Jei vilnietis nežino visų maršrutų, tai dar nereiškia, kad viešuoju transportu nesinaudoja. Gal apie pusė besinaudojančių viešuoju transportu žino tik jam reikalingus maršrutus, o kitų, kuriais nesinaudoja, nežino. Bet tai nereiškia, kad jie nesidomi ar nenori domėtis. Tokiu atveju, besinaudojantis viešuoju transportu miestelėnas, bet nežinantis visų maršrutų ir norintis sužinoti kokią nors naujieną, turi arba pasitikslinti informaciją, arba nuleisti rankas. Nes tu tiesiog nesugebėjai pagalvoti apie tuos, kurie nenusimano. O tavo paskutiniai komentarai parodo, kad esi netolerantiškai nusiteikęs prieš nenusimanančius, nes jei pats žinai ir supranti, tai galvoji, kad ir kiti turi žinoti. Deja, kiekvienas savo srities meistras ir jei nusimanantis komentarus rašo taip suprantamai, kad nenusimanantis suprastų, tai manau yra labai gerai ir tai yra pagalvojimas ne tik apie save, bet ir apie kitus.
Geriausias variantas Wycka būtų buvęs toks: parašyti dar 1 žinutę, kuri paaiškintų ką turėjai omenyje, jei atsirado žmonių, kurie nesuprato apie ką kalba eina. Pats idealiausias variantas būtų "parodyti pirštu" kas buvo pakeista, kas atsirado ir t.t., nes net ir man neperskaičius sekančios žinutės nebūtų aišku, kas pasikeitė, nes maršrutų yra 70 ir atsekti viską nėra lengva.
----------------
Papildyta:
----------------
Šiandien Vilniustransport.lt atsirado mažutis sakinys, kurio nebuvo, kai tik atsirado ši naujiena - "Tai pat naikinami 12 grt "Stotis - Rudamina" reisai."
Įrodymas, kad to nebuvo - štai čia: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=538
Paskutinis taisė Mettal; 2009.04.23, 17:09.
Priežastis: PAPILDYMAS
Geriausias variantas Wycka būtų buvęs toks: parašyti dar 1 žinutę, kuri paaiškintų ką turėjai omenyje, jei atsirado žmonių, kurie nesuprato apie ką kalba eina. Pats idealiausias variantas būtų "parodyti pirštu" kas buvo pakeista, kas atsirado ir t.t., nes net ir man neperskaičius sekančios žinutės nebūtų aišku, kas pasikeitė, nes maršrutų yra 70 ir atsekti viską nėra lengva.
OK, prašom:
Iki vakar į Rudaminą iš stoties važiavo tik 12 ir 12gr maršruto autobusai. 16 maršruto autobusai važiuodavo tik iki Skaidiškių per Nemėžį. 2009.04.23. įsigaliojo naujas tvarkaraštis, kuriame nebėra 12gr maršruto, suretintas 12 maršruto grafikas, tačiau 16 maršrutas pratęstas nuo Skaidiškių iki Rudaminos, tiksliau iki Rudaminos žiedo (vadinasi, maža tikimybė, kad Vilniaus paukštyno darbuotojai juo naudotis, tačiau vis geriau negu nieko). Iki šiol didžiausia problema buvo susisiekimas tarp Rudaminos ir Skaidiškių, nes Skaidiškėse gyvena ~4400 gyventojų, o jokios mokyklos nėra. Rudaminoje yra dvi gimnazijos, taigi mokiniai iš Skaidiškių važiuoja į Rudaminą, kiek mažiau į Nemėžį. Rytais 12 maršruto autobusas "lūždavo", nes mokiniai važiuodavo į mokyklą + keliolika darbuotojų į paukštyną, o savaitgaliais ir darbo dienomis po 17h autobusai važiuodavo pustuščiai, nebent Vilniuje vyktų kažkoks grandiozinis renginys (pvz.: Joninės, koncertas ir t.t..). Dabar ši problema teoriškai kaip ir išspręsta, o praktiškai — teks dar kurį laiką palaukti.
OK, prašom:
Iki vakar į Rudaminą iš stoties važiavo tik 12 ir 12gr maršruto autobusai. 16 maršruto autobusai važiuodavo tik iki Skaidiškių per Nemėžį. 2009.04.23. įsigaliojo naujas tvarkaraštis, kuriame nebėra 12gr maršruto, suretintas 12 maršruto grafikas, tačiau 16 maršrutas pratęstas nuo Skaidiškių iki Rudaminos, tiksliau iki Rudaminos žiedo (vadinasi, maža tikimybė, kad Vilniaus paukštyno darbuotojai juo naudotis, tačiau vis geriau negu nieko). Iki šiol didžiausia problema buvo susisiekimas tarp Rudaminos ir Skaidiškių, nes Skaidiškėse gyvena ~4400 gyventojų, o jokios mokyklos nėra. Rudaminoje yra dvi gimnazijos, taigi mokiniai iš Skaidiškių važiuoja į Rudaminą, kiek mažiau į Nemėžį. Rytais 12 maršruto autobusas "lūždavo", nes mokiniai važiuodavo į mokyklą + keliolika darbuotojų į paukštyną, o savaitgaliais ir darbo dienomis po 17h autobusai važiuodavo pustuščiai, nebent Vilniuje vyktų kažkoks grandiozinis renginys (pvz.: Joninės, koncertas ir t.t..). Dabar ši problema teoriškai kaip ir išspręsta, o praktiškai — teks dar kurį laiką palaukti.
Patikslinsiu dėl 16 ir 51 maršrutų.
16 maršrutas visada važiavo ir dabar važiuoja iki Skaidiškių. Jeigu atidžiau stebėjote, tai užrašas Stotis–Nemėžis–Skaidiškės–Rudamina buvo visada ir visada klaidino keleivius. Maršruto lentelėse ir švieslentėse visada rašoma 16 SKAIDIŠKĖS. Iki Rudaminos važiuoja 1 reisas ryte 7 val. ir pats paskutinis reisas vėlai vakare 22 val. (jau gana seniai yra šie reisai).
51 maršruto lentelėse rašoma Žemieji Paneriai–Daniliškės–Trakų Vokė. Internete rašoma - Žemieji Paneriai–Trakų Vokė–Daniliškės. Realiai yra Žemieji Paneriai–Trakų Vokė(Trakų vokės, Gunkliškių, E.Andrė st.)–Daniliškės-Trakų vokė(Trakų vokės st.)-Žemieji Paneriai. Juo galima be išlipimų pravažuoti visą ratą .
Patikslinsiu dėl 16 ir 51 maršrutų.
16 maršrutas visada važiavo ir dabar važiuoja iki Skaidiškių. Jeigu atidžiau stebėjote, tai užrašas Stotis–Nemėžis–Skaidiškės–Rudamina buvo visada ir visada klaidino keleivius. Maršruto lentelėse ir švieslentėse visada rašoma 16 SKAIDIŠKĖS. Iki Rudaminos važiuoja 1 reisas ryte 7 val. ir pats paskutinis reisas vėlai vakare 22 val. (jau gana seniai yra šie reisai).
Na kad manęs nekaltintų nepilnos informacijos pateikimu, tai ir aš patikslinu:
Taip, 16 važiavo iki Rudaminos per Skaidiškes, bet tik 2 reisai per dieną, o dabar — visi reisai.
Na kad manęs nekaltintų nepilnos informacijos pateikimu, tai ir aš patikslinu:
Taip, 16 važiavo iki Rudaminos per Skaidiškes, bet tik 2 reisai per dieną, o dabar — visi reisai.
Sorry, bet čia jau persistengei... Šis pranešimas kaip tik klaidina, o buvęs prieš tai yra teisingas.
16 į Rudaminą NEVAŽIUOJAvisais reisais.
Į Rudamina jis važiavo 2 reisais ir prieš 2009-04-23 ir liko važiuoti tais 2 reisais po šios datos.
Kartoju, kad užrašas internete Stotis–Nemėžis–Skaidiškės–Rudamina yra neteisingas ir klaidinantis. Prieš grafikų pakeitimą 16-as turėjo stotelę-vaiduoklį, kuri vadinosi Skaidiškės, o už keleto metrų buvo kita stotelė - Rudamina. Realiai ta "Rudamina" ir yra Skaidiškės.
O aš jau maniau, kad nebekeis šių maršrutų grafikų... Su 52-u tai jie tikrai persistengė
Dėl Vilijos g. tai ten pripaistė tokių nesamonių, kad patys nė nesupranta turbūt. 8-as nevažiuos, 9-ą panaikins, bet jie vistiek ten užvažiuos. 20 kiek suprantu ten "neužvažiuoja"...
20 Užvažiuoja į Vilijos g. st. Aukštieji Paneriai. Pačiam teko važiuoti juo iš ten.
O aš jau maniau, kad nebekeis šių maršrutų grafikų... Su 52-u tai jie tikrai persistengė
Dėl Vilijos g. tai ten pripaistė tokių nesamonių, kad patys nė nesupranta turbūt. 8-as nevažiuos, 9-ą panaikins, bet jie vistiek ten užvažiuos. 20 kiek suprantu ten "neužvažiuoja"...
16 į Rudaminą NEVAŽIUOJAvisais reisais.
Į Rudamina jis važiavo 2 reisais ir prieš 2009-04-23 ir liko važiuoti tais 2 reisais po šios datos.
Kartoju, kad užrašas internete Stotis–Nemėžis–Skaidiškės–Rudamina yra neteisingas ir klaidinantis.
Atrodo, Mettal, esi teisus. Kątik patikrinau http://www.vilniustransport.lt/autobusai.html . Turbūt pats keisčiausias 16 maršruto reisas yra 22.00h iš stoties. Tiesą sakant, nesuprantu kam jo tokio reikia...
Atrodo, Mettal, esi teisus. Kątik patikrinau http://www.vilniustransport.lt/autobusai.html . Turbūt pats keisčiausias 16 maršruto reisas yra 22.00h iš stoties. Tiesą sakant, nesuprantu kam jo tokio reikia...
O kas čia keisto? Kadangi 12-as tokiu metu į Rudaminą nebevažiuoja, tai 16-as aprėpia tiek Skaidiškes, tiek Rudaminą, o paskui keliauja į autobusų parkas. Viskas būtent taip žemėlapyje ir pažymėta. Nieko čia nei naujo, nei keisto, visada į parką važiuojantieji, būna pažymėti žemėlapyje.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
O kas čia keisto? Kadangi 12-as tokiu metu į Rudaminą nebevažiuoja, tai 16-as aprėpia tiek Skaidiškes, tiek Rudaminą, o paskui keliauja į autobusų parkas. Viskas būtent taip žemėlapyje ir pažymėta. Nieko čia nei naujo, nei keisto, visada į parką važiuojantieji, būna pažymėti žemėlapyje.
Tai kad iš Skaidiškių ar iš Rudaminos po 18h į Vilnių važiuoja iki 10 keleivių, nebent Vilniuje vyksta koks nors grandiozinis renginys. Ir čia nieko nuostabaus - mokiniams pamokos jau senokai būna pasibaigusios, pensininkai jau ruošiasi miegoti, o jaunimas apie 9/10 savais automobiliais "dragus" varo. Praktiškai nebelieka kam tais autobusais važiuot, juk tai kaimai (neturi miesto ar miestelio statuso). Skaidiškės tai dar +- kompaktiškas kaimas, o vat Rudamina realiai yra dvi gyvenvietės, jas skiria upelis. Iš senosios Rudaminos iki artimiausios miesto autobusų stotelės — virš 1 km kelio, tad nelabai kas ir veržiasi be labai būtino reikalo tokiu metu važiuoti. Todėl ir keista, kad motyvuojant krize yra jau per daug išretintas reisų skaičius, dar 12gr nuimtas, bet šis "ypatingasis" paliktas.
Gal yra ten keleivių, vis tik po 22 val. jų srautas bent Kaune, šiek tiek padidėja kai kuriuose maršrutuose, o autobusas ar važiuoja ratu, ar grįžta atgal tokiu pačiu keliu - rida dėl to padidėja mažai.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Gal yra ten keleivių, vis tik po 22 val. jų srautas bent Kaune, šiek tiek padidėja kai kuriuose maršrutuose, o autobusas ar važiuoja ratu, ar grįžta atgal tokiu pačiu keliu - rida dėl to padidėja mažai.
Tai gal keleivių yra ne tik po 22h, bet tarp 11h-14h? Bet reisų skaičių visgi sumažino. Kągi — mikriukų vairuotojai daugiau užsidirbs.
Tai gal keleivių yra ne tik po 22h, bet tarp 11h-14h? Bet reisų skaičių visgi sumažino. Kągi — mikriukų vairuotojai daugiau užsidirbs.
11-14 val. reisų skaičius sumažintas, bet transportas važiuoja, o 22 val. važiuoja minimalus maršrutų skaičius tik tam, kad žmonės patektų namo, nes tai svarbu, o dieną kursuoja visi maršrutai ir įmanoma nukeliauti alternatyviais būdais (kad ir maršrutiniais taksi, kurie beje 22 val. nebekursuoja). Taigi tavo kritika neobjektyviai įvertinta ir pats ne ką mažiau nusimanai už eilinį keleivį. Manau suretinti dieną kursavimą ir paleisti vieną kitą vėlyvą reisą yra kur kas geriau keleiviams, nei leisti dieną kursuoti tiems keliems reisams, bet trumpinti darbo laiką vakare.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Manau suretinti dieną kursavimą ir paleisti vieną kitą vėlyvą reisą yra kur kas geriau keleiviams, nei leisti dieną kursuoti tiems keliems reisams, bet trumpinti darbo laiką vakare.
Kiek žinau, pagal LR įstatymus darbas po 22h yra naktinis, taigi valandinis užmokestis už jį didėja, bet keleivių viešajame transporte kaip tik lieka tik vienetai. Ir čia yra lėšų taupymas, maršrutų optimizavimas? Man labai patiko ir 12gr autobusas, ir naktiniai autobusų maršrutai; bet jeigu eina šneka apie neišvengiamą taupymą — tai būkime malonūs ir taupykime., nes tokie dalykai primena jauną panelę, aiškinančią, kad ji verčiau valgys šlapianką su juoda duona, bet kremo veidui ir šešėlių akims nė už ką neatsisakys...
O keleiviams geriau būtų ne paleisti vieną kitą vėlyvą reisą, o paleisti viešąjį transportą kursuoti visą parą 7-8 min. intervalu.
Kiek žinau, pagal LR įstatymus darbas po 22h yra naktinis, taigi valandinis užmokestis už jį didėja, bet keleivių viešajame transporte kaip tik lieka tik vienetai. Ir čia yra lėšų taupymas, maršrutų optimizavimas? Man labai patiko ir 12gr autobusas, ir naktiniai autobusų maršrutai; bet jeigu eina šneka apie neišvengiamą taupymą — tai būkime malonūs ir taupykime., nes tokie dalykai primena jauną panelę, aiškinančią, kad ji verčiau valgys šlapianką su juoda duona, bet kremo veidui ir šešėlių akims nė už ką neatsisakys...
O keleiviams geriau būtų ne paleisti vieną kitą vėlyvą reisą, o paleisti viešąjį transportą kursuoti visą parą 7-8 min. intervalu.
Taupyti reikia, bet nenurėžiant visų galų taip, kad keleiviai nebeturėtų kuo grįžti namo po darbo. Nežinau aš tos konkrečios situacijos su 16-uoju. Nežinau, koks keleivių srautų pasiskirstymas tokiu metu, bet jei tokis specifinis reisas suplanuotas, greičiausiai ne šiaip sau taip yra. O pagal tavo logiką, jei norim taupyti ir algoms, tada reikėtų pirmus reisus ryte paleisti tik nuo 6 val. iš parkų, taigi maršrute kursuotų maždaug nuo 6:30 val. Labai daug žmonių liktų be susisiekimo į darbus ir tik dėl to, kad nenorim mokėti didesnių algų, kurias pagal įstatymus iš tikrųjų reikia mokėti jei darbas yra tarp 22 ir 6 val.
...jei norim taupyti ir algoms, tada reikėtų pirmus reisus ryte paleisti tik nuo 6 val. iš parkų, taigi maršrute kursuotų maždaug nuo 6:30 val. Labai daug žmonių liktų be susisiekimo į darbus ir tik dėl to, kad nenorim mokėti didesnių algų, kurias pagal įstatymus iš tikrųjų reikia mokėti jei darbas yra tarp 22 ir 6 val.
Keleivių srautai yra gerokai didesni 5-6h nei 22-23h. Pagaliau pats faktas, kad privatūs 5 (į Santariškes) ir 62 (į Fabijoniškes) autobusai jau veža keleivius nuo ~4.30h parodo, kad tokiu metu keleivių srautas jau yra pakankamas, kad jis būtų pelningas.
16 ir 12 paskutiniai reisai visada yra pilni. Į priešpaskutinius niekas nelipa. Toks reisas ratu padarytas ne tam, kad paimtų iš žmones IŠ, o kad nuvežtų Į. Kaip sakė amiko, 12-o paskutinis reisas - 21.09. 16-as susemia tiek savo, tiek 12 keleivius 22.00 ir veža juos ir į Skaidiškes ir į Rudaminą. Atgal savaime suprantama NIEKAS nevažiuoja. 16-u net vakarinio piko metu iš Skaidiškių 10-15 žmonių yra labai daug.
Vytautas_LT, tam ir parašiau 'neužvažiuoja' kabutėse
Marius555, 9 ir 52 nyks tik nuo gegužės 1 d. (ketvirtadienį paskutiniai reisai, kuriuos tikiuosi įamžinti )
16 ir 12 paskutiniai reisai visada yra pilni. Į priešpaskutinius niekas nelipa. Toks reisas ratu padarytas ne tam, kad paimtų iš žmones IŠ, o kad nuvežtų Į. Kaip sakė amiko, 12-o paskutinis reisas - 21.09. 16-as susemia tiek savo, tiek 12 keleivius 22.00 ir veža juos ir į Skaidiškes ir į Rudaminą. Atgal savaime suprantama NIEKAS nevažiuoja. 16-u net vakarinio piko metu iš Skaidiškių 10-15 žmonių yra labai daug.
Vytautas_LT, tam ir parašiau 'neužvažiuoja' kabutėse
Marius555, 9 ir 52 nyks tik nuo gegužės 1 d. (ketvirtadienį paskutiniai reisai, kuriuos tikiuosi įamžinti )
Tai aš taip ir sakiau, kad 16-as padarytas paskutinis toks reisas, nes 12-as ten nevažiuoja.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment