Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Del marsrutu skaiciaus - nekorektiska marsrutu skaiciu nustatineti pagal miesto plota ir gyventoju skaiciu ir dar po to lyginti Vilniu ir Kauna.
Keleiviai turi galva, bet neturi pasirinkimo arba jis yra labai menkas. Bet kokiu atveju, daugumos marsrutiniu taksi vaziavimo intervalai yra zymiai mazenis, nei autobusu. Kas is to, kad autobusas vaziuoja 1 karta per valanda - o tokiu marsrutu yra ne vienas ir ne du - o mikroautibusas kas 10 min. Negi lauksi valanda? Mikrobuose nera taikomos lengvatos. Nera menesiniu bilietu. Zmones permoka. Arba vazineja savo masina, nes uz miesto transporta sumoka tiek, kiek kainuoja benzinas nuvaziuoti i dabra ar pan. O alternatyvos nera...
O Kaune is tiesu per mazas autobusu tinklas. Paziurek i viesojos tranpsporto schema ir pamatysi daug baltu demiu. Ber jos yra ne miske ar lauke. O ten, kur zmones gyvena ar dirba. Pramoninia rajonai - praktiskai jokio susisiekimo su kai kuriomis vietomis. Arba palaikis autobusas. O zmonems dar po to pesciomis 1-2 km reikia eiti nuo stoteles. Miesto transportas tuti buti priartinams prie zmoniu, o ne atitolinamas.
I Neveronis autobusas vaziuoja kas valanda, kai tuo tarpu mikroautobusas kas 5-10-15 min. Ka zmones rinksi, nenoredami gaisti? Garliava - 6 autobusas. Dar siek tiek 12 ir 16. Koks ju vaziavimo daznis - 20-30 min. Ar tai patenkinama? Tai tode lzmones ir automobilizuojasi.
Comment