Parašė dariuks
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė music Rodyti pranešimąAutobusai tau atrodo guminiai? Mažiau kalbų apie eilinius vilniečius "o pas mus kaime žmonės nuoširdesni ir darbštesni. Mieste visi vagia, miega ir perka padangas"
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąautobusai talpina zymiai daugiau zmoniu. kazkada buvo akcija Gedimino prospekte. kai akivaizdziai parodyta, kiek vietos uzima ivairus transportas. taigi, prailgintas autobusas (armonika) veza tiek keleiviu, kiek 9 mikroautobusai, arba 53 lengvieji automobiliai. uzimamas plotas - akivaizdziai autobuso naudai. taigi, jei pons muzikonts su sava chebra vazinetum VT, o ne vienas zmogus viename lengvajame automobilije, butu pakankamai greitas susisiekimas Vilniuje. tie patys autobusai, nestovedami pasikelusiu ratuotu skardiniu garbintoju sudaromuose kamsciuose, galetu greiciau iveikti marsuta, ko pasekoje jie galetu kursuoti dazniau, pervezdami didesni kieki keleiviu. mastymas, kad jus darykit, ka norit, o as vistiek is masinos nelipsiu, didmiestyje turi buti isgyvendintas.kaime sakoma - neturejo bobute vargo, nusipirko parsiuka. tai mieste, turbut - neturejo pacanas vargo, nusipirko "tacke"?
Comment
-
Jei Lietuvoje būtų mažiau bezdėtojų ir kaimo reikalų ekspertų miesto klausimais, gal jau ne tik patogia nauja viešojo transporto rūšimi važinėtume Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, bet ir bent Čekijos lygį būtume pasiekę. Vis tas lietuviškas pavydas ir neapykanta gadina reikalus, amžinas niurzgėjimas... ekspertai
Comment
-
Cekijoj daug BVP sukuria metalurgijos ir transporto gamybos pramone. mes gi tokius dalykus perkam uzsienyje ir ten paliekam savo pinigus. Cekijos lygi galim pasiekt tik savo 141 "zulika" susodine ju parlamente.
beto, music, jei didmiescio gyventojo mastysenos nepakeisi, jis vilksis paskui tramvaju nuosavam automobilyje, keikdamasis, ko tas taip letai vaziuoja, bet neperses i ji.
butu viskam dzin, jei Vilnius savo metro-tramvaju, rumu ir vamzdiniu skulpturu problemas sprestu grynai tik miesto biudzeto lesomis. dabar gi bet kokia proga kaulijama is valstybes biudzeto. o tai jau man ne dzin.
P.S. aplinkeliai - kitas dalykas. tai respublikines svarbos dalykai.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąCekijoj daug BVP sukuria metalurgijos ir transporto gamybos pramone. mes gi tokius dalykus perkam uzsienyje ir ten paliekam savo pinigus. Cekijos lygi galim pasiekt tik savo 141 "zulika" susodine ju parlamente.
beto, music, jei didmiescio gyventojo mastysenos nepakeisi, jis vilksis paskui tramvaju nuosavam automobilyje, keikdamasis, ko tas taip letai vaziuoja, bet neperses i ji.
butu viskam dzin, jei Vilnius savo metro-tramvaju, rumu ir vamzdiniu skulpturu problemas sprestu grynai tik miesto biudzeto lesomis. dabar gi bet kokia proga kaulijama is valstybes biudzeto. o tai jau man ne dzin.
P.S. aplinkeliai - kitas dalykas. tai respublikines svarbos dalykai.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąOtkatinės psichedelinės misterijos tame nedidmiestyje. Taip, būtent jūs ir dar 24 gretimų sodybų gyventojai suneša bvp, ir tik ne tie 559 000 vilniečių, 353 000 kauniečių ar 183 000 klaipėdiečių... Kauno galėjau ir neminėti, šis miestas- Lietuvos širdis, o kaip žinoma tik Vilniuje visi žulikai dūmija savo vambzdžeis VISOS LIETUVOS SĄSKAITA) muahahahaha
vietines reiksmes objektus reikia is tos vietoves lesu ir statyti. Respublikines reiksmes objektam pinigu turi atsirasti salies biudzete. bet prilyginti vietinius transporto projektus respublikiniams - to jau per daug. o butent to ir siekia ir metro ir tramvajaus projektu stumejai. Vilniuj pakankamai isvystytas VT. tik nevisi ciabuviai tai supranta. reiktu ta supratima nuo pradines mokyklos diegti, kad uzaugtu nauja, supratingesne karta. jei Vilnius nesusitvarko su kamsciais - tai jo problema. zmones (ir verslas) ieskos ir ras geresnes salygas Kaune. o gal ir Klaipedoje. sumazes zmoniu, sumazes problemu.
Comment
-
Nuvažiuok bent į Rygą. Matau nesi toliau Kauno buvęs gyvenime jei laikai Vilniaus VT pakankamai išvystytu. O dar geriau į Ženevą, Berlyną ar Miuncheną..
Nėra žmogaus- nėra problemos. Gal reik kokių rudmarškinių įveisti? Per daug čia tų žmonių miestuose
Vietines reiksmes objektus reikia is tos vietoves lesu ir statyti.
Kodėl jums išasfaltavo kelią už 2,3 ar 5 milijonus, nors realiai jūsų 2000 žmonių seniūnija tiek produkto nė per kelis metus nesukuria, o aš savo mieste turiu per duobes kratytis?
Miestams tenka tik keliolika procentų jų uždirbtų bvp infrastruktūros priežiūrai ir plėtrai, o didžioji dalis eina respublikinėms reikmėms. Statykites patys!
Tokia štai logika, pagal kurią provincijoje nieko neliktų.
Kodėl aš turiu finansuoti asfaltą tarp dviejų keliasdešimties žmonių gyvenamų gyvenviečių, o pats su dar 20 proc. Lietuvos gyventojų 6 kilometrus važiuoti valandą???
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąPrašom, tieskites kelius aplink savo gyvenvietę iš seniūnijos lėšų. Ach neužtenka?
Kodėl jums išasfaltavo kelią už 2,3 ar 5 milijonus, nors realiai jūsų 2000 žmonių seniūnija tiek produkto nė per kelis metus nesukuria, o aš savo mieste turiu per duobes kratytis?
Miestams tenka tik keliolika procentų jų uždirbtų bvp infrastruktūros priežiūrai ir plėtrai, o didžioji dalis eina respublikinėms reikmėms. Statykites patys!
Tokia štai logika, pagal kurią provincijoje nieko neliktų.
Kodėl aš turiu finansuoti asfaltą tarp dviejų keliasdešimties žmonių gyvenamų gyvenviečių, o pats su dar 20 proc. Lietuvos gyventojų 6 kilometrus važiuoti valandą???
keliai asfaltuojami is keliu fondo. jis renkamas is degalu akcizo. nenori remt provincijos - nevazinek su naftos kuru varomu automobiliu.
paskutini syki asfalta tiese Seduvos - Jonavos plente pries penkis ar sesis metus (tuo paciu ir Baisogalos - Raseiniu kelio 8 ar 9 km isasfaltavo) ir pries pora metu isasfaltavo 2km zvyrkelio. plentas - ne vietines reiksmes kelias. ten tiesioginis susisiekimas Siauliu su Kaunu. Raseiniu kelias taipat ne vietines reiksmes, nors ten ir ne autostrada. o tie 2 km - tai ar cia daug, per visus tuos 19 metu nepriklausomybes? (P.S. butumem ir be tu 2 km pragyvene, bet kad padare -tai negi eisi asfalto draskyt? juk valdovu rumu neinu griaut )
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąKodėl aš turiu finansuoti asfaltą tarp dviejų keliasdešimties žmonių gyvenamų gyvenviečių, o pats su dar 20 proc. Lietuvos gyventojų 6 kilometrus važiuoti valandą???
O jeigu taip baisiai nepatinka kamščiai - sėsk ant dviračio (žinoma, nepamiršk dujokaukės).
O dabar baikime šią diskusiją ir pagaliau grįžkime prie temos
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąOgi tam, kad kurį savaitgalį galėtum patogiai nuvažiuoti iš miesto prie kurio nors švaresnio ežero arba fūrų neišvažinėtais keliais nuvyktum apsipirkti į kokius Suvalkus. Taipogi prisimink, kad tose mažose gyvenvietėse nemažai žmonių dirba stambesniuose miestuose ir jiems irgi reikalingas padorus kelias.
O jeigu taip baisiai nepatinka kamščiai - sėsk ant dviračio (žinoma, nepamiršk dujokaukės).
O dabar baikime šią diskusiją ir pagaliau grįžkime prie temos
Dviračiais važinėju, tik matai, Lietuvos klimatas tam ne visais metų laikais palankus, o ir ne visada visur juo gali nuvažiuoti (į teatrą švarku ir išeiginiais batais pvz.)
Comment
-
Vilniaus troleibusų vairuotojai galvoja apie streiką
„Mūsų vadovybė nepalieka kitos išeities“, – sako bendrovės „Vilniaus troleibusai“ profsąjungos pirmininkė D. Iljina.
Sostinės troleibusų vairuotojai dėl streiko turėtų balsuoti jau rugsėjo pradžioje.
„Ir grafikai blogi, ir mėnesio valandų normos neleidžia žmonėms išdirbti. Kviesime visuotinį susirinkimą, ką žmonės pasakys – tą ir darysime. Nepatenkintų labai daug“, – teigia Danuta Iljina.
Pasak jos, kiekvienam vairuotojui iki mėnesio normos šiuo metu vidutiniškai trūksta po 10 valandų.
Negana to, vairuotojai į darbą esą išvažiuoja techniškai netvarkingais ir darbui neparuoštais troleibusais.
Bendrovės vadovybė teigia neturinti, ką pasiūlyti pasipiktinusiems vairuotojams. Užuot streikavus „Vilniaus troleibusų“ direktorius Jonas Bagdonavičius siūlo vairuotojams pakentėti.
Pašnekovas viliasi, kad rudenio, kai troleibusuose turėtų padaugėti keleivių, padėtis šiek tiek pagerės.
„Dirbti reikia, o ne streikuoti. Per streiką niekas negimsta“, – įsitikinęs jis.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąo gal kas suprantat, ko reikalauja Vilniaus troleibusų vairuotojai? Tas pasakymas "Ir grafikai blogi, ir mėnesio valandų normos neleidžia žmonėms išdirbti" - kažkokia abrakadabra, nieko nereiškianti už troleibusų parko tvoros.
Comment
-
Jau yra paskelbti nauji viešojo transporto tvarkaraščiai www.marsrutai.info
Troleibusai
Visų maršrutų troleibusai važiuos dažniau išskyrus 15-ą, kuris kaip visada yra derinamas su 16-o atvykimais į stotį. Trys 18-o maršruto troleibusai, dirbantys pertraukiamu grafiku bus paliekami Žemųjų Panerių stotelėje.
Autobusai
Grąžinami ikiatostoginiai tvarkaraščiai, t.y. didelio autobusų skaičiaus padidėjimo nebus. Be to, vėl važiuos 53A, 80, 81 ir net 82 maršruto autobusai. Labiausiai ginčytas šioje temoje 32-as maršrutas pasipildys 1 "pikiniu" autobusu. 55-u maršrutu vietoje 6 buvusių autobusų važiuos 7. Vienas autobusas paimtas iš labai praradusio populiarumą 54-o. Pastarojo grafikas beveik nesikeis. 80-o maršruto autobusas vakarinio piko metu pereis į 56-ą maršrutą; 81-o maršruto autobusai darys po vieną reisą ryte ir vakare 6 ir 24 maršrutais, o 82-o maršruto autobusai analogiškai važiuos 30 ir 75 maršrutais. 18-u maršrutu išskirti žemagrindžio autobuso reisai.Paskutinis taisė Mettal; 2009.08.25, 00:38.
Comment
-
47-as važiuos 8 kartus per valandą
Kažkodėl anksčiau nemačiau taip dažnai kad ir piko valandomis kursuojančio autobuso. Kažkaip peržiūrėjęs tvarkarasčius, susidarė įspūdis kad šiemet net labai didelis autobusų kiekio padidėjimas
Beje kaip ten su 36 autobusu- reisų mažinimo nebus (gal vėliau nei rugsėjį) ?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą47-as važiuos 8 kartus per valandą
Kažkodėl anksčiau nemačiau taip dažnai kad ir piko valandomis kursuojančio autobuso. Kažkaip peržiūrėjęs tvarkarasčius, susidarė įspūdis kad šiemet net labai didelis autobusų kiekio padidėjimas
Beje kaip ten su 36 autobusu- reisų mažinimo nebus (gal vėliau nei rugsėjį) ?
36-ame maršrute reisų mažinimas sukeltų labai didelę protestų bangą. Kai sumažės sodininkų srautas, juo paleis trumpus autobusus, o kol kas trumpus autobusus leisti yra labai bloga mintis, kai ir taip daug sodininkų ir poilsiautojų važiuoja, o kur dar prisidėsiantys moksleiviai...
Comment
-
Šiandien važiavau iš Rudaminos į Baltupius. Rudaminoje 12 maršruto 11:57 autobusas nuvažiavo 2min per anksti, aš ir dar vienas kažkoks vyrukas pavėlavome į jį dar spėti kokias 40s, tad teko laukti kito. Tas kitas, berods 12:47, atvažiavo laiku. Visas bajeris nutiko už Žirnių stotelės — autobusui besileidžiant nuo kalno, vairuotojas visiškai sustabdė autobusą ir pradėjo kažką krapštytis. Po geros minutės atsidaro priekinės durys, vairuotojas išeina iš autobuso. Ne iškart pamačiau, kad jis rankose laiko termosą ir tuščią bambalį; pamaniau, kad autobusas sugedo, pradėjau mintyse keiktis. O vairuotojas neskubėdamas nusvirduliavo kelis metrus į šoną, vandens kolonėlės link. Ten prisipylė bambalį vandeniuko, tada gurkštelėjo kelis gurkšnius, tada išplovė termosą, grįžo atgal į autobusą. Atsigręžiu atgal, ir... oba... autobuso gale sustojęs kitas autobusas, 19 maršruto, ir jo vairuotojas irgi su bambaliu skuodžia tos pačios kolonėlės link. Gal čia kokia tarnybinė stotelė???I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment