Ar jus suprantate,kad sitie pasvarstymai apie marsrutu optimavizavima niekam neidomus? Niekas is tam skirtu valdininku niekada i juos neatsizvelgs. Ar cia jus tik patys save raminate ,kad esate reiksmingi ir tarp saves svarstote? Jei norite,kad kazkas keistusi imkites reiksmingu darbu, rasykite savo pasiulymus atitinkamoms instancijoms,laukite is ju atsakymu....vel po to rasykite. O tai,kad jus tarp saves gincijates ,tai net juokingai atrodo,nes tai absoliuciai niekur neveda-tiesiog akligatvis.
Ar jus suprantate,kad sitie pasvarstymai apie marsrutu optimavizavima niekam neidomus? Niekas is tam skirtu valdininku niekada i juos neatsizvelgs. Ar cia jus tik patys save raminate ,kad esate reiksmingi ir tarp saves svarstote? Jei norite,kad kazkas keistusi imkites reiksmingu darbu, rasykite savo pasiulymus atitinkamoms instancijoms,laukite is ju atsakymu....vel po to rasykite. O tai,kad jus tarp saves gincijates ,tai net juokingai atrodo,nes tai absoliuciai niekur neveda-tiesiog akligatvis.
Matai pirmiausia reikia aptarti kaip butu geriau ir tik paruosta/sugeneruota ir tikslu atsakyma reiktu nusiusti toms intitucijoms Kad po to nerasytu jos oj ten nenaudinga ir pan.
Matau, kad čia yra daug žinovų, tai gal galima būtų žinoti, kodėl Vilniaus autobusai (senieji) dažomi tokiomis šlykščiomis mėlyna ir tamsiai geltona spalvomis. Beje, troleibusų spalvinis apipavidalinimas raudona ir smėlio spalvomis taip pat nėra akiai mielas ir tęsiasi dar nuo sovietmečio. Naujesnių autobusų sidabrinė spalva gal ir neblogai dera, tik vat pastebėjau, kad ir sidabriniai tampa geltonai-mėlynais (ar aš čia klystu?)...
37 paliekam kaip yra ir neliečiam. Jis skirtas sodininkams ir važiuojantiems į kapines ir jiems tas 1 autobusas yra kaip tik. 67 maršrutą paleidžiam tokia trasa, kurią braižei schemoje, tik vietoje Lvovo/Žalgirio g. jis apsisuks Žaliojo tilto - operos žiede. Maršrutu važiuotų 1 midibusas (jeigu jis būtų perduotas į 1 poskyrį), o jei padaugėtų keleivių, tai ir standartinis autobusas. Tokiu atveju būtų nušauti keli zuikiai vienu metu:
1) 67 jau nebesivilktų ir būtų praktiškai, o ne dirbtinai (kaip yra dabar) padidintas jo važiavimo intervalas. Taip jis surinktų daugiau keleivių.
2) Į Rokantiškių kapines važiuotų ne 1, o 2 autobusai, o tai jau yra patogu.
Aš jau irgi apie tai pagalvojau. Visgi žmonės priprato prie to 37. Todėl visai gera idėja būtų tiesiog pratęsti 67 maršrutą. O žiedas būtų arba alink Europą arba Operos žiede.
Jis toks ir buvo nupirktas ir niekas jo nedažė pas mus, ex. LVB Leipzig 12, Vokietija.
Tai, kad MB su 031 mačia nedažyta ir veikiančiomis švieslentėmis, o vėliau jos neveikė ir spalva skiriasi nuo visi MB cito. Tai, kad jį spėjo nupirkti?
Hm... Dėl 37-o - tai vienareikšmiškai reikia jį palikti tokį, koks yra.
Dėl 67 - labai patiko Mettal idėja. Iš tiesų - toks pratęsimas- vienintelis būdas į šį maršrutą pritraukti daugiau keleivių. Jų iš tiesų bus daug daugiau. Ir sunkmetis čia niekuo dėtas- juk buvo pratesta 76-ojo maršruto trasa iki Ateities g.
Hm... Dėl 37-o - tai vienareikšmiškai reikia jį palikti tokį, koks yra.
Dėl 67 - labai patiko Mettal idėja. Iš tiesų - toks pratęsimas- vienintelis būdas į šį maršrutą pritraukti daugiau keleivių. Jų iš tiesų bus daug daugiau. Ir sunkmetis čia niekuo dėtas- juk buvo pratesta 76-ojo maršruto trasa iki Ateities g.
Kalbant apie 76, tai čia visa buvo visa reikalinga infrastruktūra, o 67-o atveju ją reikėtų įrenginėti.
Centras85, turbūt tiesiog kažką painioji. 031 NIEKADA nebuvo pilkas. Jis TOKS buvo NUPIRKTAS. Švieslentė pas jį irgi niekada neveikė. Juk tik ką parašiau, kad iš Vokietijos, Leipcigo. Nupirktas 2009 sausį ir turėjo pakeisti "nurašytą" 029. Va vieno iš jo "brolių" nuotrauka Vokietijoje: http://picasaweb.google.com/lh/photo...JD3HufsrDwcPZg
Kaip jau buvo sakyta, dar kelią reikės tvarkyti, nes jis gana siauras. Beje, šiuo metų laiku tai neapsimoka kažką keisti, jei keisti, tai nuo gegužės-birželio.
Ar jus suprantate,kad sitie pasvarstymai apie marsrutu optimavizavima niekam neidomus? Niekas is tam skirtu valdininku niekada i juos neatsizvelgs. Ar cia jus tik patys save raminate ,kad esate reiksmingi ir tarp saves svarstote? Jei norite,kad kazkas keistusi imkites reiksmingu darbu, rasykite savo pasiulymus atitinkamoms instancijoms,laukite is ju atsakymu....vel po to rasykite. O tai,kad jus tarp saves gincijates ,tai net juokingai atrodo,nes tai absoliuciai niekur neveda-tiesiog akligatvis.
O aš manau priešingai - labai blogai, jeigu VT specialistai ima bukai vykdyti keleivių išsakytus prašymus (nesvarbu, forume ar oficialiu raštu pareikštus, ir nesvarbu, su 1 parašu ar su 500 parašų). Keleivio nuomonė apie paslaugą - tai tik vienas iš veiksnių planuotojui, ir anaiptol ne svarbiausias.
Ar jus suprantate,kad sitie pasvarstymai apie marsrutu optimavizavima niekam neidomus? Niekas is tam skirtu valdininku niekada i juos neatsizvelgs. Ar cia jus tik patys save raminate ,kad esate reiksmingi ir tarp saves svarstote? Jei norite,kad kazkas keistusi imkites reiksmingu darbu, rasykite savo pasiulymus atitinkamoms instancijoms,laukite is ju atsakymu....vel po to rasykite. O tai,kad jus tarp saves gincijates ,tai net juokingai atrodo,nes tai absoliuciai niekur neveda-tiesiog akligatvis.
Man tai juokingai atrodo tavo bereikalingas nepasitenkinimas. Vieniems tiesiog patinka diskutuoti ir taip plėsti savo žinomumą bei mąstymą apie maršrutų optimizavimo galimybes, o kiti tai realizuoja realiais darbais. Kiekvienam savo
O aš manau priešingai - labai blogai, jeigu VT specialistai ima bukai vykdyti keleivių išsakytus prašymus (nesvarbu, forume ar oficialiu raštu pareikštus, ir nesvarbu, su 1 parašu ar su 500 parašų). Keleivio nuomonė apie paslaugą - tai tik vienas iš veiksnių planuotojui, ir anaiptol ne svarbiausias.
O kas sakė, kad valdininkai skuba vykdyti keleivių prašymus? Čia pats sugalvojai?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kaip jau buvo sakyta, dar kelią reikės tvarkyti, nes jis gana siauras. Beje, šiuo metų laiku tai neapsimoka kažką keisti, jei keisti, tai nuo gegužės-birželio.
Atrodo, minėjai, jog nauju 67 maršrutu geriausia leisti midibusą, o jam užtektų ir dabartinio pločio kelio.
Kelio praplatinimas manau, taps aktualus tik tada, kai maršrutui prireiks didesnių mašinų.
Autobusų vairuotojai: jei mažins algas, vilniečiai vaikščios pėsti
Neigdami antradienį Vilniaus savivaldybėje paskelbtą informaciją, kad visuomeninio miesto transporto vairuotojo atlyginimas didesnis už vicemero ir vidutiniškai „ant popieriaus“ siekia 3,1 tūkst. litų, profesinių sąjungų vadovai įspėjo apie pavasarį planuojamą visuotinį streiką. „Jei pasikėsins į algas, gegužės 18 dieną nė vienas autobusas ir troleibusas neišvažiuos į gatves“, - DELFI sakė vairuotojų profesinės sąjungos vadovas Jonas Svidinskas.
Comment