Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apklausa iš vilniustransport.lt
    Ar pritariate, kad darbo dienomis nuo 21.00 val., o savaitgaliais visą dieną keleiviai būtų įlaipinami į troleibusus ir autobusus tik pro priekines duris.
    Taip, nes pagerintų aptarnavimo kokybę.
    Taip, nes sumažintų zuikių ir neįliptų asocialūs asmenys.
    Reikia įvesti visomis dienomis ir visomis valandomis.
    Nepritariu.
    balsuojam tautiečiai, bet tik po 1 kartą

    Comment


      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
      Apklausa iš vilniustransport.lt

      balsuojam tautiečiai, bet tik po 1 kartą
      Kažkokie rusai, lenkai arba beraščiai rengė tą apklausą
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Dalykas geras, bet... norėčiau pamatyti kaip į Karosas bus laipinami sodininkai kokiu 19 arba 53 autobusų maršrutais arba į 16 maršruto troleibusus... Netgi Volvo autobusuose tektų paardyti kabinas. Šiaip pritarčiau tokių metodų taikymui tik kai kuriuose maršrutuose, pvz. 1A, 8, 14, 15, 17, 20, 25, 28, 32, 39, 41, 51, 52A, 63, 67, 74, 76, 78,87. Tačiau sunku įsivaizduoti, kaip tai atrodys 1A maršrute, nors ten kaip tik to reikėtų... Tokiu atveju 1 maršrutu nesiūlau laipinti pro priekį, nes tada užsieniečiams kiltų daug nesusipratimų (kur lipti pro priekį, o kur ne).
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Dalykas geras, bet... norėčiau pamatyti kaip į Karosas bus laipinami sodininkai kokiu 19 arba 53 autobusų maršrutais arba į 16 maršruto troleibusus... Netgi Volvo autobusuose tektų paardyti kabinas. Šiaip pritarčiau tokių metodų taikymui tik kai kuriuose maršrutuose, pvz. 1A, 8, 14, 15, 17, 20, 25, 28, 32, 39, 41, 51, 52A, 63, 67, 74, 76, 78,87. Tačiau sunku įsivaizduoti, kaip tai atrodys 1A maršrute, nors ten kaip tik to reikėtų... Tokiu atveju 1 maršrutu nesiūlau laipinti pro priekį, nes tada užsieniečiams kiltų daug nesusipratimų (kur lipti pro priekį, o kur ne).
          paryžiaus patirtis tokia: praktiškai visi trumpi yra pritaikyti įlipimui per priekines duris. ILGI - atidaromos ir priekinės durys, tačiau įlipti galima per bet kurias, svarbu pasižymėti bilietėlį, o tai kitaip kada nors gali netyčia kontrolė įlipti. nors tamsiuoju paros metu, kai keleivių mažiau, tai ir į ilgus įlaipina tik pro priekines
          Vilniaus atveju, jei tik yra galimybė, tai leisti tik per priekines. Jei nėra - vadinasi per bet kurias. Karosai neturi, vadinasi, jiems ir nereikia. bet dauguma dujinių, volvo kaip ir per preikį... tik reik bilietų žymėklio vairuotojas kad matytų kaip pažymimas bilietas.
          beje, galėtų "optimizuoti" darbą, vėlais vakarais nesiunčiant ilgų autobusų ten, kur jų nereikia.
          ps. man regis, užsieniečiai (iš didmiesčių) yra įpratę lipti per priekines duris.
          pps. man regis didesnė problema su troleibusais, kur įlipimui per priekines vietos beveik nėra...

          Comment


            ir dar: į greičiausio maršruto paiešką jau įtraukė ir privačius autobusus

            Comment


              Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
              beje, galėtų "optimizuoti" darbą, vėlais vakarais nesiunčiant ilgų autobusų ten, kur jų nereikia.
              ps. man regis, užsieniečiai (iš didmiesčių) yra įpratę lipti per priekines duris.
              pps. man regis didesnė problema su troleibusais, kur įlipimui per priekines vietos beveik nėra...
              Tai jau ir dabar panašiai yra daroma, tačiau trumpi turi važiuoti ir dienos metu. Vien tik vakare leisti trumpus yra neįmanoma - kas domisi grafikų sudraymu, tam tai jau seniai aišku.

              P.S. į paiešką įtraukė tik maršrutai.lt, o maršrutai.info toliau snaudžia.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Mettal, 2-jo maršruto autobusai yra trumpi todėl, kad ilgi autobusai važinėja 36-tu maršrutu.
                O įlaipinimas per priekines duris turėtų būti visą dieną. O priekines duris Karosa pasiėmę yra vairuotojai. Kituose autobusuose priekinių durų užtenka ir keleiviams ir vairuotojams.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Trumpi 2 pradėjo važiuoti dar iki ilgų paleidimo 36-u. Karosose ne vairuotojai yra pasiėmę, o tokia jų konstrukcija. Tik dujiniuose ir MB Citaro ir mažyliuose vairuotojas neturi visiškai jokios pertvaros ir gali stebėti, kaip kas žymi talonus. Be to, kai kuriuose autobusuose iš viso yra ką tik įrengtos naujos kabinos. Tai ką dabar, ardyti jas reikės? Volvo net nėra vietos komposteriui priekyje įrengti taip, kad viską matytų vairuotojas ir galėtų sustabdyti lipantį zuikį. Juk jis dar ir atskirtas nuo salono kabinos durimis su aukštu stiklu. Idėją tokią palaikau, bet kad per vėlai susizgribo žmonės - techninių galimybių tam nėra. Jau geriau tada pastatyti konduktorius.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                    Mettal, 2-jo maršruto autobusai yra trumpi todėl, kad ilgi autobusai važinėja 36-tu maršrutu.
                    O įlaipinimas per priekines duris turėtų būti visą dieną. O priekines duris Karosa pasiėmę yra vairuotojai. Kituose autobusuose priekinių durų užtenka ir keleiviams ir vairuotojams.
                    Kalbant apie Karosas, durų problemą galima labai lengvai pataisyti. Pas mus Klaipėdoje irgi važinėja B741. Tai joje buvo nuardyta puse pertvaros iki vairuotojo kėdės, ir uždėta pertvarėlė, kuri buvo pasukta į priekinio lango pusę.

                    Comment


                      Konduktorius reikalingas ypač ilguose autobusuose.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Pavyzdžiui 240 Karosoje kabina praplatinta Vilniaus autobusuose. 137 Karosoje gamintojo. Ir Karosose naudojama tik viena durų pusė, nes ant kitų pritvirtinta lentyna. Priekinės durys yra siauros.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Kituose autobusuose reikėtų padaryti stumdomas duris.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                            Konduktorius reikalingas ypač ilguose autobusuose.
                            Priėmus konduktorių, dėl padidėjusių išlaidų tektų atsisakyti bilietų platinimo spaudos kioskuose, taip pat reikėtų branginti bilietų kainą dėl padidėjusių išlaidų.
                            Jau geriau statyti bilietų pardavimo automatus - būtų kur kas tikslingiau ir ekonomiškiau.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Įdomu, kaip juos įrengtų mano mikrorajono stotelėse tai yra Balsiai, Naujaneriai, Pagubė, Sakališkės Bireliai?
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Ankstesniame pranešime išvardintose vietovėse nėra techninių galimybių bilietų automatams įrengti.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                  Apklausa iš vilniustransport.lt

                                  balsuojam tautiečiai, bet tik po 1 kartą
                                  Tai kad galima balsuoti kiek nori kartu. Nebent IP fiksuoja ir neuzskaitys. Nors paraso, kad sekmingai buvo balsuota.

                                  Comment


                                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                    Įdomu, kaip juos įrengtų mano mikrorajono stotelėse tai yra Balsiai, Naujaneriai, Pagubė, Sakališkės Bireliai?
                                    Jie gali būti įrengiami transporto priemonės viduje. Arba miesto centre esančiose stotelėse. Tokiu būdu padaugėtų mėnesinius bilietus perkančiųjų, nes Kaune ir Vilniuje šis procentas dar per mažas.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tai kad galima balsuoti kiek nori kartu. Nebent IP fiksuoja ir neuzskaitys. Nors paraso, kad sekmingai buvo balsuota.
                                      tad ir paprašiau būt sąžiningais

                                      šiaip man regis per kur įlipti, per kur neįlipti - nėra problema. problema didžiausia - ar vairuotojai turės malonumą, įlaipindami keleivius per preikį ir nuolat draskydamiesi, jei atsirastų lodorius, lipantis ne per priekines. Šiaip draskymasis yra natūrali praktika; bet už tą psichologinį nuostolį, sakyčiau, reikia ir papildomų centų duoti vairuotojams, kurie tokią sistemą įgyvendintų. Jau dabar ne ypač laimingi, jei reikia žmogų su vežimėliu įsistumti...
                                      ir dar dėl žiemos sąlygų, kažin ar jie labai apsidžiaugs priekinių durų varstymu. vėl kaip nors tą kompensuoti reikia

                                      Comment


                                        Rijikas, priklauso nuo vairuotojų, nes vairuotojų yra įvairių. Beje dujomis varomų autobusų trumpų priekinės durys yra plačios ir laisvai su vežimėliu gali įvažiuoti.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Kai kurie vairuotojai patys pasisiūlo padėti.
                                          Truputį papasakosiu kitą atvejį jis įvyko 2010-04-09 d., vėlai vakare važiavau iš miesto 26 iki Žalgirio St., kad persėsti į 36, bet 36 jau buvo išvykęs, 36 pasivijome Baltupiuose, bet nespėjome persėsti, tai tada paprašiau vairuotojo, kad jį 36 pavytų, 26 vairuotojas jį pavijo ir aplenkė. Ir aš jam esu dėkingas.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X