Nieko keisto, kad iš gyvenvietės esančios viename miesto gale į kitame gale esančią gyvenvietę tiesiogiai nenuvažiuosi. Abejočiau ar bent vienas žmogus reguliariai tokiu maršrutu važinėja
Nieko keisto, kad iš gyvenvietės esančios viename miesto gale į kitame gale esančią gyvenvietę tiesiogiai nenuvažiuosi. Abejočiau ar bent vienas žmogus reguliariai tokiu maršrutu važinėja
Visiškai sutinku
Bet 3 persėdimai (t.y. mažiausiai 4 skirtingų maršrutų panaudojimas) - tai jau šiek tiek per daug tokiam nelabai dideliam miestui kaip Vilnius
Cia jau labai 'pritemptai' galima kalbeti kaip apie miesto transporta. Daug daugiau teisybes butu , jei sakytum: norint nuvaziuoti is vieno kaimo i kita.....
Bet 3 persėdimai (t.y. mažiausiai 4 skirtingų maršrutų panaudojimas) - tai jau šiek tiek per daug tokiam nelabai dideliam miestui kaip Vilnius
Mano nuomone tai visiškai normalu. Kadangi gaunasi jog iš vieno taško (priemiesčio) iki centro atvykti reikia vieno persėdimo. Normaliai išvystytoje sistemoje galėtų prireikti nebent minimum dviejų persėdimu, visam tokiam maršrutui. Ir tai su sąlyga, kad pasiseks jog iš vieno(reikiamo) miesto galo, į kitą pavyks nuvažiuoti viena transporto priemone. Tačiau šiuo atveju iš Santariškių pusės tiesioginės galimybės pasiekti Ž.Panerius nėra, taigi viskas normalu. Labai būtu neracionalu, jei iš priemiesčio VT keleivius vežtu toliau, nei įki artimesnių stambesnių transporto mazgų.
beje-gal kas zino (ar turi sarasa) si "susisiekimo paslaugos" visa transporto numeracija (keleiviu kontroles masinos, autoveziai,eismo kontroles masinos ir kt.) gal sioje sistemoje taip pat yra naudojami garaziniai numeriai?
Na, aš čia nė prieš ką neprotestuoju bei nieko keisti nesiūlau. Puikiai suprantu, kad viskas yra normalu.
Tiesiog pateikiau vieną išskirtinį atvejį. Į Birelių vietą galima ir Did.Gulbinus pastatyti.
Daugiau tokių atvejų lyg ir nėra, nes visi kiti privežantieji autobusai (išskyrus minėtus 76 ir 87) pasiekia troleibusų mazgus, o ten kur yra troleibusai, dažniausiai yra ir susisiekimas su Ž.Paneriais (tai yra tenka daryti ne 3 o daugiausia 2 persėdimus). Juk Ž.Paneriuose pagrindinė susisiekimo priemonė yra troleibusai, jie ir 24 autobusas užtikrina šiam rajonui puikų susisiekimą su beveik visais kitais Vilniaus mikrorajonais (na išskyrus į minėtą Santariškių pusę), bet pavyzdžiui, susisiekimo su Stotimi nuo vasario 1d. lyg ir išvis nėra. Bet yra kaip yra.
Dar turėjau kelis pasiūlymas:
1. Įrengti traukinių stotelę į pietus nuo Vaduvos gatvės
2. Pratęsti iki Ž.Panerių 41 autobuso maršrutą, taip gražinant jiems susisiekimą su Stotimi. Bet vėlgi, tai neįmanoma dėl bent jau elementariosios pervažos tarp Zuikių ir Vaduvos g. nebuvimo
Bet tai... per brangūs šiems laikams pasiūlymai
Dar vienas mikrorajonas, apie kurį norėčiau kiek pakalbėti- tai Grigiškės. MANO NUOMONE, tokiam dideliam rajonui esamas susisiekimas yra neblogas, bet prastokas. Tai galbūt dėl to, jog Grigiškės nelabai jau ir seniai buvo prijungtos prie Vilniaus ir kol kas miesto valdžiai tiesiog dar "rankos nepasiekė" gerinti susisiekimą šiam dabar jau Vilniaus mikrorajonui, o čia dar krizė įsimaišė, taigi viską galima suprast. Tad nekalbėsiu apie grigiškiečių susisiekimo su kitais rajonais gerinimą. Bet, manyčiau ir dabartinį susisiekimą su centru reikia kiek pagerinti. 28 autobusas- viskas tvarkoj. 29- irgi ne blogiausia trasa, nes pasiekia daugiausia troleibusų maršrutų, bet nelabai suprantu, kodėl apsisuka Savanorių žiede, kai visai netoli yra Stotis ir Lukiškės. Būtų neblogai pratęsti maršrutą viena iš šių krypčių. Bet abejoju, ar krizės metu bus to imtasi
Sitai "VAP'o" Karosai nr.412, kazkoks nesekmingas marsrutas 54 pries kokius gerus 8 m. toj pacioj Karosoj, tame paciame 54 marsrute,ir toje pat galineje dalyje buvo labai stipriai privemta. Ilipus i autobusa netgi nosi riete nuo dvoko..autobusas mates nuotykiu !
Sitai "VAP'o" Karosai nr.412, kazkoks nesekmingas marsrutas 54 pries kokius gerus 8 m. toj pacioj Karosoj, tame paciame 54 marsrute,ir toje pat galineje dalyje buvo labai stipriai privemta. Ilipus i autobusa netgi nosi riete nuo dvoko..autobusas mates nuotykiu !
Galbūt aš jau kada nors ir rašiau kurioje nors temoje. Buvo toks atvejis Alytuje. Kai dar mieste autobusai važinėjo, prieš gerus 15 metų. Važiavau 9 ar 11 maršruto Ikarus 280. Žmonių buvo nedaug. Sėdėjau pačiame gale. Priekabos viduryje miegojo girtas pilietis, užsikniaubęs ant priekyje esančios sėdynęs. Staiga pajutau šlykštų kvapą. Kaip tik reikėjo išlipti. Atsistojau ir eidamas prie trečiųjų durų pamačiau, kaip tam miegančiam neblaiviam piliečiui iš burnos liejasi vėmalai. O jų tiek daug, kad "upelis" tekėjo grindimis ir net garmėjo žemyn, ten, kur autobuso ir priekabos sujungimas... Autobusas leidosi žemyn Santaikos gatve...
2010 04 08 - Nuo balandžio 10 dienos atnaujinamas autobuso 63 Žvėrynas-Pilaitė-Karveliškės maršrutas, interneto tinklapyje skelbiami privačių vežėjų autobusų eismo tvarkaraščiai
Kaip ir kiekvieną pavasarį taip ir šiemet nuo 2010 balandžio 10 d. atnaujinamas autobusų 63 Žvėrynas-Pilaitė-Karveliškės maršrutas.
Nuo balandžio 10 d. interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt bus skelbiami privačių vežėjų autobusų 05 Santariškės-Didlaukio g.-Stotis ir 062 Fabijoniškės-Stotis eismo tvarkaraščiai.
Kaip as suprantu SI "Susisiekomo paslaugos" priklauso tik autobusai ir troleibusai. Kaip cia kad siu privaciu vezeju grafikus skelbs savo tinklalapyje, be to gal ir stotelese tuomet skelbs(kazkada taip buvo-bet buvo parasyta "mikroautobusai")? Tarp kitko lyg ir specialiste anksciau kazkokia buvo "susisiekimo paslaugose" kuri koordinavo privaziu vezeju veikla..??
LABAI šaunios naujienos, kad pagaliau bus 05 ir 062 maršrutų tvarkaraščiai! Ko gero tai susiję su tuo, kad visai neseniai vyko konferencija, kurios pagrindinis objektas buvo VT tobulinimas. Ten buvo nutarta jungti į bendrą sistemą miesto ir privačius vežėjus. Taip pat švieslentėse be to, kad atnaujinamas 63 (apie 05 ir 062 grafikus nieko nėra), yra tokia informacija:
Dėl geležinkelio pervažos remonto Pavilnio g. balandžio 9 d. (penktadienį) nuo 7:30 iki 16:00 13 maršruto "Liepkalnis - Dzūkų g. - Stotis - Ž. Pavilnys" autobusai važiuos tik iki Markučių.
Kaip as suprantu SI "Susisiekomo paslaugos" priklauso tik autobusai ir troleibusai. Kaip cia kad siu privaciu vezeju grafikus skelbs savo tinklalapyje, be to gal ir stotelese tuomet skelbs(kazkada taip buvo-bet buvo parasyta "mikroautobusai")? Tarp kitko lyg ir specialiste anksciau kazkokia buvo "susisiekimo paslaugose" kuri koordinavo privaziu vezeju veikla..??
"Susisiekimo paslaugoms" nepriklauso nei troleibusai, nei autobusai. Šį įmonė vykdo keleivių kontrolę ir kontroliuoja šias abi įmones. Nematau nieko blogo tame, kad viskas bus vienoje vietoje.
LABAI šaunios naujienos, kad pagaliau bus 05 ir 062 maršrutų tvarkaraščiai! Ko gero tai susiję su tuo, kad visai neseniai vyko konferencija, kurios pagrindinis objektas buvo VT tobulinimas. Ten buvo nutarta jungti į bendrą sistemą miesto ir privačius vežėjus. Taip pat švieslentėse be to, kad atnaujinamas 63 (apie 05 ir 062 grafikus nieko nėra), yra tokia informacija:
Gal kur yra daugiau informacijos apie tos konferencijos nutarimus?
Nuo balandžio 10 d. interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt bus skelbiami privačių vežėjų autobusų 05 Santariškės-Didlaukio g.-Stotis ir 062 Fabijoniškės-Stotis eismo tvarkaraščiai.
Ar tai reiškia, kad šių maršrutų kursavimas bus matomas ir švieslentėse?
"Susisiekimo paslaugoms" nepriklauso nei troleibusai, nei autobusai. Šį įmonė vykdo keleivių kontrolę ir kontroliuoja šias abi įmones. Nematau nieko blogo tame, kad viskas bus vienoje vietoje.
na taip, nepriklauso.. taciau kaip pats rasei kontrolioja abi sias imones, ar tai reiskia jog dabar dar ir privacius vezejus taip pat kontroliuos kaip ir iki siol autobusus ir troleibusus?
na taip, nepriklauso.. taciau kaip pats rasei kontrolioja abi sias imones, ar tai reiskia jog dabar dar ir privacius vezejus taip pat kontroliuos kaip ir iki siol autobusus ir troleibusus?
Nemanau. Tiesiog bus skelbiami jų grafikai bendrai su kitais. Ko gero padarys naują skiltį tarp "Troleibusai" ir "Optimalaus maršruto paieška", kuri vadinsis "Komerciniai (privatūs) autobusai". Mano nuomone į skiltį "Autobusai" juos dėti nelabai protinga mintis (bus painiojami su "Vilniaus autobusais").
Ar tai reiškia, kad šių maršrutų kursavimas bus matomas ir švieslentėse?
Ne. Tai visai nesusiję. Švieslentėse rodomas realus atvykimas, o privatūs vežėjai savo autobusuose neturi įrangos, siunčiančios duomenis apie autobuso buvimo vietą.
na taip, nepriklauso.. taciau kaip pats rasei kontrolioja abi sias imones, ar tai reiskia jog dabar dar ir privacius vezejus taip pat kontroliuos kaip ir iki siol autobusus ir troleibusus?
Nesuprantu, kaip tu nesuvoki. "Susisiekimo paslaugos" - savivaldybės įmonė, kurios pagrindinis tikslas - koordinuoti Vilniaus miesto viešąjį transportą ir jį organizuoti. "Susisiekimo paslaugos" visada kontroliavo tiek ir savivaldybės, tiek ir privačius vežėjus. Dabar keičiasi tik tai, kad liberalėja rinka - interneto tvarkaraščiuose bus ir privačių vežėjų maršrutai.
Comment