Parašė Rijikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTeisingai ,pertraukiamu grafiku ne visi nori dirbti. Uz kysius turejau omeny tai,kai gaunami kasdien tie patys marsrutai . Sakykim kasdien dirbi kokiu pelningesniu 53 ar 7 arba jei pertraukiamas grafikas ,tai kasdien marsrutas tas pats,kurio ziedas prie tavo namu ,o ne atvirksciai. Zodziu jei nori,kad butu geriau nei pas kitus,turi tuo savo geru truputi ir pasidalinti;-)))
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNa 53 ar 7 tai tikrai nėra patys prestižiškiausi maršrutai. 10 ar 11 irgi. (Viskas dėl kamščių). Pats geriausias - 1. Jame labai gerai "eina" talonai. Petraukiamu grafiku dirbantys vairuotojai dažniausiai dirba tuo pačiu maršrutu. Va neseniai esu matęs šio mėnesio vairuotojo grafiką: visą mėnesį 47-u praktiškai visada tuo pačiu grafiku (išimtis: 1 kartas 19-u poilsio dieną). Mane visada stebino vairuotojų ekipažas, kuris seniau dirbo Karosa B832 nr. 042, o dabar persėdo į Volvo 7700 nr.764 - jie visada dirba TIK 41 maršrutu.
Dabar 1 talonai neina,nes aerouostas beveik nedirba. 41-tinginiu marsrutas: nei talonu,nei zmoniu,tik laiko sociai:-))) 53-o geriausia vieta akropolis-daug ilipanciu keleiviu ir nera spaudos kiosko talonams nusipirkti:-)) 7-surenka kruva zmoniu nuo akropolio bei banginio prekybos centro,kur irgi nera spaudos kiosko:-))
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąO ydomu, kaip 51, jo beveik visam maršrute kioskų nėra.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąO ydomu, kaip 51, jo beveik visam maršrute kioskų nėra.
Ryte,kai vaziuoja i miesto puse ,kai kurie perka,nes bijo kontroles vaduvos ar toje ankstesneje stoteleje. Kai ryte vaziuoja i traku vokes puse -niekas neperka.
Vakare ,kai visi vaziuoja i traku vokes puse ,niekas neperka,nes ten nebuna kontroles. Na o is traku vokes i miesta vakare paprasciausiai jau nebuna keleiviu,tai ir pirkti nera kam:-)))
Comment
-
Niekam ne paslaptis,kad savivaldybes kontrolieriu atlyginimas priklauso nuo surinktu baudu skaiciaus.Todel jie stovi tik tose vietose,kur susikerta daug marsrutu ir vaziuoja autobusai ir troleibusai vienas paskui kita. Kazkokiuose miesto pakrasciuose jie stovi tik tada ,kai jiems tai buna numatyta pagal patikrinimu plana ir tai stengiasi ten stoveti kuo trumpiau ir paskui vel mauti i centrine , pelningesnes vietas:-))
Comment
-
Naujoji e. bilieto sistema - problema už 20 milijonų
Vilniuje e. bilieto sistema lapkričio pabaigoje turėjo veikti idealiai, tačiau šiandien įrangos gedimų tiek daug, kad vežėjai nesutinka pradėti ja naudotis. Mat dėl gedimų abu parkai kasmet prarastų dešimtis milijonų litų.
Negali parduoti bilietų
Vakar Vilniaus miesto savivaldybėje susirinko visos diegiant e. bilietą dalyvaujančios pusės, turėjusios pasirašyti sistemos pridavimo sutartį. Projekto vertė – 20 mln. litų. Tačiau nei Vilniaus miesto valdžia, nei viešojo transporto bendrovių direktoriai nesutinka priimti įrangos, kuri veikia tik 90–95 proc. autobusų ir troleibusų.
Bendrovės "Vilniaus autobusai" direktorius Gintaras Nakutis pasakojo, kad vairuotojai, kol kas parduodantys popierinius bilietus, turi pažymėti tai ir elektroninėje sistemoje, kad baigiantis pamainai būtų matoma ataskaita – kiek ir kokių bilietų buvo parduota.
Tačiau dalyje autobusų įdiegta sistema to padaryti neleidžia – rodo, kad spausdintuvas bus užimtas dvi valandas. Sistema ima veikti tik ją įjungus iš naujo, tačiau tai trunka beveik pusvalandį ir perkrovus dingsta informacija, kiek prieš tai vairuotojas pardavė bilietų.
Kompiuteriai šaltyje "miršta"
Atliekant patikrinimą dalyvavusių penkių autobusų vairuotojai susidūrė ir su kitomis bėdomis. Sistema autobuse veikia tik esant pliusinei temperatūrai. Vadinasi, įsėdęs į autobusą vairuotojas jį turi pašildyti ir tik tada išriedėti į gatves. G.Nakutis būgštauja, kad žiemą atšalus orams sistema apskritai gali neveikti. Be to, grįžusiems po pamainos vairuotojams per tris dienas net 70 proc. atvejų nepavyko išspausdinti galutinės ataskaitos.
"Įdiegus naują programinę įrangą, atliekant patikrinimą dalyvavo aštuoni autobusai, tačiau per tris dienas iš jų tik vienas veikė idealiai. Jei dirbtume su tikrais pinigais, nežinotume, kiek ir kokių bilietų pardavėme. Vieni nuostoliai", – skundėsi "Vilniaus autobusų" vadovas.
Su tomis pačiomis bėdomis susiduria ir "Vilniaus troleibusų" vairuotojai. Troleibusuose įdiegta programinė įranga stringa parduodant e. bilietus, neveikia keleiviams įrengti e. bilietų žymekliai.
Centrinio valdymo būstinė nemato iki 10 proc. visų po miestą važinėjančių troleibusų. Taigi stotelėse jų laukiantys keleiviai nemato švieslentėse laiko, kada atvyks troleibusas, nežino, ar jis vėluos. Rezultatas: keleiviai niršta, bendrovės praranda pinigus, o valdžia negauna informacijos, būtinos Vilniaus specialiam viešojo transporto planui rengti.
Diegėjai siūlo nepanikuoti
Sistemą Vilniaus viešajame transporte dvejus metus diegė iš trijų bendrovių – "Sygnity SA" (Lenkija), "Emtest" (Slovakija) ir "Atea", anksčiau vadinosi "Sonex technologies" (Lietuva), – sudarytas konsorciumas. Paskutinius programinės įrangos diegimo darbus jos baigė lapkričio viduryje. Tikėtasi, kad po šio kosmetiniu vadinamo remonto iš 10 proc. su bėdomis susiduriančių transporto priemonių teliks vos 1 proc.
Patikrinus sistemą paaiškėjo, jog bėdos mastas liko toks pat. Vilniaus miesto vicemero Romo Adomavičiaus teigimu, tokios sistemos priimti negalima, nes dėl to viešojo transporto bendrovės per metus patirtų 12–17 mln. litų nuostolių.
Tačiau visų siaubui vienos iš įrangą diegusios konsorciumo dalyvės, bendrovės "Emtest", akcininkas Ladislavas Heglasas patikino, kad nepaisant gedimų jau nuo rytojaus "Vilniaus autobusai" ir "Vilniaus troleibusai" gali pradėti naudotis e. bilieto sistema. O tikėtis, kad visuose autobusuose ir troleibusuose sumontuota įranga 100 proc. veiks idealiai – naivu.
"Šiuo metu kompiuteryje matau, kad iš visų troleibusų sistema nemato 21 transporto priemonės. Tačiau tai nereiškia, kad juose visuose įranga neveikia. Dalis jų dabar stovi parkuose. Realiai gedimai yra tik trijuose troleibusuose. Tačiau šiandien į autobusus ir troleibusus diegiame dar vieną programą, kuri leis matyti, kaip juose veikia jau instaliuota įranga. Mūsų nuomone, visa esmė – realiu laiku matyti, kokia padėtis, o ne tada, kai autobusas grįžta į parką", – tikino L.Heglasas.
Tikrins dar dvi savaites
Vieno iš konsorciumo dalyvių paaiškinimas nenuramino nei miesto valdžios, nei viešojo transporto bendrovių vadovų. Šie atrėžė, kad bendrovių pajamomis nuo rytojaus nerizikuos. Nuspręsta ateinančias dvi savaites e. bilieto sistemą išbandyti dar neatsisakant popierinių bilietų varianto.
Po poros savaičių iš pateiktų rezultatų paaiškės, ar galima pasikliauti modernia įranga. Jei ne – neįvykdžiusiam sutartyje numatytų įsipareigojimų konsorciumui gresia baudos, ne mažesnės nei 10 proc. visos sistemos diegimo darbų sumos. Tai siektų apie 2 mln. litų ir daugiau.
Faktai ir skaičiai:
E. bilieto sistemos diegimo projektas pradėtas vykdyti 2007 m. žiemą trijuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Projektas, finansuojamas iš ES lėšų, oficialiai baigtas tik 2009 m. birželį, o įrangos perėmimo sutartis nepasirašyta iki šiol.
Dėl įvairiausių priežasčių sistemos diegimo darbų pabaiga buvo atidėta keturis kartus. Pirmas sutartyje numatytas terminas – 2007 m. pabaiga, tačiau darbų užbaigti numatytu laiku nepavyko dėl technologinių subtilybių. Vien Vilniuje e. bilieto sistema sumontuota 651 viešojo transporto priemonėje.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAha... Labai man daug juoko sukėlė, kai bandant atspausdinti bilietą, kompiuteris parašė: spausdintuvas užimtas . Ir kuo go jis ten taip užsiėmęs? 1-os pamainos darbo irgi uždaryti neįmanoma, nes spausdintuvas vėl užimtas...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vairuotojų sąskaita didins „Vilniaus troleibusų“ vadovo algą?
Naująjį savivaldybės įmonės „Vilniaus troleibusai“ vadovą patvirtinusi įmonės valdyba nutarė po Naujųjų Vidmantui Romualdui Striškai mokėti ikikrizinį atlyginimą. Tuo tarpu vairuotojų atlyginimus siekiama sumažinti iki penktadalio. Kaip DELFI patvirtino sostinės vicemeras Romas Adomavičius, miesto autobusų ir troleibusų vairuotojams atlyginimą siūloma mažinti iki 20 proc. Šiuo metu dėl to deramasi su profesinėmis sąjungomis.
„Žinoma, niekas nesidžiaugia mažinamomis algomis, tačiau nenormalu, kad viešojo transporto įmonėse 60 procentų sąnaudų sudaro atlyginimai“, - sakė vicemeras.
R.Adomavičiaus nuomone, žinant, kokia situacija darbo rinkoje, vairuotojams nereikėtų būti įsikabinus dabartinių atlyginimų.
Paklaustas, ar tiesa, kad naujam „Vilniaus troleibusų“ vadovui bus mokama didesnė alga, negu jo pirmtakui, R.Adomavičius tai paneigė.
Tačiau minėtos savivaldybės įmonės valdybos pirmininkas Arūnas Totoraitis pataisė vicemerą, patvirtindamas DELFI turimą informaciją apie tai, kad lapkričio mėnesį priimdama į darbą naująjį vadovą V. R. Strišką, įmonės valdyba paliko galioti ankstesnį savo nutarimą, kuriuo sumažintas darbo užmokesčio koeficientas vadovui taikomas tik iki šių metų pabaigos.
Tai reiškia, kad nuo sausio vairuotojams algas planuojančios mažinti įmonės vadovas gaus didesnį atlygį, nei pirmus darbo mėnesius.
delfi.ltwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nuo š.m. gruodžio 5 dienos maršrutu Nr.87 „Ateities g. - Jeruzalė - Didieji Gulbinai“ autobusai važiuos tiktai darbo dienomis.
Comment
-
Dėl viešojo transporto kontrolieriais neteisėtai prisistatančių asmenų
Informuojame, kad pastaruoju metu Vilniaus visuomeniniame transporte padažnėjo atvejų, kai pašaliniai žmonės prisistato SĮ “Susisiekimo paslaugos“ kontrolieriais. Norime įspėti, kad keleiviai būtu budrūs. Kiekvienas keleivis kontrolės metu iš kontrolieriaus turi teisę paprašyti parodyti SĮ „Susisiekimo paslaugų“ išduotą darbo pažymėjimą, bei UAB „Vilniaus troleibusai“ ir UAB „Vilniaus autobusai“ išduotą pažymėjimą, suteikiančius teisę vykdyti keleivių kontrolę.
Nuo savęs galiu pridėti, kad dabar jau visi kontrolieriai yra aprūpinti e-bilietų tikrinimo procesoriais. Jei kontrolierius jo neturi, jis tikrai yra įtartinas, net jei turi darbo pažymėjimą. Plika akimi nenustatysi, ar pažymėjimas padirbtas, ar nePaskutinis taisė Vilnietizz; 2009.12.02, 18:28.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąĮdomu kiek žmonių iš viso žino kaip tas pažymėjimas turi atrodyti )www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO kam žinot? Manau kiekvienas galvoje turi smegenų ir jomis moka naudotis. Ant pažymėjimo turi būti darbuotojo vardas ir pavardė, įmonės pavadinimas ir įmonės antspaudas bei pareigos. Nebūtina mintinai žinot, kaip turi atrodyt, reikia skaityt, kas parašyta pažymėjime ir įvertinti jo tikrumą.
O jeigu rimtai, tai kontroliuojančių ir baudžiančių pareigūnų pažymėjimuose niekada nėra nei vardo, nei pavardės, tik darbinis numeris ir geriausiu atveju nuotraukaI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai dar gerai, kad nėra namų adreso
O jeigu rimtai, tai kontroliuojančių ir baudžiančių pareigūnų pažymėjimuose niekada nėra nei vardo, nei pavardės, tik darbinis numeris ir geriausiu atveju nuotraukawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO čia jau grubus keleivių teisių pažeidimas... Kontrolieriaus Vardas ir pavardė visada turi būti nurodyti. O jei kontrolierius elgsis nemandagiai ar kitaip pažeidinės savo darbo taisykles ? Ką tada keleivis minės rašydamas skundą VT vadovybei ?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment