Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Gerai Dėl CNG tai savaime suprantama, o N2, tai neatkreipėme dėmesį į "pažemintus" langus tarp 1 ir 2 durų.
    Ir dar, jų durys atsidaro į išorę... Ne taip, kaip VAPo turimų O405N2

    Comment


      O tada jau būtų nepatenkinti tie, kas važiuoja tik iki Naujosios Vilnios. Kaip jau minėjau - 4A yra 4-ojo maršruto dalis, todėl autobusą 1 paėmė iš šio maršruto, o ne "vogė" iš kažkur kitur. Tuo labiau yra gana patogu važiuoti iš stoties rajono (Halės turgus) į Mickūnus. Nors ir yra traukiniai, bet jie važiuoja dar rečiau nei autobusas ir iki "tikrųjų" Mickūnų nuo gel. st. yra tolimas kelias.
      Beje, ne visi 4A reisai taip tragiškai sukoordinuoti su 4. Yra tikrai normalių tarpų, bet tuos "nenormalius" reikia kažkaip taisyti, antraip Vilniaus autobusai ir toliau "vežios orą".
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        Ir dar, jų durys atsidaro į išorę... Ne taip, kaip VAPo turimų O405N2
        Tiesą pasakius, durys šiuo atveju parorodo tik 1 dalyką: čia yra O405NÜ. Būtent pas juos yra tokios priekinės durys. pvz. http://fotobus.msk.ru/photo/25107/ šitas Rostove važinėjantis Mercedesas yra kažkas mišraus tarp N ir N2. Jo visos durys atsidaro į išorę. Tokie buvo pagaminti Miuncheno miestui.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
          Volvo B10L-60 CNG/Saffle 5000 DZE 636 Pramogų arena,idomu tai kad be parko numerių
          Atvaizdas
          Ne... Negali būti... kažkokia nesamonė gaunasi... Ką čia išdarinėja "Vilniaus autobusai"?! DZE 636 yra Carrus City L (B10BLE-60 CNG), kuris užfiksuotas šioje Denis_Simonov foto. Tuo labiau švedų duomenys apie jį yra tokie:
          Valstybinis numeris: DZE 636
          Važiuoklė: Volvo B10BLE-60 CNG
          Važiuoklės numeris:YV3R4C312VA003292
          Kėbulas: Carrus City L
          Kėbulo numeris: 8149
          Durų schema: 2-2-1
          Pagamintas: 1997
          Priklauso: UAB "Vilniaus autobusai"/Vilnius
          Numeris: 803
          Istorija:ex.(Sweden*DSD 870) Ödåkra Buss AB/Helsingborg 6503 -> Arriva Sverige AB 6503
          O pagal pirmąją foto išeina, kad čia visiškai kita mašina...
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            O keleiviu 4A piko metu buna labai daug. Ypac nemazai prilipa N. Vilnioje, Draugystes st. (prie stoties). Visi vaziuoja i Mickunus.

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              O tada jau būtų nepatenkinti tie, kas važiuoja tik iki Naujosios Vilnios. Kaip jau minėjau - 4A yra 4-ojo maršruto dalis, todėl autobusą 1 paėmė iš šio maršruto, o ne "vogė" iš kažkur kitur. Tuo labiau yra gana patogu važiuoti iš stoties rajono (Halės turgus) į Mickūnus. Nors ir yra traukiniai, bet jie važiuoja dar rečiau nei autobusas ir iki "tikrųjų" Mickūnų nuo gel. st. yra tolimas kelias.
              Beje, ne visi 4A reisai taip tragiškai sukoordinuoti su 4. Yra tikrai normalių tarpų, bet tuos "nenormalius" reikia kažkaip taisyti, antraip Vilniaus autobusai ir toliau "vežios orą".


              Normaliai butu jei 4 paliktu toki koks yra ,o 4a butu tik mockunai-n.vilnia(zalgirio stotel)

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Ne... Negali būti... kažkokia nesamonė gaunasi... Ką čia išdarinėja "Vilniaus autobusai"?! DZE 636 yra Carrus City L (B10BLE-60 CNG), kuris užfiksuotas šioje Denis_Simonov foto. Tuo labiau švedų duomenys apie jį yra tokie:
                Valstybinis numeris: DZE 636
                Važiuoklė: Volvo B10BLE-60 CNG
                Važiuoklės numeris:YV3R4C312VA003292
                Kėbulas: Carrus City L
                Kėbulo numeris: 8149
                Durų schema: 2-2-1
                Pagamintas: 1997
                Priklauso: UAB "Vilniaus autobusai"/Vilnius
                Numeris: 803
                Istorija:ex.(Sweden*DSD 870) Ödåkra Buss AB/Helsingborg 6503 -> Arriva Sverige AB 6503
                O pagal pirmąją foto išeina, kad čia visiškai kita mašina...
                Toje foto ant 803 ir kabo numeris DZE636. Greičiausiai tas Saffle 5000 dar neregistruotas, todėl ant jo užkabino bet kurio kito B10BLE-60 valstybinį numerį ir varo. Įtariu, kad po perdažymo važiuoja...

                O tas 803, kaip Denisas sakė, stovėjo be vienos lempos. Tai matyt jis arba dėl to arba dėl kitos priežasties dar negali važiuoti.

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Normaliai butu jei 4 paliktu toki koks yra ,o 4a butu tik mockunai-n.vilnia(zalgirio stotel)
                  Tada kentės tie, kas važiuoja juo iš centro...
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

                    SPRENDIMAS

                    DĖL NAUJŲ TRANSPORTO RŪŠIŲ DIEGIMO VILNIAUS MIESTE SPECIALIOJO PLANO RENGIMO

                    2008 m. lapkričio 12 d. Nr. 1-705, Vilnius

                    Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymu (Žin., 2004, Nr. 21-617), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. birželio 23 d. nutarimu Nr. 692 patvirtinta Ilgalaike (iki 2025 metų) Lietuvos transporto sistemos plėtros strategija (Žin. 2005, Nr. 79-2860) ir Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendruoju planu, patvirtintu Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2007 m. vasario 14 d. sprendimu Nr. 1-1519 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano iki 2015 metų ir jo sprendinių tvirtinimo“, Vilniaus miesto savivaldybės taryba nusprendžia:

                    Pavesti Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriui organizuoti naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiojo plano rengimo procesą ir apmokėti už atliktus darbus.



                    Meras
                    Juozas Imbrasas
                    (Ši žinia turėtų nudžiuginti metro vilniuje gerbėjus)
                    Dear Sir,

                    Comment


                      Nebutinai metro. O gal tramvajaus. O gal dviraciu ar rieduciu...

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Nebutinai metro. O gal tramvajaus. O gal dviraciu ar rieduciu...
                        Tramvajus ir dviračiai jau turėjo bandymą, dėja nesėkmingą. Dabar atėjo eilė metro, arba kokiam kitam agregatui...
                        Dear Sir,

                        Comment


                          Argi tai buvo bandymai? Tramvajus nebuvo bandomas. Be to ne bandyti reikia, o rimtai iverinti visus uz ir pries. O su dviraciais ir taip buvo aisku, kad pavogs visus. Vien uz tai reikejo kai ka pasodinti...

                          Comment


                            Prajuokinai su tais dviračiais (teigiama prasme) :-D
                            Dear Sir,

                            Comment


                              As ne buvusi mera turejau omeny. Ne jis vienas atsakomybe nesa. Na, bet juk ir taip aisku, buvo, kad pavogs visus dviracius... Jau geriau lesas, isleistas dviraciams, butu panaudoje keliems km dviraciu taku irengti.

                              Comment


                                Krokuva.



                                http://galeria.funthomas.info/categories.php?cat_id=867

                                http://tnij.org/cbqy

                                O mes vis snaudžiam. Dūstam kamsčiuose. Paskutiniai Europos pagonys
                                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                Comment


                                  Parašė music Rodyti pranešimą
                                  Krokuva.



                                  http://galeria.funthomas.info/categories.php?cat_id=867

                                  http://tnij.org/cbqy

                                  O mes vis snaudžiam. Dūstam kamsčiuose. Paskutiniai Europos pagonys
                                  Manau, kad kai prasisklaidys trydaliojimai apie tramvajų ir rožinės svajonės apie metro, bei džiazas apie gondolas - ilgainiui bus svarstomas būtent toks variantas ("greitasis tramvajus" - nepainioti su zuoko "moderniuoju tramvajumi"). Bet kokių 10 metų reikės (kad prasidėtų normalios ir realios diskusijos).

                                  Beje, sovietiniais laikais irgi kalbų būta būtent apie tokią sistemą (berods kokia įdiegta Volgograde).

                                  Comment


                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    Bet kokių 10 metų reikės (kad prasidėtų normalios ir realios diskusijos).
                                    Blogiausia tai, kad jokia realistiška strategija nepatvirtinta. O tai tikrai reiškia, kad iki 2025 metų nieko išskyrus autobusus ir troleibusus nematysim. Arba sprendimai kainuos labai brangiai (infrastruktūra bus neparuošta).

                                    Comment


                                      [QUOTE=c2h5oh;309801]Manau, kad kai prasisklaidys trydaliojimai apie tramvajų ir rožinės svajonės apie metro, bei džiazas apie gondolas - ilgainiui bus svarstomas būtent toks variantas ("greitasis tramvajus" - nepainioti su zuoko "moderniuoju tramvajumi"). Bet kokių 10 metų reikės (kad prasidėtų normalios ir realios diskusijos).



                                      Kuo skiriasi greitasis tramvajus nuo moderniojo????? tramvajus yra tramvajus ir niekada ir niekur dar jis nebuvo greitas. arba tu tramvajumi vadini kazkokia kita transporto priemone,kuriai nezinai pavadinimo:-)))

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą

                                        Kuo skiriasi greitasis tramvajus nuo moderniojo????? tramvajus yra tramvajus ir niekada ir niekur dar jis nebuvo greitas. arba tu tramvajumi vadini kazkokia kita transporto priemone,kuriai nezinai pavadinimo:-)))
                                        Zuoko "modernusis tramvajus" - tai paprastas gatvėm važinėjantis tramvajus (modernusis jis būtų todėl, kad naujas . Autobusas ant bėgių. http://en.wikipedia.org/wiki/Tram

                                        "Greitasis tramvajus" - tai tramvajus, kuris trasa fiziškai atskirta nuo kito transporto (tuneliais, estakadom, atskirom trasom). Traukinys, tik mažesnių gabaritų. http://en.wikipedia.org/wiki/Light_rail
                                        Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.12.18, 12:20.

                                        Comment


                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          Zuoko "modernusis tramvajus" - tai paprastas gatvėm važinėjantis tramvajus (modernusis jis būtų todėl, kad naujas . Autobusas ant bėgių. http://en.wikipedia.org/wiki/Tram

                                          "Greitasis tramvajus" - tai tramvajus, kuris trasa fiziškai atskirta nuo kito transporto (tuneliais, estakadom, atskirom trasom). Traukinys, tik mažesnių gabaritų. http://en.wikipedia.org/wiki/Light_rail

                                          nezinau kur tu vilniuje rastum vietos 'atskirom trasom' , bet jei cia kalbi apie tuos vienbegius traukinukus ,vazinejancius estakadomis-tai ten tramvajaus pavadinimas tikrai jau netinka. nezinau kaip juos reiktu vadinti ,bet tik jau ne tramvajumi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X