Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNors, juokinga, nes jei tokios šventės metu tinkamai suorganizuosi VT, tai garantas, kad tie reisai bus tik pelningi.
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąAš dabar pagalvojau - o kokia keleivių dalis viešuoju transportu važinėja mušdami talonėlius? (nekalbu apie "zuikius") Ko gero, didžioji dalis keleivių turi nuolatinius, o jų pervežimas autobusų parkui nesukuria jokių papildomų pajamų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąAš dabar pagalvojau - o kokia keleivių dalis viešuoju transportu važinėja mušdami talonėlius? (nekalbu apie "zuikius") Ko gero, didžioji dalis keleivių turi nuolatinius, o jų pervežimas autobusų parkui nesukuria jokių papildomų pajamų, vien tik "nuostolius". Todėl gal neverta stebėtis, kad šventinėmis dienomis nesivarginama dažninti reisų. Nesvarbu, kad dalis keleivių gali pasipiktinti sausakimšais autobusais ir kitą mėnesį nebepirkti nuolatinio ir persėsti į automobilius... Mūsuose ilgalaikis planavimas, kaip žinia, nėra labai populiarus užsiėmimas. Geriau viską palikti, kaip yra.Parašė Wycka Rodyti pranešimąMano, kaip žmogaus iš šalies pastebėjimais, autobusuose tokių (besinaudojančiųjų terminuotais bilietais) keleivių dalis yra apie 15 proc.; troleibusuose tikriausiai šiek tiek daugiau, siekia iki 20 proc.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.06, 21:24.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Wycka, darbo dienų grafikas nėra tinkamas savaitgaliui, nes tada dirba pertraukiami grafikai ir dienos metu, kai didžiausias srautas, jie nedirba. Šioje situacijoje mačiau tik vieną išeitį: paleisti ilgus autobusus 2, 10, 22, 26, 40, 43, 46, 47, o 11-u standartinius. Visi autobusai (na nemačiau tik 22 bet spėju, kad ir jis) buvo sausakimši. Troleibusai. važiuojantys per centrą - taip pat. Čia jau reikėjo leisti papildomus troleibusus. Autobusai tragiškai vėlavo, nes prie V. Kudirkos aikštės buvo praktiškai neįmanoma pravažiuoti, o kur dar mašinų srautas Subačiaus gatvėje. 10 ir 11 autobusai važiuoja pagal grafiką, kurį turi vairuotojas, nors realiai išeina, kad atvažiuoji, išleidi-įleidi keleivius ir iškart vėl važiuoji, kai kada atvažiuoji ir stovi pusvalandį, nes jau niekaip nepavysi grafiko ir praleidi 1 ratą. Keleiviams iš to jokio patogumo. Beje, prie Olandų - S. Batoro žiedo ant stulpo buvo pakabintas stotelės ženklas, kuris reiškė, kad čia yra Bernardinų st. . Beje, nenuostabu, kad 820 sugedo - su juo yra nemažai problemų, o laiko rimtai užsiimti mechanikams nėra .
05, kaip ir visi kiti stovėjo kašmščiuose. Jis, kaip ir 062 bei mikroautobusai buvo pilnas. Va įrodymas, kad jis važiavo:
Šiaip, 05 privalo važiuoti šeštadieniais, o sekmadieniais - ne. Švenčių dienomis jie važiuoja kaip nori. Amiko, 05 ir 062 grafikas egzistuoja, bet jį žino tik vairuotojas ir jo nesilaiko, nes jam reikia užlįsti prieš 26 ar 53. Žmonės daugmaž žino, kad autobusas važiuoja kas 10-12 (poilsio d. ~15) minučių.
Vilnietizz, schemai braižyti naudojau Paint.NET programą - čia tiesiog patobulintas ir žymiai patogesnis Paint.Paskutinis taisė Mettal; 2010.03.07, 12:05.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąWycka, darbo dienų grafikas nėra tinkamas savaitgaliui, nes tada dirba pertraukiami grafikai ir dienos metu, kai didžiausias srautas, jie nedirba. Šioje situacijoje mačiau tik vieną išeitį: paleisti ilgus autobusus 2, 10, 22, 26, 40, 43, 46, 47, o 11-u standartinius. Visi autobusai (na nemačiau tik 22 bet spėju, kad ir jis) buvo sausakimši. Troleibusai. važiuojantys per centrą - taip pat. Čia jau reikėjo leisti papildomus troleibusus. Autobusai tragiškai vėlavo, nes prie V. Kudirkos aikštės buvo praktiškai neįmanoma pravažiuoti, o kur dar mašinų srautas Subačiaus gatvėje. 10 ir 11 autobusai važiuoja pagal grafiką, kurį turi vairuotojas, nors realiai išeina, kad atvažiuoji, išleidi-įleidi keleivius ir iškart vėl važiuoji, kai kada atvažiuoji ir stovi pusvalandį, nes jau niekaip nepavysi grafiko ir praleidi 1 ratą. Keleiviams iš to jokio patogumo. Beje, prie Olandų - S. Batoro žiedo ant stulpo buvo pakabintas stotelės ženklas, kuris reiškė, kad čia yra Bernardinų st. . Beje, nenuostabu, kad 820 sugedo - su juo yra nemažai problemų, o laiko rimtai užsiimti mechanikams nėra .
05, kaip ir visi kiti stovėjo kašmščiuose. Jis, kaip ir 062 bei mikroautobusai buvo pilnas. Va įrodymas, kad jis važiavo:
Atvaizdas
Šiaip, 05 privalo važiuoti šeštadieniais, o sekmadieniais - ne. Švenčių dienomis jie važiuoja kaip nori.
Beje, šiandien mikroautobusai vėl sausakimši, na o autobusai vos vos 'laisvesni'. Matyt, žmonės prieš darbo dieną stengiasi nors šiek tiek anksčiau grįžti namo, o ir pardavėjai apie 15.30h jau pradėjo iš lėto pakuotis daiktus.
Dar, įtariu kad tas 05 marš. "Kolegitos" autobusas buvo vienintelis tądien gatvėse. Labai jau įtartina, kad per gerą pusdienį nepastebėjau nė vieno, o 062 marš. autobusas važiavo tuo pačiu dažnumu ir kaip kiekvieną šeštadienįI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąMatai, aš parašiau kaip diletantas, nes su VT turiu tiek pat bendro, kiek ir visi kiti vartotojai
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąvienam Volvo 7700 sprogo oro pagalvė dėl perkrovos. Šiaip su tom oro pagalvėm ir dar ten kažkuriom detalėm yra didelės problemos. Spėju, kad ir vakarykščių 820 ir 1700 "sugedo" būtent dėl sprogusių pagalvių.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAr galėtum daug neišsiplėsdamas ir paprastais žodžiais paaiškinti, kas tos oro pagalvės autobusuose ar troleibusuose? Kaip ir kodėl jos sprogsta?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąOro pagalvės yra lingių ir amortizatorių analogas. Jų dėka autobusas/troleibusas gali stotelėse pakrypti į šoną, kad būtų patogiau lipti.
Comment
-
Aišku reikia nepamiršti, kad autobuse ar troleibuse amortizatoriai taip pat yra. Autobusas važiuoja naudodamas ne tik oro pagalves, bet ir amortizatorius. Kaip minėjo vienas iš forumo dalyvių, oro pagalves galima reguliuoti, t.y. tam, kad autobusas galėtu pavirsti į vieną šoną, dėl jų taip minkštai važiuoja autobusas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNe tik... Dar yra Wilno - Wolczuny ir dar kažkaip parašyta lenkiškai "Vilnius - Rūdninkai (ar tai Šalčininkai)".
Atvaizdas
This one polish - lithuanian:
This one polish - german:
Official polish- german plates in community authorities in south - west Poland, where German miniority lives:
I don`t see anything wrong with lithuanian - polish plates in places where polish miniority lives.Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.03.11, 23:36.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąEmmm...ar sulauksim foto su "papuoštais" Kovo 11-jai autobusais?
na va. Jau geriauPaskutinis taisė ezagorskas; 2010.03.12, 23:18.
Comment
Comment