Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Ne taip supratai Kontrolieriai tikrinti gali, bet stabdyti ne. Mes dėl stabdymo susiginčijome. Nežinau, gal dabar gali stabdyti, bet anksčiau tikrai negalėjo.
    O kas draudzia ilipti kaip keleiviams? Ar yra kokie nors teises aktai, reikalayjantys, kad kontrole butu su specialiai pazymetu automobiliu, su specialia uniforma, turincia atpazinimo zenklus (uzrasus ar pan.). Manau, kad nera. Taip kad kaip eiliniai keleiviai, jie gali susistabdyti mikroautobusa arba ilipti stoteleje. Del autobusu kas kita. Jie pagal pageidavimus nestoja. Todel juos reikia stabdyti. Taciau niekada nemaciau, kad i tarpmiestini autobusa ilipanti kontrole butu su policijos palyda. Turi jie lazdele su raudonu disku. Ja pamojuoja ir autobusai privalo sustoti. Jei vairuotojas nesustotu, tikriausiai yra numatytos sankcijos...
    Siaip tai yra tokia Valstybine keliu transporto inspekcija. Ji labai daznai magistraliniuose keliuose tikrina sunkvezimiu vairuotojus. Ar ji turi teise tikrinti autobusus?
    Paskutinis taisė Al1; 2010.02.18, 08:47.

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Jei mikroautobusų maršrutai trumpinami, jie pasmerkti mirti. Na kas, išskyrus turtuolius, naudosis PRIVEŽANČIO MIKROAUTOBUSO paslaugomis???
      Šiaip jau mikroautobusai - geriausiai tinkanti transporto priemonė "užkampiams" (kur nedaug keleivių) aptarnauti, atvežti keleivius iki "miesto" (kur jie toliau keliautų paprastais autobusais). Bet yra vienas bet - mikriukai turi būti integruoti į bendrą sistemą (bendri bilietai, suderinti tvarkaraščiai ir pan). O to dabar nėra nė kvapo. Ar esat girdėję bent apie bandymus sukurti bendrą sistemą?

      Comment


        Na nenaudojami uzsienyje (Vakaruose) tie mikroautobusai. Kazkaip ir be ju apsieinama. O VT uzkampiuose yra. Itraukus mikroautobusus i bendra bilieto sistema, ju reisus i uzkampius irgi tektu dotuoti is bendro katilo... Netiesiogiai, bet gautusi tas pats didelis š...

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Na nenaudojami uzsienyje (Vakaruose) tie mikroautobusai. Kazkaip ir be ju apsieinama. O VT uzkampiuose yra. Itraukus mikroautobusus i bendra bilieto sistema, ju reisus i uzkampius irgi tektu dotuoti is bendro katilo... Netiesiogiai, bet gautusi tas pats didelis š...
          Taip, įtraukus į bendrą sistemą, reikėtų dalintis pinigais iš "pelningų" reisų. Tik ar vaikyti tuščius miesto autobusus po laukus ir miškus geriau/pigiau?

          O "užsienyje" būna visaip.

          Comment


            Tas "uzsieniuiose" buna visaip tai yra taip: arba yra iprastas VT (autobusai), arba jo nera. Mikroautobusai labai retai naudojami...

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Tas "uzsieniuiose" buna visaip tai yra taip: arba yra iprastas VT (autobusai), arba jo nera. Mikroautobusai labai retai naudojami...
              Mes čia kalbam apie miesto VT.

              Į Vilniaus miesto savivaldybės teritoriją patenka daug kaimų, į kuriuos dėl tam tikrų priežasčių važinėja miesto VT. "Užsienyje" (bent jau daug kur) į tuos kaimus važinėtų priemiestinis transportas. Be to, "užsienyje" autobusas tikriausiai vežtų iki artimiausios traukinio stotelės, o ne į miesto centrą.

              Comment


                Tai jau miesto teritorija, o ne kaimas. Su tokiomis pat teisemis kaip ir kokie nors Pasilaiciai ar Antakalnis. Taip kad miesto transportas ten turi vaziuoti. Priemiestinis transportas yra skirtas ne miesto savivaldybes (rajono) gyventoju pavezimui iki miesto.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai jau miesto teritorija, o ne kaimas. Su tokiomis pat teisemis kaip ir kokie nors Pasilaiciai ar Antakalnis. Taip kad miesto transportas ten turi vaziuoti. Priemiestinis transportas yra skirtas ne miesto savivaldybes (rajono) gyventoju pavezimui iki miesto.
                  Dėl to ir rašau kabutėse - "kaimo". Nors kaimas lieka kaimu nepriklausomai nuo to, kokiai savivaldybei administraciškai priskirtas. Ir keleivių srautai irgi atitinkami.

                  "Užsienyje" retas atvejis, kad administracinei miesto teritorijai priklausytų tokio dydžio miškai, laukai, kaimiško tipo gyvenvietės, priemiesčių gyvenvientės ir faktiškai atskiri miestai (tokie kaip Grigiškės ir Naujoji Vilnia), kaip yra Vilniaus miesto savivaldybės atveju. Dažnesnis atvirkščias variantas - realiai vienas miestas, o išlikusios atskiros savivaldybės. Dėl to su pavyzdžiais iš "užsienio" ir yra keblu.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O kas draudzia ilipti kaip keleiviams? Ar yra kokie nors teises aktai, reikalayjantys, kad kontrole butu su specialiai pazymetu automobiliu, su specialia uniforma, turincia atpazinimo zenklus (uzrasus ar pan.). Manau, kad nera. Taip kad kaip eiliniai keleiviai, jie gali susistabdyti mikroautobusa arba ilipti stoteleje. Del autobusu kas kita. Jie pagal pageidavimus nestoja. Todel juos reikia stabdyti. Taciau niekada nemaciau, kad i tarpmiestini autobusa ilipanti kontrole butu su policijos palyda. Turi jie lazdele su raudonu disku. Ja pamojuoja ir autobusai privalo sustoti. Jei vairuotojas nesustotu, tikriausiai yra numatytos sankcijos...
                    Siaip tai yra tokia Valstybine keliu transporto inspekcija. Ji labai daznai magistraliniuose keliuose tikrina sunkvezimiu vairuotojus. Ar ji turi teise tikrinti autobusus?
                    Tik turi teisę tikrinti ir autobusų vairuotojus, bet ji netikrina bilietų, kasos ir pan. jie tikrina tik vairuotojų darbo ir poilsio režimo, krovinio dokumentus. Todėl Lietuvos autobusų netikrina, nes jie neturi ką ten tikrinti. Tiksliai nežinau, gal jie gali tikrinti užmiesčio maršrutus, bet priemiesčio - ne. Mieste jie galėtų įlipti kaip keleiviai, bet kam to reikia? Juk jie atvyksta su savo tarnybine mašina, ją pasistato ir stabdo toje vietoje.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                      Šiaip jau mikroautobusai - geriausiai tinkanti transporto priemonė "užkampiams" (kur nedaug keleivių) aptarnauti, atvežti keleivius iki "miesto" (kur jie toliau keliautų paprastais autobusais). Bet yra vienas bet - mikriukai turi būti integruoti į bendrą sistemą (bendri bilietai, suderinti tvarkaraščiai ir pan). O to dabar nėra nė kvapo. Ar esat girdėję bent apie bandymus sukurti bendrą sistemą?
                      Miesto politikai nenoriai apie tai kalba, nes jie bijo ant biudžeto užkrauti papildomos naštos. Jei būtų mikroautobusai prijungti prie lengvatų, tai smarkiai išaugtų išlaidos lengvatoms kompensuoti. Nors jie pamiršta, kad tokiu atveju sumažėtų išlaidos autobusams į užkampius leisti Bet jiems dėl to neįdomu, nes patys parkai nuostolius patiria, o ne savivaldybė. Bet jie pamiršta, kad parkai priklauso savivaldybei Kvailiai, kitaip jų neapibūdinsi... Be to, dauguma mikroautobusų vežėjų nesutiktų jungtis į vieną sistemą dėl padidėjusio darbo, susijusio su lengvatų apskaita.
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Na nenaudojami uzsienyje (Vakaruose) tie mikroautobusai. Kazkaip ir be ju apsieinama. O VT uzkampiuose yra. Itraukus mikroautobusus i bendra bilieto sistema, ju reisus i uzkampius irgi tektu dotuoti is bendro katilo... Netiesiogiai, bet gautusi tas pats didelis š...
                      Meluoji. Ir V. Europoje yra naudojami mikroautobusai. Apie tai jau esu rašęs.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Vis dėl to, mikroautobusas yra mažesnė ir greitesnė transporto priemonė, galinti išleisti keleivius bet kur savo trasoje ( ne tik stotelėje) tad kainuoti tiek pat, kiek ir autobusas tiesiog negali.
                        Tuo tarpu į bendrą sistemą jungti priemiestinius ir privačius autobusus reikėtų
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Vis dėl to, mikroautobusas yra mažesnė ir greitesnė transporto priemonė, galinti išleisti keleivius bet kur savo trasoje ( ne tik stotelėje) tad kainuoti tiek pat, kiek ir autobusas tiesiog negali.
                          Tuo tarpu į bendrą sistemą jungti priemiestinius ir privačius autobusus reikėtų
                          Į bendrą sistemą miesto ir priemiestinių nesujungsi niekaip, nes priemiestiniuose negalioja kai kurios lengvatos, galiojančios mieste. Be to, sujungus, būtų sunku nustatyti sistemą, kaip kompensuoti bilietus vežėjams, nes pjautųsi miesto ir rajono savivaldybės. Tai neįmanoma.
                          Jau geriau maršrutinius taksi ištrenkti į užkampius, aišku tai sunki užduotis.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Vilniaus viešojo transporto darbas per trumpąjį savaitgalį

                            Autobusai ir troleibusai vasario 20 d. važiuos darbo dienų tvarkaraščiais, o vasario 21 d. kaip sekmadienį.
                            http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=286
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tai jau miesto teritorija, o ne kaimas. Su tokiomis pat teisemis kaip ir kokie nors Pasilaiciai ar Antakalnis. Taip kad miesto transportas ten turi vaziuoti. Priemiestinis transportas yra skirtas ne miesto savivaldybes (rajono) gyventoju pavezimui iki miesto.

                              Miesto transportas turetu vaziuoti tik ten kur yra daugiaukste statyba ir pakankamaskeleiviu srautas. Visokie kaimai kaip daniliskes,17,19 38 marsruto ir kiti (net nevardinsiu) tai neturi buti miesto transporto teritorija. Vaikinai supraskite viena paprasta dalyka,man net keista kaip jus to nesuvokiate. Savo laiku nuo vilniaus autobusu parko buvo atskirti pelningi tarpmiestiniai ir priemiestiniai marsrutai,kuriuos pradejo kuruoti privacios bendroves valdomos dabartoiniu seimunu. Liko vilniaus autobusu parkas su miesto marsrutais ir jam primestais nekomerciniais kaimu aptarnavimo marsrutais. Visa tai yra politika. Niekas i jusu ten sudaromus grafikus ir samprotavimus net neatsizvelgia,greiciau sukelia juoka ir metama i siuksliu deze. Tai yra politika. Pasidomekite kas valdo vilniaus ;
                              'toks'(paleicikas) IR LABAI DAUG KA SUPRASITE VAIKELIAI KAS IR KODEL YRA NUOSTOLINGA.

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Meluoji. Ir V. Europoje yra naudojami mikroautobusai. Apie tai jau esu rašęs.
                                Ir as rasiau, kad mazai naudojami. Ir tikrai ne visuose miestuose. Be to jie nera isskiriami taip kaip pas mus i marsrutiniu taksi kategrija. Nera ten tokio transporto rusies. Yra autobusas kaip rusis. Tai kas, kad juo vaziuoja mikroautobusas.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Ir as rasiau, kad mazai naudojami. Ir tikrai ne visuose miestuose. Be to jie nera isskiriami taip kaip pas mus i marsrutiniu taksi kategrija. Nera ten tokio transporto rusies. Yra autobusas kaip rusis. Tai kas, kad juo vaziuoja mikroautobusas.
                                  Taip, dėl to sutinku.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Miesto transportas turetu vaziuoti tik ten kur yra daugiaukste statyba ir pakankamaskeleiviu srautas. Visokie kaimai kaip daniliskes,17,19 38 marsruto ir kiti (net nevardinsiu) tai neturi buti miesto transporto teritorija. Vaikinai supraskite viena paprasta dalyka,man net keista kaip jus to nesuvokiate. Savo laiku nuo vilniaus autobusu parko buvo atskirti pelningi tarpmiestiniai ir priemiestiniai marsrutai,kuriuos pradejo kuruoti privacios bendroves valdomos dabartoiniu seimunu. Liko vilniaus autobusu parkas su miesto marsrutais ir jam primestais nekomerciniais kaimu aptarnavimo marsrutais. Visa tai yra politika. Niekas i jusu ten sudaromus grafikus ir samprotavimus net neatsizvelgia,greiciau sukelia juoka ir metama i siuksliu deze. Tai yra politika. Pasidomekite kas valdo vilniaus ;
                                    'toks'(paleicikas) IR LABAI DAUG KA SUPRASITE VAIKELIAI KAS IR KODEL YRA NUOSTOLINGA.
                                    Politika yra politika. Bloga politika pas mus. Suprask ir tu, kad miesto uzkampiu priemiestinis transportas neaptarnaus taip pat. Nes tai miesto teritorija, o priemiestinis skirtas tolimu rajono kaimu, gyvenvienciu ir miesteliu gyventoju atvezimui i miesta. Taip kad jei miesto VT nevaziuos i uzkampius, ten nevaziuos niekas.

                                    Kas del TOKS, tai po privatizacijos jis atsikrate visu priemiescio marsrutu, isskyrus kelis reisus marsrutu Vilnius - Lentvaris - Trakai.

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Miesto transportas turetu vaziuoti tik ten kur yra daugiaukste statyba ir pakankamaskeleiviu srautas. Visokie kaimai kaip daniliskes,17,19 38 marsruto ir kiti (net nevardinsiu) tai neturi buti miesto transporto teritorija. Vaikinai supraskite viena paprasta dalyka,man net keista kaip jus to nesuvokiate. Savo laiku nuo vilniaus autobusu parko buvo atskirti pelningi tarpmiestiniai ir priemiestiniai marsrutai,kuriuos pradejo kuruoti privacios bendroves valdomos dabartoiniu seimunu. Liko vilniaus autobusu parkas su miesto marsrutais ir jam primestais nekomerciniais kaimu aptarnavimo marsrutais. Visa tai yra politika. Niekas i jusu ten sudaromus grafikus ir samprotavimus net neatsizvelgia,greiciau sukelia juoka ir metama i siuksliu deze. Tai yra politika. Pasidomekite kas valdo vilniaus ;
                                      'toks'(paleicikas) IR LABAI DAUG KA SUPRASITE VAIKELIAI KAS IR KODEL YRA NUOSTOLINGA.
                                      Čekijoje net troleibusai važiuoja netik ten kur nėra daugiaukštės statybos, bet į priemiesčio miestelius ir niekas problemos nedaro dėl to.
                                      Paskutinis taisė lietus; 2010.02.19, 18:59.

                                      Comment


                                        O kaip galima suzinot kiek masinu vaziuoja marsrutu?

                                        Comment


                                          Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                                          O kaip galima suzinot kiek masinu vaziuoja marsrutu?
                                          Susirašyti išvykimo laikus iš visų maršruto galinių punktų ir išvesti grafikus. Grafikų skaičius lygus transporto priemonių skaičiui. Jei logiškai mąstyti nemoki arba prastokai su matematiniu mąstymu, tai apskaičiuoti nesugebėsi, nors iš tikrųjų ten visiškai nesunku, tereikia tik sugebėti mąstyti ir suprasti matomą informaciją.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X