Manau, kad tokia tvarka tiktų tik po 21 val. Poilsio dienomis per daug keleivių. O daryti makalynę - į vienus leisti pro priekines, į kitus pro visas - būtų blogai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDalykas geras, bet... norėčiau pamatyti kaip į Karosas bus laipinami sodininkai kokiu 19 arba 53 autobusų maršrutais arba į 16 maršruto troleibusus... Netgi Volvo autobusuose tektų paardyti kabinas. Šiaip pritarčiau tokių metodų taikymui tik kai kuriuose maršrutuose, pvz. 1A, 8, 14, 15, 17, 20, 25, 28, 32, 39, 41, 51, 52A, 63, 67, 74, 76, 78,87. Tačiau sunku įsivaizduoti, kaip tai atrodys 1A maršrute, nors ten kaip tik to reikėtų... Tokiu atveju 1 maršrutu nesiūlau laipinti pro priekį, nes tada užsieniečiams kiltų daug nesusipratimų (kur lipti pro priekį, o kur ne).
Nedidelis mokslas.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąIdiotiška apklausa. Galima pasirinkti iš 4 variantų, iš jų 3 variantai sako "taip". Tokią apklausą - į šiukšlių dėžę, jos forma yra klaidinanti ir įtakojanti pasirinkti organizatorių norimą variantą.
pamatysim...
Comment
-
Konduktorių įvedimą siūlau dėl to, kad esant dideliam nedarbui, valstybė turi būti susirūpinusi naujų darbo vietų steigimu. Toks įdarbinimo būdas būtų naudingas 3 šalims:
1) vairuotojo darbas palengvėtų - nereikėtų važiavimo metu pardavinėti bilietų (nesvarbu, kad jis privalo juos pardavinėti tik stotelėse, kontrolei į tai yra nusispjaut).
2) bedarbiai gautų darbą
3) įmonė surinktų daugiau pinigų iš keleivių ir pagerėtų VT įvaizdis.
Dalis keleivių kontrolės ekipažų tektų išformuoti ir pakeistį jų statusą iš kontrolieriaus į konduktorių . Kol kas matau šiuos minusus: kad vairuotojai gaus mažesnį atlyginimą, nes į jį nebus įskaičiuoti parduoti talonai ir išeis, kad tas bilietų spaudintuvas yra nereikalingas.
Atlyginimus konduktoriai gautų už parduotus talonus (ta suma, kurią gaudavo vairuotojas, tik padidinta, nes dabar daugiau asmenų turės apmokėti važiavimą), o kitą (aišku, didžiąją) tektų skirti iš savivaldybės biudžeto. Nesvarbu, kad jų "nėra" - skola dings tada, kai bus kam mokėti į SoDrą.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąAnt užpakalinių durų (pro kurias nelipti) po didelį lipduką su rodykle (link autobuso priekio) ir dideliu užrašu "prašom lipti pro priekines duris".
Nedidelis mokslas.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąSėkmingai prabalsavote
amiko, Tamsta kaip lituanistas turėtumėte pastabų?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Po truputį pildau tinklapyje www.kaunastrans.lt esantį Vilniaus autobusų maršrutų archyvą detaliais maršrutų aprašais. Pradėjau nuo sąrašo galo, nes su šiais maršrutais reikia mažiau kapstytis. Taigi, laukiu Jūsų papildymų, pataisymų ir pasiūlymų:
75+55A Santariškės – Pilaitė
76+36A Ateities g. – Sakališkės – Bireliai
77+55B Ateities g. – Jeruzalė – Riešė
78+42grt Stotis – Eišiškių pl. – Pagiriai
80 S.Stanevičiaus g. – Centras
81 Fabijoniškės – Ukmergės g. – Centras
82 Pilaitė – Spaudos rūmai
87 Ateities st. – Jeruzalė – Didieji Gulbinai
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimą76 iki 2007-12-23 d., važiavo į Pagubę.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimą76 ilgas dar buvo pastebėtas apie 2006 metų Liepą, kai dar važiavo į Pagubę. O 2009 metų vasarą irgi buvo pastebėtas 76 ilgas į Birelius. Įdomu, koks 76 bus šį vasaros sezoną? Nes poilsiautojai gali į trumpą netilpti.
Nemanau, kad į 76 netilps. Būdavo tik atvejų, kai MB Cito važiuodavo pilnas dar trumpojo 76-o "Naujaneriai - Bireliai" laikais. Kol kas pilnai pakanka ir 1 autobuso. Šiaip jei į Birelius ir važiavo ilgas, tai čia buvo gryniausias stresas vairuotojui. O ir situacija tokia kvaila - į maršrutą, kuris didžiąją reisų dalį važiuodavo tuščias, paleido ilgą...
Beje, kokiu laikotarpiu buvo toks autobusų pasiskirstymas 76-u, kurį minėjai (1 pikinis, 1 nepikinis)? Mano turimuose 76-o grafikuose (jau esant eismui poilsio d.) ten yra 2 autobusai visą darbo dieną ir 1 savaitgaliais.Paskutinis taisė Mettal; 2010.04.15, 22:04.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKonduktorių įvedimą siūlau dėl to, kad esant dideliam nedarbui, valstybė turi būti susirūpinusi naujų darbo vietų steigimu. Toks įdarbinimo būdas būtų naudingas 3 šalims:
1) vairuotojo darbas palengvėtų - nereikėtų važiavimo metu pardavinėti bilietų (nesvarbu, kad jis privalo juos pardavinėti tik stotelėse, kontrolei į tai yra nusispjaut).
2) bedarbiai gautų darbą
3) įmonė surinktų daugiau pinigų iš keleivių ir pagerėtų VT įvaizdis.
Dalis keleivių kontrolės ekipažų tektų išformuoti ir pakeistį jų statusą iš kontrolieriaus į konduktorių . Kol kas matau šiuos minusus: kad vairuotojai gaus mažesnį atlyginimą, nes į jį nebus įskaičiuoti parduoti talonai ir išeis, kad tas bilietų spaudintuvas yra nereikalingas.
Atlyginimus konduktoriai gautų už parduotus talonus (ta suma, kurią gaudavo vairuotojas, tik padidinta, nes dabar daugiau asmenų turės apmokėti važiavimą), o kitą (aišku, didžiąją) tektų skirti iš savivaldybės biudžeto. Nesvarbu, kad jų "nėra" - skola dings tada, kai bus kam mokėti į SoDrą.
Konduktorius - ne kontrolierius - net ir įvedus konduktorių, nereikėtų mažinti kontrolierių skaičiaus.
Bėda ta, kad tos sumos, už parduotus bilietus nepakaktų sumokėti konduktoriams algą, taigi reikėtų dar pridėti.
Tavo siūlomas variantas yra labai solidarus, tačiau kodėl savivaldybė turėtų iš savo biudžeto aukoti Vilniaus viešajam transportui, kad Sodra (čia jau valstybės biudžeto) mokėtų mažiau kompensacijų darbdaviams... Nesvarbu, kad tas pats valdymo valstybės aparatas, bet skirtingi kabinetai, skirtingi interesai.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.15, 23:54.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąhttp://www.vilniustransport.lt/uploa...s/apklausa.php
amiko, Tamsta kaip lituanistas turėtumėte pastabų?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment