Parašė Gnoss
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Valius Kedainietis ir Mettal . Taip, tai 16-o maršruto tvarkaraštis
Dėl naujų tvarkaraščių.
Padaryta ne geriausiai. Geriau būdų tiesiog 18-ąjį ir 15-ąjį troleibusus trumpinti iki Valkininkų st. O iki Titnago g. pratęsti 12. Titnago gatvėje manau užtektų tik pusės jo reisų. Beje, 18-ajame maršrute galima būtų ir vieną pikinį troleibusą nuimti (tik trumpinimo atveju), nes juo mažai kas naudojasi.
15-ojo troleibuso jokiu būdu negalima naikinti ne tik dėl to, kad jis Žemuosiuose Paneriuose yra vienintelis troleibusas į stotį, bet svarbiausia- juk Žemieji Paneriai yra tarpinė stotelė žmonėms, atvykstantiems 8,25 ir 51 autobusais. Vadinasi, dabar Trakų Vokės, Daniliškių ir Vaidotų gyventojams dabar, vykstant į stotį, reiks daryti net 2 (!!!) persėdimus!!! Va čia tai nesąmonė!!!
Be to, kiek žinau, 15-ojo maršruto troleibusai vėliau pereina į į 16 ir 2 troleibusus ! Ir juose bus mažiau reisų ???
80, 81,82 panaikinti seniai reikėjo, bet su sąlyga kad nebus mažinamas autobusų skaičius tuose maršrutuose, į kuries pereina autobusai iš šių, Deja, kaip supratau dėl šitų uždarymų retės ir 6,24,47 ir 75 autobusų grafikai. Čia ir vienintelė nesąmonė.
Verčiau reikėtų naikinti visiškai nepasiteisinusį 87-ąjį maršrutą. Kažkodėl tai to dabar nedaroma.
Comment
-
Tintnago gatveje kazkada buvo dideles imones - kaip mesos kombinatas ir kt. Dauguma ju seniai bankrutavo, bet ju teritorijose isikure ir veike mazos imones. Dabar, krizes metu, ir jos atleido daug darbuotoju. Taip kad i Titnago gatve mazai kam bereikia vaziuoti. Visgi manau, kad 15 troleibusa buvo galima sutrumpinti iki Z. Paneriu ir panaikinti po pora reisu ryte ir vakare. 18 reikejo irgi sutrumpinti iki Z. Paneriu, o iki Titnago g. leisti 12. Siaip tai 18 troleibuso suskaidymas i du marsrutus ir dar su tuo paciu numeriu, tik pridejus raide A - precedento neturintis "ivykis" Vilniaus troleibusu transporte.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Aišku gali likti, bet jei jie liks įvedant valandinį, tai valandinis turės būti kažkiek brangesnis už paprastą,
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąNesuprant, kodel verta atsisakyti vienkartiniu? tegu sau buna, ir viskas ok. juk daznai buna, kad tik vienu marsrutu vaziuoji.
E. bilieto atsiradimas yra tik į naudą. O kas VT naudojasi retai, vienkartinius galės įsigyti iš vairuotojo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
turiu nedidelę idėją kaip kompensuoti 15-ojo troleibuso naikinimą dar ir sutaupant ...
Pavyzdžiui, pertvarkyti 12-ąjį troleibuso maršrutą pavidalu:
Žemieji Paneriai - Savanorių pr.- Kauno g.- Stotis- Pylimo g.- Šeimyniškių g.- Žirmūnai .
Nedidelį reisų retinimą kompensuoti 1 pikinio troleibuso iš 20-ojo pridėjimu.
O nuostolingiausiu vadinamą 20-ąjį maršrutą tada jau bus galima visai panaikinti, nes 12 jį pilnai dubliuos
ps: Taip mes vienu smūgiu du zuikius nušausim!
Nes be kita ko Šeimyniškių g. turės tiesioginį susisiekimą su Stotimi, o Kosciuškos g. keleiviai nieko nepraras, nes yra 2 ir 17 troleibusaiPaskutinis taisė Vilnietizz; 2010.01.14, 17:22.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNesukit sau galvos ,nebus jokiu elektroniniu valandiniu bilietu:-)) pnigai isplauti,ju nebera, elektronines sistemos autobusuose neveikia ir niekada neveiks:-))) Taip ,kad galite buti ramus kaip belgai. Na nebent jei valandiniu naudosi ta paprasta vienkartini taloneli ir kisi ji i elektronini komposteri,kur pazymi laika.
O dėl tos e.bilieto sistemos, tai aišku čia buvo didele afera ir pinigų plovimas, tačiau juk negalima sustoti vietoj ir visą amžinybę badyti tą patį vienkartinį popierinį bilietuką "krokodilais" kuriuos kartais reikia kumščiu padaužyti norint atsižymėti.
Apmaudu, kad mūsų šalyje svarbūs dideli ir reikšmingi projektai vykdomi arba popieriuje, arba nevykusiai ir plaunant pinigus.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGeriau būdų tiesiog 18-ąjį ir 15-ąjį troleibusus trumpinti iki Valkininkų st. O iki Titnago g. pratęsti 12. Titnago gatvėje manau užtektų tik pusės jo reisų. Beje, 18-ajame maršrute galima būtų ir vieną pikinį troleibusą nuimti (tik trumpinimo atveju), nes juo mažai kas naudojasi.
15-ojo troleibuso jokiu būdu negalima naikinti ne tik dėl to, kad jis Žemuosiuose Paneriuose yra vienintelis troleibusas į stotį, bet svarbiausia- juk Žemieji Paneriai yra tarpinė stotelė žmonėms, atvykstantiems 8,25 ir 51 autobusais. Vadinasi, dabar Trakų Vokės, Daniliškių ir Vaidotų gyventojams dabar, vykstant į stotį, reiks daryti net 2 (!!!) persėdimus!!! Va čia tai nesąmonė!!!
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąIš Trakų Vokės galima Panerių stotyje persėsti į traukinį, o ji lengvai pasiekiama 51 maršruto autobusu. O beje kuo 12 į Titnago gatvę geriau nei 18? Nežinau priežaščių, bet 18 vietoj 12 į Titnago gatvę paleido turbūt ne šeip sau, gal kaip tik keleivių iš miegamųjų rajonų įsikūrusių aplink Laisvės pr. daugiau negu iš senamiesčio ir Žirmūnų.
Paneriai -> Stotis
5 48
6 06 22 40 56
7 11 16 47
8 58
9 06 57
10 41
11
12 31 42
13 37
14 29 47
15 10
16
17 07
18 16
19 03 10 17
20 15 22
21 47
22
23
Ar tokio skaičiaus pakanka kad viso Panerių regiono gyventojus į Stotį nuvežti ?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimątraukinyje negalioja nei talonai, nei mėnesiniai bilietai. Be to, štai traukinių, važiuojančių iš st. Paneriai į Stotį tvarkaraštis (įskaityti visi pro šią stotelę važiuojantys traukiniai)
(...)
Ar tokio skaičiaus pakanka kad viso Panerių regiono gyventojus į Stotį nuvežti ?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą15-ojo troleibuso jokiu būdu negalima naikinti ne tik dėl to, kad jis Žemuosiuose Paneriuose yra vienintelis troleibusas į stotį, bet svarbiausia- juk Žemieji Paneriai yra tarpinė stotelė žmonėms, atvykstantiems 8,25 ir 51 autobusais. Vadinasi, dabar Trakų Vokės, Daniliškių ir Vaidotų gyventojams dabar, vykstant į stotį, reiks daryti net 2 (!!!) persėdimus!!! Va čia tai nesąmonė!!!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimątraukinyje negalioja nei talonai, nei mėnesiniai bilietai. Be to, štai traukinių, važiuojančių iš st. Paneriai į Stotį tvarkaraštis (įskaityti visi pro šią stotelę važiuojantys traukiniai)
~
Ar tokio skaičiaus pakanka kad viso Panerių regiono gyventojus į Stotį nuvežti ?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNebūtinas ir elektroninis bilietas, kad įvesti ir valandini. Gali būti ir paprastas popierinis, tik pažymimas elektroniniu komposteriu su data ir laiku.
O dėl tos e.bilieto sistemos, tai aišku čia buvo didele afera ir pinigų plovimas, tačiau juk negalima sustoti vietoj ir visą amžinybę badyti tą patį vienkartinį popierinį bilietuką "krokodilais" kuriuos kartais reikia kumščiu padaužyti norint atsižymėti.
Apmaudu, kad mūsų šalyje svarbūs dideli ir reikšmingi projektai vykdomi arba popieriuje, arba nevykusiai ir plaunant pinigus.
Dėl e. bilieto projekto - įrodyk, kad tai buvo didelė afera? Nežinau dėl Vilniaus, bet Kaune viskas vykdoma ganėtinai tvarkingai ir atsakingai, o projektas stringa dėl kelių priežasčių: jo vykdytojai per lėti (įmonės, iš kurio perkamos paslaugos), techninių klaidų taisymas stringa, na ir patirties šioje srityje neturėjimas + kai kurie teisiniai niuansai.
Aš džiaugiuosi e. bilieto projekto vykdymu ir eiga, tiesa, kelia nusivylimą tik per lėta eiga, tačiau viskas atliekama kruopščiai ir stengiantis pakeliui nepalikti klaidų.
Vilniuje, deja, problemų yra daugiau, nes konkurso laimėtojas yra padavęs į teismą, dėl to projektas stovėjo beveik vietoj apie pusę metų, paskui dar susidurta su įvairiomis techninėmis problemos, pinigų švaistymas įmantriems komposteriams bei borto kompiuteriams, kurie tinkamai neveikia ir pan. problemos... Bet kalbant konkrečiai - nematau, kur, pasak tavęs, yra "didžiulė afera ir pinigų plovimas", jei yra visa atskaitomybė su LR ir ES institucijomis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąVilniuje, deja, problemų yra daugiau, nes konkurso laimėtojas yra padavęs į teismą, dėl to projektas stovėjo beveik vietoj apie pusę metų, paskui dar susidurta su įvairiomis techninėmis problemos, pinigų švaistymas įmantriems komposteriams bei borto kompiuteriams, kurie tinkamai neveikia ir pan. problemos... Bet kalbant konkrečiai - nematau, kur, pasak tavęs, yra "didžiulė afera ir pinigų plovimas", jei yra visa atskaitomybė su LR ir ES institucijomis.
Nezinau kiek teisybes ,bet teko girdeti,kad sita kompiuteriu sistema diegiama vilniuje,jau buvo bandyta anksciau idiegti kazkokioje soc. lagerio salyje ir ji ten neveike ir po to buvo jos atsisakyta. Sita informacija buvo zinoma ir vis tiek buvo perkama butent sita sistema,o tai jau ir leidzia daryti prielaidas,kad buvo ir otkatai ir pinigu plovimas.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBet bilieto kaina 2Lt — tokia pati, kaip perkant talonėlį kioske + traukiniai nuvažiuoja per 11-12 min., o per tiek laiko joks miesto autobusas nenuvažiuosParašė lietus Rodyti pranešimąO 51 autobusas iš vis važiuoja vieną kart per valandą, tagi traukiniai važuoja netgi žymiai dažniau. O tiems kas turi mėnesinį bilietą tai problemos atlikti vienu persėdimu daugiau tikrai nebus, nes ir taip nemanau, kad jie laukdavo būtent 15 maršruto kuris važiavo pakankamai retai.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą15 važinėja tik darbo dienomis ir tik piko metu. Taigi Trakų Vokės gyventojų nuvykimo į stotį jis niekaip neįtakojo.
23 ir 54 autobusai čia problemos neišspręs, nes važiuoja labai reta, vadinasi laukiant jų, reikės šalti stotelėje.
Taip, Trakų Vokės gyventojai gali pasiekti Panerių stotį, betgi Žemųjų Panerių gyventojams ją pasiekti problematiška, nes reikia laukti 20 ar 51 autobusų, o jie nesusitvarkys su keleivių srautų, jei žmonės iš Ž.Panerių pradės masiškai naudotis traukiniais.
Ne piko metu be 15 troleibuso galima apsieiti, o piko metu jis labai reikalingas
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąDėl e. bilieto projekto - įrodyk, kad tai buvo didelė afera?
<...>
Vilniuje, deja, problemų yra daugiau, nes konkurso laimėtojas yra padavęs į teismą, dėl to projektas stovėjo beveik vietoj apie pusę metų, paskui dar susidurta su įvairiomis techninėmis problemos, pinigų švaistymas įmantriems komposteriams bei borto kompiuteriams, kurie tinkamai neveikia ir pan. problemos... Bet kalbant konkrečiai - nematau, kur, pasak tavęs, yra "didžiulė afera ir pinigų plovimas", jei yra visa atskaitomybė su LR ir ES institucijomis.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKeistas pasakymas iš to krašto TIESIAI į stotį niekas nevažiuoja. Iš ten galima nuvažiuoti į stotį labai įvariom maršrutų konfiguracijom su vienu persėdimu. Greičiausiai tai atimtu ne ką daugiau laiko, nei sulaukti retai kursuojančio 15 maršruto. Mieste yra ir kitų vietų iš kurių į stoti niekas nevažiuoja, bet yra galimybės atlikus persėdimą ten nuvykti.
Aišku gali likti, bet jei jie liks įvedant valandinį, tai valandinis turės būti kažkiek brangesnis už paprastą, o su tokia maršrutų sistema kokia yra dabar, didžiausia dalis keleivių pirks tik vienkartinį ir nebus jokios didesnės naudos. Aišku jei reorganizuojant visus maršrutus ir pertvarkant juos į vežančius ne iš A į B, o A->C C->B, tai jie gali likti, savaime aišku pigesni ir skirti tiems kas važiuoja trumpus atstumus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNesukit sau galvos ,nebus jokiu elektroniniu valandiniu bilietu:-)) pnigai isplauti,ju nebera, elektronines sistemos autobusuose neveikia ir niekada neveiks:-))) Taip ,kad galite buti ramus kaip belgai. Na nebent jei valandiniu naudosi ta paprasta vienkartini taloneli ir kisi ji i elektronini komposteri,kur pazymi laika.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąVienkartiniai bilietai tikrai liks, tačiau bus naikinami popieriniai bilietai. Ta pati vienkartinių bilietų rūšis bus integruota į e. bilietą. Naujoji e. bilieto sistema leis kortelėje turėti pasipildžius pvz., 20 Lt ir dar turėti 1 mėn. terminuotą bilietą. Būtų galimybė naudotis terminuotu, o jei kartu važiuoja draugas, nuo tų 20 Lt pažymėjus komposteryje e. bilietą, būtų nuskaityta vieno bilieto kaina. Nežinau kokios rūšys bus pasirinktos Vilniuje, tačiau Kaune bus: kartiniai (vienkartiniai); valandiniai; kartiniai su persėdimu (antras persėdimas praėjus ne daugiau tam tikram nustatytam laikui nuo įsėdimo į pirmąjį, būtų už pusę kainos); terminuotieji. Tikėtina, esant poreikiui, atsirastų ir daugiau rūšių. Manau Vilniuje bus panašios arba tokios pačios rūšys. Kadangi svarstytas variantas, kad Kaune, Klaipėdoj ir Vilniuje tiktų tos pačios kortelės, jei tai bus nuspręsta - privalės būti tokios pačios rūšys.
Comment
Comment