Parašė Vytautas_LT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąJau senokai pastebėjau, kad kai kurios švieslentės demontuotos, palikti tik rėmai. Pvz. Spaudos rūmų st., Islandijos st....
O ką tai galėtų reikšti, jau ir filosofinis mąstymas nebepadės.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąJau senokai pastebėjau, kad kai kurios švieslentės demontuotos, palikti tik rėmai. Pvz. Spaudos rūmų st., Islandijos st....
O ką tai galėtų reikšti, jau ir filosofinis mąstymas nebepadės.
Švieslentės veiks tik balandį
http://vilniaus.diena.lt/dienrastis/...balandi-195987
Comment
-
Galiu lažintis, kad ir balandį dar niekas ten normaliai neveiks. Tiesiog beviltiškai nesklandžiai vyksta visas elektroninio bilieto ir su juo susijusios elektroninės infrastruktūros diegimo procesas. Įdomu būtų sužinoti bent dalį tų nelemtų priežasčių, dėl kurių vis vėl ir vėl viskas yra atidedama ir niekaip neveikia niekas.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąGaliu lažintis, kad ir balandį dar niekas ten normaliai neveiks. Tiesiog beviltiškai nesklandžiai vyksta visas elektroninio bilieto ir su juo susijusios elektroninės infrastruktūros diegimo procesas. Įdomu būtų sužinoti bent dalį tų nelemtų priežasčių, dėl kurių vis vėl ir vėl viskas yra atidedama ir niekaip neveikia niekas.
plauna pinigus. stai autobusuose ta sistema diege tai viena firma,tai kita .
Comment
-
Meras kreipiasi į premjerą A. Kubilių dėl miesto infrastruktūros
Vilniaus miesto meras Juozas Imbrasas kreipiasi į LR Vyriausybės vadovą Andrių Kubilių dėl bendradarbiavimo tobulinant Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūrą ir planuojant jos plėtrą.
Mero rašte premjerui prašoma:
• pavesti Vyriausybės atstovams dalyvauti rengiant Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūros plėtros specialųjį planą;
• paskirti tarnybą, atsakingą už integruotos susisiekimo sistemos sudarymą. (Vilniaus miesto susisiekimo sistema negali būti atskirta nuo bendros Vilniaus regiono ir visos Lietuvos susisiekimo sistemos);
• pavesti valstybinėms ekonomikos ir finansų įstaigoms planuoti lėšas susisiekimo infrastruktūros plėtros tiriamiesiems, organizaciniams ir projektavimo darbams finansuoti.
Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūra skirta aptarnauti ne tik miesto gyventojus, bet ir valdžios įstaigų, užsienio šalių ambasadų ir atstovybių darbuotojus bei jų lankytojus. Sostinėje yra įsikūrusios Lietuvos Respublikos pagrindinės švietimo, mokslo, meno, kultūros, sporto, sveikatos apsaugos ir ugdymo įstaigos, didžiausi prekybos ir pramogų centrai. Čia organizuojami pagrindiniai kultūros ir sporto renginiai, priimamos užsienio valstybių delegacijos, vyksta konferencijos, lankosi daugybė turistų iš viso pasaulio ir kitų Lietuvos miestų. Visa tai – papildomas krūvis Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūrai. Per Nepriklausomybės metus Lietuvoje keturis kartus išaugo automobilių skaičius, todėl gyventojai tapo gerokai judresni. Miesto geležinkelio sistema, lyginant ją su kitų Europos valstybių sostinių geležinkelių ir metropolitenų sistemomis, menka. 1985 m. pradėta kurti miesto geležinkelio sistema taip ir liko neatnaujinta. Dėl šios priežasties neišvengiamai miesto gatvėse atsiranda spūstys, o dėl jų - dideli ekonominiai ir finansiniai nuostoliai.
Nesiėmus skubių priemonių dėl sostinės susisiekimo infrastruktūros plėtros, Savivaldybės susisiekimo tarnybos negalės užtikrinti normalaus susisiekimo mieste.Dear Sir,
Comment
-
Labai gerai, kad telpa daug eilučių ir galima užrašyti daug atvyksiančių transporto maršrutų. Bet trūkumas, kad laikas rodomas labai mažais skaičiais ir šiaip transporto rūšių atskyrimas raudonais ir mėlynais paveikslėliais gali būti ne visiems suprantamas. Kaunietiškas variantas man priimtinesnis, tik tiek, kad jis turi du trūkumus: telpa tik 5 ar 6 transporto priemonės ir nėra galimybės rodyti reklamos, nes ten ne skystųjų kristalų monitoriai, o tik tekstinei informacijai skirti.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.08, 22:52.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąLabai gerai, kad telpa daug eilučių ir galima užrašyti daug atvyksiančių transporto maršrutų. Bet trūkumas, kad laikas rodomas labai mažais skaičiais ir šiaip transporto rūšių atskyrimas raudonais ir mėlynais paveikslėliais gali būti ne visiems suprantamas. Kaunietiškas variantas man priimtinesnis, tik tiek, kad jis turi du trūkumus: telpa tik 5 ar 6 transporto priemonės ir nėra galimybės rodyti reklamos, nes ten ne skystųjų kristalų monitoriai, o tik tekstinei informacijai skirti.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą<...> Kaunietiškas variantas man priimtinesnis, tik tiek, kad jis turi du trūkumus: telpa tik 5 ar 6 transporto priemonės <...>دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąO man kaip tik atrodo, kad raudona-mėlyna spalvos palengvina orientavimąsi. Dauguma vilniečių yra įpratę matyti būtent tokius žymėjimus. O miesto svečiai gali atskirti kas yra kas palyginę duomenis ir spalvą ant tvarkaraščių.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąGeriausia būtų išvis vieninga maršrutų numeracija...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąTai tada nebebūtų dviejų šeštų
O šiaip gerai, kad atskirtos spalvos. Viskas labai aišku ir paprasta.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąBet transporto rūšys tai skirtingos? troleibusas yra troleibusas, o autobusas yra autobusas Toks variantas tiek painiavos ir nelogikos įneštų. Pagalvojam, numeracija vieninga, imam, tarkim, 6 numeriuką, ir žinok tu dabar ar čia autobusas ar troleibusas. maršruto trasos, tai skirtingos, ypač miesto svečiam būtų sudėtinga. Tavęs klausia kaip iki Kiauliopolio nuo Algirdo stotelės nudardėt, o tu sakai - "6", nueina įsėda į 6 truliką ir jau Žirmūnuos
Šiaip man patinka tas atskyrimas švieslentėse. Dėl mažo laiko- sutinku. Sunku ir įžiūrėti..
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąTai ir puiku. Autobusų numeracija paliekama, troleibusų- pridedama prie paskutinio autobuso numerio. Taigi tas 6tas troleibusas būtų 82+6. 88tas
Šiaip man patinka tas atskyrimas švieslentėse. Dėl mažo laiko- sutinku. Sunku ir įžiūrėti..Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąTai ir puiku. Autobusų numeracija paliekama, troleibusų- pridedama prie paskutinio autobuso numerio. Taigi tas 6tas troleibusas būtų 82+6. 88tas
Taip numeruojant reiktu ir mikroautobusams priskirti tam tikrą numerį. Tuomet 71 mikroautobusas gautusi 82+20+71=173. Jau geriau taip kaip yra. Visi priprate ir ganėtinai aišku. Kitu atveju žmonės turintys tik autobuso arba tik troleibuso bilietą turėtu skaičiuoti, čia autobusas ar troleibusas atvažiuos tuo maršrutu.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąBet transporto rūšys tai skirtingos? troleibusas yra troleibusas, o autobusas yra autobusas Toks variantas tiek painiavos ir nelogikos įneštų. Pagalvojam, numeracija vieninga, imam, tarkim, 6 numeriuką, ir žinok tu dabar ar čia autobusas ar troleibusas. maršruto trasos, tai skirtingos, ypač miesto svečiam būtų sudėtinga. Tavęs klausia kaip iki Kiauliopolio nuo Algirdo stotelės nudardėt, o tu sakai - "6", nueina įsėda į 6 truliką ir jau Žirmūnuos
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTai pasakytum "važiuok šeštu" ir viskas. Koks keleiviui skirtumas, ar "autobusas" su ūsais, ar be ūsų? Keleiviui svarbu maršrutas.
Comment
-
Tokiu atveju galima net ir tokią numeraciją daryti, kuri labai paplitusi Lenkijoje. Privedu Varšuvos pavyzdį:
0-39 reguliaraus eismo tramvajai
4* - nereguliaraus eismo tramvajai (piko metu, darbo dienomis ir t.t.)
1** - reguliaraus eismo autobusai (beveik visi numeriai užpildyti)
2** - reguliaraus eismo midi klasės autobusai (atsirado tik 2007-2009 m. kaip papildymas esamiems autobusams, greičiausiai šie numeriai bus naudojami ir normalių autobusų maršrutams)
3** - nereguliaraus eismo autobusai (piko metu, darbo dienomis ir t.t.)
4** - nereguliaraus eismo "greitieji" autobusai (stoja ne visose stotelėse)
5** - reguliaraus eismo "greitieji" autobusai (stoja ne visose stotelėse)
6** - buvę naktinių autobusų žymėjimai, dabar Nk* (k - kryptis (1, 2, 3 ir pan.)
7** - reguliaraus eismo priemiestiniai autobusai
8** - nereguliaraus eismo priemiestiniai autobusai
C** - specialūs autobusai lapkričio 1-ąją (C - Cmentarz=kapinės)
E** - ekspresai, pagrindinės trasos: "Tolimas rajonas - ilgas atstumas, kai nestoja - Centras"
Vilniuje gali būti taip:
0-99 - troleibusai
1** - autobusai
3** - nereguliaraus eismo autobusai.
N** - naktiniai autobusaiPaskutinis taisė Mettal; 2009.02.09, 15:33.
Comment
Comment