Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Siūlau pakeisti pavadinimus dviejų stiotelių Kalvarijų g. :
    1) "Kalvarijos" į "Kalvarijų g." arba "Šv. Kryžiaus Atradimo bažnyčia" , nes dabartinis pavadinimas (daugiskaitos Vard.) nelabai suprantama ką turi omenyje.
    Stotelės pavadinimas iš keturių žodžių - baisu. Kuo pavadinimas trumpesnis ir aiškesnis, tuo geriau. Nors Kaune yra stotelė dar klaikesniu pavadinimu, iš 5 žodžių - "Kauno aklųjų ir silpnaregių centras", tikras biurokratinio tikslumo šedevras.

    Yra toks žodis "Kalvarijos" (vardininko linksnis), jų vardu ir gatvė pavadinta ("Kalvarijų"), kur problema?

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Stotelės pavadinimas iš keturių žodžių - baisu. Kuo pavadinimas trumpesnis ir aiškesnis, tuo geriau. Nors Kaune yra stotelė dar klaikesniu pavadinimu, iš 5 žodžių - "Kauno aklųjų ir silpnaregių centras", tikras biurokratinio tikslumo šedevras.

      Yra toks žodis "Kalvarijos" (vardininko linksnis), jų vardu ir gatvė pavadinta ("Kalvarijų"), kur problema?
      Dar yra "Kunigo Broniaus Laurinavičiaus st." Yra "Šv. Petro ir Povilo bažnyčia".

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Būtent švieslentės neturi suteikti daug ir detalios informacijos, o tiesiog nurodyti į kurią pusę važiuoja transportas.
        Tiesa. Turi būti trumpai, aiškiai ir nedviprasmiškai nurodyta, į kur važiuoja maršrutas, kur jo galinė stotelė. Dabartinė padėtis, kai vienas įvardijimas ("Fabijoniškės") gali reikšti 4 skirtingus žiedus, šito reikalavimo neatitinka. Parašymas "Fabijoniškės" dabar nereiškia nieko (nes iš jo nieko negalima suprasti).

        Tai kam tada toks entuziazmas "balamutinti" keleivius ir perkrauti juos visai nenaudinga informacija ? Aš suprantu, kad tiems kurie gerai pažįsta visuomeninio transporto sistemą ir žino kur yra viena ar kita stotelė, labai geras ir informatyvus užrašas Skalvių st. Bet yra labai didelė miestiečių dalis, kuri apie tokią stotelę nėra girdėję, tai jiems žymiai patogiau kai parašyta tiesiog PAŠILAIČIAI.
        Šiuo atveju tinkamiausias variantas būtų "Justiniškių g." Tai teisinga (žiedas yra Justiniškių g.), tikslu (7 maršrutas važiuoja visa Justiniškių gatve, nuo pačios pradžios iki pačios pabaigos) ir intuityvu (nors 7 maršruto galas fiziškai yra Pašilaičiuose, bet iš tikrųjų jis "kabina" tik patį Pašilaičių pakraštį, o iš tiesų svarbiausias mikrorajonas šio maršruto pabaigoje yra Justiniškės).

        Anksčiau panašiai buvo Naujojoje Vilnioje (bene visų maršrutų galas vadinosi "Naujoji Vilnia", nors buvo skirtinguose rajono galuose). Bet jau gan seniai dauguma žiedų pervadinti pagal gatvių pavadinimus (dabar 44 autobusas važiuoja į "Parko g.", o ne į" Naująją Vilnią", nors galinė stotelė iki šiol vadinasi "Naujosios Vilnios žiedas"). Manau, Pašilaičiai ir Fabijoniškės niekuo neblogesni už Naująją Vilnią. Ir tai (maršrutų įvardijimas pagal gatves) nėra kažkoks Amerikos atradinėjimas iš naujo.

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Gal kai kuriems valdininkams "restruktūrizacija ir optimizacija" asocijuojasi su karpymu ir pan. dalykais. Iš dalies tai tiesa.
          Ar tu bent zinai kiek VA aptarnauja tiesiog paprasciausiu kaimu,kur turetu vazineti tik priemiestiniai mikriukai. Tu net tokiu pavadinimu nebusi girdejes : Daniliskiu km sakykim. 18 marsrutas kiek kaimu aptarnauja is kuriu keleiviu gal tik 10 susirenka ir t.t. 67 marsrutas paleistas vienam kaimui aptarnauti.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Dar yra "Kunigo Broniaus Laurinavičiaus st." Yra "Šv. Petro ir Povilo bažnyčia".
            Manau, kad žodžiai "Kunigo Broniaus" visiškai nereikalingi stotelės pavadinime. Juk yra stotelė "M.K.Čiurlionio", o ne "Dailininko ir kompozitoriaus Mikalojaus Konstantino Čiurlionio". Čia irgi biurokratinio tikslumo (kurio čia visiškai nereikia) pavyzdys.

            p.s: Nežinojau, kad "Menų gimnazija" pakeitė pavadinimą.

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Manau, kad žodžiai "Kunigo Broniaus" visiškai nereikalingi stotelės pavadinime. Juk yra stotelė "M.K.Čiurlionio", o ne "Dailininko ir kompozitoriaus Mikalojaus Konstantino Čiurlionio". Čia irgi biurokratinio tikslumo (kurio čia visiškai nereikia) pavyzdys.

              p.s: Nežinojau, kad "Menų gimnazija" pakeitė pavadinimą.


              Manau kubigo prideta tam,kad ir netikintis prisimintu kaip rusu KGB tuo metu zude jiems neitinkancius disidentus.

              Comment


                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                Manau, kad žodžiai "Kunigo Broniaus" visiškai nereikalingi stotelės pavadinime. Juk yra stotelė "M.K.Čiurlionio", o ne "Dailininko ir kompozitoriaus Mikalojaus Konstantino Čiurlionio". Čia irgi biurokratinio tikslumo (kurio čia visiškai nereikia) pavyzdys.

                p.s: Nežinojau, kad "Menų gimnazija" pakeitė pavadinimą.
                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Manau kubigo prideta tam,kad ir netikintis prisimintu kaip rusu KGB tuo metu zude jiems neitinkancius disidentus.
                O kas tas Bronius Laurinavicius? Arba B. Laurinavicius? Niekas ir nezinotu.

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą

                  Vilniaus autobusai ir troleibusai: mažės maršrutų, bilietai gali brangti

                  Vilniaus vežėjams nepavyksta išlipti iš duobės: iš savivaldybės nesulaukia milijoninių dotacijų, o valstybė ant savo pečių lengvatinių bilietų užsikrauti nenori. Prabylama apie vairuotojų atlyginimų mažinimą ir bilietų kainos kėlimą.

                  Skolos – po 60 mln. litų

                  Baigiantis 2009-iesiems Vilniaus savivaldybė miesto autobusams, troleibusams ir maršrutus kuruojančiai įmonei "Susisiekimo paslaugos" lieka skolinga 125 mln. litų. Šią sumą sudaro kompensacijos už nuostolingus maršrutus ir lengvatinius bilietus. Tačiau kasmet biudžete kompensacijoms numatoma mažiau lėšų, nei reikia. Pavyzdžiui, šiemet Vilniaus valdžia vietoj 80 mln. litų teskyrė 45 mln. litų už transporto lengvatas sumokėti. Dėl to autobusai ir troleibusai per mėnesį patyrė po 1,5–2 mln. litų nuostolių.



                  Skaityti toliau
                  Kaunodiena.lt
                  Perskaičius straipsnį, gauname išvadą: Vilniaus viešasis transportas realiai yra pelningas, vieninetelė bėda - savivaldybės skolos. Čia jau antstolio reikėtų, o ne "optimizacijos".

                  Comment


                    Įdomus VT archyvas

                    Sveiki.
                    Tikriausiai žinote apie svetainę www.archive.org . Tai vienintelis pasaulyje vadinamasis interneto archyvas- tai yra, įvedę bet kurią svetainę, galite pamatyti kaip ji atrodė prieš kelis metus, nes Archyvo duomenų bazėje yra kasdien sukaupiama informacija apie BEVEIK visas interneto svetaibes ... Aišku, nėra kaip pasakoje- daugelis ankstesnių svetainių variantų atsidaro labai sunkiai arba iš vis neatsidaro...

                    Nusprendžiau panagrinėti Vilniaus VT tvarkaraščius- www.marsrutai.info ...

                    Deja, žmoniškai padirbėti pavyko tik su 2008 m. sausio-kovo VT puslapiais...

                    Taigi čia- http://web.archive.org/web/200802030...autobusai.html - 2008 m. vasario laikų svetainės vaizdas, su to meto tvarkaraščiais... Norėčiau pateikti jums inforamacijos apie keletą pokyčių VT srityje per pastaruosius 2 metus

                    Panaikinti maršrutai: 9,10A, 12grt, 16A, 40grt, 52,77
                    Nauji maršrutai: 80,81,82,87 autobusai ir 20 troleibusas.

                    10A autobuso , atskenuotas tvarkaraštis



                    Dar daugiau įdomybių- štai čia http://web.archive.org/web/200801291...autobusai.html
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Dėkui už puikią nuorodą. Šiaip, 40grt niekada nebuvo panaikintas ir dar ir dabar važiuoja, tik kitu numeriu - 80.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Matydavau tą 10A maršrutą ir niekaip nesuprasdavau - kam jis skirtas?
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Parašė taccido Rodyti pranešimą
                          Matydavau tą 10A maršrutą ir niekaip nesuprasdavau - kam jis skirtas?
                          Taigi tada nevažiavo troleibusai į naujininkus, remontavo viaduką
                          Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                          Comment


                            Parašė skunk Rodyti pranešimą
                            Taigi tada nevažiavo troleibusai į naujininkus, remontavo viaduką
                            Niekada ir neteko to maršruto pamatyti. Naudojausi 2.

                            Comment


                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Niekada ir neteko to maršruto pamatyti. Naudojausi 2.
                              Jei važiuodavai iki pat Naujininkų žiedo, tai nepamatyti šio maršruto buvo neįmanoma - autobusas stovėjo ten daugiau nei važiavo visą ratą.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Šiandien pasibaisėjau keleivių kontrole. Mano nuomone ji reikalinga kaip prevencija, kad visi pirktų ir žymėtų bilietus(apmokėtų keliavimą), tačiau šiandien įlipo kontrolė ir tikrino keleivius tol, kol rado, kas neturėjo bilieto. Toliau tikrinimo net netesė. Numojo ranka ir nuėjo. Kontrolė dirba vien tik, kad pinigų gaut...
                                http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Pilka spalva visada atrodo solidžiau. Tas geltonos ir mėlynos spalvų derinys atrodo labai provincialiai.
                                  Kaip tik man geltona ir mėlyna geriau atroso, nes ryskiai matosi. O kad nauji mercedesai ir volvo autikai kitokios spalvos, nieko tokio, vis tiek gerai atrodo. Del troleibusu - manau, kad galetu perdazyt, nes man jau pabodo ta gelsva ir raudona. Kaune graziau atrodo zali Soliariai nei Vilniuj. Galetu perdazyt kaip nors kitaip, nors nelabai isivaizduoju kitom spalvom perdazyta troleibusa.

                                  Comment


                                    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                    Kaip tik man geltona ir mėlyna geriau atroso, nes ryskiai matosi. O kad nauji mercedesai ir volvo autikai kitokios spalvos, nieko tokio, vis tiek gerai atrodo. Del troleibusu - manau, kad galetu perdazyt, nes man jau pabodo ta gelsva ir raudona. Kaune graziau atrodo zali Soliariai nei Vilniuj. Galetu perdazyt kaip nors kitaip, nors nelabai isivaizduoju kitom spalvom perdazyta troleibusa.
                                    Labai keista šnekėt apie troleibusų perdažymą remiantis vieninteliu argumentu, tai asmeniu skoniu ir patinka/nepatinka.
                                    Raudona spalva troleibusams tinka vien tuom, kad jie tvarkaraščiuose ir kitur žymimi šia spalva. Gal ta smėlio spalvos dalis ir nėra pats geriausias sprendimas, bet raudoni motyvai turėtu vistiek išlikti, nes raudona asocijuojasi su troleibusu.

                                    Comment


                                      Kol mūsų viešasis transportas gatvėse ženkliai greičiu atsilieka nuo bendros srauto masės jis ir turi būti dažomas spalvomis gerai matomomis tiek šviesiu tik tamsiu metu, dėl saugumo tiek kitų tiek jo paties.

                                      Comment


                                        Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                        Kaip tik man geltona ir mėlyna geriau atroso, nes ryskiai matosi. O kad nauji mercedesai ir volvo autikai kitokios spalvos, nieko tokio, vis tiek gerai atrodo. Del troleibusu - manau, kad galetu perdazyt, nes man jau pabodo ta gelsva ir raudona. Kaune graziau atrodo zali Soliariai nei Vilniuj. Galetu perdazyt kaip nors kitaip, nors nelabai isivaizduoju kitom spalvom perdazyta troleibusa.
                                        O man, atvirkščiai, vilnietiški Solaris troleibusai atrodo gražiau O kalbant apie autobusus - jei geltona būtų labiau citrininė, o mėlyna labiau žydresnė, tai būtų panašu į Dublino autobusus
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Kaip ziurejau nuotraukas, tai Čekijoje dominuoja balta, raudona ir juoda spalvos ant troleibusu ar tramvaju. Panasiai ir slovakijoje. Post-sovietinese valstybese panasiai kaip pas mus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X