Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    37 važiuoja sodininkai ir kapinių lankytojai. Vasarą leidžiami ilgi autobusai būtent dėl sodininkų, o ne padidėjusio kapinių lankymo . O kur ten yra tas autobusų žiedas D. Gulbinuose? Aš kelios dienos prieš 87 paleidimą ten buvau ir neradau jokio žiedo. O tas žiedas, kuriame jis apsisuka dabar, tai yra tikrąją prasme žiedas, o ne autobuso apsisukimui skirta aikštelė. Paprasta, kompaktiška žiedinė sankryža.
    Beje, 24-u ne piko metu dirba autobusas iš šio 87 maršruto (dar kita mašina - iš 49).
    O dėl ko balandį ir lapkritį autobusai važinėja kas 3-4 min ? Juk ne dėl sodininkų
    37 pratęsimas iki Parko g. apsimokėtų nebent panaikinus 67 maršrutą.
    Didžiuosiuose Gulbinuose jokio autobusų žiedo nėra- pats ten neseniai buvau.
    Nu nebent kažkas panašaus į žiedą yra pačioj gyvenvietėj, ten, kur Santariškių žvyrkelis baigiasi, bet ten autobusas tikrai nevažiuos, nes tam reikia pervažiuoti netvirtą tiltelį per "balutę"
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Balandį nevažiuoja kas 3-4. Iš viso važiuoja įprastu grafiku. O dėl kapinių tai dažnina kursavimą tik per Vėlines.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        O kur ten yra tas autobusų žiedas D. Gulbinuose? Aš kelios dienos prieš 87 paleidimą ten buvau ir neradau jokio žiedo. O tas žiedas, kuriame jis apsisuka dabar, tai yra tikrąją prasme žiedas, o ne autobuso apsisukimui skirta aikštelė. Paprasta, kompaktiška žiedinė sankryža.
        Beje, 24-u ne piko metu dirba autobusas iš šio 87 maršruto (dar kita mašina - iš 49).
        Kai bus galima važinėti su dviračiu padarysiu nuotrauką, kaip tas žiedas atrodo pačiuose Didžiuosiuose Gulbinuose.

        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Didžiuosiuose Gulbinuose jokio autobusų žiedo nėra- pats ten neseniai buvau.
        Nu nebent kažkas panašaus į žiedą yra pačioj gyvenvietėj, ten, kur Santariškių žvyrkelis baigiasi, bet ten autobusas tikrai nevažiuos, nes tam reikia pervažiuoti netvirtą tiltelį per "balutę"
        Pravažiavus tiltelį porą metrų tiesiai į priekį būtent tas ir yra padarytas, kaip žiedas su apsisukimu. O per tiltelį gali pravažiuoti tik po vieną mašiną, o priešingoje pusėje stovinti mašina turi praleisti važiuojančią iš Didžiųjų Gulbinų pusės dėl to ten autobuso į pačią gyvenvietę neleidžia.
        Kai nėra 87 maršruto autobuso tada Didžiųjų Gulbinų gyventojai naudojasi 36 maršruto autobuso reisais iki St. Pagubė
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Kažkaip nemačiau, kad daug žmonių liptų Pagubėje ir kulniuotų link Gulbinų. Ten iš vis man pasitaikydavo labai mažai keleivių, kurie pasukdavo į sodus.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Kažkaip nemačiau, kad daug žmonių liptų Pagubėje ir kulniuotų link Gulbinų. Ten iš vis man pasitaikydavo labai mažai keleivių, kurie pasukdavo į sodus.
            O aš 36 maršruto autobuse esu girdėjęs, kaip keleiviai vienas kitam sako, iš kur ateina. Mane praėjusią vasarą nustebino 36 maršruto vairuotojų nemokėjimas užsienio turistui atsakyti, kas jis nevažiuoja iki Europos Parko, o kad važiuoja iki St. Naujaneriai, arba iki St. Pagubė. Tai šiaip ne taip paaiškinau, kaip jam pasiekti Europos Parką. Nuo St. Naujaneriai iki Europos Parko yra 3 km.
            2006-2008 m. Rugsėjo – Spalio mėn kursavęs 36 maršrutu. www.vap.lt
            Paskutinis taisė Naujaneriai; 2011.02.15, 08:29.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              O niekas negirdėjo apie 14 ar 27 ar ju abieju marsrutu pratesima? Kad ne iki arimu gatves butu o iki sodu

              Comment


                Šiaip tai nesuprantu tavo nuostabos dėl to atvejo. Čia jau pats turistas kaltas, kad nepasirūpino laiku reikalinga informacija. Autobuso vairuotojas neprivalo mokėti anglų kalbą, todėl nėra pagrindo iš to kelti problemą. Iš vienos pusės atrodo gražu, kad vairuotojas padeda turistui, bet iš kitos - kaip tu apmokysi visus vairuotojus ir ar to jiems reikia? Gaišti poilsiui ir asmeniniems reikalams skirtą laiką niekas nenorės. Be to, vairuotojui nėra už tai mokama ir kai dar labiau sumažins algas, tai tikrai jiems "gerumo" nepridės. Stebuklų nebūna (kol tai neįrodyta).
                27 ir 14 niekas ten ir neprates, kol nebus žmoniškas kelias ir kokia nors vieta apsisukti. Dabar tuo siauru, duobėtu šunkeliu tikrai niekas nevažiuos. Be to, nėra ten taip toli eiti - 300 metrų. Per pačius sodus tai tuo labiau nevažiuos. Mano nuomone, nereikia ten nieko keisti.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Šiaip tai nesuprantu tavo nuostabos dėl to atvejo. Čia jau pats turistas kaltas, kad nepasirūpino laiku reikalinga informacija. Autobuso vairuotojas neprivalo mokėti anglų kalbą, todėl nėra pagrindo iš to kelti problemą. Iš vienos pusės atrodo gražu, kad vairuotojas padeda turistui, bet iš kitos - kaip tu apmokysi visus vairuotojus ir ar to jiems reikia? Gaišti poilsiui ir asmeniniams reikalams skirtą laiką niekas nenorės. Be to, vairuotojui nėra už tai mokama ir kai dar labiau sumažins algas, tai tikrai jiems "gerumo" nepridės. Stebuklų nebūna (kol tai neįrodyta).
                  Vasara galėtų, koks nors autobusas būti iki Europos Parko ir nesvarbu, kas tą maršrutą aptarnautų. Ne vairuotojas turistui paaiškino, o aš turistui su lietuvių kalba ir anglų kalbos sujungimais ant telefono žinučių rašymo vietos parašiau ir gestų kalba paaiškinau. Ir man lietuvių kalba padėkojo. Nors daug labiau anglų kalba kalbėjo.
                  Beje 76 irgi dubliuoja 36 nuo Kalvarijos St., iki St. Pagubės Sodai. 76 maršrutinio taksi trasa parašiau tokia, kaip jis važiuoja. Kažkur skaičiau, kad vieną užsienio kalbą vairuotojas turi mokėti.
                  Paskutinis taisė Naujaneriai; 2010.02.06, 17:20.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                    Kažkur skaičiai, kad vieną užsienio kalbą vairuotojas turi mokėti.
                    Vieną tikrai moka. Rusų.

                    Comment


                      Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                      Vieną tikrai moka. Rusų.
                      Šitą kalba moka visi vairuotojai. Beje dar vairuotojai moka Lenkų kalba. Tik mažai vairuotojų žinau, kurie mokėtų Lietuvių kalba juos galima ant dviejų rankų pirštų suskaičiuoti.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Aš tai pats tuose soduose gyvenu. Tai man patogiau būtų ten kelias sutvarkytas tik pradžioje 200m dar niekaip negali sutvarkyt. O vieta apsisukimui atsirastu jei išlygintų tokį kalniuką. Bet ten toks posūkis yra kur sunkiai pasuks autobusas

                        Comment


                          Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                          Aš tai pats tuose soduose gyvenu. Tai man patogiau būtų ten kelias sutvarkytas tik pradžioje 200m dar niekaip negali sutvarkyt. O vieta apsisukimui atsirastu jei išlygintų tokį kalniuką. Bet ten toks posūkis yra kur sunkiai pasuks autobusas
                          Nuo Arimų stotelės tikrai netoli iki sodų eiti .
                          Kad tau bus patogiau- tai puiku, bet atleisk, bet viešasis transportas ne dėl vieno žmogaus kuriamas

                          Šiaip tai keista, kad Vilniuje vairuotojai neprivalo mokėti anglų kalbos.
                          Pavyzdžiui, Rygoje, kiek žinau, angliškai nešnekančio žmogaus kandidatūra į vairuotojo vietą net neapsvarstoma. Juk VT ir nemažai turistų naudojasi.
                          Bet tai aišku, ne tokia didelė problema, jei žinoti, kad bent trečdalis mūsų vairuotojų net... lietuviškai nešneka. Štai čia jau baisu. Su tokiais dalykais reikia kovoti, bet tikrai sunkmečiu to daroma nebus, nes vienintelis būdas su tuo kovoti- tai didinti vairuotojų atlyginimus, nes dabar mažėjant vairuotojo atlyginimui, į šį darbą pretenduoja gal tik lenkai ir kazachai, kurie net nė vieno lietuviško žodžio nemoka...
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                            Šiaip tai keista, kad Vilniuje vairuotojai neprivalo mokėti anglų kalbos.

                            O kaip gali anglu kalba moketi rusas ar lenkas pensininkas,o tokiu yra netoli simto. O kiek dar tokiu,kuriems iki pensijos liko jau visai nedaug. kaip tau jie gali ka nors ismokti?? Niekada.

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              O kaip gali anglu kalba moketi rusas ar lenkas pensininkas,o tokiu yra netoli simto. O kiek dar tokiu,kuriems iki pensijos liko jau visai nedaug. kaip tau jie gali ka nors ismokti?? Niekada.
                              Tokius angliškai nekalbančius vairuotojas net priiminėt į darbą nereik, bet kas dar į šią vietą pretenduos, esant tokiam nykštukiniam atlyginimui ?
                              Tuomet reikia didinti atlyginimus, bet sunkmečiu to niekas nedarys
                              Taigi esame aklavietėje
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Tokius angliškai nekalbančius vairuotojas net priiminėt į darbą nereik, bet kas dar į šią vietą pretenduos, esant tokiam nykštukiniam atlyginimui ?
                                Tuomet reikia didinti atlyginimus, bet sunkmečiu to niekas nedarys
                                Taigi esame aklavietėje
                                Gal nereikia čia šitaip išaukštinti to vairuotojo darbo. Juk tai daugiausia mechaninis darbas - vairuoti ir pardavinėti bilietus. Tegul tik Vilniuje visi vairuotojai moka gerai lietuviškai kalbėti, tai jau bus gerai... O kam ta anglų kalba? Miesto VT vairuotojas nėra gidas, tai kam jam ta kalba? Kažkokias nesąmones jau čia kalbi. Tegul moka lietuviškai ir viskas. Priimant į darbą gal tik pageidauja, bet tikrai nereikalauja mokėti nors vieną užsienio kalbą. O dėl dviejų net nesapnuok, juk tai nėra protinis darbas, kam tokie reikalavimai?
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Problema ta, kad ir lietuviškai Vilniuje ne visi vairuotojai šneka..

                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Gal nereikia čia šitaip išaukštinti to vairuotojo darbo. Juk tai daugiausia mechaninis darbas - vairuoti ir pardavinėti bilietus. Tegul tik Vilniuje visi vairuotojai moka gerai lietuviškai kalbėti, tai jau bus gerai... O kam ta anglų kalba? Miesto VT vairuotojas nėra gidas, tai kam jam ta kalba? Kažkokias nesąmones jau čia kalbi. Tegul moka lietuviškai ir viskas. Priimant į darbą gal tik pageidauja, bet tikrai nereikalauja mokėti nors vieną užsienio kalbą. O dėl dviejų net nesapnuok, juk tai nėra protinis darbas, kam tokie reikalavimai?
                                  Sutikčiau su tavo nuomone, bet vis dėlto, VT naudojasi namažai užsieniečių, arvykstančių į Vilnių. Kartais jiems skubiai reikia sužinoti kokią nors svarbią informaciją, o juk gidų ir informatorių kiekvienam kampe nepastatysi. tuomet ir praverčia vairuotojų anglų kalbos mokėjimas
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.02.06, 19:15.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Problema ta, kad ir lietuviškai Vilniuje ne visi vairuotojai šneka..
                                    Sutikčiau su tavo nuomone, bet vis dėlto, VT naudojasi namažai užsieniečių, arvykstančių į Vilnių. Kartais jiems skubiai reikia sužinoti kokią nors svarbią informaciją, o juk gidų ir informatorių kiekvienam kampe nepastatysi. tuomet ir praverčia vairuotojų anglų kalbos mokėjimas
                                    Sutinku su tavimi. Dažniausiai užsieniečiai nežino, kaip VT transportu nuvykti į Europos Parką, nes jie nežino, kad VT į Europos parką nėra.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                      Sutinku su tavimi. Dažniausiai užsieniečiai nežino, kaip VT transportu nuvykti į Europos Parką, nes jie nežino, kad VT į Europos parką nėra.
                                      Šią problemą galima būtų išspręsti stotelėse iškabinus 92 privataus vežėjo autobuso tvarkaraštį ir.. (jau visai kvailiems) prirašyti perspėjimą kad tai- vienintelis tranportas į Europos Parką
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Šią problemą galima būtų išspręsti stotelėse iškabinus 92 privataus vežėjo autobuso tvarkaraštį ir.. (jau visai kvailiems) prirašyti perspėjimą kad tai- vienintelis tranportas į Europos Parką
                                        92 (146) priklauso Perepečo firmai ir Vilniaus rajono rūpestis tai bet darbo dienom iš Europos parko paskutinis yra 17 val., o poilsio dienom tik 3 kartus per dieną. į abi puses. Iš miesto pusės paskutinis 18:30 val.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Į Europos parką 76-as važinėdamas vežiojo orą, todėl jį ir panaikino ten. Va ir išlindo mūsų didžiausia problema - lietuviai yra protingi, jie neis dirbti vairuotojais, bet jie nori, kad vairuotojai būtų lietuviai. Čia jau kažkas nesiriša. Jei nebūtų visų rusų, lenkų ir t.t., kas tada vežtų keleivius? Vairuotojams mokama per mažai, kad jie dar atlikinėtų gido darbą, pardavinėtų talonėlius, važiuotų nei per lėtai, nei per greitai, kad visos senutės neivirstų iš kojų ir kiti būtų patenkinti, kad autobusas nesivelka, važiuotų laiku. Dabar įsivaizduokit kaip visa tai vienu metu galima atlikti dirbant 30, 53 maršrutais .
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X