gal kiek per didelė, bet pirmas blynas visada prisvilęs..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė ezagorskas Rodyti pranešimągal kiek per didelė, bet pirmas blynas visada prisvilęs..www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąBeje, su vėliavėlėmis važinėjo ne tik viešasis transportas, bet ir policijos automobiliai (na, bent į vieną tokį atkreipiau dėmesį). Gal idėja kilo kam nors savivaldybėje?
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąPrieš perkant autobusas reikėjo žiūrėti kokius keleivių kiekius jie gali atlaikyti, na o jeigu jau to nepadarė, tai tegul sudaro tokius tvarkaraščius, kad tie autobusai nebūtų taip apkrauti.
Atlaiko tie autobusai zmoniu kieki ,kiek i ji besuliptu. tiesiog nieko nera amzino ,viskas devisi ir genda. Oro pagalves yra daug pazangesnis budas uztikrinti masinos amortizacija nepriklausomai nuo apkrovimo. stai tavo lengvojoje masinoje kuo daugiau zmoniu ilipa ,tuo labiau ji nuseda prie zemes ir velkasi palei pat asfalta. Autobuse to nera :kiek zmoniu beiliptu automatika ji islaiko tame paciame lygyje.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąAtlaiko tie autobusai zmoniu kieki ,kiek i ji besuliptu. tiesiog nieko nera amzino ,viskas devisi ir genda. Oro pagalves yra daug pazangesnis budas uztikrinti masinos amortizacija nepriklausomai nuo apkrovimo. stai tavo lengvojoje masinoje kuo daugiau zmoniu ilipa ,tuo labiau ji nuseda prie zemes ir velkasi palei pat asfalta. Autobuse to nera :kiek zmoniu beiliptu automatika ji islaiko tame paciame lygyje.
Comment
-
Parašė pzlotnik Rodyti pranešimąIn Poland we don`t see problems with bilingual plates.
Do you know when did bilingual signs started to appear?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNe. Tam tikrą ribą ir autobusas turi. Jis negali begalės keleivių vežti. Kokį skaičių žmonių gali viena trumpa ar ilga mašina pervežti maksimaliai- nežinau, nesu technikos žinovas, bet kad ribos yra- tai 100 %
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKiekvienam autobusui yra apskaičiuotos vežamų keleivių masės. Pakanka tik atidžiau patyrinėti gamyklinę lentelę:
Atvaizdas
Po VIN numeriu nurodyta maksimali leidžiama apkrova, prie skaičiaus 1 - priekinės ašies apkrova, 2 - galinės ašies apkrova.
Visgi viršyjus maksimalią masę, pagalvės tikrai neturėtu plyšti pirmoj eilėj.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTačiau šioje lentelėje nepateikta pačios transporto priemonės savoji masė. Yra tik G.V.W (maksimali leistina masė). Todėl neaišku kokį svori maksimaliai galėtų pavežti.
Visgi viršyjus maksimalią masę, pagalvės tikrai neturėtu plyšti pirmoj eilėj.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąPagalviu guma visa laika 'lankstosi' ir plysta ji del nusidevejimo,o ne todel,kad ten ilipo 20 ar 50 keleiviu daugiau.Parašė sleader Rodyti pranešimąTačiau šioje lentelėje nepateikta pačios transporto priemonės savoji masė. Yra tik G.V.W (maksimali leistina masė). Todėl neaišku kokį svori maksimaliai galėtų pavežti.
Visgi viršyjus maksimalią masę, pagalvės tikrai neturėtu plyšti pirmoj eilėj.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.14, 23:50.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąViršijus svoriui, jei transporto priemonė techniškai tvarkinga ir kruopščiai prižiūrima, nesuges iškart. Tiesiog svorio viršijimas ilgainiui trumpina transporto priemonės tarnavimo laiką, taip pat dėl didelio svorio vežiojimo dažniau dyla kai kurios autobuso dalys ir dėl to autobusas dažniau genda... Tačiau tai ilgai trunkantis procesas. Nors Vilniuje svorio piko metu būna užtektinai, kad tai ilgainiui neigiamai atsilieptų transporto priemonių būklei.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBūtent tos savalaikės priežiūros stoka ir įtakoja visus rimtesnius gedimus. Kažkaip keista važinėt apynaujais volvo autobusais, kurie per dangos nelygumus baladojasi taip, tarsi jų važiuoklėse nebūtų nei vienos guminės detalės. Tų dalių susidėvėjimas įtakoja kitų detalių greitesnį "išėjimą iš rikiuotes". Juk prastai amortizuojama pakabos detalių sąveika sukelia didesnes dinamines ir smūgines apkrovas, kas labai greit sugadina viską.
siuo metu autobusu parke yra taupoma,atliekant tik pacius butiniausius remontus,del kuriu autobusas jau is vis negali vaziuoti(aisku jei turi daliu).
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąsiuo metu autobusu parke yra taupoma,atliekant tik pacius butiniausius remontus,del kuriu autobusas jau is vis negali vaziuoti(aisku jei turi daliu).
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąViskas suprantama. Tačiau ar kažkas bent bandė paskaičiuoti/įsivaizduoti kiek vieno nedidelio gedimo nesutvarkymas įtakoja kitų, rimtesnių, gedimų atsiradimą. Ir kokia progresija išauga remonto išlaidos. Nes gyvenimiškas dalykas, kad pataupius vienoje vietoje, gali tekti išleisti žymiai daugiau kitoje vietoje, arba veliau.
Comment
-
MB Citaro yra taisomi, tačiau kol ateina eilė pirkti jiems dalis, jų jau susidaro nemaža eilė, o ir taisomi, kaip jau yra minėta, tik didesni gedimai. Tarkim dėl tokių "smulkmenų" kaip neužsidaranti panelė autobuso priekyje ar šone niekas sau galvos nekvaršina. Jei neklystu, praeitą savaitę atėjo detalių siunta Volvo autobusams, bet matomai jų užteko ne visiems. Šiaip visi autobusai yra šildomi, bet daugumoje tas šildymas veikia atskirai nuo vairuotojo ir keleivių norų. Autobusas gyvena savo gyvenimą, šildymo sistema - savo. Esminis trūkumas - netinkamas šilumos paskirstymas. Kažkodėl dažnas vairuotojas važinėja su praviru langu, nes jam tos šilumos jau per daug, tuo tarpu keleiviai skundžiasi, kad yra šalta. Net ir prie pačių geriausių norų, vairuotojas negali nukreipti šilumos pertekliaus kabinoje į salono šildytuvus. Čia jau galėtų tai paaiškinti tik susiję su mašinų remontu ar rimtai tuo besidomintys. Aš šioje srityje galiu tik interpretuoti ką matau ir jaučiu.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąMB Citaro yra taisomi, tačiau kol ateina eilė pirkti jiems dalis, jų jau susidaro nemaža eilė, o ir taisomi, kaip jau yra minėta, tik didesni gedimai. Tarkim dėl tokių "smulkmenų" kaip neužsidaranti panelė autobuso priekyje ar šone niekas sau galvos nekvaršina. Jei neklystu, praeitą savaitę atėjo detalių siunta Volvo autobusams, bet matomai jų užteko ne visiems. Šiaip visi autobusai yra šildomi, bet daugumoje tas šildymas veikia atskirai nuo vairuotojo ir keleivių norų. Autobusas gyvena savo gyvenimą, šildymo sistema - savo. Esminis trūkumas - netinkamas šilumos paskirstymas. Kažkodėl dažnas vairuotojas važinėja su praviru langu, nes jam tos šilumos jau per daug, tuo tarpu keleiviai skundžiasi, kad yra šalta. Net ir prie pačių geriausių norų, vairuotojas negali nukreipti šilumos pertekliaus kabinoje į salono šildytuvus. Čia jau galėtų tai paaiškinti tik susiję su mašinų remontu ar rimtai tuo besidomintys. Aš šioje srityje galiu tik interpretuoti ką matau ir jaučiu.
volvo 7700 nevalomi ir nekeiciami filtrai,neispuciamos susikaupusios dulkes is radiatoriu, todel sildymas ten tik salyginis,toks vos vos.
Comment
Comment