Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    1) Neperprogramuotas 76 maršrutas ir 87-o nebuvimas yra jau parko aplaidumas.
    2) Daugumoje Saffle jau yra užprogramuoti kompiuteriai, bet ne visi yra jais apmokyti dirbti. Šiuo metu naudojamos 2 informacinės sistemos - Pixel (Volvo 7700) ir Buse (Karosa, MB Cito/Citaro). Devėtuose autobusuose yra dar kelių kitokių, bet nenaudojamų švieslenčių. Kokias švieslentes naudoja dalis MB O405 ir MB O405N2 (nr.499 ir 505; 503 irgi turėjo, bet jis yra nurašytas po avarijos ir stovi paslėptas parke). Dujiniai iš Švedijos turi Mobitec sistemą. Esu važiavęs Saffle 5000 ir Saffle 2000 modelių autobusais, bet nė karto nepavyko įjungti šitų švieslenčių. Tai galima paaiškinti tuo, kad tai buvo vasarą ir nė vienam dujiniam dar nebuvo jos sutvarkytos. Tas Saffle 5000, kuriuo važiavau, švieslentės kompiuteris visiškai nereagavo į mygtukų spaudymą, o Saffle 2000 jo iš viso nebuvo . Dabar šiuose autobusuose situacija visiškai nepakitusi (nr. 813 ir 828). Dalis dujinių važinėja su įjungta švieslente (visada rodo vieną kryptį) ir dar su lentelėmis. Su monitoriais ten niekas nesivargins ir jų netvarkys. Garsinė sistema yra įrengiama atskirai nuo švieslentės - jį įdiegia kartu su e-bilieto įranga (kompiuteris Mijola ir čekių-bilietų spausdintuvas).
    3) Per Kalėdas ir Naujuosius metus važiuos visi naktinių maršrutų autobusai. Jais važiuos tik prailginti autobusai. Kaip dažnai važiuos - nežinau. Maršrutų darbas pratęsiamas greičiausiai nebus, bet gal ir nebus kerpami pirmieji rytiniai reisai. Viena galiu patvirtinti - autobuso ar troleibuso per šventes galima ir nesulaukti, nes, manau, kiekviename šalies autobusų ar troleibusų parke yra madinga "sirgti" per šventes arba neišeiti į darbą sausio 1-ąją, nes per daug lengvabūdiškai žiūri į alkoholio vartojimą.
    4) Visi bandomieji autobusai - Tedom C12G (2008 m.), MAN NL243 Lion's City CNG (2008 m.), MAZ-203.069(2009 m.), Volvo 7700 (2001/3 m.), MB Citaro (2002 - turėjo specialiai užprogramuotas švieslentes, taigi nėra čia joks stebuklas.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Nelabai suprantu, kam atėjo į galvą mintis stotelių įgarsinimą įrengti kartu su e.bilieto sistema . Pavyzdžiui, Volvo 7700 ir MB Citaro, kur ir taip puikiai sureguliuotas stotelių pranešimas, dabar vairuotojams Žieduose ir nesustojus stotelėje tenka reguliuoti iš karto dvi sistemas, ir tai nors ir menkas, bet nepatogumas
      Manyčiau, tokią dvifunkcinę e.bilieto sistemą reikia diegti tik tuose autobusuose, kur apskritai jokio stotelių įgarsinimo nėra, o aukščiau išvardytuose autobusuose palikti senąjį įgarsinimą, įrengiamt tik pačią e.bilieto sistemą
      Nors tai ir nelabai svarbu
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Nelabai suprantu, kam atėjo į galvą mintis stotelių įgarsinimą įrengti kartu su e.bilieto sistema . Pavyzdžiui, Volvo 7700 ir MB Citaro, kur ir taip puikiai sureguliuotas stotelių pranešimas, dabar vairuotojams Žieduose ir nesustojus stotelėje tenka reguliuoti iš karto dvi sistemas, ir tai nors ir menkas, bet nepatogumas
        Manyčiau, tokią dvifunkcinę e.bilieto sistemą reikia diegti tik tuose autobusuose, kur apskritai jokio stotelių įgarsinimo nėra, o aukščiau išvardytuose autobusuose palikti senąjį įgarsinimą, įrengiamt tik pačią e.bilieto sistemą
        Nors tai ir nelabai svarbu
        Bent jau Kaune tai stotelių įgarsinimai "pririšti" prie tekstinių stotelių pavadinimų pranešimų. Nesustojus kurioje nors stotelėje nieko niekur spausti nereikia, nes stotelių pranešimai sudėlioti pagal ridą, koreguoti pranešimus reikia tik laikinai keičiant trasą (pvz., dėl avarijos apvažiuoti kliūtį kitomis gatvėmis, nei įprasta), tačiau tai retas atvejis. Manau, kad Vilniuje turėtų būti taip pat. Taigi viskas labai automatizuota, vienintelis atvejis, kada vairuotojui reikia padirbėti - tik ryte tinkamai užprogramuoti borto kompiuterį, bet ne pirmą dieną dirbančiam vairuotojui tai vienos minutės darbas.
        Kadangi Kaune iki e. bilieto diegimo stotelių pranešimai buvo tik troleibusuose ir tik garsiniai, todėl pasinaudojus proga atnaujinti stotelių garsiniai ir tekstiniai atvaizdavimai, jie "pririšti" ir patogiai įdiegti, galbūt dėl to Kaune vairuotojams kyla mažiau problemų.
        Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.21, 22:16.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Viena galiu patvirtinti - autobuso ar troleibuso per šventes galima ir nesulaukti, nes, manau, kiekviename šalies autobusų ar troleibusų parke yra madinga "sirgti" per šventes arba neišeiti į darbą sausio 1-ąją, nes per daug lengvabūdiškai žiūri į alkoholio vartojimą.
          Hm, labai keista. Dabar tokia situacija, kad parkai netoleruoja tokių darbuotojų ir iškart meta iš darbo. Bent jau Kaune tokių vairuotojų troleibusų parkas jau atsikratė - dar tą pačią dieną, kai vairuotojas pastebimas, įtariama, neblaivus, jį reiso gale patikrina alkotesteriu, iškart atšaukia reisą, išleidžia iš parko rezervą, o "girtuoklį" veža pas medikus oficialiam blaivumo patikrinimui, tada į parką dokumentus tvarkyt, tada į policija dėl vairavimo neblaiviam. Vairuotojas tą pačią dieną išmetamas, kompensacija neišmokama, paskutinė alga sumažinama kiek įmanoma iki minimaliausios. Autobusų parkas dabar labai daug dirbo su nedrausmingais vairuotojais: jau iki šiol žinomus tokius tikrino. Sekė važiuodami automobiliu ir filmavo vairavimą, už kiekvieną vairavimo klaidą baudė su policijos pagalba, taip dalis jau išmesti. Skamba fantastiškai, bet tai tiesa Todėl man KEISTA, kad Vilniuje parkai tuo nesinaudoja, juk dabar yra darbuotojų perteklius, tai kaip vadovybė gali taikstytis su girtais vairuotojais ar neatvykstančiais į darbą? Kaune tą pačią dieną tokius formina ir išmeta.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Bent jau Kaune tai stotelių įgarsinimai "pririšti" prie tekstinių stotelių pavadinimų pranešimų. Nesustojus kurioje nors stotelėje nieko niekur spausti nereikia, nes stotelių pranešimai sudėlioti pagal ridą, koreguoti pranešimus reikia tik laikinai keičiant trasą (pvz., dėl avarijos apvažiuoti kliūtį kitomis gatvėmis, nei įprasta), tačiau tai retas atvejis. Manau, kad Vilniuje turėtų būti taip pat. Taigi viskas labai automatizuota, vienintelis atvejis, kada vairuotojui reikia padirbėti - tik ryte tinkamai užprogramuoti borto kompiuterį, bet ne pirmą dieną dirbančiam vairuotojui tai vienos minutės darbas.
            Kaip jau supratau, ir Vilniuje anksčiau tekstinis ir garsinis stotelių pranešimai buvo surišti (bent jau ten kur jie apskritai yra, pvz Volvo 7700), tik diegiant e.bilieto sistemą kažkam atėjo į galvą juos atskirti... Tikrai nesuprantu kodėl...

            Ps: Kaune stotelių pranešimai sudėlioti pagal ridą... Bet tikriausiai įvykus dažnAi kliūičiai (pvz: raudona šviesa, kamštis, avarija)- argi vairuotojams vis tiek nieko koreguot nereikia ?
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Kaip Vilniuje, galiu tik spėlioti, gal čia dar borto kompiuteriai nauji ir neperprastas jų veikimas (kiek laiko jau jie įmontuoti Vilniaus VT?).


              Senai jie sumontuoti tik kol kas neveikia taip kaip reikia. Jau ir programos ju buvo pakeistos. Jie vis dar ima ir uzstringa nei is sio ,nei is to ir viskas.

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Kaip jau supratau, ir Vilniuje anksčiau tekstinis ir garsinis stotelių pranešimai buvo surišti (bent jau ten kur jie apskritai yra, pvz Volvo 7700), tik diegiant e.bilieto sistemą kažkam atėjo į galvą juos atskirti... Tikrai nesuprantu kodėl...

                Ps: Kaune stotelių pranešimai sudėlioti pagal ridą... Bet tikriausiai įvykus dažnAi kliūičiai (pvz: raudona šviesa, kamštis, avarija)- argi vairuotojams vis tiek nieko koreguot nereikia ?
                Tikėtina, kad garsiniai ir tekstiniai pranešimai išskaidyti tik dėl to, kad arba tie, arba tie atnaujinti ir po to galbūt nebuvo galimybės "pririšti". Tokiu atveju vairuotojams dirbti tikrai žymiai sunkiau, nes stotelių pranešimai yra vairuotojų 3 ir mažiausiai svarbus prioritetu darbas (vairavimas, bilietų pardavimas (pinigai vis gi), stotelių pranešimai), todėl privalo būti sukurta kiek įmanoma automatizuota sistema.

                Pagal kilometražą labai tiksliai suskaičiuota kokie tarpai tarp stotelių, tačiau stotelės užprogramuotos ne kaip tiksli vieta, bet kaip tam tikro ilgumo atkarpa (rodos, 20 proc. ilgis, lyginant pagal atstumą tarp paskutinių 2 stotelių). Jei kliūtį tenka apvažiuoti 20-30 metrų atstumu (retsykiais pasitaiko), tai sistemoje bus nežymus pokytis. Jei pvz., reiso gale žiede vairuotojas daug sukiojosi, tai jau galėjo nusireguliuot pirma stotelė. Tokiu atveju vairuotojui reikia paspausti 2 mygtukus (rodyklę atgal ir mygtuką "ok").
                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Senai jie sumontuoti tik kol kas neveikia taip kaip reikia. Jau ir programos ju buvo pakeistos. Jie vis dar ima ir uzstringa nei is sio ,nei is to ir viskas.
                Borto kompiuteriai užstringa? Kaune buvo tokia bėda, bet išspręsta įdiegus papildomą programinę įrangą. Beje, su daug problemų susidurti ir su stotelių švieslentėmis...
                Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.21, 22:34.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Tai išorėje - priekyje ir šone- maršrutas ir kryptis nurodoma, o viduje stotelės pranešinėjamos tik garsiškai

                  Beje mačiau ir kuriozinių atvejų

                  26 maršruto autobusas važiavo stoties kryptimi su užrašu priekyje "26 SANTARIŠKĖS", tuo tarpu viduje stotelės buvo pranešinėjamos teisingai.

                  Spėju kad tai e.bilieto diegimo metu kilusi problema


                  Todel ,kad svieslente valdo sis lenkiskas kompiuteriukas




                  o stoteles skelbia kitas kompiuteris

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    Todel ,kad svieslente valdo sis lenkiskas kompiuteriukas

                    Atvaizdas



                    o stoteles skelbia kitas kompiuteris

                    Atvaizdas
                    Šie kompiuteriai iš kokio autobuso ? Volvo 7700?
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      Todel ,kad svieslente valdo sis lenkiskas kompiuteriukas

                      Atvaizdas



                      o stoteles skelbia kitas kompiuteris

                      Atvaizdas
                      Va čia yra visa bėda. Kaip suprantu, abu yra borto kompiuteriai, tik kiekvienas atlieka skirtingas funkcijas, bet abu rodo stotelių pavadinimus ir atvykimo laikus į jas. Kaune yra tik pirmasis borto kompiuterio variantas (labai nežymiai skiriasi).
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Vienas (pirmasis) yra pagrindinis kompiuteris. Per jį reguliuojamas įrašas ir švieslentė. Čia yra Pixel kompiuteris, fotografuota pas Volvo. Antrasis yra Mijola, kuris visada stringa ir labai daug kur vietoje stotelės pavadinimo pradeda aiškinti keleiviams kaip elgtis viešąjame transporte. Taip pat daug kur yra neteisingi atstumai nustatyti. Pvz. 36 maršrute tarp Balsių ir Pagubės stoteles pranešinėja vieną po kitos, nors autobusas tik iš žiedo išvažiavo. Panašiai yra su 51-u - čia autobusas niekada nenuvažiuoja iki Daniliškių - nuo žiedo rodo dar kokius 300m. ir pats nepersimeta važiuojant atgal ir atstumas vis didėja . Taip pat, jei šis kompiuteris pakimba (neina laikas), tai paspaudus "avarinį išjungimą" (3 klavišai vienu metu - analogas ctrl-alt-delete), jis išsijunginėja labai ilgai. Pvz. jis pakibo pakeliui iš parko į 51 maršrutą, tada jį vėl įjungus, pradirbo 15 min. ir vėl pakibo. Išsijungė tik po kažkokių 3 ratų (3 val.) - niekai .
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Šie kompiuteriai iš kokio autobuso ? Volvo 7700?

                          Antrasis visuose autobusuose vienodas,o pirmasis daugumoje volvo 7700 , bet pasitaiko daznai ir kitu markiu autobusuose.

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Taip pat, jei šis kompiuteris pakimba (neina laikas), tai paspaudus "avarinį išjungimą" (3 klavišai vienu metu - analogas ctrl-alt-delete), jis išsijunginėja labai ilgai. Pvz. jis pakibo pakeliui iš parko į 51 maršrutą, tada jį vėl įjungus, pradirbo 15 min. ir vėl pakibo. Išsijungė tik po kažkokių 3 ratų (3 val.) - niekai .


                            zINAU,KAD KAI VAIRUOTOJAI SUSINERVINA,TAI TIESIOG ISTRAUKIA JAM MAITINIMO LAIDA.Tada jis greitai issijungia:-)))) Po to galima vel ji paleisti

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              zINAU,KAD KAI VAIRUOTOJAI SUSINERVINA,TAI TIESIOG ISTRAUKIA JAM MAITINIMO LAIDA.Tada jis greitai issijungia:-)))) Po to galima vel ji paleisti
                              Manyčiau, tai kenkia aparato darbinei atminčiai... Bet - kam tai rūpi Jei aparatas naujas ir sugeba streikuoti, tai to jis ir nusipelno
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Antrasis visuose autobusuose vienodas,o pirmasis daugumoje volvo 7700 , bet pasitaiko daznai ir kitu markiu autobusuose.
                                Tai gi sakiau jau, kad Pixel kompiuteriai yra pas visus Volvo 7700/7700A (jei rasi tą, kuriame jo nėra, duosiu Nobelio premiją) ir tik pas juos. Daugiau niekas jų neturi. Maitinimo laidų kol kas netraukiojome, nes mums dzin, ar jis veikia ar ne - neveikia - čia jo ir parko vadovybės problemos .
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Tai gi sakiau jau, kad Pixel kompiuteriai yra pas visus Volvo 7700/7700A (jei rasi tą, kuriame jo nėra, duosiu Nobelio premiją) ir tik pas juos. Daugiau niekas jų neturi. Maitinimo laidų kol kas netraukiojome, nes mums dzin, ar jis veikia ar ne - neveikia - čia jo ir parko vadovybės problemos .

                                  pixel yra ne tik volvo 7700 ,bet ir kai kuriu kitu markiu autobusuose.

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    pixel yra ne tik volvo 7700 ,bet ir kai kuriu kitu markiu autobusuose.
                                    Pavyzdžiui?
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Pavyzdžiui?


                                      Daugelyje tu senu mersu. Ir paprastai tas pixel buna pastatytas greta to kito kompiuterio vairuotojui is desines. Na kada vaziuodamas pamatysiu ,tai galesiu pasakyti ir tikslu autobuso numeri ,jei jau tau tai taip idomu.

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Nelabai suprantu, kam atėjo į galvą mintis stotelių įgarsinimą įrengti kartu su e.bilieto sistema . Pavyzdžiui, Volvo 7700 ir MB Citaro, kur ir taip puikiai sureguliuotas stotelių pranešimas, dabar vairuotojams Žieduose ir nesustojus stotelėje tenka reguliuoti iš karto dvi sistemas, ir tai nors ir menkas, bet nepatogumas
                                        Manyčiau, tokią dvifunkcinę e.bilieto sistemą reikia diegti tik tuose autobusuose, kur apskritai jokio stotelių įgarsinimo nėra, o aukščiau išvardytuose autobusuose palikti senąjį įgarsinimą, įrengiamt tik pačią e.bilieto sistemą
                                        Nors tai ir nelabai svarbu
                                        Vilniaus VT kartu su e.bilietu įrengus GPS sistemą, su ja suderintas stotelių pranešinėjimas ir, jeigu sistema veikia gerai, toks pranešinėjimas geresnis, nei buvo iki šiol, kai pranešinėjimas buvo suderintas su durų atidarymu/uždarymu, nes jeigu autobusas pravažiuodavo stotelę joje nesustodamas, o vairuotojas pamiršdavo paspausti stotelės skelbimo mygtuką, tai toliau stolelės būdavo pranešinėjamos klaidingai. Dabar jau to nėra - bent jau aš to nepastebėjau. Aišku, geriau būtų, jei kartu prie to prijungtų ir švieslentes.

                                        Comment


                                          Vis dėlto, naktinių autobusų per Kalėdas nebus, jei tikėsime šiuo pranešimu:
                                          Šių metų gruodžio 25-27 dienomis Vilniaus autobusai ir troleibusai dirbs pagal pagal sekmadienio tvarkaraščius.

                                          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=269
                                          Tikiuosi, kad per Naujuosius metus taip nebus.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X