). Ir tokių atvejų pasitaiko tiek žiemą, tiek vasarą o labiausiai apkrautuose reisuose- ir savaitgaliais. Belieka pridėti ir dabartinį metą, kai dėl krizės apkarpyti visi reisai- lengva nuspėti, kokias emocijas žmogui sukelia kasdienė kelionė iš taško A į tašką B.
          Dabar suprantat, ką reikš įlipimo per priekines duris įvedimas dabartiniu metu. Tokią savoką kaip "tvarkaraščio laikymasis" teks pamiršti ilgam. Tokiose stotelėse kaip "Žaliasis tiltas" autobusai/troleibusai stoviniuos bemaž 20 minučių, pačiame salone baisių baisiausias chaosas kils. Ir jokia kultūra jo neišspręs, kol transportas dabartiniu grafiku važinėja.
          Galiausiai vežėjo nuostolių tai tikrai nesumažins- kiek pinigų bus mesta 200 autobusų ir tiek pat troleibusų techniniam apdorojimui, o vėliau kiek bus prarasta nusivylusiems keleiviams persėdus į automobilius. Galiausiai kiek praras valstybė, kai dėl padidėjusio automobilių skaičiaus padidės kelių apkrova ir avaringumas.
          Ši naujovė teturi du pliusus- pavyks sutaupyti kontrolierių sąskaita (nebeliks tokio darbo Vilniuje beveik) ir sumažės asocialių žmonių VT. Bet geriau jau užtikrinti tvarką transporte įvedus konduktorius ar padidinus kontrolierių skaičių- tai pigesnis ir mažiau skausmingas žmonėms kovos su nesaugumu būdas. Benamis ne visada kaltas savo padėtyje- tad atimti iš jo paskutinę galimybę nusigauti iš vienos vietos į kitą, jei tik jis yra susikrapštęs kelis litus talonėliui ir nekelia grėsmės aplinkiniams, tam tikrais atvejais yra ir šioks toks žmogaus teisių pažeidimas.
          Na, klaidinga sakyti, kad daugelius vilniečių nori šios tvarkos. Tas "Susisiekimo paslaugų" balsavimas buvo daugiau agitacinis nei sąžiningas (3 iš 4 atsakymų variantų buvo už). Būtų įdomu pamatyti tikrojo, sąžiningo balsavimo rezultatus šia tema. Tikriausiai rezultatas būtų atvirkščias.
          Kaip dabar vyksta keleivių laipinimas stotelėse ? Pirmiausia stotelėse žmonės išlipa, o tik paskui įlipa laukiusieji transporto. Įvedus įlipimą per priekines duris, laipinimas vyks atvirkščiai. Lengva numanyti kas bus.

          Ką čia dar pasakyti ? O tai jau šimtą kartų persakyta ir perpasakota. Belieka tik pavartyti šią temą bei kitas svetaines
          Suprantu tavo pyktį ir nenorą, kad ši sistema įsigaliotų ir matau bandymą prisigalvoti kuo daugiau argumentų, taip bandant apginti savo nuomonę. Bet visgi nusimanančiųjų viešojo transporto organizavime akyse tu atrodai kvailokai. Pabandysiu kontrargumentuoti

          1. Išankstinė nuostata, kad 100 proc. nepasiteisins - neteisinga savaime. Siekdamas profesionalumo, privalai išlikti objektyvus.
          2. Sėdimų vietų buvimas piko metu, nesusijęs su šios sistemos teigiamu funkcionalumu. Nusišnekėta ir tiek.
          3. Teiginys, kad visur Vakaruose autobusai yra apkrauti mažai - neteisingas.
          4. Toliau yra pigus ir vaikiškas hiperbolizavimas be jokio objektyvumo ir faktų.
          5. Sakymas, kad tai "tikrai" nesudarys nuostolių yra netinkamas, nes tu nesi aiškiaregys ir negali sakyti "tikrai". Na, nebent nori pavaidinti visažinį ir bandyti atspėti arba tiesiog nebijai vėliau apsikvailinti.
          6. Kaip tai neliks kontrolierių? Jų liks, tik galėtų būti sumažintas jų skaičius.
          7. sumažės asocialių žmonių VT - vienintelis protingas tavo sakinys ir tai yra labai reikšmingas dalykas, nes apie pusė VT besinaudojančių baiminasi dėl saugumo ir tvarkos bei švaros transporte.
          8. Nesvarbu, žmogus benamis ar ne benamis. Esmė yra ar tvarkingai apsirengęs, ar elgiasi transporte kultūringai, ar netrukdo kitiems nemaloniais kvapais, ar yra higieniškas. Toliau paistai apie žmogaus teises... O kur visų kitų transporte esančių tvarkingų (dauguma) žmonių teisės padoriai keliauti mieste?
          9. "Įvedus įlipimą per priekines duris, laipinimas vyks atvirkščiai." - kol kas nėra konkrečiai aišku, kaip bus organizuojama ši sistema. Todėl teigti iš anksto - pernelyg drastiška iš tavo pusės.
          10. "Lengva numanyti kas bus." - hm, na gerai, tau lengva (aiškiaregys esi), bet pvz. man tai nelengva, tai gal pasakyk, kas bus.
          11. "jau šimtą kartų persakyta ir perpasakota." - na ir kas, daugumos mintys yra kvailos, persmelktos išankstinių nuomonių be jokių skaičiavimų. Klaipėdiečiai irgi anksčiau skundėsi, bet dabar dauguma laimingi.

          Tai va, brangusis, perfrazuok savo mintis, tai mes gal ir įsiklausysime O malti viską į vieną - bandymo griebtis už šiaudo pavyzdys, kuris parodo situacijos bejėgiškumą ir bandymą kaip nors (bet kaip, atsitiktinai) apginti savo nuomonę.

          Mano nuomone, tiek Vilniuje, tiek ir Kaune galima VT įvesti laipinimo pro priekines duris sistemą, bet tai reikia daryti protingai ir pamatuotai:
          1. Numatyti tik dalį maršrutų, kuriuose tai reikia daryti. Labiausiai apkrautuose maršrutuose tai nepasiteisintų, nes ilgintų kelionės laiką.
          2. Numatytuose maršrutuose vykdyti sistemą, perskaičiuoti kelionės laiką, pradžioje įdėmiai stebėti keleivių srautus, išklausyti keleivių ir vairuotojų pastabas, tobulinti sistemą. Nežymiai, pagal galimybes, didinti autobusų skaičių.
          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.06.08, 22:06.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Deja, kai kas mano, viską padaryti galima iš karto ir kad tai veiks. Aš gi irgi sakau - tegul daro, bet tai nepasiteisins. Nebent bus imtasi buldozerio principo: mes tai vis tiek padarysime. Ir nusispjaut, kad VT važiuos nuo A iki B važiuos gerokai ilgiau, ir nusispjaut, kad VT bus spūstys ir eilės. Svarbu ekonominis efektas - padidėjusios pajamos...

            Comment


              VT vasaromis kursuoja tik šviesiuoju paros metu- paskutiniai troleibusai ir autobusai visu maršrutu važiuoja iki 23:00, dauguma baigia darbą 22:30 ar dar anksčiau, nejuokinga
              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Suprantu tavo pyktį ir nenorą, kad ši sistema įsigaliotų ir matau bandymą prisigalvoti kuo daugiau argumentų, taip bandant apginti savo nuomonę. Bet visgi nusimanančiųjų viešojo transporto organizavime akyse tu atrodai kvailokai. Pabandysiu kontrargumentuoti

                1. Išankstinė nuostata, kad 100 proc. nepasiteisins - neteisinga savaime. Siekdamas profesionalumo, privalai išlikti objektyvus.
                2. Sėdimų vietų buvimas piko metu, nesusijęs su šios sistemos teigiamu funkcionalumu. Nusišnekėta ir tiek.
                3. Teiginys, kad visur Vakaruose autobusai yra apkrauti mažai - neteisingas.
                4. Toliau yra pigus ir vaikiškas hiperbolizavimas be jokio objektyvumo ir faktų.
                5. Sakymas, kad tai "tikrai" nesudarys nuostolių yra netinkamas, nes tu nesi aiškiaregys ir negali sakyti "tikrai". Na, nebent nori pavaidinti visažinį ir bandyti atspėti arba tiesiog nebijai vėliau apsikvailinti.
                6. Kaip tai neliks kontrolierių? Jų liks, tik galėtų būti sumažintas jų skaičius.
                7. sumažės asocialių žmonių VT - vienintelis protingas tavo sakinys ir tai yra labai reikšmingas dalykas, nes apie pusė VT besinaudojančių baiminasi dėl saugumo ir tvarkos bei švaros transporte.
                8. Nesvarbu, žmogus benamis ar ne benamis. Esmė yra ar tvarkingai apsirengęs, ar elgiasi transporte kultūringai, ar netrukdo kitiems nemaloniais kvapais, ar yra higieniškas. Toliau paistai apie žmogaus teises... O kur visų kitų transporte esančių tvarkingų (dauguma) žmonių teisės padoriai keliauti mieste?
                9. "Įvedus įlipimą per priekines duris, laipinimas vyks atvirkščiai." - kol kas nėra konkrečiai aišku, kaip bus organizuojama ši sistema. Todėl teigti iš anksto - pernelyg drastiška iš tavo pusės.
                10. "Lengva numanyti kas bus." - hm, na gerai, tau lengva (aiškiaregys esi), bet pvz. man tai nelengva, tai gal pasakyk, kas bus.
                11. "jau šimtą kartų persakyta ir perpasakota." - na ir kas, daugumos mintys yra kvailos, persmelktos išankstinių nuomonių be jokių skaičiavimų. Klaipėdiečiai irgi anksčiau skundėsi, bet dabar dauguma laimingi.

                Tai va, brangusis, perfrazuok savo mintis, tai mes gal ir įsiklausysime O malti viską į vieną - bandymo griebtis už šiaudo pavyzdys, kuris parodo situacijos bejėgiškumą ir bandymą kaip nors (bet kaip, atsitiktinai) apginti savo nuomonę.

                Mano nuomone, tiek Vilniuje, tiek ir Kaune galima VT įvesti laipinimo pro priekines duris sistemą, bet tai reikia daryti protingai ir pamatuotai:
                1. Numatyti tik dalį maršrutų, kuriuose tai reikia daryti. Labiausiai apkrautuose maršrutuose tai nepasiteisintų, nes ilgintų kelionės laiką.
                2. Numatytuose maršrutuose vykdyti sistemą, perskaičiuoti kelionės laiką, pradžioje įdėmiai stebėti keleivių srautus, išklausyti keleivių ir vairuotojų pastabas, tobulinti sistemą. Nežymiai, pagal galimybes, didinti autobusų skaičių.
                Nenoriu nieko įžeisti, bet tiesiog ASMENIŠKAI AŠ (niekam neperšu savo nuomonės) esu įsitikinęs, kad lipimas per priekines duris, minkštai tariant, nėra tinkamas įsivesti Vilniuje šiuo metu (kas žino kokia situacija mūsų VT bus ateityje). Gal ši tvarka ir pasiteisintų mažai apkrautuose maršrutuose, bet kaip suprantu iš paskutinių naujienų, tokią tvarką norima įsivesti globaliai (bent jau savaitgaliais visuose maršrutuose). Nuolat naudojuosi Vilniaus viešuoju transportu, tad apie keleivių srautus maršrutuose apytiksliai išmanau (na aišku ne taip kaip Mettal ). Tad suprantu, kad įlipimo per priekines duris įvedimas šiuo metu sukels daugiau nepatogumų keleiviams nei duos naudos (išimtis- 1A, 3,8,13,14,15,20,25,28,41,51,52A,63,67,87 autobusų maršrutai, kur keleivių išties mažiau) . Nesu prieš, jei eksperimento tvarka šiuose maršrutuose laipins tik per priekines duris- ir pats norėčiau pamatyti, kaip tai atrodo iš šalies. Aš priešinuosi tik siekiui tokią tvarką įsivesti visuose maršrutuose (kad taip bus, suprantu iš paskutinių naujienų, gal ir klystu).
                Sutinku, kad pernelyg audringai gyniau savo nuomonę- tai gal buvo pirmųjų emocijų proveržis, nors savęs ir neteisinu. Atsiprašau, jei atrodžiau pernelyg egoistiškai .
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Dabar 22.30 ir jau tamsu. Diena dar ilgės vakare tik 9 minutėmis. Ir 22.30 vis tiek bus tamsu. O VT dar tokiu metu važiuoja, dauguma, žinoma, paskutinius ratus suka...

                  Comment


                    Parašė music Rodyti pranešimą
                    VT vasaromis kursuoja tik šviesiuoju paros metu- paskutiniai troleibusai ir autobusai visu maršrutu važiuoja iki 23:00, dauguma baigia darbą 22:30 ar dar anksčiau, nejuokinga
                    Vasarą keleivių po 23 val. mažoka. Tik masinių renginių bei parodų metu jų daugiau. Suprantu jūsų norą turėti galimybę grįžti namo. Bet dabar ne tokie laikai, kad pustuščius autobusus varinėti
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      taksi verslas klesti, vilką kojos peni

                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Vasarą keleivių po 23 val. mažoka. Tik masinių renginių bei parodų metu jų daugiau. Suprantu jūsų norą turėti galimybę grįžti namo. Bet dabar ne tokie laikai, kad pustuščius autobusus varinėti
                      Penktadieniais po darbo smagu apsilankyti klube, koncerte, išgerti bokalą alaus ar kokio absento..
                      Deja, teks namie priešais televizorių drybsoti, na gal tik kokį kartą per mėnesį
                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Kiek žinau, Klaipedoje žymiai mažesni keleivių srautai. Autobusai nedažnai būna tokie perpildyti kaip Vilniuje
                        Jeigu autobusai perpildyti, o VT vistiek nuostolingas - vadinasi, kažkur pradingsta dideli pinigai. Ir pakeitimai ne tik kad reikalingi, bet būtini.

                        Be to, drįstu suabejoti, kad Vilniuje tie srautai tokie jau gigantiški ir nepalyginamai didesni. O ir tai tik Lietuvos mastu...

                        Įvedus įlipimą per priekines duris, vairuotojas liks beveik neatitvertas nuo keleivių,
                        Juk įmanoma atitverti tik vairuotojo kabiną, ir priekinės durys liks laisvos.
                        Asocialus keleivis, kurį atsisakys vežti, tikrai kels pavojų ir vairuotojui ir keleiviams. O kol policija atvažiuos, vairuotojui jau šimtą kartų galvą apdaužys
                        Ne visi yra tokie nagli, kad lįstų per jėgą. Taigi asocialių keleivių sumažės. O dėl tų, kurie vistiek veršis įlipti, tokia situacija turi būti numatyta iš anksto, kaip elgtis tokiais atvejais - geriausias variantas, mano nuomone, kad vairuotojas nesipriešintų ir nekeltų konflikto, o tiesiog išsikviestų kontrolę (kuri turi būti rimta, kaunietiško stiliaus).

                        Ne, geriau jau konduktorius įsivesti arba kontrolierių skaičių padidinti
                        "Nuostolinga"

                        Comment


                          Prisiminiau dar vieną dalyką. Dabartinė bilietukų žymėjimo tvarka neatitinka taisyklių ( http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=50 ):

                          17. Keleivis privalo įsigyti ir turėti bilietą prieš įlipdamas į autobusą ar troleibusą. Jei nėra galimybės to padaryti, vienkartinį bilietą keleivis įsigyja iš vairuotojo toje pačioje stotelėje, kurioje jis įlipo, ir nedelsdamas jį pažymi.
                          Taip padaryti, kaip rašo taisyklės, įmanoma tik įlipant pro priekines duris.

                          Dabar gi viskas vyksta kitaip - keleivia lipa per vidurines ir galines duris (per priekines lipti negalima), autobusas pradeda važiuoti, keleivis eina į priekį pirkti bilietuko, vairuotojas bilietuką parduoda važiuodamas (!!!) arba sekančioje stotelėje.

                          Comment


                            Parašė music Rodyti pranešimą
                            VT vasaromis kursuoja tik šviesiuoju paros metu- paskutiniai troleibusai ir autobusai visu maršrutu važiuoja iki 23:00, dauguma baigia darbą 22:30 ar dar anksčiau, nejuokinga
                            Manau tai normalu. Juk negali transportas važinėti tuščiai. Nors nesu tikras, gal tų keleivių ir būtų. Pvz., Kaune autobusai baigia darbą apie 22h, troleibusai valanda vėliau (ir tai jau ne visi maršrutai), bet dar apie pusę valandos yra galimybė grįžti namo "garažiniais" reisais.
                            Įtariu, kad ir Vilniuje "garažiniai" priimami keleiviai, tik jie vengia šiaip reisais naudotis.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Nenoriu nieko įžeisti, bet tiesiog ASMENIŠKAI AŠ (niekam neperšu savo nuomonės) esu įsitikinęs, kad lipimas per priekines duris, minkštai tariant, nėra tinkamas įsivesti Vilniuje šiuo metu (kas žino kokia situacija mūsų VT bus ateityje). Gal ši tvarka ir pasiteisintų mažai apkrautuose maršrutuose, bet kaip suprantu iš paskutinių naujienų, tokią tvarką norima įsivesti globaliai (bent jau savaitgaliais visuose maršrutuose). Nuolat naudojuosi Vilniaus viešuoju transportu, tad apie keleivių srautus maršrutuose apytiksliai išmanau (na aišku ne taip kaip Mettal ). Tad suprantu, kad įlipimo per priekines duris įvedimas šiuo metu sukels daugiau nepatogumų keleiviams nei duos naudos (išimtis- 1A, 3,8,13,14,15,20,25,28,41,51,52A,63,67,87 autobusų maršrutai, kur keleivių išties mažiau) . Nesu prieš, jei eksperimento tvarka šiuose maršrutuose laipins tik per priekines duris- ir pats norėčiau pamatyti, kaip tai atrodo iš šalies. Aš priešinuosi tik siekiui tokią tvarką įsivesti visuose maršrutuose (kad taip bus, suprantu iš paskutinių naujienų, gal ir klystu).
                              Sutinku, kad pernelyg audringai gyniau savo nuomonę- tai gal buvo pirmųjų emocijų proveržis, nors savęs ir neteisinu. Atsiprašau, jei atrodžiau pernelyg egoistiškai .
                              Nereikia atsiprašinėti... Tiesiog ankstesnis tavo komentaras buvo kaip sakiau persmelktas subjektyvumo ir emocijų. Štai dabar jau rašai kiek protingiau
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė music Rodyti pranešimą
                                Penktadieniais po darbo smagu apsilankyti klube, koncerte, išgerti bokalą alaus ar kokio absento..
                                Deja, teks namie priešais televizorių drybsoti, na gal tik kokį kartą per mėnesį
                                Cha Jei žmogus turi pinigų alui, baram ir linksmybėms, kas kainuoja pinigus, tai ir suras pinigų grįžimui namo taksi, arba kooperuosis ne negeriančiu draugu, arba privalės išmokti linksmintis be alkoholio ir važiuos nuosava mašina, arba linksminsis trumpiau ir skubės į paskutinius reisus (ką sėkmingai ir daro jaunimėlis). Tavo nepasitenkinimas nepagrįstas, nes VT negali vežioti pavienių žmonių. Net jei iš klubo išeina 100 žmonių, tai jiems išvežioti reikėtų bent 5 autobusų, nes visi gyvena skirtingose vietose. Ir vežti po kelias dešimtis tuo autobusu per pusę miesto - neapsimoka. Tai gal nepaistykim nesąmonių, gerai? Juolabiau vilniečiams, kurių VT dabar skolose skęsta. Apskritai, naktiniai reisai turi būti organizuojami mažų transporto priemonių, pvz. mikroautobusų.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Jeigu autobusai perpildyti, o VT vistiek nuostolingas - vadinasi, kažkur pradingsta dideli pinigai. Ir pakeitimai ne tik kad reikalingi, bet būtini.
                                  Taip, jie pradingsta nuostolingų reisų į visokias gyvenvietes padengimui. Vienas pergrūstas reisas iš dalies arba visiškai padengia vieną tuščią reisą. Tokių tuščių reisų galima rasti labai daug Vilniuje, Mettal pasakytų detaliau, bet kiek žinau, tai 8, 20, 25, 51 ir pan. maršrutai. Šiuose maršrutuose reisai tušti būna beveik visą dieną. O dar reikia nepamiršti, kad nuostolingų reisų pasitaiko ir pelninguose maršrutuose: dėl netinkamo eismo tvarkaraščių suderinimo, kai subliuojasi kelių tuo pačiu keliu važiuojančių maršrutų laikai, taip pat anksti ryte ir vėlai vakare. Taip pat nuostolingumo prideda vangoki sekmadieniai ir "garažiniai" reisai.
                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Be to, drįstu suabejoti, kad Vilniuje tie srautai tokie jau gigantiški ir nepalyginamai didesni. O ir tai tik Lietuvos mastu...
                                  Kiek paskutiniu metu esu stebėjęs, tai Vilniuje srautai nėra tokie dideli, kaip kai kurie bando pavaizduoti (neva važiuoja dviem aukštais, visi dūsta, alpsta ir oi oi kaip negerai). Vilniuje yra apytuščiai (kitaip tariant: apleisti organizatorių, nes juos pakoregavus, apjungus galima atgaivinti arba tiesiog panaikinus - sumažinti bendrą nuostolingumą) ir yra pilni maršrutai. Organizatoriams pertvarkius autobusų paskirstymą (apytuščiai kursuotų tik piko metu ar kitu būtinu laiku, arba kas keletą valandų, o perpildytuose maršrutuose būtų paskirtas keliais autobusais daugiau), būtų galima išlyginti balansą. Dabar gi yra kuriozinė situacija ir tai įrodo, kad Lietuvoje viešojo transporto planuotojų specialistų nėra, o ir ryžto bei noro tobulėti - nulis. Ypač Vilniaus VT srityje.

                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Juk įmanoma atitverti tik vairuotojo kabiną, ir priekinės durys liks laisvos.
                                  Įmanoma. Tai kainuoja laiko ir pinigų.

                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Ne visi yra tokie nagli, kad lįstų per jėgą. Taigi asocialių keleivių sumažės. O dėl tų, kurie vistiek veršis įlipti, tokia situacija turi būti numatyta iš anksto, kaip elgtis tokiais atvejais - geriausias variantas, mano nuomone, kad vairuotojas nesipriešintų ir nekeltų konflikto, o tiesiog išsikviestų kontrolę (kuri turi būti rimta, kaunietiško stiliaus).
                                  Ne visi tokie protingi, kad nelįstų per jėgą. Taip, asocialių keleivių sumažės.

                                  Taip, reikalingas rimtas ir kruopštus pasiruošimas šiai sistemai. Ir vis tiek manau, kad ji turi būti įdiegta tik į mažiausiai apkrautus maršrutus. Pagrindiniai liktų pagrindiniais. Bet kol kas.
                                  Paskutinis taisė Ametistas; 2010.06.09, 10:17.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Planuojama nuo liepos 15d. ivesti tai totaliai:visomis dienomis ir visa laika. Kontrolieriu padauges(mobiliu ekipazu), kurie skubiai leks pasitikti nurodyta autobusa ,pagal vairuotojo skambuti. Nes vairuotojai nesulaikines tu,kurie ilips pro kitas duris,ar nerodys bilietu. Tiesiog paskambins ekipazui ir vaziuos toliau,o tie atleke i pakeliui esancia stotele-purtys keleivius. Dabar yra taip planuojama daryti.

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Planuojama nuo liepos 15d. ivesti tai totaliai:visomis dienomis ir visa laika. Kontrolieriu padauges(mobiliu ekipazu), kurie skubiai leks pasitikti nurodyta autobusa ,pagal vairuotojo skambuti. Nes vairuotojai nesulaikines tu,kurie ilips pro kitas duris,ar nerodys bilietu. Tiesiog paskambins ekipazui ir vaziuos toliau,o tie atleke i pakeliui esancia stotele-purtys keleivius. Dabar yra taip planuojama daryti.
                                      Truputį neįtikėtina, bet visai protinga Tų ekipažų pradžioje reikėtų apie 30 po 2 pamainas, bet manau būtų jų iki 20. Na, vis geriau, negu nieko. Kitas dalykas, "chuliganas", išgirdęs, kad vairuotojas skambina, duos į nosį vairuotojui Nelabai smagu... Bet, ši sistema naudinga, nes ji padės sureguliuoti keleivių srautus ir stabilizuoti pajamingumą/nuostolingumą.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Truputį neįtikėtina, bet visai protinga Tų ekipažų pradžioje reikėtų apie 30 po 2 pamainas, bet manau būtų jų iki 20. Na, vis geriau, negu nieko. Kitas dalykas, "chuliganas", išgirdęs, kad vairuotojas skambina, duos į nosį vairuotojui Nelabai smagu... Bet, ši sistema naudinga, nes ji padės sureguliuoti keleivių srautus ir stabilizuoti pajamingumą/nuostolingumą.
                                        Vairuotojas turėtų ne "skambinti" (alio, centriukas, čia pas mane be bilieto įlipo, atvažiuokit, kada būsit, po pusvalandžio?), o paspausti "raudoną mygtuką", kuris automatiškai kviestų pagalbą.

                                        Visgi manau, kad lipimą pro priekį protongiausiai būtų ių pradžių įvesti mažai apkrautuose reisuose visą laiką, o apkrautuose reisuose vakarais.

                                        Comment


                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          Vairuotojas turėtų ne "skambinti" (alio, centriukas, čia pas mane be bilieto įlipo, atvažiuokit, kada būsit, po pusvalandžio?), o paspausti "raudoną mygtuką", kuris automatiškai kviestų pagalbą.

                                          Visgi manau, kad lipimą pro priekį protongiausiai būtų ių pradžių įvesti mažai apkrautuose reisuose visą laiką, o apkrautuose reisuose vakarais.
                                          Man irgi tas skambinimas nelabai patinka. Iš tiesų, įdiegus e. bilieto sistemą, paleistas interneto ryšys, jis galėtų būti naudojamas "raudono mygtuko" signalui persiųsti į dispečerinę.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X