Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Bet jau Vilniuje su numeracija autobusų..buvo 82 paskutinis dabar jau 87 naujas, o kur 83,84,85,86... Kaip beje po 56 peršoko į 72...
    Pataisysiu: peršoko į 73 . O šiaip tai kai kuriuos praleistus numerius galiu paaiškinti:
    57 komercinis "GPU ligoninė - Santariškės per Baltupio g."
    58 komercinis "Žalgirio g. - Gariūnai"
    59 ???
    60 ???
    61 ???
    62 komercinis "Stotis - Fabijoniškės"
    63 dublis: komercinis "Pilaitė - Gariūnai" + municipalinis "Žvėrynas - Karveliškės"
    64 komercinis "Fabijoniškės - Gariūnai"
    65 priemiestinis-komercinis "Žalgirio g. - Bireliai" (nežinau kada ir kaip jis važiavo)
    66 komercinis "N. Vilnia - Gariūnai" (neaišku ar iš viso toks važiavo)
    67 dublis: komercinis "Fabijoniškės - Gariūnai" + municipalinis "Kalno g. - Parko g."
    68 komercinis "Pašilaičiai - Gariūnai"
    69 ???
    70 ???
    71 ???
    72 komercinis "Stotis - Pilaitė"
    79 ???
    [83-86] ???
    Paskutinis taisė Mettal; 2009.09.10, 16:13.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Dauguma jau tik buve.

      Comment


        Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
        Dar biški parašysiu offtopic'o, čia yra senas nutarimas. Šiandien kaip tik autobuse paskaičiau ir nebebuvo ten parašyta, kad galima tik vieną bagažą, 2005 05 nutarimas.
        Naujas, senas... Visi cituojami dokumentai priimti juk ne vakar. Bet prie bagažo kontrolieriai iki šiol niekada nesikabinėdavo. Ir, ko gero, ne patys kontrolieriai staiga susigalvojo pradėti griežtai taikyti seniausiai ( gal dar nuo sovietinių laikų?) taisyklėse esantį punktą - spėju, kad įvyko "gamybinis", kuriame ir buvo liepta šitaip elgtis.

        Dar labai įdomus dalykas. "Susisiekimo paslaugų" puslapyje skelbiamos važiavimo transportu taisyklės ( http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=50 ), jose aprašytas bagažo vežimas (22-28 punktai). Tačiau pačiame puslapio gale yra paragrafas "Dviračių vežimas" - jame rašoma, kad dviračius vežtis draudžiama. Bet šitas paragrafas nėra taisyklių dalis, tai tarsi kažkokia taisyklių interpretacija, bet interpretacijos autorius nenurodytas. Taigi darytina išvada, kad taisyklės vežti dviračius nedraudžia, jeigu netrukdo keleiviams ir yra švarus.

        Žodžiu, visiška teisinė makalynė. Iš to man, kaip keleiviui, lieka tik vienas įspūdis - keleivis yra potencialus nusikaltėlis.

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Tiesa, 87 maršruto trasa nesikeičia (kaip rašoma pagrindiniame puslapyje), o yra paleidžiamas naujas maršrutas
          man šokas, nežinau, ką ir pasakyti, o tai vargiai tikėjausi, kad atsiras į tą pusę koks autobusas. beje o kodėl ne santariškių gatve? negi ten vis dar šunkeliai?
          negi krizė į pabaigą? tai mąstau gal kada atsiras koks maršrutas nuo santariškių per didesniąją dalį geležinio vilko iki naujamiesčio, kaip kad kadaise svaigau

          Comment


            Parašė zanaz Rodyti pranešimą
            Stotelės ir šiaip visos privalo būti pagal pageidavimą.
            Tokiu atveju visur turi būti švieslentės, rodančios realų atvykimo laiką, nes tvarkaraščiai bus netikslūs.

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Tokiu atveju visur turi būti švieslentės, rodančios realų atvykimo laiką, nes tvarkaraščiai bus netikslūs.
              Lietuvoje viešasis transportas ir taip superpunktualus. Pavyzdžiui, Londone ir Dubline tvarkaraščių tarpinėse stotelėse nėra. Na kaip: yra išvykimo laikai iš maršruto galo ir parašyta, kad iki tos stotelės važiuoja maždaug tiek min., iki kitos - tiek min.

              Internete tvarkaraščiai atrodo maždaug taip

              Apatinėje eilutėje parašyta kiek laiko važiuoja iki kai kurių tarpinių stotelių. Elektroninių švieslenčių Dubline stotelėse nesu matęs - tik tvarkaraščius. Ten, kaip ir Londone, autobusų važiavimo paklaida galima, kokia - neaišku. Per anksti atvyksta daugiausia 5 min., o per vėlai - būna net 30 min. Dauguma maršrutų kursuoja kas 10-15 min., bet yra ir kursuojančių kas valandą ar tik keliskart per dieną.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Pataisysiu: peršoko į 73 . O šiaip tai kai kuriuos praleistus numerius galiu paaiškinti:
                57 komercinis "GPU ligoninė - Santariškės per Baltupio g."
                58 komercinis "Žalgirio g. - Gariūnai"
                59 ???
                60 ???
                61 ???
                62 komercinis "Stotis - Fabijoniškės"
                63 dublis: komercinis "Pilaitė - Gariūnai" + municipalinis "Žvėrynas - Karveliškės"
                64 komercinis "Fabijoniškės - Gariūnai"
                65 priemiestinis-komercinis "Žalgirio g. - Bireliai" (nežinau kada ir kaip jis važiavo)
                66 komercinis "N. Vilnia - Gariūnai" (neaišku ar iš viso toks važiavo)
                67 dublis: komercinis "Fabijoniškės - Gariūnai" + municipalinis "Kalno g. - Parko g."
                68 komercinis "Pašilaičiai - Gariūnai"
                69 ???
                70 ???
                71 ???
                72 komercinis "Stotis - Pilaitė"
                79 ???
                [83-86] ???
                O tai kaip tada su komerciniu 5 Stotis-Santariškės ir miesto Saulėtekis-Fabijoniškės ?... Ten man atrodo įsipainiojo ne komerciniai, o priemiestiniai, tiesiog dokumentuose perašinės tingisi, tai ir įrašo į tuščius langrlius prie 86,87ir tt eilučių

                Comment


                  Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                  man šokas, nežinau, ką ir pasakyti, o tai vargiai tikėjausi, kad atsiras į tą pusę koks autobusas. beje o kodėl ne santariškių gatve? negi ten vis dar šunkeliai?
                  negi krizė į pabaigą? tai mąstau gal kada atsiras koks maršrutas nuo santariškių per didesniąją dalį geležinio vilko iki naujamiesčio, kaip kad kadaise svaigau
                  Ten už Santariškių (naujojo) žiedo "vis dar šunkeliai"... Derėtų atkreipti dėmesį, kad jis faktiškai iki pačios Did. Gulbinų gyvenvietės neprivažiuoja, nes apsisuka mažytėje žiedinėje sankryžoje ir iš karto nestovėdamas važiuoja atgal. Paleido jį, kaip spėju, todėl, kad 16 mikroautobusas taip ir "neprasitęsė" iki Gulbinų, o priešingai - sutrumpėjo iki Chemijos instituto. (Čia turiu omenyje tą momentą, kai mainais už maršrutų pratęsimą ir paleidimą į naujus, niekieno neaptarnaujamus rajonus, buvo sumažinta važiavimo kaina. P.S. iki Gudelių Šilo 100-ukas (gal) važiavo porą mėnesių ir nutrūko dėl Vakarinio aplinkkelio statybos darbų)
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                    O tai kaip tada su komerciniu 5 Stotis-Santariškės ir miesto Saulėtekis-Fabijoniškės ?... Ten man atrodo įsipainiojo ne komerciniai, o priemiestiniai, tiesiog dokumentuose perašinės tingisi, tai ir įrašo į tuščius langrlius prie 86,87ir tt eilučių
                    Visko gali būti, kad tie senieji maršrutai, kurie dabar neaptarnaujami, yra ne uždaryti, bet tik sustabdytas jų aptarnavimas. Jei maršrutas būtų uždarytas, tai iškart reikėtų skelbti konkursą ir ieškoti įmonės, kuri imtųsi aptarnaut tą maršrutą. O priimti daugiau konkurentų savivaldybė nenori (nes tada konkuruotų savivaldybės vežėjus). Todėl norint apeiti įstatymą, tiesiog maršruto aptarnavimas sustabdomas, bet tada to numerio negali naudoti, jei maršruto pavadinimas keičiasi. Taip ir lieka likimo valiai.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      76 prątesimas- manau buvo būtinumo klausimas, nes visiškai nesuprantu, kodėl buvo sukurtas miesto autobusas, važinėjantis pakrasčiais. 36-as ir taip nelabai susidoroja su dideliu keleivių, vykstančių į Balsius ir Pagubę, srautu, o kiek dar keleiviu padidėja vasaros sezonu, kai poilsiautojai į Žaliuosius važiuoja!!!
                      Iki šiol 36-as maršrutai dar turėjo paimti ir iš Birelių į Naujanerius centro pusėn atvykstančius keleivius. Nesunku įsivaizduoti kokia situacija buvo susidariusi.
                      Naujas 76-o maršrutas turėtų išspręsti iš karto dvi problemas:
                      1) Dabar į Balsius ir Žaliuosius ežerus kursuos 2 autobusai, taigi ypač vasaros sezonu sumažės 36-ojo apkrova
                      2) Sakališkių ir Birelių gyventojai galės be persėdimų privažiuoti prie į centrą važiuojančių autobusų (10,26, 26A, 33,34)

                      87-o įvedimas... Iš pirmo žvilgsnio puki iniciatyva- sueikti rajono gyventojams galimybę naudotis viešuoju transportu, bet didieji Gulbinai pasirinkti jau labai neaiškiai... Tai nedidelis jaunas rajonas, dauguma gyventojų yra pasiturintys, suprantama ratuoti, taigi didelio keleivių drauto šiame maršrute tikėtis negalima... Pelningu jis tikrai nebus!
                      Manau, aktualiau būtų kokį 77-ą gražinti


                      Beje, nuo pirmadienio pradės važinėti ir du mikroautobusai

                      Siekdami pagerinti Pilaitės mikrorajono gyventojų susisiekimą su Santariškių ir Saulėtekio mikrorajonais ir atsižvelgdami į Mažųjų Gulbinų gyventojų bendruomenės prašymus, nuo pirmadienio keleiviai pradedami vežti naujais mažų autobusų (mikroautobusų) Nr. 26 ir Nr.75 maršrutais.

                      26 maršruto autobusai važiuos maršrutu Pilaitė - Saulėtekis (st. „Bitėnų"-Bitėnų g.- Karaliaučiaus g.-Vydūno g.-Senasis Pilaitės kelias-Pilaitės pr.-Justiniškių g.-Lūžių g.-Taikos g.-Rygos g.-Buivydiškių g.-Ozo g.-Kareivių g.-Lizdeikos g.-Nemenčinės pl.-Saulėtekio al.-st. „Senoji plytinė"). Maršrutą aptarnaus 6 transporto priemonės, bilieto kaina 3 Lt.

                      75 maršruto autobusai važiuos maršrutu Mažieji Gulbinai-Pilaitė (st. „Mažieji Gulbinai"-Raudonės g.-Gulbinėlių g.-Žaliųjų ežerų g.-P.Baublio g.-Santariškių g.-Jeruzalės g.-Ateities g.-Stanevičiaus g.-Gelvonų g.-Ozo g.-Buivydiškių g.-Rygos g.-Taikos g.-Lūžių g.-Justiniškių g.-Pilaitės pr.-Karaliaučiaus g.-Bitėnų g.-st. „Bitėnų"). Maršrutą aptarnaus 4 transporto priemonės, bilieto kaina 3 Lt.

                      Eismo tvarkaraščius galinėse maršrutų stotelėse patalpins konkursą laimėjusi ir maršrutus aptarnaujanti T. Paulavičienės individuali įmonė (tel. 8 689 11191).
                      http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=89933
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2009.09.11, 21:41.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                        O tai kaip tada su komerciniu 5 Stotis-Santariškės ir miesto Saulėtekis-Fabijoniškės ?... Ten man atrodo įsipainiojo ne komerciniai, o priemiestiniai, tiesiog dokumentuose perašinės tingisi, tai ir įrašo į tuščius langrlius prie 86,87ir tt eilučių
                        05 čia greičiausiai yra dėl to, kad dubliuoja 5 mikroautobusą. Daugumą mano minėtų autobusų nebeapsimoka atnaujinti arba jie yra jau pakeisti kitais maršrutais.

                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        76 prątesimas- manau buvo būtinumo klausimas, nes visiškai nesuprantu, kodėl buvo sukurtas miesto autobusas, važinėjantis pakrasčiais. 36-as ir taip nelabai susidoroja su dideliu keleivių, vykstančių į Balsius ir Pagubę, srautu, o kiek dar keleiviu padidėja vasaros sezonu, kai poilsiautojai į Žaliuosius važiuoja!!!
                        Iki šiol 36-as maršrutai dar turėjo paimti ir iš Birelių į Naujanerius centro pusėn atvykstančius keleivius. Nesunku įsivaizduoti kokia situacija buvo susidariusi.
                        Naujas 76-o maršrutas turėtų išspręsti iš karto dvi problemas:
                        1) Dabar į Balsius ir Žaliuosius ežerus kursuos 2 autobusai, taigi ypač vasaros sezonu sumažės 36-ojo apkrova
                        2) Sakališkių ir Birelių gyventojai galės be persėdimų privažiuoti prie į centrą važiuojančių autobusų (10,26, 26A, 33,34)

                        87-o įvedimas... Iš pirmo žvilgsnio puki iniciatyva- sueikti rajono gyventojams galimybę naudotis viešuoju transportu, bet didieji Gulbinai pasirinkti jau labai neaiškiai... Tai nedidelis jaunas rajonas, dauguma gyventojų yra pasiturintys, suprantama ratuoti, taigi didelio keleivių drauto šiame maršrute tikėtis negalima... Pelningu jis tikrai nebus!
                        Manau, aktualiau būtų kokį 77-ą gražinti
                        76 pratęsimas tikrai buvo reikalingas, bet abejoju ar jis suvaidins didesnį vaidmenį, nei patogesnis susisiekimas Birelių gyventojams ir moksleivių vežimas iki mokyklos. Taip yra dėl to, kad bus gan didelis intervalas - 90+ min.(į Birelius važiavo labai mažai žmonių ir tai tik dauguma buvo vietiniai alkoholikai, važinėję maršrutu "kioskas - namai"). Beje, 36-o apkrovas galima būtų sumažinti labai paprastai:
                        1) paleisti 2-ą mašiną 76-u ir padaryti užvažiavimą į Pagubę (ką reikėjo jau pratęsimo į Birelius metu).
                        2) naikinti 36-o važiavimus į Pagubę darbo dienomis. Taip bus normalizuotas intervalas (piko metu kas 13-15 min., o ne 10-25) ir keleivių srautas pasiskirstys tolygiai. Dabar jie važiuoja tai pilni (bet ne prigrūsti), tai pustuščiai.
                        Nesutiksiu su teiginiu, kad 87 skirtas rajono gyventojams, nes jo "žiedas" yra miesto teritorijoje. Taip pat nesu tikras, ar juo naudosis daugiau žmonių, nei kaip buvo 52A, nes jis faktiškai iki Gulbinų neprivažiuoja, o dar ir aplenkia Did. Riešę. Jis bus naudingas tik Kalino gyventojams (bus lengviau pasiekti "Kolegitos" "autobusų parką" ).
                        Nuo žiedo iki Gulbinų - 700m.

                        Pats autobuso "žiedas" ir pasislėpęs stotelės ženklas (panašiai ir Kalino st. - tiesiog ženklai kelkraštyje).

                        Tvarkaraščiai ir iš viso jų būgnai yra tik stotelėse iki Visorių, Kalino st. ir Did. Gulbinų st., kurios yra naujos. Vanaginės ir Skersinės soduose ir Molėtų pl. ties Did. Rieše net ir nekvepia naujo autobuso paleidimu.
                        26 mikroautobusą galima buvo paleisti iki Kriaučiūnų, nes jis ten kažkada važiavo. Kadangi nebebus 54 mikroautobuso, tai galima 75 pratęsti iki Platiniškių. Iki M. Gulbinų mikriukai turbūt važiuos kelias savaites ir pabėgs iš ten, kaip ir 1-as iš Salotės (gal jis ten ir nevažiavo).
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          į Birelius važiavo labai mažai žmonių ir tai tik dauguma buvo vietiniai alkoholikai, važinėję maršrutu "kioskas - namai"
                          kiek atsimenu tą vietą, tikrai yra taip, kaip sakai
                          Taip bus normalizuotas intervalas (piko metu kas 13-15 min., o ne 10-25) ir keleivių srautas pasiskirstys tolygiai. Dabar jie važiuoja tai pilni (bet ne prigrūsti), tai pustuščiai.
                          na dabar 36 pvz balsių st. : 09:41, o kitas atvažiuoja 10:35 - tai čia jau 55 minutės kadangi kadaise tekdavo į tą pusę važiuoti, tai prisižiūrėdavau ir pilno, ir tuščio.
                          Per rytinį piką apie 08:20 ryškiai vėluodavo autobusai į centro pusę, o būdavo taip:
                          1. iš centro atvažiuoja savo laiku 36 pagubės
                          2. iš centro atvažiuoja 36 naujanerių ryškiai pavėlavęs
                          3. pagubės autobusas apsisuka ir balsių stotelėje pasirodo minute vėliau, nei tas užvėlavęs iš naujanerių aišku, kuris pirmas, tas ir pilnas
                          tai tikrai tau pritariu, kokia prasmė iš tokio važiavimo? ir ar nevertėtų apsvarstyti 36 palikti tik iki naujanerių, o 76 iki pat birelių, bet kad išlaikytų tą 50 min intervalą tarp naujanerių iki birelių. ir šiaip reikia, kad tarp naujanerių ir santariškių nebūtų tokių milžiniškų langų, kai net nežinai žmogus kur dėtis. kažkurį šeštad taip buvo, kad pavėlavau į autobusą ir teliko kukuoti visą valandą balsiuose prie tos krautuvėlės, kur šlaistosi iš sodų "gėėėėrieji" dėdės. visa laimė ne prie machimos - ten alkoholikų ir duchų (kokie gražūs lietuviški žodžiai...) koncentracija dar didesnė
                          Nesutiksiu su teiginiu, kad 87 skirtas rajono gyventojams, nes jo "žiedas" yra miesto teritorijoje. Taip pat nesu tikras, ar juo naudosis daugiau žmonių, nei kaip buvo 52A, nes jis faktiškai iki Gulbinų neprivažiuoja, o dar ir aplenkia Did. Riešę. Jis bus naudingas tik Kalino gyventojams (bus lengviau pasiekti "Kolegitos" "autobusų parką" ).
                          Nuo žiedo iki Gulbinų - 700m.
                          šiaip ar taip važiuos kiek ten kartų per dieną... ant pirštų telpa bet šiaip kai pagalvoji, toli ne toli - bent jau arčiau priveža, o kiek trūksta, galima ir nueiti. kažkaip pasigendu toje pusėje maršrutų koordinavimo, nes db neaišku, kaip susidraugaus su 112 ar kuris ten tas leilando privatus...

                          Comment


                            Mettal, jei neklystu, iš 36-ojo autobusų 49 reisų per darbo dieną 24 yra į Pagubę...
                            Jūs siūlote šiuos reisus apskritai panaikinti ar tik sutrumpinti iki Naujanerių?
                            Jei panaikinti- jau nukentės ne tik Pagubės, bet ir Naujanerių, Balsių, Verkių Riešės gyventojai... Sumažės reisų į šiuos rajonus. Manau užtenka tiesiog, ištyrus keleivių srautus sutrumpinti kai kuriuos reisus į Pagubę iki Naujanerių, paliekant tik pačius "pilniausius"...

                            Dėl 87-o... Argi Didieji Gulbinai yra miesto teritorijoje ? Kažkodėl kiek teko važiuoti į šią gyvenvietę iš Molėtų plento, ženklo "Vilnius" baltame fone matęs nesu... O žinoma, kad už posūkio į D.Riešę iš Molėtų plento miestas pasibaigia...
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Tas 55 min. tarpas susidaro dėl to, kad vairuotojams yra pietūs. Anksčiau, kai autobusai darbą pradėdavo 4 val., tas tarpas buvo uždengiamas pertraukiamais grafikais. O dabar patys matote kaip čia yra...
                              Dėl važiavimų į Pagubę patikslinu: trumpinti 36-o reisus į Pagubę iki Naujanerių tik darbo dienomis. Poilsio dienomis vienas iš 3 (mažokai sakyčiau) autobusų važiuoja iki Pagubės. Taip buvo ir dar prieš 76 "Ateities g. - Pagubė" trumpinimą. Tada tvarkaraštis į Pagubę buvo toks:

                              Kaip matome, derinimas poilsio dienomis buvo tiesiog tragiškas... O ir važiavimo laikas žymiai pailgėjo, nes tada 36-as dar važiuodavo per Sakališkes.
                              Taip pat pagal tvarkaraštį matosi, kad į Pagubę važiuoja 2 autobusai, kurie važiuoja vienas paskui kitą...
                              87-o žiedas yra mieste, nes važiuodamas dviračiu tarp Kalino ir Did. Gulbinų st. miške mačiau ženklą su užrašu Vilniaus miestas. Žemėlapyje irgi ta vieta yra pažymėta kaip miesto riba.
                              Paskutinis taisė Mettal; 2009.09.13, 11:18.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                2009.09.09 man buvo labai nesekminga diena. Ir tai tikrai ne blogiausias įvykis



                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  05 čia greičiausiai yra dėl to, kad dubliuoja 5 mikroautobusą. Daugumą mano minėtų autobusų nebeapsimoka atnaujinti arba jie yra jau pakeisti kitais maršrutais.



                                  76 pratęsimas tikrai buvo reikalingas, bet abejoju ar jis suvaidins didesnį vaidmenį, nei patogesnis susisiekimas Birelių gyventojams ir moksleivių vežimas iki mokyklos. Taip yra dėl to, kad bus gan didelis intervalas - 90+ min.(į Birelius važiavo labai mažai žmonių ir tai tik dauguma buvo vietiniai alkoholikai, važinėję maršrutu "kioskas - namai"). Beje, 36-o apkrovas galima būtų sumažinti labai paprastai:
                                  1) paleisti 2-ą mašiną 76-u ir padaryti užvažiavimą į Pagubę (ką reikėjo jau pratęsimo į Birelius metu).
                                  2) naikinti 36-o važiavimus į Pagubę darbo dienomis. Taip bus normalizuotas intervalas (piko metu kas 13-15 min., o ne 10-25) ir keleivių srautas pasiskirstys tolygiai. Dabar jie važiuoja tai pilni (bet ne prigrūsti), tai pustuščiai.
                                  Nesutiksiu su teiginiu, kad 87 skirtas rajono gyventojams, nes jo "žiedas" yra miesto teritorijoje. Taip pat nesu tikras, ar juo naudosis daugiau žmonių, nei kaip buvo 52A, nes jis faktiškai iki Gulbinų neprivažiuoja, o dar ir aplenkia Did. Riešę. Jis bus naudingas tik Kalino gyventojams (bus lengviau pasiekti "Kolegitos" "autobusų parką" ).
                                  Nuo žiedo iki Gulbinų - 700m.
                                  Atvaizdas

                                  Pats autobuso "žiedas" ir pasislėpęs stotelės ženklas (panašiai ir Kalino st. - tiesiog ženklai kelkraštyje).
                                  Atvaizdas

                                  Tvarkaraščiai ir iš viso jų būgnai yra tik stotelėse iki Visorių, Kalino st. ir Did. Gulbinų st., kurios yra naujos. Vanaginės ir Skersinės soduose ir Molėtų pl. ties Did. Rieše net ir nekvepia naujo autobuso paleidimu.
                                  26 mikroautobusą galima buvo paleisti iki Kriaučiūnų, nes jis ten kažkada važiavo. Kadangi nebebus 54 mikroautobuso, tai galima 75 pratęsti iki Platiniškių. Iki M. Gulbinų mikriukai turbūt važiuos kelias savaites ir pabėgs iš ten, kaip ir 1-as iš Salotės (gal jis ten ir nevažiavo).
                                  Iš kur šitas google maps žemėlapis?

                                  Comment


                                    iš čia http://www.vilniustransport.lt/autobusai.html
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Šiandien dėl Vilniaus maratono buvo pakeisti viešojo transporto maršrutai.

                                      14 maršruto troleibusas pasuko link Žirmūnų tilto. Vos pavažiavęs sustojo ir atidarė duris.


                                      Dauguma keleivių išlipo, tačiau keli persigalvojo ir įšoko atgal.


                                      Ir dar keletas nuotraukų iš netradicinių kai kuriems maršrutams vietų.







                                      Comment


                                        Nesu nustebęs kodėl 14-as sustojo. Čia buvo laikina stotelė "Šv.Petro ir Povilo bažnyčia" vietoj įprastos Kosciuškos gatvėje
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Naujienos

                                          Fabijoniškių stotelėse bus vykdoma apklausa

                                          Šių metų rugsėjo 21 - 25 dienomis nuo 6.30 iki 9.30 val. Fabijoniškėse viešojo transporto stotelėse vyks Vilniaus gyventojų apklausa. Apklausa bus vykdoma siekiant nustatyti keleivių pasiskirstymą tarp miesto transportinių rajonų. Remiantis apklausos duomenimis, bus pateikti sprendimai ir pasiūlymai dėl viešojo transporto tinklo bei maršrutų eismo grafikų organizavimo.

                                          Maloniai prašome gyventojų skirti kelias minutes atsakymams į klausėjų pateiktus klausimus.
                                          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=276



                                          Nuo rugsėjo 21 dienos keičiami 41,42 ir 78 autobusų tvarkaraščiai
                                          http://www.vilniustransport.lt/autobusai.html
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X