Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Savivaldybė savo laiku išdavė licenziją. Kur tada valdininkų galvos buvo??? Jeigu staiga sutrumpins — turės apmokėti nuostolius. Jau geriau tada neišduoti licenzijos maršrutui, jeigu jis tam tikrą VT maršruto dalį dubliuoja. Taip pat nepratęsti licenzijos, jeigu mikroautobuso maršrutas dubliuoja daugiau negu pusę autobuso/troleibuso maršruto.
    Visgi atsakykite į dar vieną klausimą: kas geriau — ar daugiau maršrutinių taxi gatvėse, ar daugiau privačių lengvųjų automobilių tose pačiose gatvėse???
    Geriau trecias variantas - daugiau autobusu ir toleibusu. Del licenciju skaityk pries tai esanti prenesima.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Geriau trecias variantas - daugiau autobusu ir toleibusu. Del licenciju skaityk pries tai esanti prenesima.
      Čia geras
      Nevažiuosiu nė už ką autobusu, kuris iš Baltupių į Stotį veža 44min. (taip taip — teko savo kailiu tai patirti ne vieną kartą). Aš iš savo namų iki Stoties pėsčias nueinu per 55min., tai kurių velnių man mokėti 2Lt už 11 sutaupytų minučių??? Vat ir vėl grįžtam prie to, kad kai autobusai (ir iš dalies troleibusai) ims važiuoti greičiu, bet apytikriai lygiam mikroautobusų greičiui — pastarieji išnyks savaime be jokių valdžios įsikišimų. Manau, kad konkurentus reikia naikinti geriau už juos dirbant, o ne kažką draudžiant.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Su skirtingu mikroautobusu apmokestinimu gali ir neiseiti. Galbut netgi iki teismo prieitu. Visgi konkurencijai apribojimai... Jau geriau prisidengti marsuru optimizavimu ir trumpinti mikroautobusu marsrutus, kad dubliuotu kuo maziau.
        O kaip siūlai trumpinti tuos maršrutinių taksi maršrutus? Juk savivaldybė negali kištis į privatų verslą. Tik patys maršruto savininkai gali nuspręsti, jiems trumpinti ar ne.
        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Savivaldybė savo laiku išdavė licenziją. Kur tada valdininkų galvos buvo??? Jeigu staiga sutrumpins — turės apmokėti nuostolius. Jau geriau tada neišduoti licenzijos maršrutui, jeigu jis tam tikrą VT maršruto dalį dubliuoja. Taip pat nepratęsti licenzijos, jeigu mikroautobuso maršrutas dubliuoja daugiau negu pusę autobuso/troleibuso maršruto.
        Visgi atsakykite į dar vieną klausimą: kas geriau — ar daugiau maršrutinių taxi gatvėse, ar daugiau privačių lengvųjų automobilių tose pačiose gatvėse???
        Tiksliai nežinau kaip Vilniuje, bet Kaune maršrutiniams taksi licencijos buvo išduotos dar tais laikais, kai autobusų būklė buvo per prasta, todėl keleiviai beveik nesinaudojo autobusų paslaugomis, troleibusų dar kažkiek... Natūraliai atsiradę maršrutiniai taksi tą laikotarpį džiugino savivaldybės darbuotojus, nes jiems tuo metu nukrito našta nuo pečių - būtinybė rasti didelę pinigų sumą, prikelti ant kojų autobusų parką.
        Maršrutiniams taksi licencija išduodama neribotam laikui (bent jau Kaune, bet įtariu tas pats ir Vilniuje), todėl vienintelis būdas atsikratyti maršrutinių taksi - finansiškai sužlugdyti. Vienintelis saugiklis - rinka - o tai ne visada gali suveikti taip, kaip nori.
        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Jei mikroautobusų maršrutai trumpinami, jie pasmerkti mirti. Na kas, išskyrus turtuolius, naudosis PRIVEŽANČIO MIKROAUTOBUSO paslaugomis??? Tai ir nuostolis vežėjams, ir automobilio įsigyjimo skatinimas. Mikroautobusas tai visai kas kita nei autobusas- dėl savo kainos jis gali gyvuoti tik tada, kai tiesiogiai veža į centrą ar kitą mikrorajoną. Jei mikroautobusas privežantis, tai naudotis juo + toliau vežančiu VT ne ką pigiau nei nuosavu transportu.
        Nesąmonė. Puikus įrodymas, kad Kaune funkcionuoja privežamieji maršrutiniai taksi: 91, 92, 93 ir kt. Tai būtent maršrutiniai taksi ir turi atlikti labiausiai vietinę (privežamųjų) reikšmę, nes tai maža transporto priemonė, galinti važiuoti siauresnėmis gatvėmis, negu autobusas. Žinoma, maršrutiniai taksi tokiu atveju turėtų būti prijungti prie vieningos bilietų ir lengvatų sistemos.
        Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.17, 22:10.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          O kaip siūlai trumpinti tuos maršrutinių taksi maršrutus? Juk savivaldybė negali kištis į privatų verslą. Tik patys maršruto savininkai gali nuspręsti, jiems trumpinti ar ne.
          Per daug laisvės mikriukininkams įstatymai suteikia. O veltui.

          Verslininkai tą laisve kiek tik gali naudojasi, negalvodami apie keleivius. Vilniaus VT mikriukų vežėjų versle taip viskas apleista...

          Visų pirma, tvarkaraščiai... Jei Kaune su jais viskas tvarkoje, tai Vilniuje... nu, susilaikysiu. Maža to, kad stotelėse mikroautobusų tvarkaraščių beveik visai nėra (na kai kuriuose žieduose geri žmonės nepatingėjo priklijuoti), tai ir internete patalpinta ne daugiau nei 10 proc. grafikų. Kitų nė su žiburiu nerasi. Aktyviai užsiimu tvarkaraščiu paieška, tad kalbu ne šiaip sau.

          Kad informacijos apie maršrutus mažai, tai dar pusė bėdos. Baisiausia, kad verslinikai tuo naudojasi! Naikina ir atidaro maršrutus, koreguoja trasas niekam apie tai nepranešdami. Taip ir išėjo, kad šiuo metu Vilniuje yra apie 8-9 mikriukų maršrutus, apie kurių buvimą/nebuvimą mes nieko negalim pasakyti. O žmonės apie pokyčius sužino tik pasiruošę kelionei ??
          Na kur tai tinka???

          Aišku, verslo laisvė yra gerai ir būtina, bet kartu paslaugų sektorius turi būti griežtai kontroliuojamas, reikalaujama tvarkos ir aiškių tvarkaraščių.

          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Nesąmonė. Puikus įrodymas, kad Kaune funkcionuoja privežamieji maršrutiniai taksi: 91, 92, 93 ir kt. Tai būtent maršrutiniai taksi ir turi atlikti labiausiai vietinę (privežamųjų) reikšmę, nes tai maža transporto priemonė, galinti važiuoti siauresnėmis gatvėmis, negu autobusas. Žinoma, maršrutiniai taksi tokiu atveju turėtų būti prijungti prie vieningos bilietų ir lengvatų sistemos.
          Sutinku, bet tai nerealu, kad mikriukai būtų prijungti prie bendros sistemos. Tam reikia daug darbo ir derybų, kam mūsų valdininkai, pats supranti, nėra pasiruošę
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.02.17, 22:26.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            O kaip siūlai trumpinti tuos maršrutinių taksi maršrutus? Juk savivaldybė negali kištis į privatų verslą. Tik patys maršruto savininkai gali nuspręsti, jiems trumpinti ar ne.Tiksliai nežinau kaip Vilniuje, bet Kaune maršrutiniams taksi licencijos buvo išduotos dar tais laikais, kai autobusų būklė buvo per prasta, todėl keleiviai beveik nesinaudojo autobusų paslaugomis, troleibusų dar kažkiek... Natūraliai atsiradę maršrutiniai taksi tą laikotarpį džiugino savivaldybės darbuotojus, nes jiems tuo metu nukrito našta nuo pečių - būtinybė rasti didelę pinigų sumą, prikelti ant kojų autobusų parką.
            Maršrutiniams taksi licencija išduodama neribotam laikui (bent jau Kaune, bet įtariu tas pats ir Vilniuje), todėl vienintelis būdas atsikratyti maršrutinių taksi - finansiškai sužlugdyti. Vienintelis saugiklis - rinka - o tai ne visada gali suveikti taip, kaip nori.Nesąmonė. Puikus įrodymas, kad Kaune funkcionuoja privežamieji maršrutiniai taksi: 91, 92, 93 ir kt. Tai būtent maršrutiniai taksi ir turi atlikti labiausiai vietinę (privežamųjų) reikšmę, nes tai maža transporto priemonė, galinti važiuoti siauresnėmis gatvėmis, negu autobusas. Žinoma, maršrutiniai taksi tokiu atveju turėtų būti prijungti prie vieningos bilietų ir lengvatų sistemos.
            Ne, pagal istatymus vietinio (miesto ir priemiescio) VT organizavimas - savivaldybe funkcija. O tai reiskia, kad ir marsrutus, grafikus, kainas nustato savivaldybe. Veikia principas - vezejas ateina ir pasako, kad nori vezti tokiu tai marsrutu pagal savo susidaryta tvarkarasti. Savivaldybe (atitinkamas skyrius) paprastai sutinka ir leidzia. Suorganizuoja butaforini konkursa.
            Galiausiai paskutiniai Vilniaus marsrutiniu taksi marsrutu vos ne masisski pailginimai ir buvo inicijuoti savivaldybes, o ne vezeju. Vezejai netgi pyko, kad jiems liepiama aptarnauti mazai keleiviu turincius uzkampius, tokius kaip Moletu pl. ar Dvarcionys...
            Pacioje marsrutiniu taksi veiklos pradzioje jokiu licenciju nebuvo. Nebuvo ju ir autobusams ar troleibusams. Jos ivestos zymiai veliau, apie 1997 ar 1998 m.
            Licencija (o galbut leidimas, dabar nepamenu, kaip ten yra) vezti keleivius transoporto priemone yra viena, o licencija aptarnauti konkretu marsruta - visai kas kita. Be pirmosios joks komercinis (marsrutinis ar uzsakomasis) keleiviu pervezimas neimanomas. Ji isduodama neribotam laikui. Jos nereikia tik imonems, vezancioms savo darbuotojus. O licencija aptarnauti konkretu marsruta yra terminuota. Ji igijama, laimejus savivaldybes skelbta konkursa.
            Paskutinis taisė Al1; 2010.02.17, 22:27.

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Aišku, verslo laisvė yra gerai ir būtina, bet kartu paslaugų sektorius turi būti griežtai kontroliuojamas, reikalaujama tvarkos ir aiškių tvarkaraščių.
              Sutinku, bet tai nerealu, kad mikriukai būtų prijungti prie bendros sistemos. Tam reikia daug darbo ir derybų, kam mūsų valdininkai, pats supranti, nėra pasiruošę
              Šiaip tai maršrutiniams taksi neleidžiama bet kaip važiuoti. Apie kiekvieną naujai atidaromą, esamo maršruto uždarymą ar koregavimą vežėjas privalo informuoti savivaldybė. To reikalauja įstatymas. Jei maršrutinių taksi vežėjas savavališkai koreguoja maršrutą, tai jis yra ne kas kitas, kaip tas pats nelicencijuotas nelegalas, kuris prie stoties renka žmones vežti į kitus miestus.
              Dėl tvarkaraščių lygiai tas pats.
              Kaune viskas žymiai tvarkingiau, nes Kaune yra įkurtas specialiai transporto ir eismo darbo organizavimui skirtas skyrius. Vilniuje, kiek žiūrėjau savivaldybės tinklapyje, tokios skyriaus neradau. Kaune Transporto ir eismo organizavimo skyrius kas keletą mėn. vykdo reguliarius reidus ir tikrina maršrutinių taksi važiavimą pagal grafiką bei maršruto trasos laikymąsi. Baudžia gana griežtai, tai ir tvarka yra. Vilniuje, įtariu, nelabai vykdo reidų...
              Kad maršrutiniai taksi būtų prijungti prie vieningos bilietų ir lengvatų sistemos - visiškai realu. Juk prieš maždaug metus Panevėžyje norėta tai padaryti, rodos tai buv pavykę, tik nežinau, koks dabartinis rezultatas. Girdėjau, kad vėl atsiskyrė, nes maršrutinių taksi savininkams tai buvo per maži pinigai (ėmė važinėti pensininkai) ir teko užsiimti papildomu lengvatų skaičiavimu. Kai kurie dar ir įsigudrino spausdinti tuščius (neapmokamus) lengvatinius bilietus. Savivaldybė nesugebėjo to sukontroliuoti.
              Visgi - įmanoma! Reikia tik protingos valdžios savivaldybėje ir protingų vežėjų.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Panevezyje marsrutiniuose taksi lengvatu nera. O ir patys jie merdeja. Bent jau pernai vasara ir rudeni intensyviau kursavo tik piko metu.

                Transportu Vilniuje uzsiima Miesto ukio departamentas. Jis idsuoda leidimus ir licencijas. Autobusu ir troleibusu darbo organizavimu uzsiima "Susisiekimo paslaugos".
                Paskutinis taisė Al1; 2010.02.17, 22:44.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Panevezyje marsrutiniuose taksi lengvatu nera. O ir patys jie merdeja. Bent jau pernai vasara ir rudeni intensyviau kursavo tik piko metu.
                  Gal ne Panevėžyje, bet manau ten. Dabar gal nėra, bet buvo. Tiksliai nepamenu, kuriame mieste tai buvo/yra. Gal Kėdainiuose?
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Šiaip tai maršrutiniams taksi neleidžiama bet kaip važiuoti. Apie kiekvieną naujai atidaromą, esamo maršruto uždarymą ar koregavimą vežėjas privalo informuoti savivaldybė. To reikalauja įstatymas. Jei maršrutinių taksi vežėjas savavališkai koreguoja maršrutą, tai jis yra ne kas kitas, kaip tas pats nelicencijuotas nelegalas, kuris prie stoties renka žmones vežti į kitus miestus.
                    Dėl tvarkaraščių lygiai tas pats.
                    Kaune viskas žymiai tvarkingiau, nes Kaune yra įkurtas specialiai transporto ir eismo darbo organizavimui skirtas skyrius. Vilniuje, kiek žiūrėjau savivaldybės tinklapyje, tokios skyriaus neradau. Kaune Transporto ir eismo organizavimo skyrius kas keletą mėn. vykdo reguliarius reidus ir tikrina maršrutinių taksi važiavimą pagal grafiką bei maršruto trasos laikymąsi. Baudžia gana griežtai, tai ir tvarka yra. Vilniuje, įtariu, nelabai vykdo reidų...
                    Kad maršrutiniai taksi būtų prijungti prie vieningos bilietų ir lengvatų sistemos - visiškai realu. Juk prieš maždaug metus Panevėžyje norėta tai padaryti, rodos tai buv pavykę, tik nežinau, koks dabartinis rezultatas. Girdėjau, kad vėl atsiskyrė, nes maršrutinių taksi savininkams tai buvo per maži pinigai (ėmė važinėti pensininkai) ir teko užsiimti papildomu lengvatų skaičiavimu. Kai kurie dar ir įsigudrino spausdinti tuščius (neapmokamus) lengvatinius bilietus. Savivaldybė nesugebėjo to sukontroliuoti.
                    Visgi - įmanoma! Reikia tik protingos valdžios savivaldybėje ir protingų vežėjų.
                    Na, savivaldybę gal vežėjas ir informuoja apie pakitimus, o štai plačiąją visuomenę- nelabai. Pavyzdžiui : aš visai neseniai sužinojau apie pakitusią 94 mikriuko trasą tik tai pats pamatęs. Seniai seniai nemačiau daugelio maršrutų, kurie, anot žinių internete, gyvesni už visus gyvuosius.

                    Su tvarkaraščiais... čia ir kalbėt nėra ką.

                    Visiškai sutinku su tavim- Kaune viskas kontroliuojama daug griežiau, iš paslaugų tiekėjo daugiau reikalaujama, nei Vilniuje. Tad ir paslauga daug kokybiškesnė ir skaidresnė. Vilniuje gi nė karto nemačiau policininko, tikrinančio autobusą ar troleibusą, ką jau kalbėti apie mikriukus.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Na, savivaldybę gal vežėjas ir informuoja apie pakitimus, o štai plačiąją visuomenę- nelabai. Pavyzdžiui : aš visai neseniai sužinojau apie pakitusią 94 mikriuko trasą tik tai pats pamatęs. Seniai seniai nemačiau daugelio maršrutų, kurie, anot žinių internete, gyvesni už visus gyvuosius.

                      Su tvarkaraščiais... čia ir kalbėt nėra ką.

                      Visiškai sutinku su tavim- Kaune viskas kontroliuojama daug griežiau, iš paslaugų tiekėjo daugiau reikalaujama, nei Vilniuje. Tad ir paslauga daug kokybiškesnė ir skaidresnė. Vilniuje gi nė karto nemačiau policininko, tikrinančio autobusą ar troleibusą, ką jau kalbėti apie mikriukus.
                      Ne policininkai turi juos kontroliuoti, bet savivaldybės darbuotojai (keleivinio transporto kontrolė, bet ne keleivių kontrolė, aišku ). O policininkas naudojamas tam, kad būtų sustabdytas maršrutinis taksi, nes savivaldybės darbuotojai pagal įstatymus tokios teisės neturi. Policininkas stabdo, o anie jau tikrina.

                      Dėl tvarkaraščių tai labai keista. Ką galiu pasakyti - vežėjai yra kvailiai ir bailiai. Kvailiai, nes nenori viešai skelbti grafikų ir taip pritraukti daugiau keleivių, o bailiai, nes bijo skelbti, kad po to neprasidėtų keleivių skundai dėl netikslaus atvykimo (taip, Kaune keleiviai skundžia net ir maršrutinius taksi dėl tvarkaraščio).
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Kontrolieriai gali ilipti ir stoteleje, apsimete keleiviais. Nebutini policininkai.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kontrole gali ilipti ir stoteleje, apsimetusi keleiviais. Nebutini policininkai.
                          Tai jau čia vaikų žaidimas, o ne kontrolė
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Visai ne. Igaliojimus ji turi, policininkai nereikalingi.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Visai ne. Igaliojimus ji turi, policininkai nereikalingi.
                              Hm, gal dabar ir turi, bet prieš 5 metus neturėjo. Sutikčiau, jei pasikeitė įstatymas. Bet kaip sakiau anksčiau buvo kitaip. Nors kiek esu matęs, Kaune iki šiol pasitelkiami policininkai (matyt dažnu atveju maršrutinių taksi vairuotojai tiesiog nesustoja kontrolei, o policininkų bijo, nes gali būti smarkiai nubausti už nesustojimą).
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Kai kurių mikroautobusų grafikai yra kabinami, bet ne ten, kur reikia. Pavyzdžiui 26 grafikas kaba Pramogų arenos st., bet tai pačio maršruto jau nėra! Vilnietizz teisingai pastebėjo, kad jų jau nebesimato. Anksčiau į akį tikrai krisdavo (kursavo kas 15 min.).
                                Taip pat, jei ir yra kokie tvarkaraščiai, tai jie pateikti neaiškiai - nežinai ir kaip mirtoautobusas važiuoja (trasa), nei kokiomis dienomis (pvz. 18). Kad ir to pačio 73 grafikas kaba tik (gal) kur nors Vosyliukuose ir stotelėje prie Didžiulio ež., o skelbimas apie maršruto pakeitimą iš viso miške, ant pakelės medžio . Visa tai turėtų būti pakabinta Savanorių (priemiestiniams - Ger. Vilties) stotelėje. Tas pats ir su 50 mikroautobusu ir jo reisais į Stirnius.
                                Centras85 yra atsiuntęs oficialų mikroautobusų sąrašą, tai ten iš viso koks kosmosas prirašinėtas. Kažkoks Zigvalio 12-as į Liudvinavą, 100 metų nevažiuojantis 113A. Gerai, kad dar kokio 14 ten nėra. Visi tvarkaraščiai, anot Centras85, (net ir šito 12, kaip supratau) yra pasiekiami savivaldybėje, užėjus į vieną tam tikrą kabinetą. Bet kodėl nesirūpinama jų pateikimu internete ar stotelėse - nežinau.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Kai kurių mikroautobusų grafikai yra kabinami, bet ne ten, kur reikia. Pavyzdžiui 26 grafikas kaba Pramogų arenos st., bet tai pačio maršruto jau nėra! Vilnietizz teisingai pastebėjo, kad jų jau nebesimato. Anksčiau į akį tikrai krisdavo (kursavo kas 15 min.).
                                  Taip pat, jei ir yra kokie tvarkaraščiai, tai jie pateikti neaiškiai - nežinai ir kaip mirtoautobusas važiuoja (trasa), nei kokiomis dienomis (pvz. 18). Kad ir to pačio 73 grafikas kaba tik (gal) kur nors Vosyliukuose ir stotelėje prie Didžiulio ež., o skelbimas apie maršruto pakeitimą iš viso miške, ant pakelės medžio . Visa tai turėtų būti pakabinta Savanorių (priemiestiniams - Ger. Vilties) stotelėje. Tas pats ir su 50 mikroautobusu ir jo reisais į Stirnius.
                                  Centras85 yra atsiuntęs oficialų mikroautobusų sąrašą, tai ten iš viso koks kosmosas prirašinėtas. Kažkoks Zigvalio 12-as į Liudvinavą, 100 metų nevažiuojantis 113A. Gerai, kad dar kokio 14 ten nėra. Visi tvarkaraščiai, anot Centras85, (net ir šito 12, kaip supratau) yra pasiekiami savivaldybėje, užėjus į vieną tam tikrą kabinetą. Bet kodėl nesirūpinama jų pateikimu internete ar stotelėse - nežinau.

                                  Tu dar plačiajai visuomenei nepaminėjai apie 33 mikroautobusą, kurio grafiką"atsieit" "galima sužinoti vilniaus savivaldybės XY kabinete"

                                  Ech, bežiūrint į jį iki šiol juokas paima

                                  Kosminis maršrutas, kursuojantis į... Vingės Terminalą prie plento, vos ne prie Baltarusijos sienos
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Hm, gal dabar ir turi, bet prieš 5 metus neturėjo. Sutikčiau, jei pasikeitė įstatymas. Bet kaip sakiau anksčiau buvo kitaip. Nors kiek esu matęs, Kaune iki šiol pasitelkiami policininkai (matyt dažnu atveju maršrutinių taksi vairuotojai tiesiog nesustoja kontrolei, o policininkų bijo, nes gali būti smarkiai nubausti už nesustojimą).
                                    Aisku, kad kontrolieriai TIKRINTI igaliojimus turi ir turejo visuomet. Kitaip vairuotojai ir keleiviai turi visas teises atsisakyti tikrinimo ir pasiusti juos kuo toliau... Galbut kontrolieriu stabdymas ir nera teisiskai reglamentuotas. Taciau kaip keleiviai jie gali sustabdyti mikorautobusa. Kas gi atpazins? O ilipe pateikti pazymejimus ir patikrinti. Vat tuomet vairuotojas ju jau negali ismesti...

                                    Comment


                                      Kartą mačiau Nemenčinės st. stovėjo lengvasis automobilis su užrašu eismo kontrolė (užrašyta ant stogo uždėtame ženkle, kaip taksi ar policijos mašinoje). Moteriškė surašinėdavo kiekvieną ten stovintį/sustojantį priemiestinį (ne miesto) mikroautobusą ir autobusą.
                                      Ai, tiesa, dar tas 33 . Apie jį jau seniau esu girdėjes - dar iš tų laikų, kai tik atsirado 13 ir 32 ir dėl geležinkelio viaduko per Liepkalnio g. (~2005/2006 m.) remonto buvo skelbimas stotyje, kad šie mikroautobusai ir 12, 12grt, 13, 16, 16a ir 19 autobusai važiuos per "Spartą", Pelesos g.
                                      Paskutinis taisė Mettal; 2010.02.17, 23:29.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Aisku, kad kontrolieriai TIKRINTI igaliojimus turi ir turejo visuomet. Kitaip vairuotojai ir keleiviai turi visas teises atsisakyti tikrinimo ir pasiusti juos kuo toliau... Galbut kontrolieriu stabdymas ir nera teisiskai reglamentuotas. Taciau kaip keleiviai jie gali sustabdyti mikorautobusa. Kas gi atpazins? O ilipe pateikti pazymejimus ir patikrinti. Vat tuomet vairuotojas ju jau negali ismesti...
                                        Ne taip supratai Kontrolieriai tikrinti gali, bet stabdyti ne. Mes dėl stabdymo susiginčijome. Nežinau, gal dabar gali stabdyti, bet anksčiau tikrai negalėjo.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Galiausiai paskutiniai Vilniaus marsrutiniu taksi marsrutu vos ne masisski pailginimai ir buvo inicijuoti savivaldybes, o ne vezeju. Vezejai netgi pyko, kad jiems liepiama aptarnauti mazai keleiviu turincius uzkampius, tokius kaip Moletu pl. ar Dvarcionys...
                                          Dėl inicijavimo - kaip pažiūrėsi . Savivaldybė padidino MT kainas, bet jeigu maršrutas ne mažiau kažkiek procentų nesutampa su visuomeninio transporto maršrutu, tai leido kainą sumažinti. Dėl to jie ir pradėjo važinėti į užkampius (16 pvz.).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X