O 2 ar 4 mikroautobusas iki Tarandės važiuoja (tas, kuris pro Akropolį važiuoja).
Ta pati, tik aš pridėjau mikroautobusus. Nejaugi iš schemos nesimato, kur važiuoja 2 ir 4 Aiškiai gi yra pažymėta: 4 nevažiuoja iki Tarandės - užsuka į Perkūnkiemio g.,o 2-as - iki Fabijoniškių žiedo.
12,26,54 nekursuoja jau keli metai. 9 turbūt irgi seniai nebėra. o apie 24 girdėjau kad liko 1 mašina, išvažiuojanti kai vairuotojui litų reikia. o 51 gi ėjo nuo HyperRIMI Savanorių prospekte?
Kaip tai nekursuoja? 12 is stoties i rudamina ar skaidiskes ,nepamenu. 26- santariskes-stotis ir t.t
Kaip tai nekursuoja? 12 is stoties i rudamina ar skaidiskes ,nepamenu. 26- santariskes-stotis ir t.t
Visa tai yra autobusai, o uH1978 kalba, apie mikroautobusus. Vilniuje ne visų mikroautobusų, dubliuojančių autobusų/troleibusų mašrutus, numeriai sutampa su tais autobusais/troleibusais.
Atsižvelgiant į gyventojų ir vežėjų prašymus, nuo pirmadienio (kovo 10 d.) tose vietose, kur dėl mažo gyventojų srauto ar nepakankamai išvystyto gatvių tinklo (naujuose gyvenamųjų rajonų kvartaluose) nevažiuoja miesto autobusai, pratęsiamos kai kurių maršrutinių taksi trasos.
Nuo pirmadienio 3 Lt vienkartinio bilieto kaina galios visuose vietinio (miesto) susisiekimo M2 klasės autobusuose, turinčiuose nuo 10 iki 17 sėdimų vietų.
1 „Stotis–Pilaitė–Salotės g.“ Nelabai aišku, kaip jis iki ten nusigaus, nes kažkaip "nesižiūri" jis dardantis duobėta neasfaltuota Gilužio gatve nuo Karaliaučiaus g. O ir neaišku, kur bus galinė stotelė...
2 „Stotis–Fabijoniškės–Mačernio g.“ Važiuos nuo Fabijoniškių žiedo L.Giros g., pasuks už garažų į B.Krivicko g. ir apsisuks kažkur ties B.Krivicko ir V.Mačernio gatvių sankryža. Pratęsimas ~ 1 km.
5 „Stotis–Santariškes–V.Kuzmos g.“ Nelabai įsivaizduoju kaip jis galėtų važiuoti iki V.Kuzmos g. per visą naują Santariškių kvartalą, bet faktas tas, kad V.Kuzmos g. jie gali laikyti ir Santariškių žiedą, kur apsisuka 05, 26, 26A ir 75 maršrutai
6 „Stotis–Saulėtekis–Kairėnai“ - galimos 3 vietos:
a) apsisuka viduryje Kairėnų ties Paliuliškių stotele
b) Apsisuka ties Purienų stotele.
c) jau išvažiuoja į rajoną (Galgius) ir apsisuka Centrinės ir Samanų g. sankryžoje.
11 „Dvarčionys–Antakalnis–Pašilaičiai“ - nieko sudėtingo - Plytinės g., Dvarčionių g., Keramikų g.
15 „Oro uostas –Santariškės–Skersinės g.“ irgi nelabai suprantama ir nekonkretu - ar iki Skersinės st. ar toliau pervažiuojant Molėtų pl. į sodus
16 „Stotis–Pašilaičiai–Gulbinai“ Kaip suprantu nuo Did.Riešės važiuoja Mokyklos g., kerta Molėtų pl., Riešės g., Kalino kaimas, Gulbinų g.
100 „Santariškės– Lazdynai–Gudelių šilas“ Neįsivazduoju kur jis iš viso yra išskyrus tai, kad kažkur už Lazdynų-Karoliniškių (ar bent jau nežinau koks tos gyvenvietės pavadinimas)
Mano manymu 6 maršrutas galėtų apsisukinėti "c) jau išvažiuoja į rajoną (Galgius) ir apsisuka Centrinės ir Samanų g. sankryžoje.", jei apsisukinėtų kur kitur, nelabai daug surinktų keleivių, turiu omenyje, kad Galgiuose daugiausiai paimtų žmonių, o ten pakeliui dar susėstų likę... Man pvz būtų labai gerai kairėnuose įsėsti į mikriuką už tris litus ir nulėkti į stotį.
2 „Stotis–Fabijoniškės–Mačernio g.“ Važiuos nuo Fabijoniškių žiedo L.Giros g., pasuks už garažų į B.Krivicko g. ir apsisuks kažkur ties B.Krivicko ir V.Mačernio gatvių sankryža. Pratęsimas ~ 1 km.
Man įdomu kaip jis ten pravažiuos. Kiek pamenu, tai ten už garažų iki Krivicko-Mačernio sankryžos toks baisus neasfaltuotas kelias, kad kiekvieną kartą važiuojant džiaugiesi jog ratų nepametei.
100 „Santariškės– Lazdynai–Gudelių šilas“ Neįsivazduoju kur jis iš viso yra išskyrus tai, kad kažkur už Lazdynų-Karoliniškių (ar bent jau nežinau koks tos gyvenvietės pavadinimas)
Įvažiavimas į Gudelių šilą yra nuo Lazdynų važiuojant link Gariūnų iškart už Neste degalinės, toje vietoje kur dabar ruošiasi tiesti aplinkelį.
Man įdomu kaip jis ten pravažiuos. Kiek pamenu, tai ten už garažų iki Krivicko-Mačernio sankryžos toks baisus neasfaltuotas kelias, kad kiekvieną kartą važiuojant džiaugiesi jog ratų nepametei.
Įvažiavimas į Gudelių šilą yra nuo Lazdynų važiuojant link Gariūnų iškart už Neste degalinės, toje vietoje kur dabar ruošiasi tiesti aplinkelį.
Tai kad normalų ten keliuką išasfaltavo man atrodo.
Vilniaus rajono savivaldybė sunkmečiu sugalvojo įkurti naują keleivių vežimo įmonę. Kol kas jos turtas – tik du stalai, kėdė, kompiuteris ir spausdintuvas. Vilniaus rajono savivaldybės taryba, prieš kelias dienas palaiminusi naują autobusų parką, tikisi, kad taip bus racionaliau naudojamos keleivių vežimui skiriamos lėšos. Tačiau kada savivaldybės kontroliuojamas autobusų parkas pradės funkcionuoti, tarybos sprendime nenurodoma, rašo "Lietuvos ryto" priedas "Sostinė".
Tuo tarpu kiti vežėjai tvirtina, kad Vilniaus rajono savivaldybės planas – utopinis. Kompiuteris, kurio vertė – 3220,04 lito, 280,84 lito kainuojantis spausdintuvas, 132 ir 415 litų įvertinti stalai, kėdė, kainuojanti 129 litus, – tai kone visas Vilniaus rajono autobusų parko turtas.
Tiesa, savivaldybės planai – bankų prašyti 8 milijonų litų paskolos, už kurią turbūt bus perkami autobusai.
O ka jie veike pries kelis metus, kai ekonomika augo??? Dabar sugalvojo autobusu parka steigti Uz kokius pinigus?
Jo, o autobusai bus LAZ'ai kokių 1960m. Na, dar porą PAZ'ų ir koks iš Ugandos paimtas autobusas. Supraskit, juokaujau Nes paskaičiavus bendrą parko turto vertę kyla klausimas kokie gi bus autobusai? A?
Jo, o autobusai bus LAZ'ai kokių 1960m. Na, dar porą PAZ'ų ir koks iš Ugandos paimtas autobusas. Supraskit, juokaujau Nes paskaičiavus bendrą parko turto vertę kyla klausimas kokie gi bus autobusai? A?
Paprasciausiai savivaldybe turetu is savo lesu nupirkti parkui autobusus. Kredita parko autobusams galetu paimti tik pati savivaldybe, o ne isteigtas parkas.
Paprasciausiai savivaldybe turetu is savo lesu nupirkti parkui autobusus. Kredita parko autobusams galetu paimti tik pati savivaldybe, o ne isteigtas parkas.
Nu tai ir taip aišku, bet iš kut tos lėšos? Matau, chebryte, juokų nepagavot
Nu tai ir taip aišku, bet iš kut tos lėšos? Matau, chebryte, juokų nepagavot
Kodėl nepagavom? Net labai pagavom. Štai po kokių gerų dviejų savaičių, apie balandžio 1d. staiga paaiškės, kad jokio naujo autobuso parko nebuvo ir nebus, čia tik "litovcai" ant "tuteišių" neteisingai šneka...
Pagaliau šiek tiek normalizuojami 67 ir 76 autobusų maršrutų tvarkaraščiai.
Dėl labai mažo keleivių srauto trumpinami jų darbo laikai.
67 vietoje 4:50-22:00, važiuos 6:20-20:50. Nors važiavimo greitis nepadidės ir vairuotojai vėl miegos už vairo...
O 76 vis dar reikės lėkti, kad suspėtum pagal grafiką, o po to stovėti žiede 10-15min. Laikas sutrumpintas vietoje 4:50-23:00/5:50-22:20 iki 5:30-21:30/5:50-20:50 67 tvarkaraštis 76 tvarkaraštis
Comment