Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė furtivete Rodyti pranešimą
    Na, tarkim piko metas. Atvažiuoja troleibusas ar tramvajus, stotelėj minia keleivių ir visi bando lipti. Visiem reikia susimokėt įlipant (ar bent parodyt nuolatinį). Tai juk kelias minutes užtruks, kol bus galima iš stotelės pajudėt, nes visada bus žioplių, kurie tik paprašyti pradės trauktis piniginę, arba bobučių, kurios kitaip negu lėtai negali to padaryt. O tokių stotelių viename maršrute daugybė.. Ar ten visi buvo pripratę prie to?

    O jei susimokama jau įlipus ir važiuojant, tai ar piko metu ta kontrolierė sugeba nuolat grūstis prie naujai įlipusių ir juos tikrint?
    Aš tau pasakysiu esminių skirtumų tarp Vilniaus ir Rygos - ten visi mandagiai nesigrūsdami ilipa ir išlipa, o čia net nespėjus iki durų ateiti jau grūdasi visi į transporto priemonę. Ten buvo taip, priieni ir susimoki,kas neprieina, pati kontrolierė prisistato. Beje, autobusuose ir tramvajuose jų buvo po dvi Kitas dalykas - ypatingai dažnai važinėja visas VT, nespėjai į vieną tuoj bus kitas. O šeip ta tvarka ten dar nuo sovietmečio, taip, kad žmonės antiek įpratę, kad problemų neturėjo. Aš įsivaizduoju kas buvo kai pastatė komposterius. Šeip kas buvo Rygoj, o ypač važiavo VT, žino kas ir kaip.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Patys kalti. Kitose šalyse baudos atlyginimo dydžio, o čia- 5,5 karto mažesnės nei perkant nuolatinį. Jie tik skatina "nusikalsti" .
      Be to, kainos keliamos, o paslaugos kokybė negėrėja.. Tai už ką reik mokėti brangiau? Jei paslauga būtų kokybiška, nerizikuočiau kažkur pavėluoti ir dusti nuo bomžų smarvės, šalti žiemą ar išsitepti sėdėdamas ant apšvainintų sėdynių, mokėčiau kad ir tris litus. Dabar to nėra, o kainos žvėriškos.
      Judėti mieste tenka Kas belieka??

      O iš parkų pusės, jei jiems svarbu surinkti pinigus, o ne vežioti nemokamai smirdinčias valkatas, gali konduktorių įdarbinti. Toje pačioje Maskvoje į troleibusus įlipama tik per priekines duris. Čia niekam neaktualu kokybę gerinti, bando išlipti iš varganos padėties tik brangindami važiavimą.. Ko norėt, kad paskui sėdi minuse dėl nesurenkamų pinigų už bilietus (bauda- 20lt), mažina maršrutų skaičių (eis į dar didesnį minusą) ir visaip, kaip tik išmanydami, daro VT dar nepatogesnį.

      Teks dviračiu keliaut..
      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

      Comment


        Ar kas nors apskritai žino, kokie yra vieši argumentai nedidinti baudų už važiavimą be bilieto? Turiu galvoje, ne tokie, kad štai kontrolieriams dabar patogu įsidėti į kišenę, o ką yra pasakę atsakingi pareigūnai? Kol kas visas šis reikalas atrodo labai paslaptingai...

        Beje, labai gera citata, tiksliai atskleidžianti mūsų supelijusių valdininkėlių požiūrį (Antanavičius - SĮ "Susisiekimo paslaugos" direktorius):

        "Užfiksuota, kad sausį keleivių sumažėjo apie 3 procentus. Tačiau tam įtakos galėjo turėti ir sparčiai didėjanti bedarbystė. Tai, kad sumažėjo keleivių, yra gerai - galėsime riboti autobusų ir troleibusų išleidimą, reikės atlikti mažiau darbų, tad patirsime ir mažiau nuostolių", - samprotavo V.Antanavičius.

        Kelionė nebrangs tik zuikiams
        Paskutinis taisė Kecal; 2009.03.03, 13:41.

        Comment


          Parašė Kecal Rodyti pranešimą
          "Užfiksuota, kad sausį keleivių sumažėjo apie 3 procentus. Tačiau tam įtakos galėjo turėti ir sparčiai didėjanti bedarbystė. Tai, kad sumažėjo keleivių, yra gerai - galėsime riboti autobusų ir troleibusų išleidimą, reikės atlikti mažiau darbų, tad patirsime ir mažiau nuostolių", - samprotavo V.Antanavičius.
          Nu taigi tie keleiviai tik dirbti trukdo ir pretenzijas visokias reiškia

          Visas valstybinis transportas šitaip mąsto - "keleiviai nuostolingi".

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Nu taigi tie keleiviai tik dirbti trukdo ir pretenzijas visokias reiškia

            Visas valstybinis transportas šitaip mąsto - "keleiviai nuostolingi".
            Manau, jog idealiame pasaulyje tokie pasisakymai turėtų Antanavičiui kainuoti darbo vietą. Jis atvirai pripažįsta, jog nesusitvarko su savo pareigomis ir nori kuo daugiau tinginiauti - visuomenės gerovės sąskaita. Deja...

            Comment


              Matau diskusija gali tęstis be galo, nes ji yra apie sunkiai apčiuopiamsu dalykus kaip paslaugos ir moralė.

              Apibendrinant - baudos dydis yra nelogiškas. Jei bauda siektų 100 Lt viso šito susirašinėjimo nebūtų.
              O dabar - žinom kad taip yra negražu, bet žmogus yra racionali būtybė, todėl skaičiuoja kas jam yra naudingiau ir pasirenka.

              Mano pavyzdys su greičio viršijimu manau yra analogiškas - greitį iki kažkurios ribos viršija dauguma, žino kad taip negalima, nesaugu, negražu bet.... 1) tikisi kad jo nepagaus; 2) tikisi kad negaudys dėl smulkaus pažeidimo 3) įvertina ir iš anksto galvoje nurašo galimus nuostolius jei visgi pagautų.

              Comment


                Parašė music Rodyti pranešimą
                Tai už ką reik mokėti brangiau? Jei paslauga būtų kokybiška, nerizikuočiau kažkur pavėluoti ir dusti nuo bomžų smarvės, šalti žiemą ar išsitepti sėdėdamas ant apšvainintų sėdynių, mokėčiau kad ir tris litus. Dabar to nėra, o kainos žvėriškos.
                Judėti mieste tenka Kas belieka??

                Parkai turi daug problemų, o tokie pasisakymai tikrai turėtų skaudžiai atsiliepti vadovui.

                Bet vieną kartą šioje temoje jau rašiau. Pasikartosiu ir antrą. Sakai, music, kad nenori bomžų, nenori dusti nuo smarvės ir sutinki mokėti 3Lt. Prašome, sėsk į mikriuką ir važiuok.
                P.

                Comment


                  Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                  Apibendrinant - baudos dydis yra nelogiškas. Jei bauda siektų 100 Lt viso šito susirašinėjimo nebūtų.
                  O dabar - žinom kad taip yra negražu, bet žmogus yra racionali būtybė, todėl skaičiuoja kas jam yra naudingiau ir pasirenka.
                  Prieš kelis metus Miunchene viešajame transporte teko matyti kabančius nedidelius plakatus - važiavimas be bilieto - iki 2 metų kalėjimo (gerai nebeatsimenu, gal ir iki 1 metų). Žinoma, ne pirmą kartą prasižengus. Kokia minimali bauda eurais buvo irgi nebeatsimenu, bet labai maža nepasirodė.
                  kaip?

                  Comment


                    Tikriausiai nelabai gerai yra dėti linkus į kitus puslapius, bet nežinau kaip dar parodyti Brazilijos Kuritibos miesto (1 797 408 gyventojų) VT.
                    Artemijaus Lebedevo nuotraukos: http://www.tema.ru/travel/brazil-2/ Pradėkit žiūrėti nuo 5 nuotraukos (+ rusiškas tekstas).
                    Gal Vln galima padaryti kažką panašaus?

                    Comment


                      Parašė vap Rodyti pranešimą
                      Parkai turi daug problemų, o tokie pasisakymai tikrai turėtų skaudžiai atsiliepti vadovui.

                      Bet vieną kartą šioje temoje jau rašiau. Pasikartosiu ir antrą. Sakai, music, kad nenori bomžų, nenori dusti nuo smarvės ir sutinki mokėti 3Lt. Prašome, sėsk į mikriuką ir važiuok.
                      Man pigiau pasinaudoti VT nuolaidomis, bet greit jos neturėsiu. Teks važiuoti mikriuku, dviračiu ar automobiliu B)
                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                      Comment


                        Tikrai neblogas variantas Brazilijoje, ir moderniai atrodo. Čia jau tikrai "chaliavai" nepraslįsi Bet Vilniuje tai čia nebent pasvajot gražiai. Susisiekimo paslaugos tikrai į tai neinvestuos...
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė music Rodyti pranešimą
                          Man pigiau pasinaudoti VT nuolaidomis, bet greit jos neturėsiu. Teks važiuoti mikriuku, dviračiu ar automobiliu B)
                          Tuoj pastatys metro, ten bus nemokamai ir gerai
                          gera gyventi gerai

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Kodėl tuomet zuikiams netaikoma baudžiamoji atsakomybė?

                            Įtariu, kad pastaruoju metu susilpnėjus kontrolės tarnybai, zuikiai sudaro apie 40-60% visų keleivių.
                            Todėl, kad bauda, deja, neviršija 1 MGL. Jei padarytų nuostolių vertė yra mažesnė nei 1 mgl, kiek teko girdėti, pažeidėjui taikoma tik administracinė atsakomybė.

                            Beje, nežinau, ar čia atsitiktinumas, bet aš pastebėjau priešingai - kontrolės tikrinimai dažnėja Anksčiau pravažinėdavau kelis menėsius nepatikrintas, o dabar per 7 dienas kontrolė sustabdė net 3 kartus (skirtingose vietose) ! Beje, paskutinį kartą autobuse nebuvo nė vieno zuikio.
                            Why visit Vilnius?

                            Galerija

                            Comment


                              Parašė vtomux Rodyti pranešimą
                              ..Beje, nežinau, ar čia atsitiktinumas, bet aš pastebėjau priešingai - kontrolės tikrinimai dažnėja Anksčiau pravažinėdavau kelis menėsius nepatikrintas, o dabar per 7 dienas kontrolė sustabdė net 3 kartus (skirtingose vietose) ! Beje, paskutinį kartą autobuse nebuvo nė vieno zuikio.
                              Mane vien šiandien du kartus Penktadienį vieną kartą. Retas atvejis
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Gatvėmis riedės mažiau autobusų ir troleibusų

                                http://vilniaus.diena.lt/naujienos/m...leibusu-203486

                                Comment


                                  /\ Nu jo, tuoj tegul pareiškia, kad atsisako išvis VT Vilniuje... Suprantu, nuostolingi reisai neatsiperka, bet ką daryt tiem keliolikai žmonių, kuriem tai vienintelis susiekimas ir pan.? Nors gal ir ne tragedija, greit mikrūškių savininkai įsisuks į tas trasas... Tada visos SĮ galės palygint kam nuostolinga, kam pelninga...
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    /\ davelniai, paziuresiu kokias kainas lups "mikruškes" jei SĮ atsisakytu kokio 53, 43, ir 45 B)

                                    Comment


                                      Parašė P`q Rodyti pranešimą
                                      /\ davelniai, paziuresiu kokias kainas lups "mikruškes" jei SĮ atsisakytu kokio 53, 43, ir 45 B)
                                      Jei neliks tokių reisių atsiras ne mikrūškės, o visi autobusai...
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Šie maršrutai vieni iš tų, kurie perveža daugiausia keleivių. Kažin ar kasnors išdrįstų juos panaikinti

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          Aš tau pasakysiu esminių skirtumų tarp Vilniaus ir Rygos - ten visi mandagiai nesigrūsdami ilipa ir išlipa, o čia net nespėjus iki durų ateiti jau grūdasi visi į transporto priemonę. Ten buvo taip, priieni ir susimoki,kas neprieina, pati kontrolierė prisistato. Beje, autobusuose ir tramvajuose jų buvo po dvi Kitas dalykas - ypatingai dažnai važinėja visas VT, nespėjai į vieną tuoj bus kitas. O šeip ta tvarka ten dar nuo sovietmečio, taip, kad žmonės antiek įpratę, kad problemų neturėjo. Aš įsivaizduoju kas buvo kai pastatė komposterius. Šeip kas buvo Rygoj, o ypač važiavo VT, žino kas ir kaip.
                                          Kažkas čia nesueina - jei ten viskas buvo taip gerai, tai reikėjo taip ir palikti, kam tie komposteriai. Dėl poreikio įdiegti el. bilietą?
                                          Pats prieš tris mėnesius važiavau Rygoj tramvajum. Mano įspūdžiai nelabai vertingi, nes tai buvo šeštadienis, ne pikas. Visgi patiko, kad neblogi tvarkaraščiai: ilgai laukti nereikėjo, o dėl bilietų - turėjom nusipirkę po vieną iš anksto.

                                          Parašė party3AH Rodyti pranešimą
                                          Tikriausiai nelabai gerai yra dėti linkus į kitus puslapius, bet nežinau kaip dar parodyti Brazilijos Kuritibos miesto (1 797 408 gyventojų) VT.
                                          Artemijaus Lebedevo nuotraukos: http://www.tema.ru/travel/brazil-2/ Pradėkit žiūrėti nuo 5 nuotraukos (+ rusiškas tekstas).
                                          Gal Vln galima padaryti kažką panašaus?
                                          Tokių linkų kad tik daugiau būtų! Labai įdomus dalykas, žiauriai patiko. Gerai būtų sužinoti daugiau apie tokios sistemos privalumus ir trūkumus.

                                          Parašė music Rodyti pranešimą
                                          Jei paslauga būtų kokybiška, nerizikuočiau kažkur pavėluoti ir dusti nuo bomžų smarvės, šalti žiemą ar išsitepti sėdėdamas ant apšvainintų sėdynių, mokėčiau kad ir tris litus.
                                          Teks dviračiu keliaut..
                                          Parašė vap Rodyti pranešimą
                                          Sakai, music, kad nenori bomžų, nenori dusti nuo smarvės ir sutinki mokėti 3Lt. Prašome, sėsk į mikriuką ir važiuok.
                                          Jei neklystu, dauguma mikriukų (bent jau svarbiausi) kainuoja 4 Lt? Be to music rašė ir apie tai, kad nenorėtų pavėluoti. Mikriukams trūksta vieno svarbaus dalyko, be kurio autobusai ir troleibusai neįsivaizduojami - viešo važiavimo grafiko (beje, Kaune mikriukams toks yra).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X