/\ Tokie intervalai piko metu dažniausiai ir būna.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąManau, Vilniui būtų neblogai turėti daugiau dvigubų troleibusų, tada ir vairuotojų mažiau reikėtų.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąDabar naudojami Solaris Trollino 15 AC yra pusantro karto talpesni už įprastus 12 metrų ilgio troleibusus...
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąBeje, juose irgi būna tiek žmonių, kad įlipti beveik neįmanoma.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSu 15Tr neteko važinėti piko metu, bet galioja tokia taisyklė, kad kuo busas didesnis, tuo daugiau žmonių prisigrūda. Sunkumų iškyla bandant piko metu įlipti į 7700A, O405G, NG272, Bx41 autobusus... Nekalbu jau apie atvejį, kai atvažiuoja du to paties maršruto troleibusai. Aš žinoma renkuosi antrąjį, nes jei į pirmą neįmanoma įlipti, tai antrame galima net atsisėsti.
Nesutikčiau dėl visų Karosų, nes būtent jos yra patys talpiausi parko turimi autobusai (be Ikarusų). Dėl Volvo, MB ir ir MAN'ų pritariu.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąEeee.... ką aš galiu pasakyti... Išvardijai beveik visus autobusus, kurie tau atrodo netalpūs, bet jie sudaro kone 90% viso autobusų parko autobusų. O tie 10% yra net keletą žmonių salone turintys VanHool A300 ir atrodantys sausakimši bei kitos beveik vienetinės senienos.
Nesutikčiau dėl visų Karosų, nes būtent jos yra patys talpiausi parko turimi autobusai (be Ikarusų). Dėl Volvo, MB ir ir MAN'ų pritariu.
Pastebėjimas - piko metu iš Saulėtekio kažkam labai pasiseka, jei atvažiuoja 45 maršrutu Karosa. Net ir pastaroji būna pilnutėlė. Bet jose kažkaip stebuklingai atsiranda vietos visiems keleiviams. Žinoma - pasistengti reikia...Tik prie Karosos durų nejauku stovėti... Negali žinoti ar spyna gerai laiko...
P.S. Visus su šventėm.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.25, 00:47.
Comment
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimąPuikūs video, pirmą kartą girdžiu Ikarus'e pranešant stotelių pavadinimus. Tikiuosi šis autobusas dar ilgai tarnaus miesto labui.
Comment
-
Parašė Norbert Rodyti pranešimąAs dar prisimenu kai dar stotelese buvo tokie apvalus zenklai ir reikejo pavazuoti ir sakyti i toki mikrofona pvz: 12-tas pirmas (pirmas grafikas). Tada tokia moteris atsako: supratau ar ten kaip nelabai pamenu.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąTai cia paprasciausiai su dispecere susisiekdavo kad vaziuoja kaip priklauso. Gan seni laikai cia buvo. Dabar tikriausiai niekur nebera taip
Paskutinis taisė groundzer; 2008.12.26, 00:32.
Comment
-
Kaune buvo Muzikinio teatro stotelėje ir veikė kažkur iki 1996-1999 m. (sunku tiksliai nusakyti iki kada, nes gerai nepamenu). Privažiuodavo autobusas priešais tą ženklą ir laukdavo kol susisieks. Kartais tekdavo prastovėti po kelias minutes, kol susisiekdavo. Tas ženklas vėliau dar kelis metus stovėjo, nors jau funkcijos savo neatliko. Taip pat dar gan ilgą laiką veikė "Kauno autobusų" dispečerinės punktas Kauno pilies galinėje stotelėje.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKaune buvo Muzikinio teatro stotelėje ir veikė kažkur iki 1996-1999 m. (sunku tiksliai nusakyti iki kada, nes gerai nepamenu). Privažiuodavo autobusas priešais tą ženklą ir laukdavo kol susisieks. Kartais tekdavo prastovėti po kelias minutes, kol susisiekdavo. Tas ženklas vėliau dar kelis metus stovėjo, nors jau funkcijos savo neatliko. Taip pat dar gan ilgą laiką veikė "Kauno autobusų" dispečerinės punktas Kauno pilies galinėje stotelėje.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Norbert Rodyti pranešimąAs dar prisimenu kai dar stotelese buvo tokie apvalus zenklai ir reikejo pavazuoti ir sakyti i toki mikrofona pvz: 12-tas pirmas (pirmas grafikas). Tada tokia moteris atsako: supratau ar ten kaip nelabai pamenu.
Dar prie šventinio viešojo transporto temos:
Sankt-Peterburgas, LM-57 nr.5148
Nuotraukos iš http://www.stts.mosfont.ruPaskutinis taisė Mettal; 2008.12.26, 10:13.
Comment
-
Parašė NorbertDar man klausimas ekspertams: Kodel tose /\ autobusose neraso marsruto virsuje (elektroniskai)? O tik kartonas stovi.
Beje pilnas tavo pagauto autobuso pavadinimas - Carrus City L (Volvo B10BLE-60 CNG)
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąČia mūsų auksarankių rankos per trumpos, kad užprogramuotų visus autobusus, turinčius elektronines švieslentes. Jei VA netingėtų, tai visi MB. Man ir kiti "nauji" autobusai būtų su švieslentėm, o ne tik tai MB O405N2 nr.499, 505, 503. Beje pastarojo jūs dar ilgai nematysite - jis stovi autobusų parke jau nuo birželio-liepos vasaros, kai kažkur kažkaip su kažkuo susidūrė naktį.
Beje pilnas tavo pagauto autobuso pavadinimas - Carrus City L (Volvo B10BLE-60 CNG)
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąPaprasciausiai gal ten tas kompiuteriukas yra neprogramuojamas. Vieni yra programuojami Mobitec 400 ir Mobitec 300. Tai pastarieji yra programuojami pasitelkus laida, taciau kiek zinau, tai gamintojai su tokiu modeliu nebedirba ir jokiu priedu nepardavineja. Visiskai kitas variantas yra su 400, jie perprogramuojami atminties kortele ir specialia programa. Tai jei tuose autobusuose yra 300, tai nieko ir nepadarys VA meistrai.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąPaprasciausiai gal ten tas kompiuteriukas yra neprogramuojamas. Vieni yra programuojami Mobitec 400 ir Mobitec 300. Tai pastarieji yra programuojami pasitelkus laida, taciau kiek zinau, tai gamintojai su tokiu modeliu nebedirba ir jokiu priedu nepardavineja. Visiskai kitas variantas yra su 400, jie perprogramuojami atminties kortele ir specialia programa. Tai jei tuose autobusuose yra 300, tai nieko ir nepadarys VA meistrai.
The backlight keyboard (OPTION) and the data record on memory card are determined for controlling all peripheries compatible according to VDV 300 (IBIS) and devices connected to interface TIA/EIA – 485, 232 (RS 485, 232), resp. CAN in public transport vehicles as a part of control and passenger information system in the required configuration. For example exterior and interior signs in any technology (DOT, DOT-LED, LED, multicolour LED, LCD, VFD, TFT), also the digital acoustic and ticketing system, switches and traffic lights setups, GPS location devices compatible according to VDV 300 (IBIS). The construction and the software enable the driver use in a manual operation mode or in the mode for automatic next stop switching, autonomous vehicle location by means of GPS and timetable scanning, resp. in the range of DCS.
Jeigu suderinamas (compatible) su kitais įrenginiais, kodėl nesinaudoti......
Beje, Klaipėdoje autobusai važinėja su švieslentėm. Ir sistema ten tikrai nėra naujausia... Kodėlgi VA nesinaudoja...
Ir dar... vieninteliam Vilniuje troleibuse Jelcz (1650) yra BUSE BS100 kompiuteris - toks pats, kaip Solaris ir Škoda 14TrM. Bet švieslentės neveikia...
Galbūt kažko nesuprantu... Galbūt brangūs tie kompiuteriukai...
Informacija iš http://www.buse.cz/www_2005/ram_aj.htm
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąO kad as zinociau kaip ir kur jie vazines Siaip manau jie ten vaziuos, kur ju labiausiai reikia. Nemanau kad kokiais zvyrkeliais vazines Kaip minejo anksciau, tai kokia Klaipeda ar dar velniai zino koks miestas bus pagrindinis siu autobusu marsrutas
Comment
-
Vytautas_LT: Dabar tai pas Jelczą švieslentė tai neveikia ben kai jis buvo 4-ame maršrute tai veikdavo.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
Comment