Jau senokai pastebėjau, kad kai kurios švieslentės demontuotos, palikti tik rėmai. Pvz. Spaudos rūmų st., Islandijos st....
O ką tai galėtų reikšti, jau ir filosofinis mąstymas nebepadės.
Ir stotyje taip pat nėra tos ,kuri kabėdavo prie [Eišiškių pl. - Naujininkų] krypties stotelių. Ta, kuri prie [Olandų-Audėjo-Naujosios Vilnios] krypties net nebuvo sumontuota...
Galiu lažintis, kad ir balandį dar niekas ten normaliai neveiks. Tiesiog beviltiškai nesklandžiai vyksta visas elektroninio bilieto ir su juo susijusios elektroninės infrastruktūros diegimo procesas. Įdomu būtų sužinoti bent dalį tų nelemtų priežasčių, dėl kurių vis vėl ir vėl viskas yra atidedama ir niekaip neveikia niekas.
Galiu lažintis, kad ir balandį dar niekas ten normaliai neveiks. Tiesiog beviltiškai nesklandžiai vyksta visas elektroninio bilieto ir su juo susijusios elektroninės infrastruktūros diegimo procesas. Įdomu būtų sužinoti bent dalį tų nelemtų priežasčių, dėl kurių vis vėl ir vėl viskas yra atidedama ir niekaip neveikia niekas.
plauna pinigus. stai autobusuose ta sistema diege tai viena firma,tai kita .
Meras kreipiasi į premjerą A. Kubilių dėl miesto infrastruktūros
Vilniaus miesto meras Juozas Imbrasas kreipiasi į LR Vyriausybės vadovą Andrių Kubilių dėl bendradarbiavimo tobulinant Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūrą ir planuojant jos plėtrą.
Mero rašte premjerui prašoma:
• pavesti Vyriausybės atstovams dalyvauti rengiant Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūros plėtros specialųjį planą;
• paskirti tarnybą, atsakingą už integruotos susisiekimo sistemos sudarymą. (Vilniaus miesto susisiekimo sistema negali būti atskirta nuo bendros Vilniaus regiono ir visos Lietuvos susisiekimo sistemos);
• pavesti valstybinėms ekonomikos ir finansų įstaigoms planuoti lėšas susisiekimo infrastruktūros plėtros tiriamiesiems, organizaciniams ir projektavimo darbams finansuoti.
Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūra skirta aptarnauti ne tik miesto gyventojus, bet ir valdžios įstaigų, užsienio šalių ambasadų ir atstovybių darbuotojus bei jų lankytojus. Sostinėje yra įsikūrusios Lietuvos Respublikos pagrindinės švietimo, mokslo, meno, kultūros, sporto, sveikatos apsaugos ir ugdymo įstaigos, didžiausi prekybos ir pramogų centrai. Čia organizuojami pagrindiniai kultūros ir sporto renginiai, priimamos užsienio valstybių delegacijos, vyksta konferencijos, lankosi daugybė turistų iš viso pasaulio ir kitų Lietuvos miestų. Visa tai – papildomas krūvis Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūrai. Per Nepriklausomybės metus Lietuvoje keturis kartus išaugo automobilių skaičius, todėl gyventojai tapo gerokai judresni. Miesto geležinkelio sistema, lyginant ją su kitų Europos valstybių sostinių geležinkelių ir metropolitenų sistemomis, menka. 1985 m. pradėta kurti miesto geležinkelio sistema taip ir liko neatnaujinta. Dėl šios priežasties neišvengiamai miesto gatvėse atsiranda spūstys, o dėl jų - dideli ekonominiai ir finansiniai nuostoliai.
Nesiėmus skubių priemonių dėl sostinės susisiekimo infrastruktūros plėtros, Savivaldybės susisiekimo tarnybos negalės užtikrinti normalaus susisiekimo mieste.
Labai gerai, kad telpa daug eilučių ir galima užrašyti daug atvyksiančių transporto maršrutų. Bet trūkumas, kad laikas rodomas labai mažais skaičiais ir šiaip transporto rūšių atskyrimas raudonais ir mėlynais paveikslėliais gali būti ne visiems suprantamas. Kaunietiškas variantas man priimtinesnis, tik tiek, kad jis turi du trūkumus: telpa tik 5 ar 6 transporto priemonės ir nėra galimybės rodyti reklamos, nes ten ne skystųjų kristalų monitoriai, o tik tekstinei informacijai skirti.
Labai gerai, kad telpa daug eilučių ir galima užrašyti daug atvyksiančių transporto maršrutų. Bet trūkumas, kad laikas rodomas labai mažais skaičiais ir šiaip transporto rūšių atskyrimas raudonais ir mėlynais paveikslėliais gali būti ne visiems suprantamas. Kaunietiškas variantas man priimtinesnis, tik tiek, kad jis turi du trūkumus: telpa tik 5 ar 6 transporto priemonės ir nėra galimybės rodyti reklamos, nes ten ne skystųjų kristalų monitoriai, o tik tekstinei informacijai skirti.
O man kaip tik atrodo, kad raudona-mėlyna spalvos palengvina orientavimąsi. Dauguma vilniečių yra įpratę matyti būtent tokius žymėjimus. O miesto svečiai gali atskirti kas yra kas palyginę duomenis ir spalvą ant tvarkaraščių.
O man kaip tik atrodo, kad raudona-mėlyna spalvos palengvina orientavimąsi. Dauguma vilniečių yra įpratę matyti būtent tokius žymėjimus. O miesto svečiai gali atskirti kas yra kas palyginę duomenis ir spalvą ant tvarkaraščių.
Geriausia būtų išvis vieninga maršrutų numeracija...
Geriausia būtų išvis vieninga maršrutų numeracija...
Bet transporto rūšys tai skirtingos? troleibusas yra troleibusas, o autobusas yra autobusas Toks variantas tiek painiavos ir nelogikos įneštų. Pagalvojam, numeracija vieninga, imam, tarkim, 6 numeriuką, ir žinok tu dabar ar čia autobusas ar troleibusas. maršruto trasos, tai skirtingos, ypač miesto svečiam būtų sudėtinga. Tavęs klausia kaip iki Kiauliopolio nuo Algirdo stotelės nudardėt, o tu sakai - "6", nueina įsėda į 6 truliką ir jau Žirmūnuos
Bet transporto rūšys tai skirtingos? troleibusas yra troleibusas, o autobusas yra autobusas Toks variantas tiek painiavos ir nelogikos įneštų. Pagalvojam, numeracija vieninga, imam, tarkim, 6 numeriuką, ir žinok tu dabar ar čia autobusas ar troleibusas. maršruto trasos, tai skirtingos, ypač miesto svečiam būtų sudėtinga. Tavęs klausia kaip iki Kiauliopolio nuo Algirdo stotelės nudardėt, o tu sakai - "6", nueina įsėda į 6 truliką ir jau Žirmūnuos
Tai ir puiku. Autobusų numeracija paliekama, troleibusų- pridedama prie paskutinio autobuso numerio. Taigi tas 6tas troleibusas būtų 82+6. 88tas
Šiaip man patinka tas atskyrimas švieslentėse. Dėl mažo laiko- sutinku. Sunku ir įžiūrėti..
Tai ir puiku. Autobusų numeracija paliekama, troleibusų- pridedama prie paskutinio autobuso numerio. Taigi tas 6tas troleibusas būtų 82+6. 88tas
Kaiptik daugiau painiavos atsirastu. Vistiek sakytum tokio ir tokio numerio troleibusas arba tokio ir tokio numerio autobusas. Gi nesakysi 98 numerio transportas važiuoja į stotį iš pašilaičių.
Taip numeruojant reiktu ir mikroautobusams priskirti tam tikrą numerį. Tuomet 71 mikroautobusas gautusi 82+20+71=173. Jau geriau taip kaip yra. Visi priprate ir ganėtinai aišku. Kitu atveju žmonės turintys tik autobuso arba tik troleibuso bilietą turėtu skaičiuoti, čia autobusas ar troleibusas atvažiuos tuo maršrutu.
Bet transporto rūšys tai skirtingos? troleibusas yra troleibusas, o autobusas yra autobusas Toks variantas tiek painiavos ir nelogikos įneštų. Pagalvojam, numeracija vieninga, imam, tarkim, 6 numeriuką, ir žinok tu dabar ar čia autobusas ar troleibusas. maršruto trasos, tai skirtingos, ypač miesto svečiam būtų sudėtinga. Tavęs klausia kaip iki Kiauliopolio nuo Algirdo stotelės nudardėt, o tu sakai - "6", nueina įsėda į 6 truliką ir jau Žirmūnuos
Tai pasakytum "važiuok šeštu" ir viskas. Koks keleiviui skirtumas, ar "autobusas" su ūsais, ar be ūsų? Keleiviui svarbu maršrutas.
Tai pasakytum "važiuok šeštu" ir viskas. Koks keleiviui skirtumas, ar "autobusas" su ūsais, ar be ūsų? Keleiviui svarbu maršrutas.
Lietuviškai gal ir normaliai skamba, arba kai tiesiogiai šnekamaja kalba pasakoma. Tačiau rašant daugmaž oficialiai "Važiuoti šeštu iki ... stotelės", tai savaime kyla klausimas, kuom šeštu ? Arba užsienio kalba taip paprasta ir trumpai nevisada pasakysi. Beto kaip jau minėjau yra skirtingi bilietai (autobusui/troleibusui). Tokia numeracija nesuteiktu jokio pranašumo, prieš dabar esamą, nes atsirastu kitų priežasčių patikslinti ar tai autobusas, ar troleibusas.
Tokiu atveju galima net ir tokią numeraciją daryti, kuri labai paplitusi Lenkijoje. Privedu Varšuvos pavyzdį:
0-39 reguliaraus eismo tramvajai
4* - nereguliaraus eismo tramvajai (piko metu, darbo dienomis ir t.t.)
1** - reguliaraus eismo autobusai (beveik visi numeriai užpildyti)
2** - reguliaraus eismo midi klasės autobusai (atsirado tik 2007-2009 m. kaip papildymas esamiems autobusams, greičiausiai šie numeriai bus naudojami ir normalių autobusų maršrutams)
3** - nereguliaraus eismo autobusai (piko metu, darbo dienomis ir t.t.)
4** - nereguliaraus eismo "greitieji" autobusai (stoja ne visose stotelėse)
5** - reguliaraus eismo "greitieji" autobusai (stoja ne visose stotelėse)
6** - buvę naktinių autobusų žymėjimai, dabar Nk* (k - kryptis (1, 2, 3 ir pan.)
7** - reguliaraus eismo priemiestiniai autobusai
8** - nereguliaraus eismo priemiestiniai autobusai
C** - specialūs autobusai lapkričio 1-ąją (C - Cmentarz=kapinės)
E** - ekspresai, pagrindinės trasos: "Tolimas rajonas - ilgas atstumas, kai nestoja - Centras"
Vilniuje gali būti taip:
0-99 - troleibusai
1** - autobusai
3** - nereguliaraus eismo autobusai.
N** - naktiniai autobusai
Comment