Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
    O as nepritarciau, nes visos sios isvardintos transporto priemones yra skirtingos, todel kiekviena is rusiu turetu butu dazoma skirtingai. Kitaip atsiras apsirikimu, kai nori ilipt i troleibusa o netycia ilipi i autobusa
    Jei jau norit dažyt viena spalva - reikia pernumeruoti maršrutus. Tarkim 1-30 (paliekant rezervą) troleibusai, o toliau - autobusai.

    Comment


      Pilka spalva visada atrodo solidžiau. Tas geltonos ir mėlynos spalvų derinys atrodo labai provincialiai.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Tokiu atveju praktiškai nereikėjo iš viso prancūzų dažyti ir palikti juos kaip buvo.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Reikalauja nebeimti mokesčio už elektroninio bilieto papildymą internetu
          http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=25590245

          Comment


            Parašė EUcitizenLT
            Kažkur internete teko skaityti, kad "Vilniaus autobusai" nuo senų laikų turėjo daug geltonos ir mėlynos spalvos dažų todėl ir dažė tokiomis "tradicinėmis" spalvomis autobusus. Gal taip ir yra? Tikriausiai nuo senų laikų, kai dar geltoni "IKarus" buvo geltona spalva ir mėlyna iš kažkur. Tai viskas tada ir gaunasi logiškai. Gauna naują autobusą (seną) ir nudažo. Nes perdažyti seną autobusą, kad ir pavaizduotą aukščiau nuotraukoje kainuotų tikrai daug (dažų nėra baltos ir pilkos spalvos). Matyt nori atnaujinti senus autobusus, bet nėra kaip: turim tik geltoną ir mėlyną spalvas. Todėl ir dažo taip. O naujų VOLVO ir MERCEDES nedažo mėlynai su geltona, nes jie ir taip nauji: kam dažyt naują daiktą? Tik kyla klausimas: kodėl "Vilniaus autobusai" per tiek metų nesugebėjo rasti pinigų dažams, tačiau rado pinigų naujiems VOLVO ir MERCEDES? Nejaugi negalėjo nupirkti dažų?
            Labai abejoju ar likę "nuo senų laikų" dažai tinkami naudoti. Net jei ir nepradarytas dažų indas, tai jie tinkami naudoti apie 5 metus po pagaminimo. Kad išsilaikytų ilgai, reikia specialių tam pritaikytų patalpų sandėliavimui. Nors čia veikiausiai purškiami dažai, tai gal jie ir ilgiau gali išlikti naudingi, bet man pasakymas "nuo senų laikų" kažkaip keistai skamba, juk dažai yra skystis, net ir neatidarytame inde jie genda.
            "Ikarus" jau gamindavo geltonus, o mėlyną juostą dažnai dėl grožio pridažydavo patys parkai... O naujus Volvo ir Mercedess autobusus abejoju ar pirko "Vilniaus autobusų parkas" - jie juk neturi tam pinigų. Greičiausiai nupirko miesto savivaldybė, paėmusi paskola, kur savivaldybė yra šimtaprocentinis ir vienintelis "Vilniaus autobusų parko" akcininkas. O jei pirko "Vilniaus autobusų parkas" savarankiškai, tai jie vis tiek pirko imdami paskolą (nejaugi manai, kad parkas toks turtingas ir gali pirkti be paskolos?). O kai paskolą imi per tam tikras programas, iš tų pinigų jau gali pirkti tik autobusus. Taigi tas komentaras dėl dažų įsigijimo tuo pačiu - labai jau naivus.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Reikalauja nebeimti mokesčio už elektroninio bilieto papildymą internetu
              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=25590245
              Keistas ir kvailas reikalavimas. Jei sudarė sutartį, kad paslaugos teikėjas gali imti papildomą mokestį, tai vadinasi gali. Jei sutarty nenumatė aukščiausios mokesčių ribos - patys kalti... Žinoma, susiprotėjo jau tik tada, kai kažkas pradėjo spausti. Kita vertus, straipsnis labai skurdus, pateikta nevisapusiška informacija, maža nuoseklumo ir nuodugnumo, tai kol kas plačiau komentuoti nėra prasmės, nes nėra aiškios konkrečios detalės.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Keistas ir kvailas reikalavimas. Jei sudarė sutartį, kad paslaugos teikėjas gali imti papildomą mokestį, tai vadinasi gali.
                Problema kaip supratau ne tai, o kad sutartis buvo sudaryta be konkurso. O pinigus ima ir kioskai už platinimą, įdomu tik būtų palyginti tuos mokesčius.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Problema kaip supratau ne tai, o kad sutartis buvo sudaryta be konkurso. O pinigus ima ir kioskai už platinimą, įdomu tik būtų palyginti tuos mokesčius.
                  O aš išvis nelabai ką ten ir supratau, nes kaip jau sakiau, straipsnis labai neišsamus ir neaiškus. Mano žiniomis, sutartis sudaryta, nes be sutarties negalėtų ir paslaugos teikti. Kioskai už bilietų platinimą pinigus gauna iš bilieto kainos (pajamų), o pildant internetu, paslaugos teikėjas pajamas gauna tik iš to papildomo mokesčio. Jei internetu papildymą siūlanti įmonė už platinimą (pildymus) gautų pajamas iš bilieto kainos, tada išaugtų bilieto administravimo išlaidos ir tada kiltų bilieto kaina visiems. Dabar padaryta protingiau.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Autobusai taip pradėti dažyti nuo 1996 metų, kai atsirado pirmosios Karosos. Tiksliai nežinau, bet gali būti, kad Karosa B741 nr.330 1995m. buvo gauta jau mėlynai-geltona. Nesuprantu aš jų motyvų, kodėl Volvo ir MB buvo pirkti pilki, nors galėjo būti jau tradicinės spalvos. Jeigu "Vilniaus autobusai" (būtent taip, o ne Vilniaus autobusų parkas ) būtų turėję daug dažų, tai jie jau seniausiai būtų perdažę visus MB O405G ir GN. Dar kažkur važinėja nedažytas MAN NG272.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Pirmoji Karosa buvo baltai raudona. Po to pirmoji Karosu partijairgi buvo baltai raudona.

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Mano žiniomis, sutartis sudaryta, nes be sutarties negalėtų ir paslaugos teikti.
                        Taip, bet problema ta, kad sutartis sudaryta be konkurso.

                        Kioskai už bilietų platinimą pinigus gauna iš bilieto kainos (pajamų), o pildant internetu, paslaugos teikėjas pajamas gauna tik iš to papildomo mokesčio.
                        Na ne, straipsnyje parašyta, kad jis gauna nuo 1 iki 5 Lt nuo bilieto kainos. Nes papildomo mokesčio iš pirkėjo nėra, jei užsiregistruoji jų puslapyje.

                        Comment


                          Visos Karosa B732 buvo raudonos. Iš B741 tokios buvo 206, 207, 226, 234, 252, 262, 330, 400.
                          Paskutinis taisė Mettal; 2009.11.12, 23:58. Priežastis: Pridėtas 234
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            O kiek mazdaug Vilniuje dar Karosu vazineja? Kiek nuvaziuoju, matau su priekaba vienas kitas dar rieda.. Planuojama visus juos pakeist dujiniais?

                            Comment


                              Jeigu tau 72 yra vienas kitas, nu tai ką aš galiu padaryti... (važiuoja 2 iš 31 trumpos ir visi 70 ilgų). Dujinių yra 74. Iš jų apie 10 nevažiuoja dėl gedimų. Autobusai nr. 870, 875 ir 876 reguliariai nedirba, o tai yra 3 iš 7 turimų ilgų dujinių autobusų. Kol kas parko vadovybė išprotėjusi ne iki tokio lygio, kad ilgus autobusus keistų trumpais.
                              Še, geriau sąrašą - pats galėsi pamatyti dabartinę situaciją:
                              Paskutinis taisė Mettal; 2009.11.14, 14:21.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Kai pilkas, ne taip dažnai plaut reikia.

                                Comment


                                  Kodėl tik dvi trumpos Karosos važiuoja? Atšoko jau savo?
                                  Šiaip negaila, naujos senienos, ypač nemaloniai esant laisvoms apsukoms, labai didelė vibracija.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Kodėl tik dvi trumpos Karosos važiuoja? Atšoko jau savo?
                                    Kolega neatidžiai sekate įvykius - šiame Jūsų pranešime pateikta nuoroda į straipsnį būtent apie tas pačias VAP parduodamas trumpas Karosas

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Autobusai nr. 870, 875 ir 876 reguliariai nedirba, o tai yra 3 iš 7 turimų ilgų dujinių autobusų.
                                      Mačiau viziją
                                      Po Kuro aparatūros sankryžą parko link ką tik pravažiavo nemaža kolona ilgų dujinių autobusų Markės neįžiūrėjau. Gal po kurio laiko atsiras daugiau dirbančių
                                      Paskutinis taisė aRa; 2009.11.16, 13:28.

                                      Comment


                                        Beje, jei tai bus toks pats nekilnojamas turtas kaip 870, 875 ir 876 tai vargu ar jie važinės dažnai...
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Vilniaus autobusai išparduoda visokį šlamštą: http://www.va.lt/pagrindinis.php?men...alingos_prekes
                                          Kainos gana įdomios - Karosos svyruoja tarp 16-20 tūkst. Lt. O šiaip pritrenkė tai, kad išparduodamų prekių sąraše yra ir sukarpytų į metalo laužą autobusų dalių (Scania CN112 ir Repstad (ar VBK)).
                                          P.S. pačioje sąrašo pabaigoje - siurprizas
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X