Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Bet ar tikrai atsirastų bent keletas tokių, kurie važiuoja iš N.Vilnios tiesiai i Oro uostą ? Ir kodėl tuomet jie negalėtu važiuot vienu iš dabar važiuojančių traukinių iki Vilniaus ir ten persėst ? Bent jau aš turėdamas ketinimu iki oro uosto važiuot traukiniu, taip ir važiuočiau. O jei tokių ketinimų neturėčiau, tai net ir tiesioginiu maršrutu nesinaudočiau. Potencialo maršruto pratesimui iki Salininkų yra kurkas daugiau.
    O kodėl būtent į oro uostą? Jie gali išlipti Vilniaus stotyje, o čia jau lipa tie, kam reikia į oro uostą. Juk, pvz. Vilniuje nedaug tokių žmonių, kurie su 33 maršrutu važiuoja nuo Pašilaičių iki Gurių arba Kaune 23-iu nuo Rokų iki Domeikavos. Šiuo atveju persipins keli keleivių srautai.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      O kodėl būtent į oro uostą? Jie gali išlipti Vilniaus stotyje, o čia jau lipa tie, kam reikia į oro uostą. Juk, pvz. Vilniuje nedaug tokių žmonių, kurie su 33 maršrutu važiuoja nuo Pašilaičių iki Gurių arba Kaune 23-iu nuo Rokų iki Domeikavos. Šiuo atveju persipins keli keleivių srautai.
      Būtent į oro uostą, nes kalbama buvo apie tiesioginio reiso tarp N.Vilnios ir Oro uosto nebūvimą. Tai kam tuomet tiesioginis reisas, jei juo tiesiogiai (nuo A iki B ) praktiškai nieks nevažiuos ? Gal tada tikrai užtektu tik motrisės iš N.Vilnios iki Vilniaus stoties ? Bet mano nuomone ir remiantis kaikuriais komentarais, jog iš/į N.Vilnią esamais traukiniais važinėja tik vienetai keleivių, tai ar verta investuot i riedmenų pirkimą ir naują maršrutą ? Reiktu pirmiausia dėmesi skirti esamų maršrutų tobulinimui ir populiarinimui (arba seniau buvusių ir naudingų gaivinimui). Su tuom kartu ir iškiltu poreikis iš N.Vilnios ar kitos vietos važiuot traukiniu, nes tolesnė kelione irgi vyktu traukiniu. Dabar tokioj situacijoj, kai atobusu atvažiuoji iki stoties, eini į traukinį, o išlipęs tarkim Vilniuje eini vėl link autobuso/troleibuso ir tęsi kelione juom, tai ar taip logiška daryt. Juk nevažiuosi su dviračiu iki garažo, ten pasiemės mašiną iki kažkurios miesto vietos ir toliau išsitraukęs dviratį iš bagažinės tęsi kelione (juolab, kad tas atstumas nedidelis ir nuo A iki B nuvykti dviračiu). Tai taipat geriau iškart važiuot tik autobusu/autobusais, o ne keisti kelis kartus transporto priemonės rušį, kas automatiškai susiję su laiko sąnaudom.

      Dėl 33 maršruto, tai būtent dėl nedidelio poreikio, jis ir važinėja tik ~kartą į valandą. Nejaugi dabar ir motrisę N.Vilnia - Oro uostas paleisti dideliais intervalais, tuo galutinai sužlugdant jos rentabilumą.

      Comment


        Nuo lapkričio 4 d. keičiasi kai kurių autobusų maršrutų darbas
        Nuo kitos savaitės, lapkričio 4 dienos kečiasi 1 „Stotis–Oro uostas“, 22 „Lazdynai–Oslo g.–Centras”, 24 „Fabijoniškės–Ukmergės g.–Žemieji Paneriai“, 37 „Kalvarijų g.–Tuskulėnų g.–Olandų g.–Rokantiškės”, 44 „Parko g.–Olandų g.–Žygimantų g.“ ir 45 „Pašilaičiai–Žirmūnai–Antakalnis-Saulėtekis” autobusų maršrutų tvarkaraščiai.
        Gyventojų prašymu nuo lapkričio 4 - osios 75 autobusų maršrutas „Pilaitė – Santariškės“ pratęsiamas iki Santariškių žiedo.
        Nuo lapkričio 4 dienos, 63 maršruto „Žvėrynas–Pilaitės pr.–Karveliškės“ autobusai iki pavasario nebevažiuos.
        Autobusų eismo tvarkaraščių pakeitimai internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt , pateikiami nuo spalio 29 dienos.
        Informacija apie viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama nemokama telefono linija 8-800-22922.

        http://vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=230
        Paskutinis taisė 99; 2008.10.31, 14:16.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Būtent į oro uostą, nes kalbama buvo apie tiesioginio reiso tarp N.Vilnios ir Oro uosto nebūvimą. Tai kam tuomet tiesioginis reisas, jei juo tiesiogiai (nuo A iki B ) praktiškai nieks nevažiuos ? Gal tada tikrai užtektu tik motrisės iš N.Vilnios iki Vilniaus stoties ? Bet mano nuomone ir remiantis kaikuriais komentarais, jog iš/į N.Vilnią esamais traukiniais važinėja tik vienetai keleivių, tai ar verta investuot i riedmenų pirkimą ir naują maršrutą ? Reiktu pirmiausia dėmesi skirti esamų maršrutų tobulinimui ir populiarinimui (arba seniau buvusių ir naudingų gaivinimui). Su tuom kartu ir iškiltu poreikis iš N.Vilnios ar kitos vietos važiuot traukiniu, nes tolesnė kelione irgi vyktu traukiniu. Dabar tokioj situacijoj, kai atobusu atvažiuoji iki stoties, eini į traukinį, o išlipęs tarkim Vilniuje eini vėl link autobuso/troleibuso ir tęsi kelione juom, tai ar taip logiška daryt. Juk nevažiuosi su dviračiu iki garažo, ten pasiemės mašiną iki kažkurios miesto vietos ir toliau išsitraukęs dviratį iš bagažinės tęsi kelione (juolab, kad tas atstumas nedidelis ir nuo A iki B nuvykti dviračiu). Tai taipat geriau iškart važiuot tik autobusu/autobusais, o ne keisti kelis kartus transporto priemonės rušį, kas automatiškai susiję su laiko sąnaudom.

          Dėl 33 maršruto, tai būtent dėl nedidelio poreikio, jis ir važinėja tik ~kartą į valandą. Nejaugi dabar ir motrisę N.Vilnia - Oro uostas paleisti dideliais intervalais, tuo galutinai sužlugdant jos rentabilumą.
          Gal tiesioginis marsrutas Oro uostas - Naujoji Vilnia ir nereikalingas, bet Vilnius - Naujoji Vilnia, ar bent jau esamo grafiko pertvarkymas (be tokiu intervalu kaip: 5min, 7 min, 40 min, 1val 35 min, 10 min) tikrai reikalingas. Juk su traukiniu vaziuoji 10 min, o autobusu 20 min (privalumas). O keleiviu tikrai atsirastu. Ir ju butu daugiau, nei i Oro uosta. Dabar ju nera tik del nepatogaus atsiskaitymo uz vaziavima ir blogo tvarkarascio (daznumo).
          Aisku is Naujosios Vilnios i Fabijoniskes nenuvaziuosi per stoti. Bet i pietine Vilniaus puse tikrai apsimoketu.

          Beje dar del tiesioginiu marsrutu, Vilniuje 71 mikriukas Salininkai - Santariskes vaziuoja per visa miesta. (intervalas piko metu kas 5-10 min). Dar 11 troleibusas: Antakalnis - Kalvariju - Savanoriu - Pasilaiciai.
          Paskutinis taisė Maxas; 2008.10.30, 23:00.
          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

          Comment


            11 trulikas gan retai važiuoja ir piko metu su kokiu 19 ar 16 nėra ko lyginti.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              11 troleibuso labai ilgas ir keistas maršrutas. Nemanau, kad yra daug žmonių, kurie važiuoja juo per visą maršrutą. Jau geriau rinktis 45 autobusą.

              Comment


                11 skirtas labiau esamų maršrutų papildymui ir Karoliniškių-Lazdynų gyventojams nusigauti iki Vingio ir Lukiškių. Toks pats ir būtų maršrutas Naujoji Vilnia - Oro uostas. Pagrindiniai srautai būtų stotis - N.Vilnia ir stotis - oro uostas,o papildomas - Oro uostas - N.Vilnia. Taip pat Žemojo Pavilnio gyventojams, kur nėra jokio miesto transporto (išskyrus 31 Žemąjame Pavilnyje).
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Vilniuje pasirodo irgi irenginejamos svieslentes, Narbuto st. svieslentes jau veikia. Tik labiau dezinformuoja, nei informuoja del to, kad klaidingai nustatytas laikas. Rodomos 4 eilutes. Bet kazkodel autobusu numeriai ir troleibusu niekuo nesiskiria (galetu atskirti ''T'' ir ''A'').

                  Pagal projektą, Vilniuje bus pastatyta 40 švieslenčių.
                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                  Comment


                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                    Vilniuje pasirodo irgi irenginejamos svieslentes, Narbuto st. svieslentes jau veikia. Tik labiau dezinformuoja, nei informuoja del to, kad klaidingai nustatytas laikas. Rodomos 4 eilutes. Bet kazkodel autobusu numeriai ir troleibusu niekuo nesiskiria (galetu atskirti ''T'' ir ''A'').

                    Pagal projektą, Vilniuje bus pastatyta 40 švieslenčių.
                    Mačiau šiandien švieslentę Narbuto st. link centro. Tik išties kažkodėl rodė netikslią informaciją. Buvo parašyta, kad 7 troleibusas bus už 2 min, bet jis jau artėjo prie stotelės. Kai atidarė duris, laikas pasikeitė į 1 min. Tai čia todėl, kad troleibusuose blogai nustatytas laikas? Aš galvojau, kad todėl, jog švieslentė dar 'demo' stadijoje, ir duomenis naudoja įrašytus iš anksto, užuot priėminėjusi iš važiuojančio troleibuso.

                    Comment


                      Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                      Mačiau šiandien švieslentę Narbuto st. link centro. Tik išties kažkodėl rodė netikslią informaciją. Buvo parašyta, kad 7 troleibusas bus už 2 min, bet jis jau artėjo prie stotelės. Kai atidarė duris, laikas pasikeitė į 1 min. Tai čia todėl, kad troleibusuose blogai nustatytas laikas? Aš galvojau, kad todėl, jog švieslentė dar 'demo' stadijoje, ir duomenis naudoja įrašytus iš anksto, užuot priėminėjusi iš važiuojančio troleibuso.
                      Tiesiog svieslentej buvo nustatytas netikslus laikas (virsutiniame desiniajame kampe). Ten vietoj 15.04 buvo 13.04. Tai turetu sutvarkyti.
                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                      Comment


                        aš labai tikiuosi, kad ten niekas laiko nematuos, o jis bus rodomas realiu laiku. juk net yra 3min paklaida leistina, kiek pamenu. o ir šiaip per kamščius tie grafikai nelabai ką bereiškia.
                        Blogas, kuris ♥ Vilnių: EziukasVilniuje.lt

                        Comment


                          Nerealu tikėtis, kad švieslentėse rodys kažką kito, kaip aktualias tvarkaraščio eilutes.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą
                            Nerealu tikėtis, kad švieslentėse rodys kažką kito, kaip aktualias tvarkaraščio eilutes.
                            Suprantu, jei būtų davikliai autobusuose/troleibusuose ir pagal tai galima būtų orientuotis kada atvažiuoja.
                            O kam reikalingas tvarkaraščių dubliavimas švieslentėj... Tas pats ant stulpo parašyta...

                            Comment


                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Suprantu, jei būtų davikliai autobusuose/troleibusuose ir pagal tai galima būtų orientuotis kada atvažiuoja.
                              O kam reikalingas tvarkaraščių dubliavimas švieslentėj... Tas pats ant stulpo parašyta...
                              Tai sitie davikliai ir bus irengti. Ir jie berods jau yra irenginejami.
                              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                              Comment


                                Tam puikiai tinka ir "Urbico" "žalieji" davikliai. Juk jie ne vien eismo reguliavimui, bet ir stebėjimui. Kiek girdėjau gelbės ir policijai, tai kodėl negali pagelbėti ir viešąjam transportui. paprastas pvz, daviklis užfiksuoja autobusą/troleibusą ir perduoda atskiru atitikmeniu į bazę, tada bazė į švieslentę stotelėje.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Vilniaus viešasis transportas skendi milžiniškose skolose

                                  http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1...225610467&sk=2

                                  Vilnius, su savo puikia savivaldybe
                                  Kairiarankių klubas - Left.lt

                                  Comment


                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Suprantu, jei būtų davikliai autobusuose/troleibusuose ir pagal tai galima būtų orientuotis kada atvažiuoja.
                                    O kam reikalingas tvarkaraščių dubliavimas švieslentėj... Tas pats ant stulpo parašyta...
                                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                    Tai sitie davikliai ir bus irengti. Ir jie berods jau yra irenginejami.
                                    Vis dažniau važiuojant autobusu ar troleibusu pastebiu vairuotojo kabinoje sumontuotą GPS imtuvą, kurio pagalba matyt ir bus nustatoma transporto padėtis stotelės atžvilgiu.
                                    Paskutinis taisė toleranceofculture; 2008.11.05, 01:36.
                                    Dear Sir,

                                    Comment


                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Suprantu, jei būtų davikliai autobusuose/troleibusuose ir pagal tai galima būtų orientuotis kada atvažiuoja.
                                      O kam reikalingas tvarkaraščių dubliavimas švieslentėj... Tas pats ant stulpo parašyta...
                                      Kaune jau si sistema jau pilnai paleista, ir visuose troleibusuose bei autobusuose irengti GPS irenginiai. Pagal tai ir pateikiama informacija i svieslentes t.y. pagal realia situacija, o ne pagal grafika, kuris ir taip pakabintas stoteleje. Manau ta pati sistema bus ir Vilniuje.

                                      Comment


                                        O kam investuojama į šias švieslentes? Nebūtų naudingiau už tuos pinigus nupirkti autobusą ar keletą?
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                          Vis dažniau važiuojant autobusu ar troleibusu pastebiu vairuotojo kabinoje sumontuotą GPS imtuvą, kurio pagalba matyt ir bus nustatoma transporto padėtis stotelės atžvilgiu.
                                          Tas imtuvas prijungtas prie elektroninio bilieto įrenginio turbūt. Specialiai pasižiūrėjau į veikiantį displėjų vairuotojo kabinoje - jis rodo tvarkaraščio laiką, kada autobusas turi būti stotelėje ir paklaidą, kiek vairuotojas paskubėjo/pavėlavo. Autobuso padėtis matyt pagal GPS ir nustatoma.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X