Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal žinai kiek kainuos valandiniai arba bent kiek preliminariai jų kaina skirsis nuo dabar esančių vienkartinių Kaune ?
    Norėčiau ir žinoti, ir prisidėti prie tų tarifų kūrimo. Galbūt, jei atsirasiu tinkamoje vietoje tinkamu metu, žinosiu tai šiek tiek anksčiau. Bet iš esmės dabar neverta net spėlioti, nes Kaune miesto VT priklauso savivaldybės įmonėms, todėl tik Kauno miesto Taryba priima sprendimą dėl Kauno miesto VT tarifų. O tarifų projektą rengia Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyrius.

    Logiškai mąstant, valandinis turėtų kainuoti daugiau nei vienas vienkartinis, tačiau ne daugiau, nei du vienkartiniai bilietai.

    Ta pačia proga skatinu visus būti aktyviais ir domėtis artėjančiu bilietų tarifų priėmimu. Apie tai pranešiu (jei nepražiopsosiu) Kauno VT temoje. Siūlau visiems dalyvauti tame Tarybos posėdyje (kaip svečiams, išankstinė registracija neprivaloma, bet nesu tikras, tad vertėtų kelias dienas prieš tai pasidomėti savivaldybės registracijoje pirmame aukšte), kad būtų sukurtas Kauno miesto valdžiai visuomenės spaudimas. Jei bus daug stebinčiųjų svečių, tuomet posėdžio metu galbūt netgi kai kurie tarifai bus sumažinti (paprastai taip įvyksta tarifų kėlimo metu - svarstoma pakelti daugiau, bet jei susirenka daug miestiečių ir vienas kitas jų atstovas, turintis kokias nors visuomenines pareigas, pakalba, nusprendžia sumažinti planuojamą tarifą).
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.15, 14:12.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Siūlyčiau dažniau laikraščius pasiskaityti ar bent pas kaimyną nueit TV pažiūrėt, nes visiškai nesidomi projekto eiga ir dabar skleidi dezinformaciją, už kurią aš tau skiriu neigiamą įvertį.

      Na kam tu visus kitur siuntineji ,jei pats nieko neismanai apie tai ka kalbi. Ar zinai kiek jau buvo galutiniu sios sistemos ivedimo terminu? Ar zinai ,kad paskutinis terminas kai jau VISKAS VISKAS turejo veikti ,tai buvo 2009.12.31 Ilipk i bet kuri vilniaus autobusa ir pasiziurek ar veikia sistema? Pabandyk paitikrinti savo el,bilieta iki kada jis apmoketas? Ka ,nieko neiseina ,nes niekas neveikia,o kai kuriuose autobusuose aplamai tie kompiuteriai isjungti ,nes blogai veikia?? Tai kokia cia projekto eiga? Cia jau yra durniu ieskojmas,pinigu plovimas ir atsifutbolinimas nuo visko. O jis matai kitiems skiria kazkokius ivercius,jei kazkas nesutinka su jo ;profesoriaus' nuomone,kai jis pradeda sneketi niekus:-))) tur but labai jaunas esi ,jei toks kategoriskas kitu nuomones vertinimas ir savesnerealus isaukstinimas, daugiau nei vertas.

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        Na kam tu visus kitur siuntineji ,jei pats nieko neismanai apie tai ka kalbi. Ar zinai kiek jau buvo galutiniu sios sistemos ivedimo terminu? Ar zinai ,kad paskutinis terminas kai jau VISKAS VISKAS turejo veikti ,tai buvo 2009.12.31 Ilipk i bet kuri vilniaus autobusa ir pasiziurek ar veikia sistema? Pabandyk paitikrinti savo el,bilieta iki kada jis apmoketas? Ka ,nieko neiseina ,nes niekas neveikia,o kai kuriuose autobusuose aplamai tie kompiuteriai isjungti ,nes blogai veikia?? Tai kokia cia projekto eiga? Cia jau yra durniu ieskojmas,pinigu plovimas ir atsifutbolinimas nuo visko. O jis matai kitiems skiria kazkokius ivercius,jei kazkas nesutinka su jo ;profesoriaus' nuomone,kai jis pradeda sneketi niekus:-))) tur but labai jaunas esi ,jei toks kategoriskas kitu nuomones vertinimas ir savesnerealus isaukstinimas, daugiau nei vertas.
        Projektas vykdomas ne centralizuotai, bet teritorinio pasiskirstymo būdu: Kaunas sau, Klaipėda sau, Vilnius sau.
        Daug nesidomėjau Vilniaus projekto rengimu. Žinau, kad Kaunas irgi turėjo tai baigti anksčiau, bet nebaigė, dabar didžiausi ir svarbiausi darbai Kaune atlikti, sistema jau veikia be klaidų, liko tik smulkūs pasirengimo darbai ir viešųjų ryšių pasirengimas - naujų rūšių pristatymas visuomenei. Projektas vienas, bet vykdomas skirtingomis pozicijomis. Kaune e. bilietas jau bus pristatytas 2010-ųjų maždaug viduryje. Ar Vilnius tai padarys, nežinau. Bet žinau, kad Kaune šis projektas bus įgyvendintas ir tuo džiaugiuosi.
        Manau šiuo projektu domiuosi daugiau, nei tu, todėl matau ne tik tamsiąją projekto vykdymo pusę, bet ir šviesiąją, kurios tu nematai.
        Siūlau tau nenusileisti į per didelius asmeniškumus. Primenu, kad diskutuojame ne apie tave ar mane, bet apie e. bilieto projektą, o save vertinti tavęs neprašiau, todėl nesitaikstysiu su tokiu tavo įžūlumu - rašyti savo nuomonę apie mane ir man atvirai teigti tai, kas tau manyje nepatinka, kai tam nei vieta, nei laikas.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Primenu, kad diskutuojame ne apie tave ar mane, bet apie e. bilieto projektą, o save vertinti tavęs neprašiau, todėl nesitaikstysiu su tokiu tavo įžūlumu - rašyti savo nuomonę apie mane ir man atvirai teigti tai, kas tau manyje nepatinka, kai tam nei vieta, nei laikas.

          As ir nediskutuoju apie tave,grazus tu ar ne ,aukstas ar mazas. As vertinu tavo kompetencija ir tavo argumentus. Kai tu pasakai,kad sistema diegiama pagal plana,viskas ten vyksta gerai nors ir leciau,o kas nepritaria tavo nuomonei tu sakai-skaityti daugiau laikrasciu ar nueiti pas kaimyna tv paziureti,nes visiškai nesidomi projekto eiga ir dabar skleidi dezinformaciją.
          Tai kai tu taip sneki ,tai ir as tau viesai atsakau. Tai ka tu cia skleidi yra visiskas melas. SISTEMA NEVEIKIA. Visi jos rengimo terminai ne tai kad truputi veluoja,o pasibaige buvo jau kelis kartus,pratesti ir vel pasibaige. Dabar jau 2009 gruodi praejo ir pats,pats jau visiskai pats paskutinis terminas:-)))) Ir niekas absoliuciai neveikia.
          Nezinau kaip kaune,bet vilniuje neveikia. Tai butu malonu,kad neprisimestum dideliu zinovu,o pasakytum tiesiai ,kad nezinai kaip vilniuje. Nes as cia gyvenu ir mataiu,kad niekas neveikia,o jis vilniuje buves gal pries puse metu visus klaidina ir aiskina kaip viskas puikiai veikia:-)))

          Comment


            praeivis, santykių aiškinimuisi skirtos asmeninės žinutės, skypai ir pan. Čia mes tik nagrinėjam vilniaus Viešąjį transportą.

            Tau gi siūlyčiau teikti tik patikrintą informaciją, o ne tą, kurią "varna ant uodegos parskraidino"
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              As ir nediskutuoju apie tave,grazus tu ar ne ,aukstas ar mazas. As vertinu tavo kompetencija ir tavo argumentus. Kai tu pasakai,kad sistema diegiama pagal plana,viskas ten vyksta gerai nors ir leciau,o kas nepritaria tavo nuomonei tu sakai-skaityti daugiau laikrasciu ar nueiti pas kaimyna tv paziureti,nes visiškai nesidomi projekto eiga ir dabar skleidi dezinformaciją.
              Tai kai tu taip sneki ,tai ir as tau viesai atsakau. Tai ka tu cia skleidi yra visiskas melas. SISTEMA NEVEIKIA. Visi jos rengimo terminai ne tai kad truputi veluoja,o pasibaige buvo jau kelis kartus,pratesti ir vel pasibaige. Dabar jau 2009 gruodi praejo ir pats,pats jau visiskai pats paskutinis terminas:-)))) Ir niekas absoliuciai neveikia.
              Nezinau kaip kaune,bet vilniuje neveikia. Tai butu malonu,kad neprisimestum dideliu zinovu,o pasakytum tiesiai ,kad nezinai kaip vilniuje. Nes as cia gyvenu ir mataiu,kad niekas neveikia,o jis vilniuje buves gal pries puse metu visus klaidina ir aiskina kaip viskas puikiai veikia:-)))
              Aš nerašiau, kad sistema diegiama pagal planą ir viskas ten gerai. Tai tu pats išsigalvojai Aš sakau, kad sistema seniai turėjo būti įdiegta, bet gana diplomatiškai paaiškinu, kodėl dar taip nėra - įvairūs netikėti sisteminiai ir techniniai trikdžiai, kompetencijos ir patirties stoka, teismai dėl konkurso laimėtojų, bei panašios nesąmonės. Iš esmės projekto terminas dabar jau nėra taip griežtai nustatytas, nes jis nukeltas jau ne kartą, žinoma, su ES finansuotojų palaiminimu.
              Žinau, kad Vilniuje sistema veikia labai blogai (galima sakyti neveikia), todėl yra dėl ko nervintis, tačiau aš kalbu iš Kauno pozicijos, kur projekto vykdymas eina į pabaigą Čia, manau, dėl to mes ir pykstamės, nes tu Vilniuje matai viena, o aš Kaune - kitką.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Kadangi svarstytas variantas, kad Kaune, Klaipėdoj ir Vilniuje tiktų tos pačios kortelės, jei tai bus nuspręsta - privalės būti tokios pačios rūšys.
                O, ar tai reiškia, kad nusipirkęs elektroninį mėnesinį bilietą tarkim Vilniuje ir atvažiavęs į Klaipėdą galėsiu naudotis ta pačia kortele ir Klaipėdos VT?
                Ar su e-kortele bus galima įsigyti terminuotąjį bilietą 3 mėn., kaip dabar yra traukiniuose?
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Ne piko metu be 15 troleibuso galima apsieiti, o piko metu jis labai reikalingas
                  Ne tik kad galima apsieiti, o ir apsieinama. 15 visada (net ir sovietiniais laikais) važinėjo tik darbo dienomis ir tik piko metu. Taigi šio maršruto prasmė paprasta - ryte darbininkus iš stoties nuvežti į gamyklas, o vakare atgal. Trakų Vokė ir visi kiti kaimai su tuo nieko bendro neturi ir niekada neturėjo.

                  p.s: kodėl šitą reisą nuspręsta panaikinti nežinau - gal užsidarius daugumai gamyklų ir padaugėjus mašinų, jis vežioja orą?

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    O, ar tai reiškia, kad nusipirkęs elektroninį mėnesinį bilietą tarkim Vilniuje ir atvažiavęs į Klaipėdą galėsiu naudotis ta pačia kortele ir Klaipėdos VT?
                    Ar su e-kortele bus galima įsigyti terminuotąjį bilietą 3 mėn., kaip dabar yra traukiniuose?
                    Žmogus, nusipirkęs e. bilieto kortelę su pvz., Vilniaus VT emblema, galės tą kortelę naudoti ir kitame didmiestyje. Tačiau papildęs Vilniuje jis negali naudotis Klaipėdos VT, nes Vilniuje papildęs jis susimoka už bilietą naudotis Vilniuje. Tačiau į kortelę bus galimybė įrašyti dviejų ar net trijų miestų terminuotus ar kitos rūšies bilietus (konkrečiai kiek miestų ir ar tikrai bus galima vienu metu turėti skirtingų miestų bilietus dar nenuspręsta, techninės galimybės leidžia, bet tai nuspręs tik visų 3 miestų valdžia). Nebus skirstomi tik piniginiai papildymai. Jei į kortelę papildyta 20 Lt, tai jie galės būti naudojami visuose miestuose tiek už VT, tiek už automobilių statymo stovėjimo aikštelėse paslaugas.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                      Ne tik kad galima apsieiti, o ir apsieinama. 15 visada (net ir sovietiniais laikais) važinėjo tik darbo dienomis ir tik piko metu. Taigi šio maršruto prasmė paprasta - ryte darbininkus iš stoties nuvežti į gamyklas, o vakare atgal. Trakų Vokė ir visi kiti kaimai su tuo nieko bendro neturi ir niekada neturėjo.

                      p.s: kodėl šitą reisą nuspręsta panaikinti nežinau - gal užsidarius daugumai gamyklų ir padaugėjus mašinų, jis vežioja orą?
                      Nepamirškime, kad Žemieji Paneriai- tai ne tik pramoninis, bet ir miegamasis rajonas, todėl keleivių į stotį ir rytais ir vakarais nemažai
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        O įmanoma, kad ateityje bus įvesta kokia daugiafunkcinė kortelė- pvz: asmens tapatybės, kreditinė, e.bilietas ir nuolaidų kortelė viename ?
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          O įmanoma, kad ateityje bus įvesta kokia daugiafunkcinė kortelė- pvz: asmens tapatybės, kreditinė, e.bilietas ir nuolaidų kortelė viename ?
                          Ateityje e.bilieto kortelė vadinsis Miestiečio kortelė, kurioje visada bus 10 Lt., taip buvo anksčiau parašyta www.vilnius.lt
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            O įmanoma, kad ateityje bus įvesta kokia daugiafunkcinė kortelė- pvz: asmens tapatybės, kreditinė, e.bilietas ir nuolaidų kortelė viename ?
                            Neįmanoma. Nes jei tai būtų asmens tapatybės kortelė ir dar joje būtų kreditinė - tokios kortelės vagysčių atveju būtų auksas - pavagi ir tapatybės kortelė, ir pinigus su kreditu. Be to, tokiai kortelei reikėtų tarptautinio pripažinimo. Išvis nesu pasaulyje girdėjęs apie kortelę, kurioje būtų ir kreditinė, ir tapatybės viename. Tai be galo nesaugu. Realu, kad e. bilietas tarp miestiečio e. kortelė, kurioje bus galima įrašyti informaciją apie žmogaus statusą: moksleivis, studentas, pensininkas ir tada nereikėtų nešiotis tai patvirtinančio dokumento. Taip pat ši kortelė gali būti naudojama VT, bibliotekų, automobilių statymo paslaugoms apmokėti ar tapatybei nustatyti. Bet ši kortelė niekada nebus prilyginama pasui ar asmens tapatybės kortelei.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              15-ojo troleibuso jokiu būdu negalima naikinti ne tik dėl to, kad jis Žemuosiuose Paneriuose yra vienintelis troleibusas į stotį, bet svarbiausia- juk Žemieji Paneriai yra tarpinė stotelė žmonėms, atvykstantiems 8,25 ir 51 autobusais. Vadinasi, dabar Trakų Vokės, Daniliškių ir Vaidotų gyventojams dabar, vykstant į stotį, reiks daryti net 2 (!!!) persėdimus!!! Va čia tai nesąmonė!!!
                              Be to, kiek žinau, 15-ojo maršruto troleibusai vėliau pereina į į 16 ir 2 troleibusus ! Ir juose bus mažiau reisų ???
                              Manau, kad jie galėjo palikti bent rytinius 15-o reisus, o jau vakare galima ir su persėdimu nuvažiuoti. 8, 25 ir 51 perveža labai nedaug žmonių ir jiems traukinio reisų pilnai pakaktų, net gi būtų per daug. Pvz. poilsio dienomis 51-u į Daniliškes važiuoja vos vienas kitas žmogus ir autobusas nuo Trakų vokės ir atgal tiesiog važiuoja be sustojimų, apsisuka ir grįžta. Dabar iš 15-o troleibusai jau nepereina į 2 (į 16 jokiu būdu! - 15-as yra 1 parko maršrutas, o 16 tik 2-ojo), nes jų liko tik 3 (iš buvusių 3 + 2 iš 2-o maršruto). Važiuojantys nuo A. Panerių pusės keleiviai dažniausiai perka pas vairuotoją ne 1, o 2 talonus. Dabar, ko gero bus ir 3, bet žymiai rečiau.

                              Deja, kaip supratau dėl šitų uždarymų retės ir 6,24,47 ir 75 autobusų grafikai. Čia ir vienintelė nesąmonė.
                              Retės labai nežymiai: -1 reisas ryte, -1 reisas vakare 6 ir 24 maršrutuose; -1 reisas ryte 47 maršrute, -1 reisas vakare 75 maršrute, -?? reisų ryte ir vakare 30 maršrute (apie 3, o tai jau daug tokiam maršrutui).

                              Verčiau reikėtų naikinti visiškai nepasiteisinusį 87-ąjį maršrutą. Kažkodėl tai to dabar nedaroma.
                              Tai ko gero nenaikina todėl, kad pagal įstatymus ten turi būti koks nors viešasis transportas. Čia kai visiems rėkė, kad pratęsia daug mikroautobusų maršrutų ir pigina važiavimo kainą, kai kurie pažadai taip ir liko pažadais (pvz. 1 iki Salotės, 6 iki Kairėnų). Tame tarpe ir į Gulbinus turėjo važiuoti 16 mikriukas (Stotis - Pašilaičiai - Did. Riešė). Po šių pratęsimų, 16-as sutrumpėjo iki Chemijos instituto - tiesiog chrestomatinis pavyzdys kaip prie 1 pridėti 1 ir gauti 0,5 .

                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Siaip tai 18 troleibuso suskaidymas i du marsrutus ir dar su tuo paciu numeriu, tik pridejus raide A - precedento neturintis "ivykis" Vilniaus troleibusu transporte.
                              Vilnius prieš 5-6 metus atsikratė krūvos A maršrutų, o jau netrukus pradėjo dygti nauja porcija: 52A, 53A, 26A, 40grt, 63grt... Galėtų 21-ą maršrutą paleisti ir viskas. Arba 18-i važinėtų su lentelėmis "Titnago g.", panašiai kaip Kaune yra su transportu, važiuojančiu per Klinikas. Beje, 18-u piko metu dirba keletas mašinų iš 7 maršruto.

                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Pavyzdžiui, pertvarkyti 12-ąjį troleibuso maršrutą pavidalu:
                              Žemieji Paneriai - Savanorių pr.- Kauno g.- Stotis- Pylimo g.- Šeimyniškių g.- Žirmūnai .
                              Nedidelį reisų retinimą kompensuoti 1 pikinio troleibuso iš 20-ojo pridėjimu.
                              O nuostolingiausiu vadinamą 20-ąjį maršrutą tada jau bus galima visai panaikinti, nes 12 jį pilnai dubliuos
                              Deja, prarasim. 12-as skirtas Žirmūnų g. gyventojus nuvežti į Ž. Panerius ir nemanau, kad tie žmonės bus patenkinti, kad jiems į darbą reikės važiuoti daug anksčiau ir žymiai ilgiau.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Deja, prarasim. 12-as skirtas Žirmūnų g. gyventojus nuvežti į Ž. Panerius ir nemanau, kad tie žmonės bus patenkinti, kad jiems į darbą reikės važiuoti daug anksčiau ir žymiai ilgiau.
                                Teisybė. Šiuo metu yra tendencija ne problemoje kaip išvežti keleivius, bet kaip juos nuvežti kuo greičiau. Todėl jau geriau palikti kaip yra ir sudaryti geresnę galimybę persėsti, negu raityti maršrutą ir ilginti kelionės trukmę daliai keleivių.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  ...tačiau aš kalbu iš Kauno pozicijos, kur projekto vykdymas eina į pabaigą Čia, manau, dėl to mes ir pykstamės, nes tu Vilniuje matai viena, o aš Kaune - kitką.
                                  Paskaityk temos pavadinimą, Vilniaus, tai kam kišt Kauną? Tam yra atskira tema. Jei nežinai, nerašyk.
                                  http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                  Comment


                                    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                    Paskaityk temos pavadinimą, Vilniaus, tai kam kišt Kauną? Tam yra atskira tema. Jei nežinai, nerašyk.
                                    Manau, visose temose neišvengiamai pinsis ir kiti miestai. Be palyginimų ir skirtumų išryškinimo apsieiti būtų sunku .
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Manau, visose temose neišvengiamai pinsis ir kiti miestai. Be palyginimų ir skirtumų išryškinimo apsieiti būtų sunku .
                                      Sutinku, bet kai žmogus rašo, nežinau kaip Vilniuj, bet Kaune... Tai jei nieko nežino, kas Vilniuje, nėra ir ka lyginti Gerai, bagiam off topic.
                                      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                      Comment


                                        Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                        Sutinku, bet kai žmogus rašo, nežinau kaip Vilniuj, bet Kaune... Tai jei nieko nežino, kas Vilniuje, nėra ir ka lyginti Gerai, bagiam off topic.
                                        Atėjai ir prisikabinai prie to, kas visai ne tau skirta. Jei nesupranti, ką rašau, tai persiskaityk mano visas žinutes. Apie Vilniaus VT daug žinau, bet konkrečiai apie Vilniaus e. bilieto projekto vykdymo eigą nežinau. Tu taip pat nežinau. O dabar atėjęs bandai įvesti tvarką ten, kur ji ir taip yra.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Atėjai ir prisikabinai prie to, kas visai ne tau skirta. Jei nesupranti, ką rašau, tai persiskaityk mano visas žinutes. Apie Vilniaus VT daug žinau, bet konkrečiai apie Vilniaus e. bilieto projekto vykdymo eigą nežinau. Tu taip pat nežinau. O dabar atėjęs bandai įvesti tvarką ten, kur ji ir taip yra.
                                          Atsiprašau, jei rašai viską konkrečiam žmogui, tai tam yra PM kaip jau kažkuris minėjo. O tiek, kiek paminėta forume patikėk žinau, kaip puikiai Vilniuje veikia, kai troleibusuose net aparatai išjungti/neveikiantys. Ir dar, nesuprantu, kodėl jūsų toks požiūris į pasakymą, kad pinigai buvo išplauti, nes su tuo drysčiau sutikti. Tiek švieslenčių įrengimas stotelėse Vilniuje nėra sekmingas, su daug broko ir daug neveiksnumo, tiek ir šitas projektas kolkas neatrodo sėkmingas. Išvada peršasi viena- praplauti pinigai.
                                          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X