Ne apie autobusu greiti kalba eina o apie tai kaip tu 60km/h greiciu persoktum tikrai nemaza bordiura siulau kieme pasibandyti tokiu greiciu ant borto uzvaziuoti
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Susisiekimas traukiniu tarp Vilniaus ir Naujojosios Vilnios yra isties tragiskas. Paziurekime i tvarkarasti - jis yra visiskai nesureguliuotas, kam 5 val. ryto 4 reisai i Vilniu? Aisku tai atsitinka del to kad traukiniai Kaunas-Vilnius ir Trakai-Vilnius vaziuoja iki N. Vilnios. Tai ar nebutu paprasciau isigyt pora automotrisiu Naujoji Vilnia - Vilnius marsruto populiarinimui. Arba sutrumpint Kaunas-Vilnius, Trakai Vilnius iki Vilniaus. Ir bilietas tiek pat kainuoja kaip ir autobuse, ir vaziuoti tik 10-15 min. Galima butu net idiegti elektronini bilieta traukiniuose, ir nereiketu pirktis bilieto stoty.
Zodziu cia gelezinkelis turi dideli potenciala, tik kazkodel LG nenori ji pilnai isnaudoti.
Traukiniai vaziuoja apytusti (pakaktu ir automotrises).
O cia palyginimui 74 autobuso tvarkarastis nuo Draugystes st., kuri yra prie N. Vilnios stoties:
Autobusas i stoti nuvaziuoja per 21 min.
Bet konkuruoti su autobusu parku butu irgi neimanoma. Nes padazninus traukiniu vaziavima, reiketu pertvarkyti 14 ir 67 autobusu marsrutus, kurie isveziotu keleivius po rajona.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąAtvaizdas
Susisiekimas traukiniu tarp Vilniaus ir Naujojosios Vilnios yra isties tragiskas. Paziurekime i tvarkarasti - jis yra visiskai nesureguliuotas, kam 5 val. ryto 4 reisai i Vilniu? Aisku tai atsitinka del to kad traukiniai Kaunas-Vilnius ir Trakai-Vilnius vaziuoja iki N. Vilnios. Tai ar nebutu paprasciau isigyt pora automotrisiu Naujoji Vilnia - Vilnius marsruto populiarinimui. Arba sutrumpint Kaunas-Vilnius, Trakai Vilnius iki Vilniaus. Ir bilietas tiek pat kainuoja kaip ir autobuse, ir vaziuoti tik 10-15 min. Galima butu net idiegti elektronini bilieta traukiniuose, ir nereiketu pirktis bilieto stoty.
Zodziu cia gelezinkelis turi dideli potenciala, tik kazkodel LG nenori ji pilnai isnaudoti.
Traukiniai vaziuoja apytusti (pakaktu ir automotrises).
O cia palyginimui 74 autobuso tvarkarastis nuo Draugystes st., kuri yra prie N. Vilnios stoties:
Atvaizdas
Autobusas i stoti nuvaziuoja per 21 min.
Bet konkuruoti su autobusu parku butu irgi neimanoma. Nes padazninus traukiniu vaziavima, reiketu pertvarkyti 14 ir 67 autobusu marsrutus, kurie isveziotu keleivius po rajona.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąKonkurencija gautūsi su 74 maršrutu. Taip reikėtų pertvarkyti 67 ir 14, bei 18 maršrutus jog tiktų persėsti patogiai. ir įvesti bilietą kuris būtų skirtas pavyzdžiui autobusams ir šiam traukinio maršrutui...
Dar galima butu privatizuoti tam tikrus gelezinkelio marsrutus, krie iskart taptu pelningi.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Galėtų susitarti su privatininkais kurie veža žmones iš Mickūnų ir Lavoriškių į N. Vilnia kad vežtų iki traukinių stoties, bei ivestų su jeis kaškokius spec. bilietus... Taip pogi turėtų įrengti aikštelę autobusams ir mikriukams. Atrestauruoti visiškai N. Vilnios stotį. Vėliau jei viskas pasiseks pastatyti Dugiaaukštę automobilių stovėjimo aisštęlę tiems žmonėms kurie atvažiuoja iš kaimų. Galėtų nemokamai pastatyti automobilį (jei tarkim nusiperka nuolatini bilietą. jie ne moka kaškokia suma minimalią....Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąSusisiekimas traukiniu tarp Vilniaus ir Naujojosios Vilnios yra isties tragiskas. Paziurekime i tvarkarasti - jis yra visiskai nesureguliuotas, kam 5 val. ryto 4 reisai i Vilniu?
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąBet konkuruoti su autobusu parku būtų irgi neįmanoma.
Va čia ir keisčiausia - pinigai ant žemės guli, reikia tik nepatingėti, pasilenkti ir juos pasiimti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Bet ar tikrai atsirastų bent keletas tokių, kurie važiuoja iš N.Vilnios tiesiai i Oro uostą ? Ir kodėl tuomet jie negalėtu važiuot vienu iš dabar važiuojančių traukinių iki Vilniaus ir ten persėst ? Bent jau aš turėdamas ketinimu iki oro uosto važiuot traukiniu, taip ir važiuočiau. O jei tokių ketinimų neturėčiau, tai net ir tiesioginiu maršrutu nesinaudočiau. Potencialo maršruto pratesimui iki Salininkų yra kurkas daugiau.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBet ar tikrai atsirastų bent keletas tokių, kurie važiuoja iš N.Vilnios tiesiai i Oro uostą ? Ir kodėl tuomet jie negalėtu važiuot vienu iš dabar važiuojančių traukinių iki Vilniaus ir ten persėst ? Bent jau aš turėdamas ketinimu iki oro uosto važiuot traukiniu, taip ir važiuočiau. O jei tokių ketinimų neturėčiau, tai net ir tiesioginiu maršrutu nesinaudočiau. Potencialo maršruto pratesimui iki Salininkų yra kurkas daugiau.
b) o ar aš minėjau, kad jis reikalingas tik susisiekimui tarp stotelių TVOU ir NV? Juk Maxas jau rašė apie susisiekimo "patogumus", nelabai bėra ką pridurti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąpavyzdžiui?---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąNa man kilo tokia gana idomi mintis: marsrutus Trakai-Vilnius Vilnius-Naujoji Vilnia Vilnius-Oro uostas ir kitus priemiestinius perduoti valdyti Susisiekimo Paslaugoms, ikurti Vilniaus Gelezinkeliu bendrove ir integruoti i Vilniaus miesto ir priemiesciu visuomeni transporta. Ivesti vieningus elektroninius bilietus. O Lietuvos Gelezinkeliai ir toliau vykdytu keleiviu pervezimus tarpmiestiniais marsrutais.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąMatyt todėl, kad elektrinių traukinių depas yra už Naujosios Vilnios. Taigi jie vistiek pravažiuoja pro Naujosios Vilnios stotį.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąa) kai veži 30+ kg lagaminą, mintis apie persėdimą nedžiugina.
.
Lagaminas dazniausiai buna max 20- kg...
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąMintis tikrai nebloga, tik kaip "nulaužti" LG ir jos lobistus valdžioje?---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBet ar tikrai atsirastų bent keletas tokių, kurie važiuoja iš N.Vilnios tiesiai i Oro uostą ? Ir kodėl tuomet jie negalėtu važiuot vienu iš dabar važiuojančių traukinių iki Vilniaus ir ten persėst ? Bent jau aš turėdamas ketinimu iki oro uosto važiuot traukiniu, taip ir važiuočiau. O jei tokių ketinimų neturėčiau, tai net ir tiesioginiu maršrutu nesinaudočiau. Potencialo maršruto pratesimui iki Salininkų yra kurkas daugiau.
Jei pasiseks galima per 25 min nuvaziuoti is N. Vilnios i oro uosta jau dabar...---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąMaxas, juk per tris minutes neišeis persėsti.
O kur čia žiūri?
www.marsrutai.lt/LG---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąTėsiog užtektų grafikus suderinti tai, kad eitų patogiai per 5-10 min persėsti ir gerai informuoti visuomenę. Tokiu būtų finansai padidėtų.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
Comment