Parašė praeivis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąsavivaldybe negali atimti lengvatu studentams ir pensininkams (virs 70metu), kadangi jos numatytos transporto lengvatu ISTATYME, t.y. tik seimas gali tas lengvatas panaikinti, ir visiems iskart.
O mikriukai veze taip pigiai gal but del to, kad tik populiariausi marsrutai (pvz is privaciu autobusu vilniuje tik 2 marsrutai beliko), nevaziuoja anksti ryte ir neturi menesiniu - tokiom salygom ir VA turetu pelno, bet liktu tik 7, 45, 53, 26 ir dar keli marsrutai...
Autobusai ir troleibusai gerai, nes jų keleiviai draudžiami (ne visose savivaldybėse), jie kursuoja pagal grafiką (bent atvažiuoja tai tikrai), vykdoma tvarkinga apskaita, vairuotojai neviršija darbo valandų, stengiamasi išlaikyti kiek įmanoma tvarkingas transporto priemones.
Jei maršrutiniai taksi dirbtų kaip savivaldybių parkai, tai kažin ar jie nevežtų brangiau, nes vakariniai ir ankstyvi reisai jiems būtų nuostolingi (dabar jais tiesiog nevažiuoja).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMaršrutiniai taksi gali vežti pigiau, nes: vairuotojai dirba nusižengdami įstatymams (po daug valandų), keleiviai nėra draudžiami, transporto priemonės netvarkingos techniškai ir estetiškai (nesamdomi šlavėjai, o vairuotojai nevalo), dalis kuro perkama nelegaliai, jie kursuoja tik kai yra keleivių, nesilaiko grafiko.
Faktas tas, kad po įstojimo į ES Lietuvos sienų kontrolė vis griežtėja, efektyviau dirba policija/vmi, ir įsigyti nelegalaus kuro tampa vis sunkiau (nors dar įmanoma). Netvarkingų transporto priemonių iš lėto bet mažėja, o kas dėl tvarkos. Kartą aš gal ir perlenkiau lazdą. Įlipau į mikriuką ir matau, kad šalia langų susikaupęs solidus sluoksnis kone juodų dulkių. Buvau prastos nuotaikos ir šviesiai apsirengęs, tad pasakęs vairuotojui "Atsiprašau, bet šitam tvarte nevažiuosiu...", išlipau. Kažkaip po to bent jau aš nepastebėjau tokių prišnerkštų mikroautobusų. Beje, Transrevio mikriukai praktiškai visada tvarkingi. Kas dėl grafiko, ne visur jis yra, nes mikroautobusai (pvz 2, 5 ir 15 maršrutai) važiuoja taip dažnai, kad nėra būtinybės tokį turėti. Vat priemiestiniuose tvarkaraščiai yra, ir galiu pripažinti, kad iš galinės stotelės išvykstama laiku (vėlavimas ne daugiau 1 minutės).
Beje, jeigu tarkim 7 ar 16 maršruto troleibusai nuo pat darbo pradžios iki pabaigos važiuotų ne didesniu kaip 5 min. intervalu, nematau prasmės jiems sudarinėti tvarkaraštį (žiūrint iš keleivio pusės). Pakaktų nurodyti, pvz.: XX maršruto troleibusas važiuoja d.d. 5.30-23.20 5min. intervalu, savaitgaliais — 6.40-23.00 7min. intervaluI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNereikėtų taip suabsoliutinti ir visų negerovių vienodai taikyti visiems maršrutiniams taksi.
Faktas tas, kad po įstojimo į ES Lietuvos sienų kontrolė vis griežtėja, efektyviau dirba policija/vmi, ir įsigyti nelegalaus kuro tampa vis sunkiau (nors dar įmanoma). Netvarkingų transporto priemonių iš lėto bet mažėja, o kas dėl tvarkos. Kartą aš gal ir perlenkiau lazdą. Įlipau į mikriuką ir matau, kad šalia langų susikaupęs solidus sluoksnis kone juodų dulkių. Buvau prastos nuotaikos ir šviesiai apsirengęs, tad pasakęs vairuotojui "Atsiprašau, bet šitam tvarte nevažiuosiu...", išlipau. Kažkaip po to bent jau aš nepastebėjau tokių prišnerkštų mikroautobusų. Beje, Transrevio mikriukai praktiškai visada tvarkingi. Kas dėl grafiko, ne visur jis yra, nes mikroautobusai (pvz 2, 5 ir 15 maršrutai) važiuoja taip dažnai, kad nėra būtinybės tokį turėti. Vat priemiestiniuose tvarkaraščiai yra, ir galiu pripažinti, kad iš galinės stotelės išvykstama laiku (vėlavimas ne daugiau 1 minutės).
Beje, jeigu tarkim 7 ar 16 maršruto troleibusai nuo pat darbo pradžios iki pabaigos važiuotų ne didesniu kaip 5 min. intervalu, nematau prasmės jiems sudarinėti tvarkaraštį (žiūrint iš keleivio pusės). Pakaktų nurodyti, pvz.: XX maršruto troleibusas važiuoja d.d. 5.30-23.20 5min. intervalu, savaitgaliais — 6.40-23.00 7min. intervaluwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSavivaldybė neturi kaip panaikinti tokias nuolaidas, nes jas taikyti įpareigoja lengvatų įstatymas Jei savivaldybė nuspręstų antiįstatymiškai, būtų smagu skaityti, ką rašo žiniasklaida ir matyti, kaip elgtųsi žmonės
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTeoriškai įmanoma, bet praktiškai kažin ar taip nutiks. Juk skolos tęsiasi nuo 2007m. (ekonomikos pakilimo laikotarpis + meras TT partijos J. Imbrasas) ir vis didėja. Nerealu, kad krizės akivaizdoje jos imtų pastebimai mažėti.
Kas dėl privačių autobusų maršrutų, visai logiška tikėtis jų renesanso. Žmonėms vis tiek važiuoti reikia, o AP ir TP išretino tvarkaraščius. Jeigu dar naftos produktų kainos nors simboliškai sumažės — tai tik laiko klausimas.
Del privaciu autobusu atsiradimo - nemanau, kad jie atgimtu. Laikai nebe tie. Anuomet jie suklestejo, nes automobiliu buvo maziau. Galbut tik esami marsrutai i Fabijoniskes ir Santariskes pasipildytu 1-2 papildomais privaciais autobusais...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisai realu, kad savivaldybes kreipsis i vyriausybe ar kitas centrines valdzios institucijas su siulymu mazinti lengvatas VT. Ir tam gali buti pritarta, nes pinigu dabar nera.Parašė Al1 Rodyti pranešimąArba VAP'as bus parduotas kokiai nors Veoliai ar Arrivai... Nors dabar miesto valdzia VT imoniu privatizavima atmeta, taciau prispaudus skolom ir neturint pinigu, taip gali atsitikti.
Del privaciu autobusu atsiradimo - nemanau, kad jie atgimtu. Laikai nebe tie. Anuomet jie suklestejo, nes automobiliu buvo maziau. Galbut tik esami marsrutai i Fabijoniskes ir Santariskes pasipildytu 1-2 papildomais privaciais autobusais...Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.20, 20:42.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVyriausybe atsisake, nes nera pinigu. O su pasiulymu panaikinti dali lengvatu gali sutikti. Valstybes biudzetas irgi sutaupytu, nes jei jau naikinti lengvatas, tai ir tarpmiestyje...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTeoriškai įmanoma, bet praktiškai kažin ar taip nutiks. Juk skolos tęsiasi nuo 2007m. (ekonomikos pakilimo laikotarpis + meras TT partijos J. Imbrasas) ir vis didėja. Nerealu, kad krizės akivaizdoje jos imtų pastebimai mažėti.
Kas dėl privačių autobusų maršrutų, visai logiška tikėtis jų renesanso. Žmonėms vis tiek važiuoti reikia, o AP ir TP išretino tvarkaraščius. Jeigu dar naftos produktų kainos nors simboliškai sumažės — tai tik laiko klausimas.
teoriskai neimanoma,o praktiskai daroma taip. Geresne materialine baze atskiriama,o visos skolos paliekamos tai senai imonei su senu lauzu. Gali ir cia taip buti. Geresnieji autobusai volvo ,jau uzstatyti bankui,o visos karosos tuoj bus statomos prie tvoros. Ir kad nesigautu taip ,kad psenasis parkas liks su senomis karosomis ir visomis skolomis ir pan,o nauja firma isikurs ir perims volvo autobusus. Cia tiesiog toks teorinis pasamprotavimas.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNuolatos buvo vagiama, o VAP direktoriai sau pirko prabangias mašinas iš VAP pinigų katilo! Toks neūkiškas, neatsakingas ir sovietmečiu atsiduodantis "valdymas" Vilniaus VT klampino į dugną. O dabar tiesiog tingi atsakyti už savo poelgius ir tingi mąstyti, kaip pataisyti kitų pridarytas bėdas.
As kazkaip abejoju,kad tie pinigai,kuriuos tu sumoki kioskelyje uz talona is karto patenka autobusu parkui. Man atrodo jie pirmiausia nukeliauja i savivaldybe (ar susisiekimo paslaugas) ,ten gerokai pasiimama savo reikmems ir tik tada kas liko pervedama parkams? Ar ne tokia sistema egzistuoja?
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąVežėjai dar pernai į vyriausybę kreipėsi, bet dėl ko kito. Kad būtų grąžinta anksčiau galiojusi tvarka - dotacijos už lengvatinius bilietus būtų vėl mokamos iš valstybės, o ne skurdaus savivaldybių iždo.Vilniaus VT pasmerktas skęsti skolose. Tai įrodo netgi faktas, jog ekonomikos palikimo metu Vilniaus valdžia taip ir nesugebėjo Vilniaus VT finansinę padėtį išlaikyti stabilią. Nuolatos buvo vagiama, o VAP direktoriai sau pirko prabangias mašinas iš VAP pinigų katilo! Toks neūkiškas, neatsakingas ir sovietmečiu atsiduodantis "valdymas" Vilniaus VT klampino į dugną. O dabar tiesiog tingi atsakyti už savo poelgius ir tingi mąstyti, kaip pataisyti kitų pridarytas bėdas.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNesvarbu kokius dažnumu važiuoja maršrutiniai taksi, bet visi jie turi grafiką ir jo privalo laikytis. Jie negali neturėti grafiko, nes priešingu atveju būtų nelegalai. Grafikai skirti ne tik keleiviui, bet ir tam, kad būtų suderinti kitų maršrutų grafikai, taip pat numatytas vairuotojo darbo ir poilsio režimas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIs kur istraukei, kad Karosas statys prie tvoros?
Pletkai,bet jie labai daznai pasitvirtina:-)
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąAs kazkaip abejoju,kad tie pinigai,kuriuos tu sumoki kioskelyje uz talona is karto patenka autobusu parkui. Man atrodo jie pirmiausia nukeliauja i savivaldybe (ar susisiekimo paslaugas) ,ten gerokai pasiimama savo reikmems ir tik tada kas liko pervedama parkams? Ar ne tokia sistema egzistuoja?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąPletkai,bet jie labai daznai pasitvirtina:-)
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąGal jie ir privalo turėti grafiką, bet ar yra prasmė tai skelbti keleiviams, jeigu važiavimo intervalas yra kas 4-5 minutės? Keleivis žino, kad jeigu tarkim troleibusas nuvažiavo "iš panosės", tai jam kito laukti teks maksimaliai 5 min. Ir kam reikia kažką specialiai derinti, jeigu važiuoja labai dažnai, t.y. kas 5 minutes ar net dar dažniau? O vairuotojo darbo ir poilsio režimas keleiviui tiesiogiai kaip ir nerūpi — argi lipdamas klausi vairuotojo, kaip jis šiąnakt miegojo ir kiek šiandien ilsėjosi?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kuo tada kelevius ves? Nebent pavasari dar labiau sumazins marsrutu ir padidins intervalus...
Dideja senu dujiniu autobusu parkas.
Comment
Comment