Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    gal kiek per didelė, bet pirmas blynas visada prisvilęs..

    Comment


      Sumazink, nes per didele.

      Comment


        Beje, su vėliavėlėmis važinėjo ne tik viešasis transportas, bet ir policijos automobiliai (na, bent į vieną tokį atkreipiau dėmesį). Gal idėja kilo kam nors savivaldybėje?

        Comment


          Parašė ezagorskas Rodyti pranešimą
          gal kiek per didelė, bet pirmas blynas visada prisvilęs..
          Tai sunku redaguoti pranešimą ir iš naujo įkelti sumažintą nuotrauką?
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Kecal Rodyti pranešimą
            Beje, su vėliavėlėmis važinėjo ne tik viešasis transportas, bet ir policijos automobiliai (na, bent į vieną tokį atkreipiau dėmesį). Gal idėja kilo kam nors savivaldybėje?
            Policijos automobiliai berods jau ir pernai per valstybines šventes buvo pasipuošę vėliavėlėmis. Tačiau trispalvės ant visų miesto autobusų ir troleibusų tikrai maloniai nustebino

            Comment


              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Prieš perkant autobusas reikėjo žiūrėti kokius keleivių kiekius jie gali atlaikyti, na o jeigu jau to nepadarė, tai tegul sudaro tokius tvarkaraščius, kad tie autobusai nebūtų taip apkrauti.

              Atlaiko tie autobusai zmoniu kieki ,kiek i ji besuliptu. tiesiog nieko nera amzino ,viskas devisi ir genda. Oro pagalves yra daug pazangesnis budas uztikrinti masinos amortizacija nepriklausomai nuo apkrovimo. stai tavo lengvojoje masinoje kuo daugiau zmoniu ilipa ,tuo labiau ji nuseda prie zemes ir velkasi palei pat asfalta. Autobuse to nera :kiek zmoniu beiliptu automatika ji islaiko tame paciame lygyje.

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Atlaiko tie autobusai zmoniu kieki ,kiek i ji besuliptu. tiesiog nieko nera amzino ,viskas devisi ir genda. Oro pagalves yra daug pazangesnis budas uztikrinti masinos amortizacija nepriklausomai nuo apkrovimo. stai tavo lengvojoje masinoje kuo daugiau zmoniu ilipa ,tuo labiau ji nuseda prie zemes ir velkasi palei pat asfalta. Autobuse to nera :kiek zmoniu beiliptu automatika ji islaiko tame paciame lygyje.
                Ne. Tam tikrą ribą ir autobusas turi. Jis negali begalės keleivių vežti. Kokį skaičių žmonių gali viena trumpa ar ilga mašina pervežti maksimaliai- nežinau, nesu technikos žinovas, bet kad ribos yra- tai 100 %
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė pzlotnik Rodyti pranešimą
                  In Poland we don`t see problems with bilingual plates.
                  Yes, I was quite surprised to see it - http://www.miestai.net/forumas/showp...1&postcount=97
                  Do you know when did bilingual signs started to appear?

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Ne. Tam tikrą ribą ir autobusas turi. Jis negali begalės keleivių vežti. Kokį skaičių žmonių gali viena trumpa ar ilga mašina pervežti maksimaliai- nežinau, nesu technikos žinovas, bet kad ribos yra- tai 100 %
                    Jei autobusas techniškai tvarkingas, tai gali grūsti tiek žmonių kiek tilps ir oro pagalvės juos išlaikys. Man atrodo greičiau sulūžtų grindys, o ne pagalvės
                    www.autobusas.4l.lt +
                    www.facebook.com/Autobusas4l

                    Comment


                      Kiekvienam autobusui yra apskaičiuotos vežamų keleivių masės. Pakanka tik atidžiau patyrinėti gamyklinę lentelę:



                      Po VIN numeriu nurodyta maksimali leidžiama apkrova, prie skaičiaus 1 - priekinės ašies apkrova, 2 - galinės ašies apkrova.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Kiekvienam autobusui yra apskaičiuotos vežamų keleivių masės. Pakanka tik atidžiau patyrinėti gamyklinę lentelę:

                        Atvaizdas


                        Po VIN numeriu nurodyta maksimali leidžiama apkrova, prie skaičiaus 1 - priekinės ašies apkrova, 2 - galinės ašies apkrova.
                        Tačiau šioje lentelėje nepateikta pačios transporto priemonės savoji masė. Yra tik G.V.W (maksimali leistina masė). Todėl neaišku kokį svori maksimaliai galėtų pavežti.
                        Visgi viršyjus maksimalią masę, pagalvės tikrai neturėtu plyšti pirmoj eilėj.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Tačiau šioje lentelėje nepateikta pačios transporto priemonės savoji masė. Yra tik G.V.W (maksimali leistina masė). Todėl neaišku kokį svori maksimaliai galėtų pavežti.
                          Visgi viršyjus maksimalią masę, pagalvės tikrai neturėtu plyšti pirmoj eilėj.
                          Pagalviu guma visa laika 'lankstosi' ir plysta ji del nusidevejimo,o ne todel,kad ten ilipo 20 ar 50 keleiviu daugiau.

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            Pagalviu guma visa laika 'lankstosi' ir plysta ji del nusidevejimo,o ne todel,kad ten ilipo 20 ar 50 keleiviu daugiau.
                            Nusidėvėjusi guma, prilipus didesniam nei įprasta keleivių skaičiui, neatlaiko svorio. Taigi esi ir teisus, ir neteisus.
                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Tačiau šioje lentelėje nepateikta pačios transporto priemonės savoji masė. Yra tik G.V.W (maksimali leistina masė). Todėl neaišku kokį svori maksimaliai galėtų pavežti.
                            Visgi viršyjus maksimalią masę, pagalvės tikrai neturėtu plyšti pirmoj eilėj.
                            Viršijus svoriui, jei transporto priemonė techniškai tvarkinga ir kruopščiai prižiūrima, nesuges iškart. Tiesiog svorio viršijimas ilgainiui trumpina transporto priemonės tarnavimo laiką, taip pat dėl didelio svorio vežiojimo dažniau dyla kai kurios autobuso dalys ir dėl to autobusas dažniau genda... Tačiau tai ilgai trunkantis procesas. Nors Vilniuje svorio piko metu būna užtektinai, kad tai ilgainiui neigiamai atsilieptų transporto priemonių būklei.
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.14, 23:50.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Viršijus svoriui, jei transporto priemonė techniškai tvarkinga ir kruopščiai prižiūrima, nesuges iškart. Tiesiog svorio viršijimas ilgainiui trumpina transporto priemonės tarnavimo laiką, taip pat dėl didelio svorio vežiojimo dažniau dyla kai kurios autobuso dalys ir dėl to autobusas dažniau genda... Tačiau tai ilgai trunkantis procesas. Nors Vilniuje svorio piko metu būna užtektinai, kad tai ilgainiui neigiamai atsilieptų transporto priemonių būklei.
                              Būtent tos savalaikės priežiūros stoka ir įtakoja visus rimtesnius gedimus. Kažkaip keista važinėt apynaujais volvo autobusais, kurie per dangos nelygumus baladojasi taip, tarsi jų važiuoklėse nebūtų nei vienos guminės detalės. Tų dalių susidėvėjimas įtakoja kitų detalių greitesnį "išėjimą iš rikiuotes". Juk prastai amortizuojama pakabos detalių sąveika sukelia didesnes dinamines ir smūgines apkrovas, kas labai greit sugadina viską.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Būtent tos savalaikės priežiūros stoka ir įtakoja visus rimtesnius gedimus. Kažkaip keista važinėt apynaujais volvo autobusais, kurie per dangos nelygumus baladojasi taip, tarsi jų važiuoklėse nebūtų nei vienos guminės detalės. Tų dalių susidėvėjimas įtakoja kitų detalių greitesnį "išėjimą iš rikiuotes". Juk prastai amortizuojama pakabos detalių sąveika sukelia didesnes dinamines ir smūgines apkrovas, kas labai greit sugadina viską.

                                siuo metu autobusu parke yra taupoma,atliekant tik pacius butiniausius remontus,del kuriu autobusas jau is vis negali vaziuoti(aisku jei turi daliu).

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  siuo metu autobusu parke yra taupoma,atliekant tik pacius butiniausius remontus,del kuriu autobusas jau is vis negali vaziuoti(aisku jei turi daliu).
                                  Viskas suprantama. Tačiau ar kažkas bent bandė paskaičiuoti/įsivaizduoti kiek vieno nedidelio gedimo nesutvarkymas įtakoja kitų, rimtesnių, gedimų atsiradimą. Ir kokia progresija išauga remonto išlaidos. Nes gyvenimiškas dalykas, kad pataupius vienoje vietoje, gali tekti išleisti žymiai daugiau kitoje vietoje, arba veliau.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Viskas suprantama. Tačiau ar kažkas bent bandė paskaičiuoti/įsivaizduoti kiek vieno nedidelio gedimo nesutvarkymas įtakoja kitų, rimtesnių, gedimų atsiradimą. Ir kokia progresija išauga remonto išlaidos. Nes gyvenimiškas dalykas, kad pataupius vienoje vietoje, gali tekti išleisti žymiai daugiau kitoje vietoje, arba veliau.
                                    siuo metu niekas tokiu dalyku neskaiciuoja ir kol kas nors nenuluzta ir nenukrenta-neremontuoja. prisimink ar teko matyti tokius autobusus,kur butu tiek silta,kad reiketu prasisagstyti striuke ar vasara veiktu kondicionieriai? vienetai,pas kuriuos dar nesugedo tos sistemos.O MB citaro jau velniaizino kiek laiko netaisomi ir nesildomi:-))

                                    Comment


                                      MB Citaro yra taisomi, tačiau kol ateina eilė pirkti jiems dalis, jų jau susidaro nemaža eilė, o ir taisomi, kaip jau yra minėta, tik didesni gedimai. Tarkim dėl tokių "smulkmenų" kaip neužsidaranti panelė autobuso priekyje ar šone niekas sau galvos nekvaršina. Jei neklystu, praeitą savaitę atėjo detalių siunta Volvo autobusams, bet matomai jų užteko ne visiems. Šiaip visi autobusai yra šildomi, bet daugumoje tas šildymas veikia atskirai nuo vairuotojo ir keleivių norų. Autobusas gyvena savo gyvenimą, šildymo sistema - savo. Esminis trūkumas - netinkamas šilumos paskirstymas. Kažkodėl dažnas vairuotojas važinėja su praviru langu, nes jam tos šilumos jau per daug, tuo tarpu keleiviai skundžiasi, kad yra šalta. Net ir prie pačių geriausių norų, vairuotojas negali nukreipti šilumos pertekliaus kabinoje į salono šildytuvus. Čia jau galėtų tai paaiškinti tik susiję su mašinų remontu ar rimtai tuo besidomintys. Aš šioje srityje galiu tik interpretuoti ką matau ir jaučiu.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        MB Citaro yra taisomi, tačiau kol ateina eilė pirkti jiems dalis, jų jau susidaro nemaža eilė, o ir taisomi, kaip jau yra minėta, tik didesni gedimai. Tarkim dėl tokių "smulkmenų" kaip neužsidaranti panelė autobuso priekyje ar šone niekas sau galvos nekvaršina. Jei neklystu, praeitą savaitę atėjo detalių siunta Volvo autobusams, bet matomai jų užteko ne visiems. Šiaip visi autobusai yra šildomi, bet daugumoje tas šildymas veikia atskirai nuo vairuotojo ir keleivių norų. Autobusas gyvena savo gyvenimą, šildymo sistema - savo. Esminis trūkumas - netinkamas šilumos paskirstymas. Kažkodėl dažnas vairuotojas važinėja su praviru langu, nes jam tos šilumos jau per daug, tuo tarpu keleiviai skundžiasi, kad yra šalta. Net ir prie pačių geriausių norų, vairuotojas negali nukreipti šilumos pertekliaus kabinoje į salono šildytuvus. Čia jau galėtų tai paaiškinti tik susiję su mašinų remontu ar rimtai tuo besidomintys. Aš šioje srityje galiu tik interpretuoti ką matau ir jaučiu.

                                        volvo 7700 nevalomi ir nekeiciami filtrai,neispuciamos susikaupusios dulkes is radiatoriu, todel sildymas ten tik salyginis,toks vos vos.

                                        Comment


                                          Vakar 19 maršrutu dirbo trumpi autobusai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X