Ne kiekvienos asabos mentalitetas atlaiko stop mygtukus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą-Kaune kiek kitaip. Atlyginimas mokamas už nuvažiuotą kilometražą. Per dieną nudirbama 9-10 val. Pertraukiamo darbo laiko grafikuose kartais mažiau, kartais daugiau. Nežinau ar pridedama už ilgesnius autobusus, keleivių skaičius ir maršruto sudėtingumas įtakos algai irgi neturi. Priedai yra už stažą ir parduotus bilietėlius.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNa jau na jau... Kur tau 9-10 valandų! Jei Vilniuje sumažinus maršrutų darbo laiką visi dirba ne daugiau 9.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNe, ten tokių rankenėlių išvis nėra, durys atsidaro paspaudus "stop" mygtuką.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąŠkoda 14Tr troleibusuose virš durų yra mygtukai, durims atidaryti (nemaišyti su avarinio atidarymo rankenėle), kuriuos vairuotojas gali įjungti arba išjungti. Mačiau, kaip kontrolieriai atsidaro duris tais mygtukais.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKaune kiek kitaip. Atlyginimas mokamas už nuvažiuotą kilometražą. Per dieną nudirbama 9-10 val. Pertraukiamo darbo laiko grafikuose kartais mažiau, kartais daugiau. Nežinau ar pridedama už ilgesnius autobusus, keleivių skaičius ir maršruto sudėtingumas įtakos algai irgi neturi. Priedai yra už stažą ir parduotus bilietėlius.
Cia tie priedai uz staza ir klase,sakyciau ,kad sovietiniai reliktai. Niekur daugiau taip nemoka tik tose savivaldybes imonese. Normaliose firmose visur mokama zrba uz valandas arba uz padaryta darba.O dabar juk ir tas ir ans padaro ta pati darba,tai prie ko cia reiketu moketi uz staza??? Jei kaune mokama uz kilometraza,tai kaip vairuotojai nesusipesa del reisu? Vilniuje pesdavosi taip del pelningesniu reisu(kur daugiau parsiduoda taloneliu) ,tai dabar padaryta taip,kad vos ne kasdien reisai keiciasi. Aisku yra tokiu,kurie nesa kysius ir tada pastoviai dirba paciuose pelningiausiuose reisuose.
Comment
-
Nelabai įsivaizduoju normalaus darbdavio kuris ir naujai atėjusiam darbuotojui, ir dirbančiam ilgą laiką bei patyrusiam mokėtu lygiai tiek pat. Mažesnėse įmonėse tokį atlyginimų paskirstymą ir premijavimą galima lengviau išspręsti, todėl tiesiog galima mokėti skirtingus atlyginimus be papildomų koeficientų. O didelėse įmonėse premijuot darbuotojus ir skatinti jų pastovumą lengviau pasinaudojant visokiais stažo, bei kt. koeficientais.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąCia tie priedai uz staza ir klase,sakyciau ,kad sovietiniai reliktai. Niekur daugiau taip nemoka tik tose savivaldybes imonese. Normaliose firmose visur mokama zrba uz valandas arba uz padaryta darba.O dabar juk ir tas ir ans padaro ta pati darba,tai prie ko cia reiketu moketi uz staza??? Jei kaune mokama uz kilometraza,tai kaip vairuotojai nesusipesa del reisu? Vilniuje pesdavosi taip del pelningesniu reisu(kur daugiau parsiduoda taloneliu) ,tai dabar padaryta taip,kad vos ne kasdien reisai keiciasi. Aisku yra tokiu,kurie nesa kysius ir tada pastoviai dirba paciuose pelningiausiuose reisuose.
Bendrai šiek tiek suklydau. „Kauno autobusuose" atlyginimas mokamas ne pagal kilometražą, bet pagal valandas. Kai kurie (žinau konkrečiai) Kauno rajono vežėjai taiko apmokėjimą pagal kilometražą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNelabai įsivaizduoju normalaus darbdavio kuris ir naujai atėjusiam darbuotojui, ir dirbančiam ilgą laiką bei patyrusiam mokėtu lygiai tiek pat. Mažesnėse įmonėse tokį atlyginimų paskirstymą ir premijavimą galima lengviau išspręsti, todėl tiesiog galima mokėti skirtingus atlyginimus be papildomų koeficientų. O didelėse įmonėse premijuot darbuotojus ir skatinti jų pastovumą lengviau pasinaudojant visokiais stažo, bei kt. koeficientais.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO koks yra vidutinis autobuso vairuotojo atlyginimas bent jau Vilniuje ir Kaune ?
Ar tai neviešinama?
ps: jei galiu ką įžeisti šiuo klausimu- iš karto atsiprašauwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąStažas yra lyg ir kintamasis skaičius, rodantis darbuotojo lojalumą darbovietei. Klasė tiksliai nežinau kas yra, bet įsivaizduoju, kad tai yra kažkas panašaus į kvalifikacijos laipsnį (tokius turi mokytojai, dėstytojai...), šis kintamasis logiškas tuo, kad tas darbuotojas turi pagilintas savo specialybės žinias. Nors kalbant apie vairuotojus, Lietuvoj jie vis dar prilyginami žemesniajai darbuotojų klasei ir daroma klaida. Reikėtų vairuotojams rengti kursus, kelti jų profesionalumo lygį, skatinti jiems konkuruoti, reitinguoti jų darbą. Tokią sistemą įdiegusi „Maxima" taiko jau apie pusę metų.
Bendrai šiek tiek suklydau. „Kauno autobusuose" atlyginimas mokamas ne pagal kilometražą, bet pagal valandas. Kai kurie (žinau konkrečiai) Kauno rajono vežėjai taiko apmokėjimą pagal kilometražą.
Kaip vairuotojai gali konkuruoti??? Vienas vaziuoja marsrutu i nuo centro sakykim i naujaja vilnia, o kitas kur nors is pilaites iki kokio zveryno. Ir tiap sukasi jie istisa diena. Ir kame cia butu tarp ju konkurencija??
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąKaip vairuotojai gali konkuruoti??? Vienas vaziuoja marsrutu i nuo centro sakykim i naujaja vilnia, o kitas kur nors is pilaites iki kokio zveryno. Ir tiap sukasi jie istisa diena. Ir kame cia butu tarp ju konkurencija??www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO koks yra vidutinis autobuso vairuotojo atlyginimas bent jau Vilniuje ir Kaune ?
Ar tai neviešinama?
ps: jei galiu ką įžeisti šiuo klausimu- iš karto atsiprašau
Panasiai tas pats kaip ir kaune. Apie 1250 bus nuogas atlyginimas. Plius apie 350 lt uz saugu eisma,plius kokie 200 uz talonu pardavima,priemoka uz klase (zemiausia) 150,plius po truputi uz valandas rezerve,prastovas linijoje,virsvalandzius,naktini darba ir viso i rankas gausis 1800-2100 lt/ men. Tie ,kurie dirba su ilgu autobusu gaus dar kokiais 250 lt daugiau. tie kas dirba pertraukiamu grafiku dar kokie 250 plius. Na ir paskui tos priemokos uz nieka: jei turi staza virs 5 metu ir pirma klase ,tai uz nieka gausi apie 1000 litu papildomai prie visko. Taip ,kad maximaliai ten galima gauti apie 3000 lt. su trupuciuku.( klase sutaikiama uz kysius virsininkui,pelningesni marsrutai uz kysius vyr. dispecerei,pertraukiamas grafikas irgi:-)))
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKonkurencija, kad kiekvienas stengiasi važiuoti kiek įmanoma laiku ir kiek įmanoma mandagiau pervežti žmones ir juos aptarnauti perkant bilietus. Čia ir yra rungtyniavimas norint pasiekti geriausių rezultatų. Tik jau nevairuodami jie tarpusavy vienas kitą bando apsimest „ereliais" (neva jiems nusispjaut į aptarnavimo kokybę). Kauno m. Transporto ir eismo organizavimo skyriaus kontrolieriai kartais patikrina vairuotojų darbo kokybę (pradedant nuo privažiavimo prie bordiūro, baigiant iki stabdymo stiprumo ir tvarkaraščio laikymosi). Nesu tikras, bet man atrodo reitingavimo rezultatai naudojami tik statistikai, bet žodinės pastabos perduodamos parkų vadovybei, kuri ir mąsto kaip pažaist su tokių darbuotojų atlyginimais.
Man tai keistas ir juokingas reikalavimas kuo arciau privaziuoti prie bordiuro.Atkreipk kada nors demesi kai i stotele atvaziuoja volvo 7700 ir pastebek kokiame aukstyje jo veidrodziai. Jei jis privaziuos bent 20 cm atstumu nuo bortelio ,o ant jo stoves 1,80 m standartinis zmogus.....jis gaus per galva su veidrodziu ir ji laikanciu vamzdziu ir manau,kad daugiau nebeatsikels.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąMan tai keistas ir juokingas reikalavimas kuo arciau privaziuoti prie bordiuro.Atkreipk kada nors demesi kai i stotele atvaziuoja volvo 7700 ir pastebek kokiame aukstyje jo veidrodziai. Jei jis privaziuos bent 20 cm atstumu nuo bortelio ,o ant jo stoves 1,80 m standartinis zmogus.....jis gaus per galva su veidrodziu ir ji laikanciu vamzdziu ir manau,kad daugiau nebeatsikels.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Pertraukiamas grafikas duodamas ne tik už kyšius. Ne kiekvienas norėtų dirbti tokiu režimu. Jei tu sėdi rezerve, tave juk irgi gali nusiųsti į pertraukiamą. Dabar VA jau pakankamai yra atleista vairuotojų, kad net ir rezerve sėdintys vairuotojai turi sėdėti visą laiką ir jų nepaleidžia. Taip pat, jei tavo grafike išpuola rezervas, kuris įkištas tarp išeiginių dienų, tai tau irgi vargu ar duos laisvadienį, kaip buvo vasarą (tada taip ir stengėsi daryti grafikus, kad būtų kuo daugiau laisvadienių ir nebūtų galimybės dirbti viršvalandžius).
Dėl to bordiūro tai tikrai sutinku su praeiviu (p.s. geras pavyzdys ). Vairuotojas dar stengiasi nesubraižyti mašinos - atkreipkite dėmesį, kokie nubraižyti Volvo (Vilniuje) ir Soliarių (Kaune) bamperiai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPertraukiamas grafikas duodamas ne tik už kyšius. Ne kiekvienas norėtų dirbti tokiu režimu. Jei tu sėdi rezerve, tave juk irgi gali nusiųsti į pertraukiamą. Dabar VA jau pakankamai yra atleista vairuotojų, kad net ir rezerve sėdintys vairuotojai turi sėdėti visą laiką ir jų nepaleidžia. Taip pat, jei tavo grafike išpuola rezervas, kuris įkištas tarp išeiginių dienų, tai tau irgi vargu ar duos laisvadienį, kaip buvo vasarą (tada taip ir stengėsi daryti grafikus, kad būtų kuo daugiau laisvadienių ir nebūtų galimybės dirbti viršvalandžius).
Dėl to bordiūro tai tikrai sutinku su praeiviu (p.s. geras pavyzdys ). Vairuotojas dar stengiasi nesubraižyti mašinos - atkreipkite dėmesį, kokie nubraižyti Volvo (Vilniuje) ir Soliarių (Kaune) bamperiai.
Teisingai ,pertraukiamu grafiku ne visi nori dirbti. Uz kysius turejau omeny tai,kai gaunami kasdien tie patys marsrutai . Sakykim kasdien dirbi kokiu pelningesniu 53 ar 7 arba jei pertraukiamas grafikas ,tai kasdien marsrutas tas pats,kurio ziedas prie tavo namu ,o ne atvirksciai. Zodziu jei nori,kad butu geriau nei pas kitus,turi tuo savo geru truputi ir pasidalinti;-)))
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąMan tai keistas ir juokingas reikalavimas kuo arciau privaziuoti prie bordiuro.Atkreipk kada nors demesi kai i stotele atvaziuoja volvo 7700 ir pastebek kokiame aukstyje jo veidrodziai. Jei jis privaziuos bent 20 cm atstumu nuo bortelio ,o ant jo stoves 1,80 m standartinis zmogus.....jis gaus per galva su veidrodziu ir ji laikanciu vamzdziu ir manau,kad daugiau nebeatsikels.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimątrumpas komentaras: aha, blogai, jei žmogui kliūtų, bet kad teko matyti, kaip kliuvo stotelės ženklui nuo veidrodžio gal ir aplinkiniai nesuprato mano krizenimo, bet man buvo smagu kažkaip nesuprantu, kokia prasmė visur ir visada daryt kišenes, pvz konst prospekte, ir turi visas bobulytes versti iš koto sukant į tas kišenes
Kisenes gerai,sustojes autobusas netrukdo eismui,bet jos buvo darytos dar tais laikais,kai autobusai buvo tik trumpi, visokie LAZ, IKARUS ir pan su kuriais gali privaziuoti prie pat bordiuro ir su padanga net braukti per ji. O siuolaikiniai ilgi ir zemagrindziai autobusai visiskai nepritaikyti tokioms stotelems.
Comment
Comment