Maciau, Maxima nusipirkus grazu MB Citaro ir isdabinus paveiksliuku su savo pigiu prekes zenklu "Ecologica"
O kuo tas "ecologica" prekės ženklas jau toks pigus? Kaip tik tai vertinamas ženklas, nes šio ženklo prekės yra ekologiškos ir vertinamos savo kokybe. Kažką tu čia nusišneki ir nuolatos tu taip...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Nuo St. Pramogų Arena dešinėje pusėje link Ozo g., nėra šaligatvio gal klystu, ir labai toli.
Dauguma moksleivių po penkių pamokų nespėja į 76 maršrutą 13:01 val., Bireliu link, ir ilgai reikia laukti kito, nes nepriveža iki Senvagės vidurinės mokyklos ir Licėjaus. O kursuoja retai. Galėtų vieną nuimti nuo 36 ir pridėti prie 76 nors piko valandomis.
Ne taip ten toli ir eiti. O jei žmogui tą daryti tingu- galima rinktis važiuoti vieną stotelę 45 ar 53 nuo Pram.Arenos iki Ozo.
Nežinau, ar didelis keleivių srautas tarp Licėjaus ir Balsių/ Naujanerių, bet tikrai ne toks, kad leisti tiesioginį reisą. Iki 36 kaip minėjau nuo Licėjaus ne taip ir toli eiti.
O tą 76 galima tiesiog vietoj 13:01 paleisti 5-6 minutėm vėliau ir problema su mokiniais išsispręstų
Vilniaus savivaldybėje eismą kordinuoja ūkio ir eismo skyriai vienam priklauso stotelės, o kitam autobusų ir troleibusų pratęsimui, sutrumpinimui. O SĮ "Susisiekimo Paslaugos" apjungia autobusų ir troleibusų parkus.
gerai tuomet klausimas toks: kas priklauso "susisiekimo paslaugoms" be autobusu ir troleibusu ???
Pastebėjau dažną atvejį keleiviai 36 maršruto autobusuose yra surašomi beveik kasdien. Kovo mėnesio duomenimis SĮ "Susisiekimo Paslaugos" planuoja mažinti autobusų skaičių kursuojančių 36 maršrute darbo dienomis. Ir dar planuoja visą laiką leisti ilgus autobusus vietoje trumpų, kad kas sezoną nereikėtų jų keitinėti. O prie 76 žada pridėti 1 autobusą nuo 36. Tokias naujienas sužinojau Kovo mėnesį.
gerai tuomet klausimas toks: kas priklauso "susisiekimo paslaugoms" be autobusu ir troleibusu ???
Jiems nepriklauso autobusai ir troleibusai. Jų nuosavybė yra tik tai, ką minėjo Al1. "Susisiekimo paslaugos" koordinuoja autobusų ir troleibusų darbą, rūpinasi bilietų platinimu, prižiūri parkavimo sistemą ir stotelių ženklus su tvarkaraščių cilindrais, vykdo keleivių kontrolę, tačiau patys nekuria tvarkaraščių, nekontroliuoja vairuotojų darbo ir netikrina keleivių skundų. Skundai yra persiunčiami pačioms įmonėms, kurių eismo skyriai jau aiškinasi kas yra negerai.
Pastebėjau dažną atvejį keleiviai 36 maršruto autobusuose yra surašomi beveik kasdien. Kovo mėnesio duomenimis SĮ "Susisiekimo Paslaugos" planuoja mažinti autobusų skaičių kursuojančių 36 maršrute darbo dienomis. Ir dar planuoja visą laiką leisti ilgus autobusus vietoje trumpų, kad kas sezoną nereikėtų jų keitinėti. O prie 76 žada pridėti 1 autobusą nuo 36. Tokias naujienas sužinojau Kovo mėnesį.
Tai labai gerai, jeigu maršrutas yra stebimas, tačiau vargu apsimokės žiemą varinėti ilgus autobusu tokiu grafiku. Taigi, teks jį retinti, o tai jau bus ne į naudą keleiviams. Kaip bus su 76 - žiūrėsim .
Kai nuo Lapkričio 1 d., iki Kovo 31 d., 36 maršrutų kursuoja trumpi rašomi skundai UAB "Vilniaus Autobusai", į miesto savivaldybę ir į SĮ "Susisiekimo Paslaugos" ir reikalauja ilgų autobusų 36 maršrute. O skundus ir reikalavimus rašo Balsių bendruomenei priklausantys gyventojai. Dėl tų skundų ir reikalavimų ir pradėjo stebėti 36 maršrute. Nes mano minėtom firmom jau atsibodo skaityti skundus.
Kai nuo Balandžio 1 dienos iki Spalio 31 dienos būna ilgi autobusai 36 maršrute, tada mano minėtos firmos ankstesniame pranešime skundų negauna, nes rašantys skundus tada yra patenkinti.
Įdomūs, įdomūs jie... Jeigu nebūtų tokių nelygių intervalų, tai Pagubės autobusai nebūtų tokie prigrūsti. O kas svarbiausia, tai kaip tik jais ir važiuoja daugiausia žmonių ir visi jie išlipa Balsiuose. Kol kas popiet nemačiau nei vieno atvejo, kai netilpdavo žmonės į 36.
Darbo dienomis pabandyk įlipti į 36 maršruto autobusą St. Jeruzalė 13:29 val., ir St. Mokykla 13:45 val., į juos nelipsi, nes į minėtas stoteles 36 maršruto autobusai atvažiuoja jau sausakimši ypač tada kai būna trumpi, ilgi būna šiek tiek laisvesni. Tada 76 važinėjo tik nuo St. Naujaneriai iki Birelių.
Kai 77 uždarė, buvo pakeista 112 priemiestinio maršruto trasa. Kai 52 uždarė, paleistas toks pats maršrutas tik su numeriu 115 ir dabar šis maršrutas jau iš viso nebeegzistuoja.
Leilandui neapsimoka varinėti autobuso ir konkuruoti su savimi pačiu toje kryptyje, kurią jis ir taip vienas aptarnauja - yra kiti maršrutai, kuriais galima naudotis kaip alternatyva. Rezultatas aiškiai matomas: tiesiog panaikintas 52 miesto maršrutas ir gyventojams liepta naudotis priemiestiniais.
112 visada buvo privatus. O dabartiniu maršrutu jis važinėja nuo to, kai buvo panaikintas miesto 77 maršrutas. Tik dabar jo tvarkaraštį imta skelbti kartu su miesto maršrutais.
O kodėl 4A neturi važinėti ? Jau minėjau, kad jo buvimas atsiperka. Kaip ir 12,16,42 ir kt. į rajonus užsukančių.
36 bent jau vasarą tai jokiu būdų retinti negalima. +1 aut. prie 76 jo nepakeistų nes kursuoja tik iki Ateities g. Vat žiemą intervalą galima retinti, bet tik paliekant ilgus aut.
Gali būti, kad jie planuoja 76 pratęsti iki Ozo, o 36 maršruto autobusų skaičių sakė, kad mažins kaip tik vasarai. Man tai sakė SĮ "Susisiekimo Paslaugu" darbuotoja 2010-03-14 diena apie 17:00 val., grįžtant man namo.
<...>tačiau patys nekuria tvarkaraščių, nekontroliuoja vairuotojų darbo ir netikrina keleivių skundų. Skundai yra persiunčiami pačioms įmonėms, kurių eismo skyriai jau aiškinasi kas yra negerai.
Šiek tiek patikslinsiu. "Susisiekimo paslaugos" jei ir nekuria eismo tvarkaraščių (nors tuo abejoju), tai juos tvirtina ir koreguoja, taigi prisideda prie jų kūrimo. Vis tik lemiamas žodis tvarkaraščių kūrime yra paslaugos pirkėjo ("Susisiekimo paslaugos"), o ne vežėjo. Dėl skundų taip pat - skundus tikrina, bet jų nenagrinėja. Tačiau domisi skundų tyrimo eiga.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment