1) Neperprogramuotas 76 maršrutas ir 87-o nebuvimas yra jau parko aplaidumas.
2) Daugumoje Saffle jau yra užprogramuoti kompiuteriai, bet ne visi yra jais apmokyti dirbti. Šiuo metu naudojamos 2 informacinės sistemos - Pixel (Volvo 7700) ir Buse (Karosa, MB Cito/Citaro). Devėtuose autobusuose yra dar kelių kitokių, bet nenaudojamų švieslenčių. Kokias švieslentes naudoja dalis MB O405 ir MB O405N2 (nr.499 ir 505; 503 irgi turėjo, bet jis yra nurašytas po avarijos ir stovi paslėptas parke). Dujiniai iš Švedijos turi Mobitec sistemą. Esu važiavęs Saffle 5000 ir Saffle 2000 modelių autobusais, bet nė karto nepavyko įjungti šitų švieslenčių. Tai galima paaiškinti tuo, kad tai buvo vasarą ir nė vienam dujiniam dar nebuvo jos sutvarkytos. Tas Saffle 5000, kuriuo važiavau, švieslentės kompiuteris visiškai nereagavo į mygtukų spaudymą, o Saffle 2000 jo iš viso nebuvo . Dabar šiuose autobusuose situacija visiškai nepakitusi (nr. 813 ir 828). Dalis dujinių važinėja su įjungta švieslente (visada rodo vieną kryptį) ir dar su lentelėmis. Su monitoriais ten niekas nesivargins ir jų netvarkys. Garsinė sistema yra įrengiama atskirai nuo švieslentės - jį įdiegia kartu su e-bilieto įranga (kompiuteris Mijola ir čekių-bilietų spausdintuvas).
3) Per Kalėdas ir Naujuosius metus važiuos visi naktinių maršrutų autobusai. Jais važiuos tik prailginti autobusai. Kaip dažnai važiuos - nežinau. Maršrutų darbas pratęsiamas greičiausiai nebus, bet gal ir nebus kerpami pirmieji rytiniai reisai. Viena galiu patvirtinti - autobuso ar troleibuso per šventes galima ir nesulaukti, nes, manau, kiekviename šalies autobusų ar troleibusų parke yra madinga "sirgti" per šventes arba neišeiti į darbą sausio 1-ąją, nes per daug lengvabūdiškai žiūri į alkoholio vartojimą.
4) Visi bandomieji autobusai - Tedom C12G (2008 m.), MAN NL243 Lion's City CNG (2008 m.), MAZ-203.069(2009 m.), Volvo 7700 (2001/3 m.), MB Citaro (2002 - turėjo specialiai užprogramuotas švieslentes, taigi nėra čia joks stebuklas.
2) Daugumoje Saffle jau yra užprogramuoti kompiuteriai, bet ne visi yra jais apmokyti dirbti. Šiuo metu naudojamos 2 informacinės sistemos - Pixel (Volvo 7700) ir Buse (Karosa, MB Cito/Citaro). Devėtuose autobusuose yra dar kelių kitokių, bet nenaudojamų švieslenčių. Kokias švieslentes naudoja dalis MB O405 ir MB O405N2 (nr.499 ir 505; 503 irgi turėjo, bet jis yra nurašytas po avarijos ir stovi paslėptas parke). Dujiniai iš Švedijos turi Mobitec sistemą. Esu važiavęs Saffle 5000 ir Saffle 2000 modelių autobusais, bet nė karto nepavyko įjungti šitų švieslenčių. Tai galima paaiškinti tuo, kad tai buvo vasarą ir nė vienam dujiniam dar nebuvo jos sutvarkytos. Tas Saffle 5000, kuriuo važiavau, švieslentės kompiuteris visiškai nereagavo į mygtukų spaudymą, o Saffle 2000 jo iš viso nebuvo . Dabar šiuose autobusuose situacija visiškai nepakitusi (nr. 813 ir 828). Dalis dujinių važinėja su įjungta švieslente (visada rodo vieną kryptį) ir dar su lentelėmis. Su monitoriais ten niekas nesivargins ir jų netvarkys. Garsinė sistema yra įrengiama atskirai nuo švieslentės - jį įdiegia kartu su e-bilieto įranga (kompiuteris Mijola ir čekių-bilietų spausdintuvas).
3) Per Kalėdas ir Naujuosius metus važiuos visi naktinių maršrutų autobusai. Jais važiuos tik prailginti autobusai. Kaip dažnai važiuos - nežinau. Maršrutų darbas pratęsiamas greičiausiai nebus, bet gal ir nebus kerpami pirmieji rytiniai reisai. Viena galiu patvirtinti - autobuso ar troleibuso per šventes galima ir nesulaukti, nes, manau, kiekviename šalies autobusų ar troleibusų parke yra madinga "sirgti" per šventes arba neišeiti į darbą sausio 1-ąją, nes per daug lengvabūdiškai žiūri į alkoholio vartojimą.
4) Visi bandomieji autobusai - Tedom C12G (2008 m.), MAN NL243 Lion's City CNG (2008 m.), MAZ-203.069(2009 m.), Volvo 7700 (2001/3 m.), MB Citaro (2002 - turėjo specialiai užprogramuotas švieslentes, taigi nėra čia joks stebuklas.
Comment