Parašė furtivete
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/
--------------------------------------------------
Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimą
Vat būtų įdomu išgirsti, kodėl. Aš tai kaip vieną pagrindinių priežasčių matau, jog: niekas nenori eiti dirbti vairuotoju ar kontrolierium už tokią algą. Tai reiškia, kad reikia priimti visus, kas tik nori, ir dar džiaugtis dėl to. Todėl ir kontrolieriai - ne etikos specialistai, ir prie sėdinčių asocialų tingi artintis, ir vairuotojai veža žmones kaip malkas. O ką tu jiem padarysi, iš darbo išmesi? Tada troleibusas išvis nevažiuos, ar taip geriau?
Dėl elektroninių bilietų visiška tiesa, keli absurdo pavyzdžiai:
Pirmuosiuose bilietuose kitoj kortelės pusėj nebuvo vietos užsirašyti vardui pavardei, vėlesnėse laidose atsirado. Rodo, jog viskas tikrai nebuvo apgalvota iš anksto.
Atsirado galimybė papildyti internetu. Tai papildomai kainuoja regis tarp 1 ir 3 Lt. Tai vienintelis man žinomas atvejis, kai internetu paslauga kainuoja brangiau, nei paprastai. Kitaip sakant, kiosko darbuotojos triūsas vertas nuo -1 iki -3 Lt
Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/
--------------------------------------------------
Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
Comment
-
Parašė Ežiukas Rodyti pranešimąJeigu pagal tavę tai savivaldybės kaltė, kadangi pažadėjo duoti, bet apgavo kaip jauną mergelę, tai, kodėl to ir nepasakius žmonėms ir nesiskolinti iš trečių rankų, tegul nevažiuoja kas trečias autobusas/troleibusas tada valdžia susimąstytų ir atsirastu pinigų taip kaip su mokytojais (pinigų ižde mokytojams surasti trys mėnesius nesugeba, o naujai seimo salei milijonai per dvi dienas atsiranda). Valdžia pradeda į naudą dirbt tik tada kaip visiškas mėšlas užverda. Nejaugi manai, kad savivaldybė būtu leidus bankrotuoti viešajam transportui ?
Parašė Ežiukas Rodyti pranešimąApskritai, kam tu kontrolierių reikia ? Žinau, kad skamba kaip didmiesčiui per drąsiai, bet galimybė sudaryti sistema taip, kad keleivis neįliptu į autobusą be bilieto tikrai reali. Technologijų amžiuje gyvename. Kiek aš girdėjau (gal ir pletkai) bet autobusų parkas buvo net finansavimą iš ES gavęs panašiom sistemom kurti, bet lėšos mistiškai buvo ištaškytos kitiems reikalams Keist vadovavimą ten reikia.
Pliusai:
1) Neliktų zuikių, bomžų, šitaip padidėtų komfortas ir pajamos.
2) Galima išparduoti kontrolės autobusiukus, o jai nebemokėti algų (biudžetas dar labiau auga).
Minusai:
1) Didelės gaišatys lipant į autobusą piko metu, ypač, kol keleiviai nepratę prie naujos tvarkos.
2) Vairuotojai už tokį pareigų apsunkinimą užsiprašo pastebimai didesnių algų.
3) Reikia sugalvoti būdą užtikrinti tai, kad keleiviai galėtų tik išlipti pro kitas duris, o ne įlipti? Gal kas žinot kokios užsienio patirties?
Būdai susilpninti minusus: autobusams daugiau A juostų, ir žalių šviesų. Tegu ilgiau pastovi, bet greičiau pavažiuoja;
Vairuotojams didesnes algas sumokėti iš atsilaisvinusių nuo kontrolės pinigų.
Vizija idealiu atveju: Komfortas nebelikus bomžų padidėja, be zuikių vietos atsiranda daugiau, todėl į transportą mieliau lipa ir tie pilnos kainos mokėtojai, kurie kitaip būtų važiavę mašina. Šitaip mažėja ir kamščiai.Paskutinis taisė furtivete; 2008.11.13, 12:03.
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąManau, kad vadovai tiesiog pagalvojo, kad juos tikėtinai išmestų iš posto. Žiniasklaidai daugiau sumokėti gali politikai, o ne jie.
Mano nuomone, būtų neblogas sprendimas pamėginti įleisti keleivius tik pro priekines duris, vairuotojas tikrintų bilietus.
Pliusai:
1) Neliktų zuikių, bomžų, šitaip padidėtų komfortas ir pajamos.
2) Galima išparduoti kontrolės autobusiukus, o jai nebemokėti algų (biudžetas dar labiau auga).
Minusai:
1) Didelės gaišatys lipant į autobusą piko metu, ypač, kol keleiviai nepratę prie naujos tvarkos.
2) Vairuotojai už tokį pareigų apsunkinimą užsiprašo pastebimai didesnių algų.
3) Reikia sugalvoti būdą užtikrinti tai, kad keleiviai galėtų tik išlipti pro kitas duris, o ne įlipti? Gal kas žinot kokios užsienio patirties?
Būdai susilpninti minusus: autobusams daugiau A juostų, ir žalių šviesų. Tegu ilgiau pastovi, bet greičiau pavažiuoja;
Vairuotojams didesnes algas sumokėti iš atsilaisvinusių nuo kontrolės pinigų.
Taip pat tuo pačiu pasinaikintu bilietėliu pirkimas pas vairuotojas, kad irgi labai gaišyną eismą. Kam reikia bilietuko galėtu ji nusipirkti sms paslauga arba pasipildyti el. bilieto sąskaita internetu/ kioskose.
Dar manau turi būti nuolaidos, jeigu aš važiuoju tik dvi stotelės kodėl aš turiu mokėti kaip užkelionė nuo Pašilaičių iki Panerių ??? Galima būti padaryti, kad išlipdamas keleivis pridėjas kortelę dar kartą prie sensoriaus gautu nuolaida bilietui priklausomai kiek stotelių jisai nuvažiavoPaskutinis taisė Ežiukas; 2008.11.13, 12:15.
Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/
--------------------------------------------------
Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
Comment
-
Norai gal ir neblogi, apie tai jau esame komentavę kažkurioje temoje apie ąviešąjį transportą. Tada beveik visi teigė, kad Lietuvoje pro priekines duris įleisti keleivių nereikia, nes tai smarkiai gaišintų laiką. Užsienyje važinėjančių viešuoju miesto transportu yra labai mažai, todėl ten visi spėja įlipti, Lietuvoje tai labai gaišintų. Tavo variantas labai tobulintinas. Nes, pvz. pro priekines duris įlipa koks žąsinas ir nepasižymėjęs praeina. Reikėtų specialios užkardos keleiviams, kol nepažymi, tol nepraeini. Tai labai gaišintų. Įsmukusių pro duris, skirtas tik išlipti, vairuotojas tikrai nedrausmins, nes tai ne jo pareiga ir tai gaišintų laiką. O kol policija atvyktų, tas be bilieto įlipęs jau būtų išlipęs iš transporto. Matai, Lietuvoje žmonės dar nemokėtų taip kultūringai elgtis, kaip užsienyje, bet to, tai netinka pagal esamus srautus didmiesčiuose.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNorai gal ir neblogi, apie tai jau esame komentavę kažkurioje temoje apie ąviešąjį transportą. Tada beveik visi teigė, kad Lietuvoje pro priekines duris įleisti keleivių nereikia, nes tai smarkiai gaišintų laiką. Užsienyje važinėjančių viešuoju miesto transportu yra labai mažai, todėl ten visi spėja įlipti, Lietuvoje tai labai gaišintų. Tavo variantas labai tobulintinas. Nes, pvz. pro priekines duris įlipa koks žąsinas ir nepasižymėjęs praeina. Reikėtų specialios užkardos keleiviams, kol nepažymi, tol nepraeini. Tai labai gaišintų. Įsmukusių pro duris, skirtas tik išlipti, vairuotojas tikrai nedrausmins, nes tai ne jo pareiga ir tai gaišintų laiką. O kol policija atvyktų, tas be bilieto įlipęs jau būtų išlipęs iš transporto. Matai, Lietuvoje žmonės dar nemokėtų taip kultūringai elgtis, kaip užsienyje, bet to, tai netinka pagal esamus srautus didmiesčiuose.
Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/
--------------------------------------------------
Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
Comment
-
Kalbi kaip iš pasakos. Kai viešajame transporte kabinėjasi paaugliai, tai net suagusieji bijo jiems ką nors pasakyti, o apie "tvarkos" įvedimą galima tik pasvajot. Bijo žmonės tokiems ereliams ką ir bepasakyt, retas tik tuo užsiims. Bet tie ereliai dažniai būna ne po vieną, tai blogai baigtųsi tokiems "auklėtojams". Vilniuje nežinau kaip, bet Kaune piko metu kai kurių maršrutų autobusai ir troleibusai yra pergrūsti ir jų ilaipinimui reikėtų 0,5-1 min. O dar apie trečdalis yra minkštapročių seniukų, kurie vos paeina, tai jie kol nuklebenkščiuotų, kol pasižymėtų... Eilė visa už jo turėtų laukti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Važinėju jau 4 metus su mašina (teko iki tada viešuoju visada), ir net nenoriu prisiminti viešojo transporto. Gerai kad bent mikriukai yra, tai kartais pasinaudoju. Jei važinėčiau su viešuoju mano kelionų ilgumas pailgėtų min 4 kartus. O savo mašinoj visada turi sėdima vietą, pats važiuoji kur nori, sustoji kur nori, šiluma kiek nori, muzika kokia nori. Na aišku kiti nesupras, bet ką padarysi.
Comment
-
Vilniuje tu dar sugaiši 8 kartus ilgiau laiko, nei autobusas, ieškodamas, kur pastatyti mašiną
Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/
--------------------------------------------------
Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
Comment
-
Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
Vilniuje tu dar sugaiši 8 kartus ilgiau laiko, nei autobusas, ieškodamas, kur pastatyti mašiną
Autobusai vaziuotu daug greiciau ir butu patrauklesni zmonems ,jei butu istisines A juostos. toks variantas ,kai dalyje gatves yra A juosta,paskui pries sankryza ji nutruksta, po to vel kazkur prasideda-taip nelieka jokio jos efekto. beje butu gerai pakeisti eismo taisykles,kad esantis A juostoje (ne viesojo transporto) automobilis visada kaltas avarijos atveju:-)) tada butu galima su autobusais ir troleibusais pabrozdinti sonus ir uodegas tokiems sustriakams ir nebeliktu norinciu vazineti A juostomis:-))
Comment
-
Šiek tiek daugiau informacijos dėl bilietų brangimo Vilniaus mieste, papildymas dėl mašrutinių taksi:
Keičiasi ir vietinio susisiekimo M 2 (privačių bendrovių) klasės autobusų, turinčių nuo 10 iki 17 sėdimų vietų, įskaitant ir vairuotojo, vienkartinių bilietų kainos maršrutais, daugiau kaip 80% dubliuojančių vietinio susisiekimo autobusų ar troleibusų maršrutų trasas bei kertančiais Senamiestį ar Naujamiestį – 4 litai, likusiais maršrutais – 3 Lt.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąAutobusai vaziuotu daug greiciau ir butu patrauklesni zmonems ,jei butu istisines A juostos. toks variantas ,kai dalyje gatves yra A juosta,paskui pries sankryza ji nutruksta, po to vel kazkur prasideda-taip nelieka jokio jos efekto. beje butu gerai pakeisti eismo taisykles,kad esantis A juostoje (ne viesojo transporto) automobilis visada kaltas avarijos atveju:-)) tada butu galima su autobusais ir troleibusais pabrozdinti sonus ir uodegas tokiems sustriakams ir nebeliktu norinciu vazineti A juostomis:-))
Idomi situacija ir kitoje vietoje, tai Saulėtekio al. ir Nemenčinės pl. sankryžoje. Kuomet daugiausia sukančių į dešinę nuo saulėtekio ir dažnu atveju patys autobusai/troleibusai persirikiuoja kiton juoston (nors A juosta nupaišyta iki pat sankryžos), nes ten elementariai mažiau mašinų.
Patrauklumo vien A juostomis nesukursi. Dažnai tenka važiuot 5 maršruto autobusu iš Pašilaičių iki Saulėtekio (nuo galinės iki beveik galinės stotelių). Taigi šis maršrutas lyg ir labai patogus, veža nuo pat namu iki universiteto, bet jo minusas, kad jis daro nemaža ratą pro Žalgirio g. Taigi netgi ne piko metu, jis važiuoja tiek laiko, kiek aš piko metu per spūstis užtrunku važiuodamas automobiliu. Ryte kelione juom užtrunka >1val. Tai ar jis man gali būti patraukli alternatyva nuosavam transportui ?
Comment
-
Patrauklumo vien A juostomis nesukursi. Dažnai tenka važiuot 5 maršruto autobusu iš Pašilaičių iki Saulėtekio (nuo galinės iki beveik galinės stotelių). Taigi šis maršrutas lyg ir labai patogus, veža nuo pat namu iki universiteto, bet jo minusas, kad jis daro nemaža ratą pro Žalgirio g. Taigi netgi ne piko metu, jis važiuoja tiek laiko, kiek aš piko metu per spūstis užtrunku važiuodamas automobiliu. Ryte kelione juom užtrunka >1val. Tai ar jis man gali būti patraukli alternatyva nuosavam transportui ?[/QUOTE]
tai todel,kad pas mus viesasis transportas buvo kurtas atsizvelgiant i keleiviu srautus,todel ir yra visi tie isvingiavimai. aisku yra ir kitas galimas svytuoklinis principas.tai kai vaziuoji su menesiniais ar valandiniais bilietais ,o transportas kursuoja tik trumpais ,bet labai daznais marsrutais. tavo atveju butu:pasilaiciai -spaudos rumai,o ten persedi jau i kita krypti ,kur tau reikia. stai dabar sakykim kalvariju gatveje kiek daug kirtingu marsrutu transporto vaziuoja ta pacia marsruto dalimi:nuo pramogu arenos iki pat zalioj tilto. aisku kol jie grizta atgal paimti vel keleiviu is gyvenamuju rajonu.darosi nepopuliaru. o jei butu svytuokliniai marsrutai -tada viskas kitaip.
Comment
-
Parašė Ežiukas Rodyti pranešimąMažiau skolintis reikėjo ir neapgalvotai išlaidauti, pridarė kruvas klaidų dabar verkia, kad pizd****as. Pradžiai atleisti vadovus visus reikėtu už žlugdymą. Ir, kainų didinimas padėties manau neišspręs su tokiu įmonės valdymų greitai naujų skolų turės - kas tada vėl kainas kels ? Taip pasaka be pabaigos.
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNei šis, nei ankstesni bilietų brangimai nekeičia vieno dalyko - idiotiško santykio tarp vienkartinio ir mėnesinio bilietų.
Kodėl aš tai vadinu idiotizmu? Labai paprastai - parduok žmogui mėnesinį bilietą, ir tu jį prisiriši prie savęs visam mėnesiui. Parduok metinį bilietą - ir prisiriši visiems metams. Žmogus, jeigu tik galės, naudosis tik tavo paslaugomis ir nesinaudos kitų transporto priemonių - nes už tavo paslaugas jau sumokėta ir naudojimasis jomis nieko daugiau nekainuoja, o važiuodamas kita transporto priemone moki papildomai.
Parašė Ežiukas Rodyti pranešimąJeigu pagal tavę tai savivaldybės kaltė, kadangi pažadėjo duoti, bet apgavo kaip jauną mergelę, tai, kodėl to ir nepasakius žmonėms ir nesiskolinti iš trečių rankų, tegul nevažiuoja kas trečias autobusas/troleibusas tada valdžia susimąstytų ir atsirastu pinigų taip kaip su mokytojais (pinigų ižde mokytojams surasti trys mėnesius nesugeba, o naujai seimo salei milijonai per dvi dienas atsiranda). Valdžia pradeda į naudą dirbt tik tada kaip visiškas mėšlas užverda. Nejaugi manai, kad savivaldybė būtu leidus bankrotuoti viešajam transportui ?
Parašė Ežiukas Rodyti pranešimąApskritai, kam tu kontrolierių reikia ? Žinau, kad skamba kaip didmiesčiui per drąsiai, bet galimybė sudaryti sistema taip, kad keleivis neįliptu į autobusą be bilieto tikrai reali. Technologijų amžiuje gyvename. Kiek aš girdėjau (gal ir pletkai) bet autobusų parkas buvo net finansavimą iš ES gavęs panašiom sistemom kurti, bet lėšos mistiškai buvo ištaškytos kitiems reikalams Keist vadovavimą ten reikia.Parašė Ežiukas Rodyti pranešimąSprendimas manau, galiausiai galūtinai išvysti el. bilieto sistemą ir įleisti per priekinias duris tik el. bilieto turėtojus, kurie praeidami pro vairuotoja tiesiog priliestu savo piniginę (su bilietu joje aišku) prie sensoriaus ir praeitu toliau. Taip pat tuo pačiu pasinaikintu bilietėliu pirkimas pas vairuotojas, kad irgi labai gaišyną eismą. Kam reikia bilietuko galėtu ji nusipirkti sms paslauga arba pasipildyti el. bilieto sąskaita internetu/ kioskose.
Tu siulai nesamones. Ilipimas pro priekines duris prailgintu keliones laika mazdaug dvigubai. Taip jau buvo Alytuje 1997-1999 - galiausiai autobusu parkas neatlaike konkurencijos su mikrautobusais. Aisku, pagrindines priezastys buvo kitos, bet keliones laiko pailgejimas beveik dvigubai tikrai prisidejo prie miesto autobusu isnykimo Alytuje. Kas vaziuos autobusu, jei mikrautobusai tais metais veze uz ta pacia kaina, bet greiciau?
SMS?. O kas sukontroliuos? Juk teigi, kad kontrolieriai nereikalingi.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą<...>
Patrauklumo vien A juostomis nesukursi. Dažnai tenka važiuot 5 maršruto autobusu iš Pašilaičių iki Saulėtekio (nuo galinės iki beveik galinės stotelių). Taigi šis maršrutas lyg ir labai patogus, veža nuo pat namu iki universiteto, bet jo minusas, kad jis daro nemaža ratą pro Žalgirio g. Taigi netgi ne piko metu, jis važiuoja tiek laiko, kiek aš piko metu per spūstis užtrunku važiuodamas automobiliu. Ryte kelione juom užtrunka >1val. Tai ar jis man gali būti patraukli alternatyva nuosavam transportui ?
Bet pripažįstu, kad maršrutas "Saulėtekis - Kareivių g. - Ozo g. - Ukmergės g. - Pašilaičiai" būtų nebloga idėja, nes nėra tiesioginio transporto nuo Akropolio pusės į Ukmergės g. link užmiesčio, išskyrus dabar jau 4Lt kainuosiantį 62 mikroautobusą.
Comment
-
Siandien maciau svieslente Lukiskiu st. link Oro uosto. Tai rode neteisinga laika, bei buvo uzrasyta ''Zaliasis tiltas''.
Idomu kada jos prades veikti pilnu pajegumu. Dabar tai jos labiau klaidina...---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Dar vienas įdomus pastebėjimas - įvesti naktiniai tarifai (3lt).
http://vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=232
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO uz ka naujus autobusus ir troleibusus pirko??? Manai, kad visa suma ir ES fondu? Savo lesu irgi reikejo... Eme kreditus. Dabar reikia grazinti bankams. Negrazinsi - atims autobusus. Kuo tada vazines? Imonems zlugimas totalus. Gal mikroautobusai isgelbes? Patitkek, mikroabams ateitu aukso amzius, bet ir vienas pravaziavimas garantuotai kainuotu 20 Lt, jei suzlugtu autobusu ir troleibusu imones.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Dar ir kaip gali leisti. Interesu tureti privacia transporto monopolija tikrai yra.
Kad ir kokie tie interesai būtu, viešojo transporto žlugimas būtu vinis į kaktą miesto merui. To tikrai neatsitiktu Taip aš tuo tikiu ir bučiau surizikavęs autobuso parko vietoje, jeigu savivaldybė būtu sukrapsčiusi žadėta suma iš pradžiu dabar vis dar važinėtume už pigiausia bilieta lietuvoje
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTu siulai nesamones. Ilipimas pro priekines duris prailgintu keliones laika mazdaug dvigubai. Taip jau buvo Alytuje 1997-1999 - galiausiai autobusu parkas neatlaike konkurencijos su mikrautobusais. Aisku, pagrindines priezastys buvo kitos, bet keliones laiko pailgejimas beveik dvigubai tikrai prisidejo prie miesto autobusu isnykimo Alytuje. Kas vaziuos autobusu, jei mikrautobusai tais metais veze uz ta pacia kaina, bet greiciau?
SMS?. O kas sukontroliuos? Juk teigi, kad kontrolieriai nereikalingi.
Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/
--------------------------------------------------
Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTu siulai nesamones. Ilipimas pro priekines duris prailgintu keliones laika mazdaug dvigubai. Taip jau buvo Alytuje 1997-1999 - galiausiai autobusu parkas neatlaike konkurencijos su mikrautobusais. Aisku, pagrindines priezastys buvo kitos, bet keliones laiko pailgejimas beveik dvigubai tikrai prisidejo prie miesto autobusu isnykimo Alytuje. Kas vaziuos autobusu, jei mikrautobusai tais metais veze uz ta pacia kaina, bet greiciau?
SMS?. O kas sukontroliuos? Juk teigi, kad kontrolieriai nereikalingi.
ilipimas i autobusa vyksta tik pro priekines duris. ten prie vairuotojo yra "aparaciukas", i kuri tu lyg atsizymi pravaziuojama bilieta - t.y. aparatas patikrina, ar jis galioja (mes turejome trim dienom skirta bilieta). jei bilieto neturi - sumeti lygtais 4 "kvorterius" (25 jav centai) i plysi ir gauni bilieta.
islipimas vyksta pro visas duris, gal tik pro priekines nagalima, bet mes pirma karta lipom pro jas jei islipanciu nera - kitos durys ir neatsidaro. norint islipti, jas tereikia svelniai stumtelti. ilipti pro ne priekines duris galimybe kaip ir lieka, bet ji labiau teorine, nes islipus zmogiukams, jos gana greit uzsidaro.
noriu pasakyti, kad pasiulymas ileidineti zmones tik pro priekines duris nera utopinis. tik reikia daug prie to padirbeti - pirmiausia peraukleti zmones. vienkartinis bilietas galetu kainuoti kazkokia "apvalia" suma, o ne 1.1 ar 1.4 - geriau 1.5, 2 ar 2.5lt, zodziu, kad butu galimybe ilipus sumesti vienos rusies monetas ir vaziuojam. zinoma, turetu buti ir galimybe greitai pasismulkinti monetu - kazko panasaus kaip traukiniu stotyje prie saugyklu. amerikoje maciau zmogiukai nesiodavosi tokius rysulelius vieno nominalo monetu, tik nezinau is kur tokiu gaudavo...
zodziu, as uz viesaji transporta, bet noreciau, kad jis butu patrauklesnis. ir cia visai netinka siulymas nevezti zmoniu is vilniaus pakrasciu, nes as is vieno ju.
P.S. o bauda ar padidejo uz vaziavima be bilieto?
Comment
Comment