Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Tokie intervalai piko metu dažniausiai ir būna.

    Comment


      Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
      Manau, Vilniui būtų neblogai turėti daugiau dvigubų troleibusų, tada ir vairuotojų mažiau reikėtų.
      Dabar naudojami Solaris Trollino 15 AC yra pusantro karto talpesni už įprastus 12 metrų ilgio troleibusus...

      Comment


        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        Dabar naudojami Solaris Trollino 15 AC yra pusantro karto talpesni už įprastus 12 metrų ilgio troleibusus...
        Beje, juose irgi būna tiek žmonių, kad įlipti beveik neįmanoma.

        Comment


          Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
          Beje, juose irgi būna tiek žmonių, kad įlipti beveik neįmanoma.
          Su 15Tr neteko važinėti piko metu, bet galioja tokia taisyklė, kad kuo busas didesnis, tuo daugiau žmonių prisigrūda. Sunkumų iškyla bandant piko metu įlipti į 7700A, O405G, NG272, Bx41 autobusus... Nekalbu jau apie atvejį, kai atvažiuoja du to paties maršruto troleibusai. Aš žinoma renkuosi antrąjį, nes jei į pirmą neįmanoma įlipti, tai antrame galima net atsisėsti.

          Comment


            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Su 15Tr neteko važinėti piko metu, bet galioja tokia taisyklė, kad kuo busas didesnis, tuo daugiau žmonių prisigrūda. Sunkumų iškyla bandant piko metu įlipti į 7700A, O405G, NG272, Bx41 autobusus... Nekalbu jau apie atvejį, kai atvažiuoja du to paties maršruto troleibusai. Aš žinoma renkuosi antrąjį, nes jei į pirmą neįmanoma įlipti, tai antrame galima net atsisėsti.
            Eeee.... ką aš galiu pasakyti... Išvardijai beveik visus autobusus, kurie tau atrodo netalpūs, bet jie sudaro kone 90% viso autobusų parko autobusų. O tie 10% yra net keletą žmonių salone turintys VanHool A300 ir atrodantys sausakimši bei kitos beveik vienetinės senienos.
            Nesutikčiau dėl visų Karosų, nes būtent jos yra patys talpiausi parko turimi autobusai (be Ikarusų). Dėl Volvo, MB ir ir MAN'ų pritariu.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Eeee.... ką aš galiu pasakyti... Išvardijai beveik visus autobusus, kurie tau atrodo netalpūs, bet jie sudaro kone 90% viso autobusų parko autobusų. O tie 10% yra net keletą žmonių salone turintys VanHool A300 ir atrodantys sausakimši bei kitos beveik vienetinės senienos.
              Nesutikčiau dėl visų Karosų, nes būtent jos yra patys talpiausi parko turimi autobusai (be Ikarusų). Dėl Volvo, MB ir ir MAN'ų pritariu.
              Na aš nieko prieš juos. Nesakiau, kad jie netalpūs. Tik norėjau pasakyti, kad jei autobusas didesnis, tai nereiškia, kad jame bus daugiau vietos - savaime įlips daugiau žmonių. Taip jau gaunasi...

              Pastebėjimas - piko metu iš Saulėtekio kažkam labai pasiseka, jei atvažiuoja 45 maršrutu Karosa. Net ir pastaroji būna pilnutėlė. Bet jose kažkaip stebuklingai atsiranda vietos visiems keleiviams. Žinoma - pasistengti reikia...Tik prie Karosos durų nejauku stovėti... Negali žinoti ar spyna gerai laiko...


              P.S. Visus su šventėm.
              Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.25, 00:47.

              Comment


                Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                Puikūs video, pirmą kartą girdžiu Ikarus'e pranešant stotelių pavadinimus. Tikiuosi šis autobusas dar ilgai tarnaus miesto labui.
                Prieš kelis metus, kai Vilniuje daugiausiai buvo Ikarusų ir Karosų, beveik kiekviename Ikaruse ir Karosoje be "kompiuterio" sakė stotelių pavadinimus. Dabar Karosose be "kompiuterio" ir MB O405(...) stotelių pavadinimų nesako beveik niekada. Na, pamenu atvejį gal 2006 m. vasarą, kai 34 maršrutu važiavau MB nr. 517. Tada vairuotojas pats sakė stotelių pavadinimus, bet taip tyliai ir greitai, kad važiuodamas iš Stoties tik Tuskulėnų gatvėje pastebėjau, kad jis kažką sako į mikrofoną.

                Comment


                  As dar prisimenu kai dar stotelese buvo tokie apvalus zenklai ir reikejo pavazuoti ir sakyti i toki mikrofona pvz: 12-tas pirmas (pirmas grafikas). Tada tokia moteris atsako: supratau ar ten kaip nelabai pamenu.

                  Comment


                    Parašė Norbert Rodyti pranešimą
                    As dar prisimenu kai dar stotelese buvo tokie apvalus zenklai ir reikejo pavazuoti ir sakyti i toki mikrofona pvz: 12-tas pirmas (pirmas grafikas). Tada tokia moteris atsako: supratau ar ten kaip nelabai pamenu.
                    Tai cia paprasciausiai su dispecere susisiekdavo kad vaziuoja kaip priklauso. Gan seni laikai cia buvo. Dabar tikriausiai niekur nebera taip
                    www.autobusas.4l.lt +
                    www.facebook.com/Autobusas4l

                    Comment


                      Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                      Tai cia paprasciausiai su dispecere susisiekdavo kad vaziuoja kaip priklauso. Gan seni laikai cia buvo. Dabar tikriausiai niekur nebera taip
                      Pas mus dar yra islikes toks vienas zenklas. Marsruto nr. 1 galineje stoteleje (Vakaru st.) :
                      Paskutinis taisė groundzer; 2008.12.26, 00:32.

                      Comment


                        Kaune buvo Muzikinio teatro stotelėje ir veikė kažkur iki 1996-1999 m. (sunku tiksliai nusakyti iki kada, nes gerai nepamenu). Privažiuodavo autobusas priešais tą ženklą ir laukdavo kol susisieks. Kartais tekdavo prastovėti po kelias minutes, kol susisiekdavo. Tas ženklas vėliau dar kelis metus stovėjo, nors jau funkcijos savo neatliko. Taip pat dar gan ilgą laiką veikė "Kauno autobusų" dispečerinės punktas Kauno pilies galinėje stotelėje.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Kaune buvo Muzikinio teatro stotelėje ir veikė kažkur iki 1996-1999 m. (sunku tiksliai nusakyti iki kada, nes gerai nepamenu). Privažiuodavo autobusas priešais tą ženklą ir laukdavo kol susisieks. Kartais tekdavo prastovėti po kelias minutes, kol susisiekdavo. Tas ženklas vėliau dar kelis metus stovėjo, nors jau funkcijos savo neatliko. Taip pat dar gan ilgą laiką veikė "Kauno autobusų" dispečerinės punktas Kauno pilies galinėje stotelėje.
                          Gan ilgai stovėjo ir prie dainų slėnio, bei prie politechnikumo
                          „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                          Comment


                            Parašė Norbert Rodyti pranešimą
                            As dar prisimenu kai dar stotelese buvo tokie apvalus zenklai ir reikejo pavazuoti ir sakyti i toki mikrofona pvz: 12-tas pirmas (pirmas grafikas). Tada tokia moteris atsako: supratau ar ten kaip nelabai pamenu.
                            Aš irgi prisimenu tai. Atvažiuoja mano 19-as autobusas į Pelesos st., tada kažkas pypsi, vairuotojas pasako "devynioliktas pirmas", dispečerė atsako - priimta, ir važiuojam toliau. Vairuotojas sakydavo savo mašrutą ir grafiko numerį. Todėl ir neišgirstumėm dabar "19 5-as" ar "12 3(4)-as"
                            Dar prie šventinio viešojo transporto temos:
                            Sankt-Peterburgas, LM-57 nr.5148


                            Nuotraukos iš http://www.stts.mosfont.ru
                            Paskutinis taisė Mettal; 2008.12.26, 10:13.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Siandien man pagaliau pavyko nufotografot Volvo B10BLE-60 CNG

                              Dar man klausimas ekspertams: Kodel tuose autobusuose neraso marsruto virsuje (elektroniskai)? O tik kartonas stovi.
                              Attached Files
                              Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.12, 10:27.

                              Comment


                                Parašė Norbert
                                Dar man klausimas ekspertams: Kodel tose /\ autobusose neraso marsruto virsuje (elektroniskai)? O tik kartonas stovi.
                                Čia mūsų auksarankių rankos per trumpos, kad užprogramuotų visus autobusus, turinčius elektronines švieslentes. Jei VA netingėtų, tai visi MB. Man ir kiti "nauji" autobusai būtų su švieslentėm, o ne tik tai MB O405N2 nr.499, 505, 503. Beje pastarojo jūs dar ilgai nematysite - jis stovi autobusų parke jau nuo birželio-liepos vasaros, kai kažkur kažkaip su kažkuo susidūrė naktį.
                                Beje pilnas tavo pagauto autobuso pavadinimas - Carrus City L (Volvo B10BLE-60 CNG)
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Čia mūsų auksarankių rankos per trumpos, kad užprogramuotų visus autobusus, turinčius elektronines švieslentes. Jei VA netingėtų, tai visi MB. Man ir kiti "nauji" autobusai būtų su švieslentėm, o ne tik tai MB O405N2 nr.499, 505, 503. Beje pastarojo jūs dar ilgai nematysite - jis stovi autobusų parke jau nuo birželio-liepos vasaros, kai kažkur kažkaip su kažkuo susidūrė naktį.
                                  Beje pilnas tavo pagauto autobuso pavadinimas - Carrus City L (Volvo B10BLE-60 CNG)
                                  Paprasciausiai gal ten tas kompiuteriukas yra neprogramuojamas. Vieni yra programuojami Mobitec 400 ir Mobitec 300. Tai pastarieji yra programuojami pasitelkus laida, taciau kiek zinau, tai gamintojai su tokiu modeliu nebedirba ir jokiu priedu nepardavineja. Visiskai kitas variantas yra su 400, jie perprogramuojami atminties kortele ir specialia programa. Tai jei tuose autobusuose yra 300, tai nieko ir nepadarys VA meistrai.
                                  www.autobusas.4l.lt +
                                  www.facebook.com/Autobusas4l

                                  Comment


                                    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                    Paprasciausiai gal ten tas kompiuteriukas yra neprogramuojamas. Vieni yra programuojami Mobitec 400 ir Mobitec 300. Tai pastarieji yra programuojami pasitelkus laida, taciau kiek zinau, tai gamintojai su tokiu modeliu nebedirba ir jokiu priedu nepardavineja. Visiskai kitas variantas yra su 400, jie perprogramuojami atminties kortele ir specialia programa. Tai jei tuose autobusuose yra 300, tai nieko ir nepadarys VA meistrai.
                                    Kaip jau minėjau, 3 autobusai turi veikiančias švieslentes, todėl greičiausiai ir pas kitus tos pačios serijos galėtų ir turėtų veikti.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                      Paprasciausiai gal ten tas kompiuteriukas yra neprogramuojamas. Vieni yra programuojami Mobitec 400 ir Mobitec 300. Tai pastarieji yra programuojami pasitelkus laida, taciau kiek zinau, tai gamintojai su tokiu modeliu nebedirba ir jokiu priedu nepardavineja. Visiskai kitas variantas yra su 400, jie perprogramuojami atminties kortele ir specialia programa. Tai jei tuose autobusuose yra 300, tai nieko ir nepadarys VA meistrai.
                                      Į kai kuriuos įdeda naują sistemą - kartu su visom švieslentėm. O kad bandytų pakeisti tik operatyvinį bloką, nežinau ar tas įmanoma. VA ir VT pamėgtos firmos BUSE puslapyje rašoma štai kas:

                                      The backlight keyboard (OPTION) and the data record on memory card are determined for controlling all peripheries compatible according to VDV 300 (IBIS) and devices connected to interface TIA/EIA – 485, 232 (RS 485, 232), resp. CAN in public transport vehicles as a part of control and passenger information system in the required configuration. For example exterior and interior signs in any technology (DOT, DOT-LED, LED, multicolour LED, LCD, VFD, TFT), also the digital acoustic and ticketing system, switches and traffic lights setups, GPS location devices compatible according to VDV 300 (IBIS). The construction and the software enable the driver use in a manual operation mode or in the mode for automatic next stop switching, autonomous vehicle location by means of GPS and timetable scanning, resp. in the range of DCS.

                                      Jeigu suderinamas (compatible) su kitais įrenginiais, kodėl nesinaudoti......

                                      Beje, Klaipėdoje autobusai važinėja su švieslentėm. Ir sistema ten tikrai nėra naujausia... Kodėlgi VA nesinaudoja...

                                      Ir dar... vieninteliam Vilniuje troleibuse Jelcz (1650) yra BUSE BS100 kompiuteris - toks pats, kaip Solaris ir Škoda 14TrM. Bet švieslentės neveikia...

                                      Galbūt kažko nesuprantu... Galbūt brangūs tie kompiuteriukai...

                                      Informacija iš http://www.buse.cz/www_2005/ram_aj.htm

                                      Comment


                                        Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                        O kad as zinociau kaip ir kur jie vazines Siaip manau jie ten vaziuos, kur ju labiausiai reikia. Nemanau kad kokiais zvyrkeliais vazines Kaip minejo anksciau, tai kokia Klaipeda ar dar velniai zino koks miestas bus pagrindinis siu autobusu marsrutas
                                        Taip, visus šiuos naujesnius Šilutės AP autobusus (Citaro, MAN Midi) galima pamatyti Klaipėdoje (yra du grafikai) ir Tauragėje, jie dar aptarnaus Švėkšnos, Pagėgių, Rusnės ir kelias kitas linijas, žodžiu ten, kur geresni keliai. O juk prieš metus to parko teritorijoje dar stovėjo LAZ 4202. Tiesa, raritetinių autobusų modelių Šilutės AP turi vis dar pakankamai.

                                        Comment


                                          Vytautas_LT: Dabar tai pas Jelczą švieslentė tai neveikia ben kai jis buvo 4-ame maršrute tai veikdavo.
                                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X