Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Trečiadienį klausiau pokalbio su Vilniaus meru per Žinių radiją. Pamaniau gal kam būtų įdomu.
    Nuo 15:00 kalba apie transportą ir susisiekimą (Maršrutų optimizavimą, geležinkelio integravimą,)

    Įrašas (22mb)

    Apie laidą
    Paskutinis taisė toleranceofculture; 2010.02.04, 22:04.
    Dear Sir,

    Comment


      Su 14 ir 67 autobusais viskas gerai - jie kursuoja gana retai o ir maršrutai labai trumpi ir patogus rajono gyventojams.

      Tiesa 4A galėtu paleist S.Batoro gatve (plentu).
      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

      Comment


        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
        Tuomet pasiteisinti, kad tai labai dideli nuostoliai, krizė ir prišnekėti... Vistiek tas 4A tikiu, kad neša didžiulius nuostolius. 14 (naujasis) neštų mažiau nuostolių, negu 4A, tik jį reikėtų priderinti prie 4 autobuso. prie kitų nedirnti nelabai būtina bent darbo dienomis, nes pakangamai geri kursavimo intervalai. Kad mažiau is privatinikų Mickūnų kryptimi "duonos" atimti, reikia padaryti įlipimą per priekines duris, taip pat ir 67-ajam. Kaip nebuvo? Yra kas ten gyvena, ir VT yra "socialine parama", bet žinoma ji turi bent minimaliai veikti su nuostoliais...
        4A nėra nuostolingas maršrutas- atvirkščiai, juo naudojasi labai daug žmonių. Kaip minėjo Mettal, dienos viduryje autobusas, išvykstantis iš Lukiškių, į Mickūnus atvyksta sausakimšas. Mickūnuose 4A yra faktiškai vienintelė VT rūšis, nes iki traukinių stoties "Mickūnai" reikia bemaž 2 km mišku kulniuoti.
        Taigi prastinti dabartinį Mickūnų susisiekimą nematau galimybių. Atvirkščiai, į 4A derėtų pridėti dar vieną autobusą (kad ir iš 4-ojo maršruto), bet puikiai suprantu, kad sunkmečiu to niekas nedarys. O štai leisti šiuo maršrutu ilgą autobusą- tai tikrai būtų neblogai. Ir ilgoji mašina šiame maršrute tikrai atsipirks greičiau nei pvz: 53A.
        Jei į Mickūnus važinės tik 14 autobusas, kils problemų- Mickūnai neturės tiesioginio susisiekimo su Centru, o N.Vilnios maršrutai (31, 44, 74) negalės sutalpinti visų iš Mickūnų atvykusių keleivių.
        Su 67 autobusu irgi reikia kažką daryti- juo naudojasi vienetai. Aišku visiškas panaikinimas savaime suprantama ką sukels, bet nematau problemos, jei jis važinės tik piko valandoms, kaip anei 87.
        Kitu laiku Kalno g. galima pasiekti 18 autobusu (nu šiek tiek ilgiau teks paėjėti)
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
          Su 14 ir 67 autobusais viskas gerai - jie kursuoja gana retai o ir maršrutai labai trumpi ir patogus rajono gyventojams.

          Tiesa 4A galėtu paleist S.Batoro gatve (plentu).
          Kam ? Batoro gatvėje vistiek keleivių nebus, o ten ir taip 44 ir 74 važiuoja, o Kojelavičiaus g. 4A bent jau kažkiek keleivių surenka
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            4A reikalingas A. Kojelavičiaus g. - ten yra lipančių žmonių, nepaisant to, kad S. Batoro g. būtų greičiau. Reikia nepamiršti, kad 4A buvo yra 4 autobuso pratęsti iki Mickūnų reisai, tik keleivių patogumui pervadinti į 4A. Todėl ir mašina 4-ąjam A buvo paimta iš 4-o. Be 67 galima būtų ir apsieiti, tik reikėtų padaryti jam pakaitalą - 14 autobusas galėtų užvažiuoti į Kalno g., nes kažkada taip jau buvo. Beje, prisimenant "tinginių maršrutą nr.41", reikia paminėti, kad 41 lyginant su 67 yra reaktyvinis. Kur kitiems autobusams duoda 1 minutę, šitam - 2.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Aš tada siūlyčiau geriau 37 pratęst Rokantiškių g., toliau Kalnog , Šiaurės g kaip 67 trasa iki Parko g. Manau tikrai apsidžiaugtų soduose gyvenantys...
              Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

              Comment


                Parašė skunk Rodyti pranešimą
                Aš tada siūlyčiau geriau 37 pratęst Rokantiškių g., toliau Kalnog , Šiaurės g kaip 67 trasa iki Parko g. Manau tikrai apsidžiaugtų soduose gyvenantys...
                Arba galima panaikint 67, o 37 trasa pakeist i:
                Žalgirio g. - Minties g. - Žolyno g. - Rokantiškės - Kalno g. - Parko g.

                arba Žalgirio g. - Minties g. - Šilo g. - Rokantiškės - Kalno g. - Parko g.
                Paskutinis taisė Maxas; 2010.02.05, 00:50.
                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Beje, Ikarus 260 ir 280 geltonos spalvos buvo labai grazus.

                  Atvaizdas


                  Gerai atrode ir taip nudazyta nedidele partija autobusu

                  Atvaizdas



                  Gali būti, kad ši dažymo schema buvo skirta Prahai.
                  Man praeitą vasarą teko matyti gyvai tokį:

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Nepasivaideno, yra dar parašyti išvykimai nuo stotelės "Rykantų viadukas". Be to, iškart prie Didžiulio ežero (po Statoil) yra nusukimas į sodus. Ten yra savavališkas savartynėlis, skelbimų lenta ir kavinė. Tai ten prie pat gatvės yra medis apkabinėtas skelbimais, tap kurių yra toks: "nuo 2010-01-01 73 maršruto mikroautobusai į Vosyliukus važiuos per mišką..." ir toliau ar buvo kokia info, nežinau, nes skelbimas buvo suplėšytas.
                    Pateiktąjį grafiką nurašiau nuo stotelės prie Didžiulio ež. (ten prie tvirtovės-užeigos).
                    Kaip tik norėjau klausti ar jis tikrai važiuoja savo įprastine trasa pro Stirnių malūną. Bet iš šio pranešimo viskas aišku, kad žiemą jo trasą pakeičia ir važiuoja aplink per mišką. Kadangi būtų keista kaip ten pro malūną į tuos kalniukus pravažiuoja mikroautobusas, jei net su lengvaja ten ne visada įmanoma įvažiuoti

                    Comment


                      4A marsruto tikrai nereikia panaikinti. Ryte ir vakare jie sausakimsi buna. Isvis ryte net ilga galima padaryt nes kankinasi zmones. O su 67 tikrai galima geresni varianta sugalvot. 14 tai manau nereikia liesti nes is grigaiciu daug kas vaziuoja i lekiska mokykla kojelaviciaus gatveje. Beje gal yra toks tinklapis kur galima siulyti savo sumanymus del autobusu marsrutu?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Beje, Ikarus 260 ir 280 geltonos spalvos buvo labai grazus.

                        Atvaizdas


                        Gerai atrode ir taip nudazyta nedidele partija autobusu

                        Atvaizdas


                        O taip atrode raudonai baltu interjeras. Tiesa, cia yra antra eile sedyniu priekaboje is kaires puses. Tai turbut VDR ar kitai saliai skirtas autobusas. Taciau butent tokia sedyniu odos spalva buvo ir pas mus ekspoaltuojamu autobusu. Sedynes gamykloje buvo supakuotos i celofana. Pats pamenu, teko vaziuoti su marsrutiniais autobusais, kuriu sedyniu dar nebuvo speta ispakuoti... Beje, ankstyvuju partiju grindu danga buvo ne su skrituliniu rifliuotu profiliu, o su juostiniu. Ir, aisku, balti tureklai... Taip pat langai buvo ne visis su fortkem, o ju aukstis buvo 1/4 lango aukscio.

                        Atvaizdas
                        Tai ar Vilniuje sovietmečiu važinėjo Ikarus 260 arba 280 raudonai balti? Pamenu, kad buvo keli Ikarusai, kurie buvo kitaip nudažyti nei geltoni.

                        Beje, užmiršau paminėti, kad sovietmečiu daugelį Vilniaus maršrutų aptarnaudavo ir LAZ'ai, ypač tuos maršrutus, kurie drienėsi į miesto pakraščius. LAZ'ai Vilniuje neturėjo kažkokios vienodos spalvinės gamos , jie buvo nudažyti standartinėmis gamyklinėmis spalvomis (dažniausiai balti su kokios nors spalvos juostomis)

                        Comment


                          O aš siūlau į Didžiuosius Gulbinus vietoje 87 autobuso pratęsti 36 maršruto autobuso reisus nuo Pagubės iki Didžiųjų Gulbinų, manau, kad keleiviai būtų patenkinti. Beje 76 maršruto autobusas taip pat dubliuoja 36 maršruto autobusą nuo St. Kalvarijos iki St. Pagubės Sodai.
                          Vilniuje nelabai atsižvelgia į pamokų laikus sudarant tvarkaraščius pvz. 36 maršruto važiuojant į Naujanerių pusę: Nėra 36 maršruto autobuso po 5 pamokų, nes jis nuvažiuoja 12:28 ir 12:39 val., tai mokiniai esančių mokyklų tai yra Šv. Kristoforo pagrindinės ir Senvagės vidurinės mokyklos mokiniai yra priversti 40 min., laukti 36 maršruto autobuso, nes nuvažiuoja 12:39 val., ir tada būna 40 min. pertrauka ir 13:19 val., 36 maršruto autobusas būna perpildytas, esu pastebėjęs, kad 13:30 St. Jeruzalė į 36 maršruto autobusą, nieks negali įlipti tas pats ir St. Mokykla 13:43 val. 2010-02-04 apie 16:00 val., mačiau ilga Karosa 252 36 maršruto autobusą važiuojantį į miestą iš Pagubės, O keisčiausias dalykas, kad vakar 15:06 val., iš St. Žalgirio nebuvo 36 į Pagubę. Šiandien mane labai nustebino 475 7 maršruto autobuso vairuotojas apie 11:00 val., atėjo į Stotelę P. Lukšio prie Banginio ir pranešė keleiviams, kad sugedo jo autobusas.
                          Paskutinis taisė Naujaneriai; 2010.02.05, 15:35. Priežastis: Papildymas
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                            Arba galima panaikint 67, o 37 trasa pakeist i:
                            Žalgirio g. - Minties g. - Žolyno g. - Rokantiškės - Kalno g. - Parko g.

                            arba Žalgirio g. - Minties g. - Šilo g. - Rokantiškės - Kalno g. - Parko g.
                            Abejoju ar galima būtų pratęsti 37 autobuso maršrutą nuo Rokantiškių žiedo iki Kalno gatvės, nes iškart už žiedo Rokantiškių gatvė susiaurėja (važiuojant į kalną) (ten sunku net automobiliams prasilenkti, tai autobusams būtų laaabai sunku), o platinti tos gatvės nėra kur, nes iš vienos pusės kapai, iš kitos bedugnė...

                            Comment


                              Taip, 37 tikrai nenukreipsi per ta siaura sodu gatvele... 67 iki Grigaiciu padaryt manau butu geriausia. Ir nereikia Geroves gatve ji leist kaip kazkas minejo

                              Comment


                                Su 37 vienintelis pasiūlymas, vertas dėmesio, yra pratęsimas nuo Rokantiškių į Parko g. per Kalno g. Maxas pasiūlymai yra visiškas absurdas:
                                1. 37 važiuos visai kita trasa, o tai jau negerai. Dabartinė trasa yra labai gera ir patogi persėdinėti. Tokiu atveju iš viso niekas nevažiuos Viršupio g. tarp S. Batoro ir Šilo/Lyglaukių gatvių.
                                2. Apsisukinėti Žalgirio žiede atvažiavus iš Minties g. - vairuotojo košmaras ir nervų gadinimas, nes stovėdami ten 35, 36 ir 37 autobusai trukdys vieni kitiems. Jau ir taip 36 ir 35 malasi ten, nors įvažiuoja į žiedą abu viena kryptimi, kas bus, jei dar 37 prisidės, važiuojantis priešinga kryptimi?
                                3. Minties g. 37-as veš orą, nes ten pakanka ir 30 su 50.
                                4. Šilo g. jis irgi niekam nereikalingas, o be to ten kalnas status.
                                5. Per Žolyno g. važiuojant, bus atimta duona iš 115 mikroautobuso, kuris nėra "parazitinis dubliuojantis" maršrutas ir 2-3 bedarbiais žmonėm bus daugiau.
                                6. Važiuojant per Žolyno g., autobusas nepravažiuos siaura gatve soduose, o tuo labiau nepasuks iš Lyglaukių į Viršupio gatvę.
                                7. Dabar įsivaizduok kaip tokiu maršrutu vasarą pravažiuos ilgas autobusas .

                                centras85, problema su 36 išsispręstų sutvarkius jo grafiką taip, kad į Pagubę važiuotų ne 2-3 tie patys autobusai, o pakaitomis visi (ar beveik visi) taip, kad intervalas būtų ~40-80 min. Pratęsimas iki Gulbinų apsimokėtų tik tada, jei iki Gulbinų būtų važiuojančių . 87-as dabartine savo trasa naudingas tik nedaugeliui M. Gulbinų, Vanaginės/Skersinės sodų ir Kalino gyventojams. Na gal dar man, nes juo nesivarginant minti pedalų galima nuvažiuoti iki Kaline esančio "Kolegitos" parko . O šiaip, jeigu 87-as būtų užsuktas per Did. Riešę (bent jau užvažiuotų į stotelę Did. Riešę per Riešės, Mokyklos g. (priemiestiniai taip važiuoja; ten yra vieta apsisukimui). Be to, 87 nors ir nuo Ateities g., bet važiuoja žymiai greičiau Molėtų pl. nei 36-as per visus sodus sukinėjasi. Be to, prie mokyklų kaip tik yra derinama, bet, matyt, minėtosios mokyklos neprašė to daryti. 14-ame jau seniai atsirado papildomi reisai iš Grigaičių ir grafikas priderintas prie moksleivių pamokų grafiko; 32-o grafikas irgipakoreguotas, atsižvelgiant į Gabijos gimnazijos darbo laiką (pakoreguoti reisai 13 val.)
                                Paskutinis taisė Mettal; 2010.02.05, 19:37.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                  Šiandien mane labai nustebino 475 7 maršruto autobuso vairuotojas apie 11:00 val., atėjo į Stotelę P. Lukšio prie Banginio ir pranešė keleiviams, kad sugedo jo autobusas.


                                  Tai dar labai geranoriskai padare. Nuo s.m. vasario men VP jau turejo buti sumazinti atlyginimai vairuotojams nuo 500 iki 1000 litu. Atideta visa tai vasario pabaigai. Stai kai prades gauti atlyginima kokius 1300 , tada vargiai ar kas beis ir ka nors aiskins. visi bus pikti ir negeranoriski.

                                  Comment


                                    Šitas klausimas tarp profsajungos ir valdžios buvo svarstytas antradienį.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      centras85, problema su 36 išsispręstų sutvarkius jo grafiką taip, kad į Pagubę važiuotų ne 2-3 tie patys autobusai, o pakaitomis visi (ar beveik visi) taip, kad intervalas būtų ~40-80 min. Pratęsimas iki Gulbinų apsimokėtų tik tada, jei iki Gulbinų būtų važiuojančių . 87-as dabartine savo trasa naudingas tik nedaugeliui M. Gulbinų, Vanaginės/Skersinės sodų ir Kalino gyventojams. Na gal dar man, nes juo nesivarginant minti pedalų galima nuvažiuoti iki Kaline esančio "Kolegitos" parko . O šiaip, jeigu 87-as būtų užsuktas per Did. Riešę (bent jau užvažiuotų į stotelę Did. Riešę per Riešės, Mokyklos g. (priemiestiniai taip važiuoja; ten yra vieta apsisukimui). Be to, 87 nors ir nuo Ateities g., bet važiuoja žymiai greičiau Molėtų pl. nei 36-as per visus sodus sukinėjasi. Be to, prie mokyklų kaip tik yra derinama, bet, matyt, minėtosios mokyklos neprašė to daryti. 14-ame jau seniai atsirado papildomi reisai iš Grigaičių ir grafikas priderintas prie moksleivių pamokų grafiko; 32-o grafikas irgipakoreguotas, atsižvelgiant į Gabijos gimnazijos darbo laiką (pakoreguoti reisai 13 val.)
                                      Šiaip Didžiuosiuose Gulbinuose yra padarytas autobusams skirtas žiedas, bet autobuso ten neleidžia dėlto, kad tiltelis yra per siauras autobusui, rudenį su dviračiu buvau nuvažiavęs. Beje ten kur dabar sustoja 87 tai šiek tiek toliau ten yra toks mažas žiedas autobusams, bet ten nepatogu jiems įsukti ir išsukti iš to žiedo.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Oi ne, nereik liesti to 37 maršruto
                                        Jis juk skirtas žmonėms į Rokantiškių kapines nuvažiuoti, tad pratęsimas kad ir iki Parko g. reikiama efekto nesukels, o į kapines patekti norintys žmonės pyks, nes retės ir taip nekoks intervalas (važiuoja tik 1 mašina).
                                        Dar nepamirškit, kad per Vėlines šiuo maršrutu važiuoja maksimalus autobusu skaičius, (visi ilgi) tai kaip jie ten prasilenkinės soduose ir Kalno g. ?
                                        37-ojo autobuso funkcija- nuvežti žmones į Rokantiškių kapines, tad dabartinis jo maršrutas yra optimalus, manyčiau nieko keist nereikia.
                                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.02.05, 21:17.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          37 važiuoja sodininkai ir kapinių lankytojai. Vasarą leidžiami ilgi autobusai būtent dėl sodininkų, o ne padidėjusio kapinių lankymo . O kur ten yra tas autobusų žiedas D. Gulbinuose? Aš kelios dienos prieš 87 paleidimą ten buvau ir neradau jokio žiedo. O tas žiedas, kuriame jis apsisuka dabar, tai yra tikrąją prasme žiedas, o ne autobuso apsisukimui skirta aikštelė. Paprasta, kompaktiška žiedinė sankryža.
                                          Beje, 24-u ne piko metu dirba autobusas iš šio 87 maršruto (dar kita mašina - iš 49).
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X