kažkada, jei gerai atsimenu, vilnius.lt skelbdavo net ir SĮ algas, ir netgi mokyklų direktorių. db matau tik pačios savivaldybės... man šiaip įdomesni motyvai, kodėl išeina pensija gal jau?
visiškai netikėtos "naujienos" iš 87 fronto: autobuse sėdi moterėlė, kuri kažką skaičiuoja... ir aišku ką spėju rankos pirštų dažniausiai pakanka. galvoju sau, tai jei mažai keleivių, tegul siunčia tuos mažus vanhool ar dar kokį nedidelės talpos mažai kuro rijantį autobusą (nušvieskit - gi trumpas karosa ėda daugiau už mažą vanhool?), bet tegul tik nekerpa to autobuso
kažkada, jei gerai atsimenu, vilnius.lt skelbdavo net ir SĮ algas, ir netgi mokyklų direktorių. db matau tik pačios savivaldybės... man šiaip įdomesni motyvai, kodėl išeina pensija gal jau?
visiškai netikėtos "naujienos" iš 87 fronto: autobuse sėdi moterėlė, kuri kažką skaičiuoja... ir aišku ką spėju rankos pirštų dažniausiai pakanka. galvoju sau, tai jei mažai keleivių, tegul siunčia tuos mažus vanhool ar dar kokį nedidelės talpos mažai kuro rijantį autobusą (nušvieskit - gi trumpas karosa ėda daugiau už mažą vanhool?), bet tegul tik nekerpa to autobuso
Žinoma, kad ryja mažiau, bet dabar jau eksploatuojamų mažylių nepakanka: MB Cito nr.026 (elektrinės pavaros gedimas atrodo) nedirba, 029-as ir 031-as dirba labai nereguliariai, vieninteliai 027 ir 028 (pertraukiamas grafikas 11-u) važiuoja pastoviai. 061, 062 ir 063 VanHool A508 - parduodami, MAN EM192(?) nr.642 ir MAN SM182M nr.095 taip pat. Pastarieji du gedo taip reguliariai, kaip dabar dujiniai. Iš to, kad mini Karosą, tai spėju, kad tai buvo labai neseniai ir dar pasisekė tau ja pravažiuoti . Šita ir dar kita - paskutinės važiuojančios.
Juokinga ir kartu graudu. Juk su tiek žmonių autobusas turėtų pavažiuoti vos 3-4 stoteles ir visus išlaipinti - nes toliau jau tas reisas tampa nuostolingas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Juokinga ir kartu graudu. Juk su tiek žmonių autobusas turėtų pavažiuoti vos 3-4 stoteles ir visus išlaipinti - nes toliau jau tas reisas tampa nuostolingas.
Tokiame kontekste aš tiesiog stebiuosi, kodėl reikėjo naikinti 77 maršrutą į Riešę — juo bent darbo dienomis rytais moksleiviai ir mokytojai važiuodavo. Galėjo bent piko valandoms palikti. Juk 87 šiek tiek dubliuoja 77, bet kaip suprantau keleivių jame dar mažiau. Dzyvai Marijos žemėje...
Na va, ir nusigyveno sostine. Sostines valdzia nusprende "issiparduoti" turima NT, imones ar dali imoniu akciju. Nors transporto imones kol kas nebus parduotos, taciau galimas dalies akciju paketo (ne kontrolinio) pardavimas.
Panašu, kad net labai nusigyveno. Kątik grįžau 34 maršruto autobusu, garažinis nr. 550. Kaip čia be keiksmažodžių... Per galinį uždarytą liuką ne tiek laša, kiek bėga vanduo ant sėdynių, tiesiog bala ant kėdžių ir grindų, kėdės apipaišytos, sienos tepaluotos, variklis lavoną prikeltų... Gailiuosi.... Galėjau kokias 2min. palaukti, ir parvažiuoti privačiu 05 autobusu. Greičiau privatizuotų tą AP, gal privati ranka bus griežtesnė ir pareigingesnė, ir nesišaipys iš keleivių tokios būklės autobusais.
Panašu, kad net labai nusigyveno. Kątik grįžau 34 maršruto autobusu, garažinis nr. 550. Kaip čia be keiksmažodžių... Per galinį uždarytą liuką ne tiek laša, kiek bėga vanduo ant sėdynių, tiesiog bala ant kėdžių ir grindų, kėdės apipaišytos, sienos tepaluotos, variklis lavoną prikeltų... Gailiuosi.... Galėjau kokias 2min. palaukti, ir parvažiuoti privačiu 05 autobusu. Greičiau privatizuotų tą AP, gal privati ranka bus griežtesnė ir pareigingesnė, ir nesišaipys iš keleivių tokios būklės autobusais.
Šiaip Castrosua yra liuks autobusai, kai yra karšta arba labai šalta (nors jie ir iš Ispanijos, bet parke jiems yra sumontuoti šildytuvai). Tie aprašinėjimai yra ne mūsų vandalų darbas. VA galėjo bent kiek sutvarkyti sėdynes, su tuo sutinku. Silpnoji jų dalis - liukai. Pro juos visada kas nors laša. Prie variklio galima ir priprasti arba eiti į priekinę sekciją. Šitie Castrosua yra per daug triukšmingi ir daro gėdą kitiems MB, kurių garso izoliacija yra kone ideali.
Greičiau privatizuotų tą AP, gal privati ranka bus griežtesnė ir pareigingesnė, ir nesišaipys iš keleivių tokios būklės autobusais.
Nusišnekėjai. Visi puikiai žinome, kad miestų VT privatizavimas nuveda tik į blogą. Privatininkams nerūpi geras aptarnavimas ir gera autobusų kokybė, jie iš minimumo stengiasi išspausti maksimumą ir sau į kišenes prisidėti kuo daugiau pinigų.
Tavo konkretus atvejis yra tik atsitiktinumas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
prispaminsiu, bet kad šiandien mane parvežė ilgas 10 autobusas galiu tik pasidžiaugti, nes priešingu atveju būtų grėsęs totalus persikimšimas (kaip žinia, prie katedros j kokį mėnesį košmaras, o ne eismas; ir 10, 33 vėluoja nuo 5 iki 20 min, ir nuolat prigrūsti...)
tai sau ir mąstau - gal koks nors geras žmogus tikrai buvo įdarbintas SĮ? pažiūrėkit, kaip "optimizuoja" maršrutus, bando padaryti, kad nebūtų pernelyg daug persikimšimų arba nevežiotų oro galiu tik pasidžiaugti, toliau tegul tik sėkmingai dirba, kad negrąsintų jiems išpardavimu beje lb atsargiai žiūriu į privatizavimus
tai tiek spaminimo
Panašu, kad net labai nusigyveno. Kątik grįžau 34 maršruto autobusu, garažinis nr. 550. Kaip čia be keiksmažodžių... Per galinį uždarytą liuką ne tiek laša, kiek bėga vanduo ant sėdynių, tiesiog bala ant kėdžių ir grindų, kėdės apipaišytos, sienos tepaluotos, variklis lavoną prikeltų... Gailiuosi.... Galėjau kokias 2min. palaukti, ir parvažiuoti privačiu 05 autobusu. Greičiau privatizuotų tą AP, gal privati ranka bus griežtesnė ir pareigingesnė, ir nesišaipys iš keleivių tokios būklės autobusais.
Tokiu autobusu važiavai ? Jei taip, tai variklio garsą laikau gal tik kaip išimtį, sutrikimus slopintuvo sistemoje.... Nes šiandien važiavau tokios pat markės 75-u autobusu, ir variklio garso apskritai beveik nesigirdėjo, nors žmonių nebuvo daug
Nusišnekėjai. Visi puikiai žinome, kad miestų VT privatizavimas nuveda tik į blogą. Privatininkams nerūpi geras aptarnavimas ir gera autobusų kokybė, jie iš minimumo stengiasi išspausti maksimumą ir sau į kišenes prisidėti kuo daugiau pinigų.
Tavo konkretus atvejis yra tik atsitiktinumas.
Na nereikia perlenkti — visokių būdų yra. Akivaizdu, kad esama sistema švelniai tariant "netobula". Pvz galima keliems metams išnuomoti koncesininkui, bet abejoju, ar tokių atsiras. Ar dėtum savo pinigus į nuostolingą veiklą? O teiginys "Privatininkams nerūpi geras aptarnavimas ir gera autobusų kokybė, jie iš minimumo stengiasi išspausti maksimumą ir sau į kišenes prisidėti kuo daugiau pinigų" neatlaiko kritikos — pasižiūrėk į Transrevio mikroautobusus ir privačius 05 ir 62 maršrutų autobusus.
Na nereikia perlenkti — visokių būdų yra. Akivaizdu, kad esama sistema švelniai tariant "netobula". Pvz galima keliems metams išnuomoti koncesininkui, bet abejoju, ar tokių atsiras. Ar dėtum savo pinigus į nuostolingą veiklą? O teiginys "Privatininkams nerūpi geras aptarnavimas ir gera autobusų kokybė, jie iš minimumo stengiasi išspausti maksimumą ir sau į kišenes prisidėti kuo daugiau pinigų" neatlaiko kritikos — pasižiūrėk į Transrevio mikroautobusus ir privačius 05 ir 62 maršrutų autobusus.
Koncesija - gal ir neblogas sprendimas. Tik vienas pastebėjimas - perleidus VT į privačias rankas, VT taptų verslu, nukreiptu tik į pelno siekimą. Dabar VT pagrindinis tikslas - judrumo mieste gerinimas, individualaus transporto mažinimas ir pan. Sunku įsivaizduot, kaip atrodytų situacija, jei privatininkų aptarnaujami maršrutai nebūtų šelpiami savivaldybės, kaip tai dabar daro savivaldybė savo pačioms vežėjų įmonėms. O tie privatūs autobusų maršrutai kartais nėra itin populiarūs, einantys pagrindinėmis trasomis? Savivaldybės vežėjai aptarnauja ten ir nuostolingus maršrutus, abejoju ar privatininkai leistų sau nuostolingai dirbti.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tokiu autobusu važiavai ? Jei taip, tai variklio garsą laikau gal tik kaip išimtį, sutrikimus slopintuvo sistemoje.... Nes šiandien važiavau tokios pat markės 75-u autobusu, ir variklio garso apskritai beveik nesigirdėjo, nors žmonių nebuvo daug
Žiūrint kur tu sėdėjai. Jei pačiame gale, tai ten tikrai turėjo girdėtis. Ten paprastai atsisėdęs jaunimėlis negali pasiklausyti savo muzikėlės, nes jos visiškai nesigirdi per variklio burzgimą .
P.S. ilgas autobusas 10-u geras žingsnis. Reikės pastebėti šį maršrutą, gal ilgų atsiras ir daugiau. 33-as maršrutas vėluoja net ir nesant kamščiams, nes jo grafikas yra per daug suspaustas.
Wyckai įspūdį paliko šis agregatas:
Pakeitimų detaliai dar netyrinėjau, bet kai kokie pakeitimi tikrai krito į akis... Pavyzdžiui, drastiškai mažinamas autobusų skaičius 46-ajame maršrute....
Reikės detaliau pažiūrėti į tuos pakeitimus.... Kvepia tikrai nelinksmai
Detalūs pakeitimai: 2 nuimamas 1 pertraukiamu grafiku dirbęs autobusas. 5 keičiasi kai kurie išvykimo laikai, vakare darbo d. 20:20 val. vietoje sutrumpinto reiso iki Žalgirio g., autobusas važiuos iki Saulėtekio. 10 koreguojami išvykimo laikai popiet darbo d. - ilginamas rato laikas, todėl autobusai vėluos ne taip smarkiai. 30 koreguojama maža dalis išvykimo laikų į blogąją pusę - autobusai vėluos dar labiau, nes sumažinamas važiavimo laikas. Ryte ir popiet daugės reisų, nes šiuo maršrutu autobusai iš 82-o maršruto darys daugiau reisų. 31 suspaudžiamas važiavimo laikas. 33 piko metu pailginamas važiavimo laikas, paskutiniam reisui - sumažinamas (vėl galimi vėlavimai ir lėkimas kaip akis išdegus). 34 ko ir reikėjo tikėtis - nuimtas 1 autobusas, dirbantis pertraukiamu grafiku. 35 10 min. ankstinami žemagrindžio autobuso reisai tarp 13:55-18:00 38 5 min. ankstinamas išvykimas iš Žirmūnų (vietoje 14:35 -> 14:30) 43 nežymi dalies išvykimo laikų korekcija (+- 1-2 min.) 45 ilginamas važiavimo laikas (mažės vėlavimas), ryte bus 2-3 išvykimais mažiau. 46 nuimamos 2 mašinos: 1 pertraukiamu grafiku, 1 - dviejų pamainų. Ko gero dabar maršrutu važiuos tik ilgi autobusai. 47 ryte ir vakare bus daugiau išvykimų. 55 didinamas reisų skaičius piko metu. 73 nedidelė išvykimo laikų korekcija. 75 išvykimo laikų koregavimas (didžiausi pasikeitimai - po vakarinio piko). 82 išvykimo intervalai ir jų skaičius reiškia tik tai, kad juo naudotis geriau tada, kai jis pats atvažiuoja, o ne specialiai laukti. Ryte vietoje 4 reisų, lieka 2, vakare - iš 7 lieka 5. Vakariniai reisai yra sudaryti labai nepastoviu intervalu: nuo 6 iki 33 min.
Gali būti, kad nuo lapkričio 1-os bus karpomi ir troleibusų grafikai (pasak gandų - grįžtama prie vasaros grafikų, kas praktiškai neįmanoma ir sukels labai skaudžias pasėkmes).
Gali būti, kad nuo lapkričio 1-os bus karpomi ir troleibusų grafikai (pasak gandų - grįžtama prie vasaros grafikų, kas praktiškai neįmanoma ir sukels labai skaudžias pasėkmes).
Šituo gandu net aš esu linkęs tikėti. Neslėpsiu, kad nuo rugsėjo vidurios vis dažniau, ypač darbo dienų rytais, naudojuosi mikroautobusų ir privačių autobusų paslaugomis. Į darbą važiuoju su persėdimu stotyje. Jeigu naudočiausi savivaldybės VT, į stotį atvažiuočiau ~15min. per anksti arba pavėluočiau. Na rugsėjo pirmojoje pusėje dar ok, bet dabar tiek laiko laukti šaltyje, o kai dar lyja/sninga ir pučia stiprus vėjas??? Na, esmė ta, kad dažniau važiuoju privačiu VT. Pastebėjau, kad mikroautobusų ir 05 (tikriausiai ir 62) maršruto autobusų grafikai NERETĖJA. Maža to, nors privačiuose autobusuose keleivių lyg ir nepadaugėjo, tačiau mikroautobusuose važiuoja gerokai daugiau. Sunku iš akies spręsti, bet rytinio piko metu ne galinėje stotelėje įlipti į mikroautobusą ir rasti laisvą vietą atsisėti jau tampa maloniu netikėtumu. Jau keliskart esu važiavęs kone visą atstumą stačiomis. Ar pastebėjote, kad ir savivaldybės autobusai tuštėja (nors nelabai juntamai)? Kame tas taupymas, jeigu autobusai tuštėja? Gal čia koks neviešas projektas, kad privatus miesto transportas daugiau uždirbdamas kompensuos savivaldybės VT nuostolius?
Ar pastebėjote, kad ir savivaldybės autobusai tuštėja (nors nelabai juntamai)? Kame tas taupymas, jeigu autobusai tuštėja? Gal čia koks neviešas projektas, kad privatus miesto transportas daugiau uždirbdamas kompensuos savivaldybės VT nuostolius?
Esmė ta, kad rida mažinama, norint sutaupyti - retinami ir karpomi nuostolingi reisai, tikimasi, kad keleiviai iš tų nutrauktų reisų persės į esamus, bet taip nėra, nes keleiviai paprastai nori keliauti tada, kada jiems reikia, o ne kada atvažiuoja transportas. Tai negalioja tik tose atkarpose, kur dubliuodami trasą važiuoja keli maršrutai, taip gerindami intervalą, todėl keleiviai didelio nepatogumo nejaučia. O kalbant apie trasas, kur žymiai mažėja VT, tai savaime suprantama, kad keleiviai renkasi alternatyvas - privatų VT. Taip ir atsitinka: norint taupyti kerpami tušti reisai, bet keleiviai nepersėda į esamus, netgi kai kurie iš likusių reisų pereina pas privatininkus, nes suprastėja intervalas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tačiau neabejojama, kad artimiausiu metu bus paskirtas ir nuolatinis bendrovės vadovas. Tikėtina, kad juo taps valdančiajai socialdemokratų partijai lojalus asmuo.
Mat ši politinė partija derasi su Vilniaus savivaldybės valdančiosios koalicijos partneriais, kad jos įtakon būtų perleista savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“, iš kurios parėjusią savaitę buvo atleistas direktorius Vaidotas Antanavičius. Kadangi iki kitų metų pradžios planuojama „Susisiekimo paslaugas“, „Vilniaus troleibusus“ bei „Vilniaus autobusus“ apjungti į vieną įmonę, greičiausiai jos visos trys ir pateks Vilniaus socialdemokratų partijos įtakon.
Kažin, kodėl socialdemokratus taip traukia transportas (išvardintos įmonės + LG)???
Comment