Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniuje ne kompiuterizuotuose autuobusuose maršrutai rašomi taip: pirmoje lentelės dalyje
    76 ATEITIES ST. - SAKALIŠKĖS - BIRELIAI, o antroje dalyje GRĮŽTĄ Į PARKĄ tokie patys užrašai būna priekyje šone ir gale tiek važiuojant į Birelių pusę tiek į miesto pusę.
    Pernai buvo pasirodęs toks užrašas
    36 ŽALGIRIO G. - BALSIAI / PAGUBĖ/ - NAUJANERIAI kompiuterizuotuose autobusuose priekyje rašo 36 ŽALGIRIO G., arba 36 NAUJANERIAI, arba 36 PAGUBĖ, o šone rašo taip 36 ŽALGIRIO G. - BALSIAI - NAUJANERIAI arba 36 ŽALGIRIO G. - BALSIAI - NAUJANERIAI - PAGUBĖ, arba 36 ŽALGIRIO G., - NAUJANERIAI - PAGUBĖ arba dar pasitaiko retkarčiais toks ant lentelių 36 ŽALGIRIO G. -BALSIAI /PAGUBĖ/ - NAUJANERIAI
    autobuse gale būna tik numeris 36 maršruto jei autobusas yra kompiuterizuotas, o kryptis keičiamos tik tuose autobusuose, kurie turi kompiuteris. O kur yra su lentelėm krypčių nekeitinėja. Keičia tik tada kai važiuoja į parką.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Greitai ši problema bus išspręsta - bus galima naudotis įvairiomis e. bilieto rūšimis. Pusės metų laikotarpyje Kaune, Vilniuje ir Klaipėdoje nebeliks popierinių vienkartinių bilietų, parduodamų kioskuose. Bus galima važinėti su persėdimu.
      To ir laukiame.

      Patogaus maršrutų išdėstymo mieste schema gali būti dvejopa: daug įvairių maršrutų, kurie daugelį į reikiamą vietą nuveža tiesiogiai (tokiu atveju dauguma maršrutų turėtų kursuoti retai, kad jie būtų rentabilūs); arba nedaug, bet tik būtiniausi maršrutai, kurie kursuoja dažnai arba šiek tiek rečiau, arba visai retai - priklausomai nuo maršruto rentabilumo. Būtent pastarasis modelis ir naudojamas Lietuvoje, nes sukūrus daug maršrutų, gana sunku prižiūrėti jų aptarnavimą, sunku suderinti tvarkaraščius.
      Sakyčiau, kad atvirkščiai - Vilniuje naudojamas tavo paminėtasis pirmasis modelis. Daugybė ilgų besidubliuojančių maršrutų. Bandymas suderinti tvarkaraščius tampa akrobatikos pratimu.

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Sakyčiau, kad atvirkščiai - Vilniuje naudojamas tavo paminėtasis pirmasis modelis. Daugybė ilgų besidubliuojančių maršrutų. Bandymas suderinti tvarkaraščius tampa akrobatikos pratimu.
        Nesiginčysiu, nes nesu vilnietis... Man tiesiog pasirodė kitaip.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Artėjant lapkričio 1 – ajai, nuo spalio 24 d. pradedamas didinti autobusų skaičius maršrutuose link Rokantiškių, Karveliškių bei Kairėnų kapinių. Lapkričio 1-ąją link kapinių važiuos maksimalus autobusų kiekis.

          Į Rokantiškių kapines keleivius veš 37 maršruto „Kalvarijų g. – Olandų g. – Rokantiškės“ autobusai. Lapkričio 1-ąją intervalas tarp autobusų – 5-6 minutės.

          Lapkričio 1 dieną į Kairėnų kapines veš 38A maršruto „Antakalnis – Nemenčinės pl. – Kairėnų g. – Plytinės g.“ autobusai.

          Spalio 31 ir lapkričio 1 dienomis 38 maršruto „Antakalnis – Šilėnai“ autobusai važiuos poilsio dienų trasa.

          Lapkričio 1 d., 7 maršruto „Lazdynai – Viršuliškės – Šiaurės miestelis“ autobusai nuo Viršuliškių stotelės važiuos Laisvės prospektu, Buivydiškių, Ozo gatvėmis.

          Nuo spalio 24 iki lapkričio 2, visomis dienomis į Karveliškių kapines važiuos 63 maršruto „Žvėrynas – Pilaitės pr. – Karveliškės“ autobusai . Lapkričio 1-ąją šio maršruto autobusai važiuos 4-5 minučių intervalu.

          Lapkričio 1 dieną didinamas 7, 16 ir 19 maršrutų troleibusų skaičius.

          Visų kitų maršrutų autobusai ir troleibusai Spalio 31 ir lapkričio 1 dienomis dirbs pagal sekmadienio eismo grafikus.
          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=229

          10.24-25
          37-u važiuos 5 papildomi autobusai (iš viso 6, nuo 7 iki 16 val. kas 10-15 min.)
          38-u važiuos 1 papildomas autobusas (iš viso 2, nuo 7 iki 17 val. kas 30-60 min.)
          63-u važiuos 4 autobusai (nuo 9:45 iki 18 val. kas 12-20 min.)

          10.26-30, 11.02
          37-u važiuos 1 papildomas autobusas (iš viso 2, nuo 7 iki 16 val. kas 30-50 min.)
          63-u važiuos 2 autobusai (nuo 9:45 iki 18 val. kas 30-50 min.)

          10.31
          37-u važiuos 7 papildomi autobusai (iš viso 8, nuo 8 iki 16 val. kas 7-11 min.)
          38-u važiuos 2 papildomi autobusai (iš viso 3, nuo 7 iki 17 val. kas 20-35 min.)
          63-u važiuos 8 autobusai (nuo 6:50 iki 8 ir nuo 18 iki 20 val. kas 50-60 min. - autobusas dirbs 2 pamainas; nuo 8 iki 18 val. kas 6-10 min.)
          7, 16 ir 19 troleibusų maršrutais važiuos po 2 papildomus troleibusus.

          11.01
          37-u važiuos 11 papildomų autobusų (iš viso 12, nuo 8 iki 17 val. kas 5-9 min.)
          38-u važiuos 1 papildomas autobusas (iš viso 2, nuo 7 iki 17 val. kas 30-60 min.)
          38A važiuos 2 autobusai (nuo 8 iki 17 val. kas nepastoviu intervalu 5-30 min.)
          63-u važiuos 14 autobusų (pradeda darbą 6:50, 7:40 ir nuo 7:50 iki 17 val. kas 4-6 min.; nuo 17 iki 20:30 kas 12-20 min.; 3 autobusai dirbs 2 pamainas).
          7, 16 ir 19 troleibusų maršrutais važiuos po 2 papildomus troleibusus.

          Nuo 2009-11-03 63-o maršruto autobusai nevažiuos.
          Lapkričio 1 d. rekomenduoju tiems, kas važiuos į Karveliškes sėsti Žvėryne, nes kitur rizikuos netilpti į autobusą.
          Paskutinis taisė Mettal; 2009.10.22, 23:12.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Reikėtų sakyti ne "viso", bet "iš viso"
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Reikėtų sakyti ne "viso", bet "iš viso"
              Pasitaisysiu
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Nuo 2009-11-03 63-o maršruto autobusai nevažiuos.
                Kažkaip tokios informacijos vilniustransport.lt nepamačiau... ar 63-ias visada nuo lapkičio iki balandžio nekursuoja?
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Po Lapkričio 2 d., iki Balandžio visada nevažiuodavo.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Kaip ir buvo "žadėta", nuo lapkričio 1-2d. retinami troleibusų grafikai.
                    1 išvykimų laikų koregavimas visomis dienomis.
                    2 nežymi išvykimų korekcija d.d., po 22 val. d. d. mažiau reisų iki Saulėtekio.
                    3 išvykimų laikų koregavimas visomis dienomis., d.d. šiek tiek anksčiau baigs darbą, p.d. - truputį vėliau.
                    4 išvykimų laikų koregavimas d.d. ir 14 val. mažiau išvykimų iš Antakalnio, p.d. naikinamas paskutinis reisas.
                    5 žymus grafiko suretinimas, visomis dienomis važiuos rečiau, piko metu 2-3 reisais per valandą mažiau, tarp rytinio ir vakarinio piko intervalas gali siekti 20 min., vietoje buvusių 10-12. P.d. vietoje 10-12 min. intervalo bus 12-15.
                    6 išvykimų laikų koregavimas visomis dienomis., d.d. piko metu važiuos 1 troleibusu daugiau.
                    7 d.d. nuimami 2 dviejų pamainų grafikai, p.d. išvykimų laikų koregavimas.
                    8 išvykimų laikų koregavimas visomis dienomis.
                    9 išvykimų laikų koregavimas visomis dienomis.
                    10 išvykimų laikų koregavimas visomis dienomis, p.d. 1 pamainą dirbantis troleibusas darbą baigs ratu anksčiau.
                    11 išvykimų laikų koregavimas visomis dienomis.
                    12 išvykimų laikų koregavimas darbo dienomis.
                    13 išvykimų laikų koregavimas visomis dienomis.
                    14 išvykimų laikų koregavimas visomis dienomis.
                    15 d.d. ryte derinimas prie 16 ir 2 maršrutų, vakare - derinimas prie 16 ir 2 maršrutų, iš 2-o maršruto pereinantys troleibusai juo darys tik 1-2 ratus, todėl intervalas didės nuo 15 iki 20 min. (o palyginti neseniai intervalas būdavo 12-15 min.)
                    16 išvykimų laikų koregavimas visomis dienomis.
                    17 išvykimų laikų koregavimas visomis dienomis.
                    18 išvykimų laikų koregavimas visomis dienomis, d.d. piko metu nuimamas 1 pertraukiamas grafikas ir sprendžiant iš didesnio, nei gali padaryti 1 grafikas intervalo didėjimo, juo nevažiuos 1-2 troleibusai, pereinantys iš 7 maršruto.
                    19 išvykimų laikų koregavimas visomis dienomis, d.d. nuimami 2 visą dieną dirbę grafikai. Dabar 19-as važinės dar labiau prigrūstas, o juk ir taip visada pilnut pilnutėlis būna.
                    20 išvykimų laikų koregavimas visomis dienomis, d.d. nuimamas 1 visą dieną dirbęs grafikas. Dabar 20-as dienos metu ir vakare kursuos rečiausiai iš visų Vilniaus troleibusų.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Milijoną kilometrų nuriedėję autobusai domina Kazachstaną
                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=25106671
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Dėl troleibusų:
                        Ačiū Dievui, prie vasaros tvarkaraščių nepereita, kaip tai buvo žadėta.

                        O šiaip siaubingo karpymo nepastebėjau, išskyrus 5 ir 19 maršrutuose. 19 bent 1 troleibusu daugiau reikėjo palikti.
                        O naikinti reisus vėlai vcakare seniai reikėjo, nes keleivių tikrai visai nedaug
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Na su 5 ir 19 tai situacija bus nekokia. Vis dėlto dienos metu jie yra labai populiarūs. Dėl vakarinių reisų tai ir aš pretenzijų neturiu, nes žmonių važiuoja tikrai labai mažai. Jei jie norėtų taupyti, tai peržiūrėtų dar daug autobusų grafikų ir kirptų reisus, leisti midi autobusus (poilsio dienomis aptarnauti 8, 25 ir 51 maršrutus pakaktų 2 mašinų).
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Midi autobusai- čia kaip Van Hool ?
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Midi autobusai- čia kaip Van Hool ?
                              Midi - vidutinės klasės. Čia panašiai apie 10 metrų ilgio tokie būna. Yra vienas ar keli VanHool midi klasės Vilniuje... Bet yra ir ne midi
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Taip, midi yra 10 metrų ilgio autobusai (arba iki 16 sėdimų vietų, kad galėtų vairuoti su D1 kategorija; štai kodėl pas visus mažylius (išskyrus Cito) yra nuimta dalis sėdynių). Va visi Vilniaus mažyliai:
                                026 Mercedes Benz O520 Cito UVC 687
                                027 Mercedes Benz O520 Cito UVC 688
                                028 Mercedes Benz O520 Cito UVF 470
                                029 Mercedes Benz O520 Cito UVF 469
                                031 Mercedes Benz O520 Cito EGF 442 ex. (Germany*L-NV-1013) LVB Leipzig 13
                                034 Vanhool A508 VVV 907 ex. (Switzerland) VMCV Montreux Clarens
                                037 Vanhool A508 VVV 848 ex. (Switzerland) VMCV Montreux Clarens
                                061 Vanhool A508 CEU 091 ex. (Belgium) DeLijn 2716
                                062 Vanhool A508 CEU 096 ex. (Belgium) DeLijn
                                063 Vanhool A508 CFO 736 ex. (Belgium) DeLijn 2816

                                064 Vanhool A508 DFO 748 ex. (Switzerland) TPF Fribourg
                                065 Vanhool A508 DFO 754 ex. (Switzerland) TPF Fribourg
                                066 Vanhool A508 DFO 752 ex. (Switzerland) TPF Fribourg
                                067 Vanhool A508 DHS 467 ex. (Switzerland) TPF Fribourg
                                095 MAN SM182M VVV 589 ex. (Switzerland)
                                642 MAN EM192 VVH 120 ex. (Switzerland)

                                Raudona spalva išskirti parduodami autobusai; oranžine - nevažiuojantys.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė EUcitizenLT
                                  Taigi dabar spalvų derinys: geltona ir mėlyna. Beje žiūrėjau internete viename puslapyje, kad toks derinys yra tinkamas - derinasi spalvos. Nesipjauna.
                                  Pakanka ir akimis pasižiūrėti ir protu suvokti, kad būtų aišku, pjaunasi spalvos ar ne, kam dar eiti į kažkokius tinklapius ir žiūrėt?
                                  Vilniaus Troleibusų parko troleibusų spalvos yra [pagrinde]daugiausia balta ir raudona.
                                  Tiksliau tai pieno spalvos, o ne balta. Pieno spalva - tai gelsvai baltos labai pastelinis variantas.
                                  Koks tikslas mano parašymo? Užduoti Jums klausimą: kaip galvojate ar spalvos Vilniaus viešajam transportui yra parinktos teisingai? Nes šiuo metu jos skiriasi, be to ta vieningoji autobusų spalva geltona ir mėlyna bei troleibusų raudona ir balta man žiūrisi gan jau pernelyg paprastai.
                                  Gal sakyčiau ne kiek paprastai, kiek prastai. Jei troleibusų spalvų derinys dar ne toks šlykštus, tai autobusų spalvinimas tikrai galėtų būti vadinamas vienas iš šlykščiausių.
                                  Kodėl negalėtų visi troleibusai būti vienodi? Arba net galėtų būti troleibusai ir autobusai visi vienodos spalvos. Atvirai pasakius man patiko Kauno nauja troleibusų spalva - Žalia. Kodėl Vilniaus miestas taip myli raudoną? Tiksliau biurokratai ir Vilniaus troleibusų parkas. Grynai Sovietų Sąjungos spalva, palikimas.
                                  Galėtų, jei parkų vadovybės nuspręstų, kokia turėtų būti dažymo schema. Iki šiol nebuvo jokių realių veiksmų, kurie būtų išgirsti ir žiniasklaidoje. Na, o dažymas, žinia, brangus malonumas, nors, keista, autobusų parkas švaisto tam pinigus negailėdamas. Raudona - nėra Sovietų sąjungos spalva. Tai išmyslas, esantis tavo galvoje.
                                  Galbūt gražiai nedažo, nes tai kainuoja. Kaip jūs galvojate?
                                  O negražiai dažyti nekainuoja?
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Čia buvo paminėti ir troleibusai. Tai, kad dabar ir taip visi troleibusai yra vienodai nudažyti.
                                    O kuom raudona spalva yra sovietinė ir netinkama ? Juk Kaune naujieji Solaris autobusai visi visiškai raudoni. Jei spalva prilygint sovietinei vien dėl Sovietų sąjungos raudonos atributikos, tai Vilniaus autobusai (mėlynai geltoni) nudažyti europinėm spalvom (ES vėliava) ir tai turėtu būti puikiausias spalvų derinys.
                                    Paskutinis taisė sleader; 2009.10.31, 02:15.

                                    Comment


                                      Pritarčiau idėjai, kad visas viešasis transportas turėtų būti nudažytas vienodai. Nepriklausomai nuo to, ar transporto priemonė varoma elektra, dyzeliu, dujomis, aliejumu, malkomis...

                                      Comment


                                        O as nepritarciau, nes visos sios isvardintos transporto priemones yra skirtingos, todel kiekviena is rusiu turetu butu dazoma skirtingai. Kitaip atsiras apsirikimu, kai nori ilipt i troleibusa o netycia ilipi i autobusa
                                        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                        Comment


                                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                          O as nepritarciau, nes visos sios isvardintos transporto priemones yra skirtingos, todel kiekviena is rusiu turetu butu dazoma skirtingai. Kitaip atsiras apsirikimu, kai nori ilipt i troleibusa o netycia ilipi i autobusa
                                          Tokių apsirikimų tikimybė labai maža: pensininkai arba turistai. Nors gal ir nebloga mintis transporto rūšis dažyti skirtingai.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X