Parašė Maxas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pilka spalva visada atrodo solidžiau. Tas geltonos ir mėlynos spalvų derinys atrodo labai provincialiai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Reikalauja nebeimti mokesčio už elektroninio bilieto papildymą internetu
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=25590245
Comment
-
Parašė EUcitizenLTKažkur internete teko skaityti, kad "Vilniaus autobusai" nuo senų laikų turėjo daug geltonos ir mėlynos spalvos dažų todėl ir dažė tokiomis "tradicinėmis" spalvomis autobusus. Gal taip ir yra? Tikriausiai nuo senų laikų, kai dar geltoni "IKarus" buvo geltona spalva ir mėlyna iš kažkur. Tai viskas tada ir gaunasi logiškai. Gauna naują autobusą (seną) ir nudažo. Nes perdažyti seną autobusą, kad ir pavaizduotą aukščiau nuotraukoje kainuotų tikrai daug (dažų nėra baltos ir pilkos spalvos). Matyt nori atnaujinti senus autobusus, bet nėra kaip: turim tik geltoną ir mėlyną spalvas. Todėl ir dažo taip. O naujų VOLVO ir MERCEDES nedažo mėlynai su geltona, nes jie ir taip nauji: kam dažyt naują daiktą? Tik kyla klausimas: kodėl "Vilniaus autobusai" per tiek metų nesugebėjo rasti pinigų dažams, tačiau rado pinigų naujiems VOLVO ir MERCEDES? Nejaugi negalėjo nupirkti dažų?
"Ikarus" jau gamindavo geltonus, o mėlyną juostą dažnai dėl grožio pridažydavo patys parkai... O naujus Volvo ir Mercedess autobusus abejoju ar pirko "Vilniaus autobusų parkas" - jie juk neturi tam pinigų. Greičiausiai nupirko miesto savivaldybė, paėmusi paskola, kur savivaldybė yra šimtaprocentinis ir vienintelis "Vilniaus autobusų parko" akcininkas. O jei pirko "Vilniaus autobusų parkas" savarankiškai, tai jie vis tiek pirko imdami paskolą (nejaugi manai, kad parkas toks turtingas ir gali pirkti be paskolos?). O kai paskolą imi per tam tikras programas, iš tų pinigų jau gali pirkti tik autobusus. Taigi tas komentaras dėl dažų įsigijimo tuo pačiu - labai jau naivus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąReikalauja nebeimti mokesčio už elektroninio bilieto papildymą internetu
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=25590245www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKeistas ir kvailas reikalavimas. Jei sudarė sutartį, kad paslaugos teikėjas gali imti papildomą mokestį, tai vadinasi gali.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąProblema kaip supratau ne tai, o kad sutartis buvo sudaryta be konkurso. O pinigus ima ir kioskai už platinimą, įdomu tik būtų palyginti tuos mokesčius.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Autobusai taip pradėti dažyti nuo 1996 metų, kai atsirado pirmosios Karosos. Tiksliai nežinau, bet gali būti, kad Karosa B741 nr.330 1995m. buvo gauta jau mėlynai-geltona. Nesuprantu aš jų motyvų, kodėl Volvo ir MB buvo pirkti pilki, nors galėjo būti jau tradicinės spalvos. Jeigu "Vilniaus autobusai" (būtent taip, o ne Vilniaus autobusų parkas ) būtų turėję daug dažų, tai jie jau seniausiai būtų perdažę visus MB O405G ir GN. Dar kažkur važinėja nedažytas MAN NG272.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMano žiniomis, sutartis sudaryta, nes be sutarties negalėtų ir paslaugos teikti.
Kioskai už bilietų platinimą pinigus gauna iš bilieto kainos (pajamų), o pildant internetu, paslaugos teikėjas pajamas gauna tik iš to papildomo mokesčio.
Comment
-
Jeigu tau 72 yra vienas kitas, nu tai ką aš galiu padaryti... (važiuoja 2 iš 31 trumpos ir visi 70 ilgų). Dujinių yra 74. Iš jų apie 10 nevažiuoja dėl gedimų. Autobusai nr. 870, 875 ir 876 reguliariai nedirba, o tai yra 3 iš 7 turimų ilgų dujinių autobusų. Kol kas parko vadovybė išprotėjusi ne iki tokio lygio, kad ilgus autobusus keistų trumpais.
Še, geriau sąrašą - pats galėsi pamatyti dabartinę situaciją:Paskutinis taisė Mettal; 2009.11.14, 14:21.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKodėl tik dvi trumpos Karosos važiuoja? Atšoko jau savo?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAutobusai nr. 870, 875 ir 876 reguliariai nedirba, o tai yra 3 iš 7 turimų ilgų dujinių autobusų.
Po Kuro aparatūros sankryžą parko link ką tik pravažiavo nemaža kolona ilgų dujinių autobusų Markės neįžiūrėjau. Gal po kurio laiko atsiras daugiau dirbančiųPaskutinis taisė aRa; 2009.11.16, 13:28.
Comment
-
Vilniaus autobusai išparduoda visokį šlamštą: http://www.va.lt/pagrindinis.php?men...alingos_prekes
Kainos gana įdomios - Karosos svyruoja tarp 16-20 tūkst. Lt. O šiaip pritrenkė tai, kad išparduodamų prekių sąraše yra ir sukarpytų į metalo laužą autobusų dalių (Scania CN112 ir Repstad (ar VBK)).
P.S. pačioje sąrašo pabaigoje - siurprizas
Comment
Comment