Parašė Denis_Simonov
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Puiku, kad šitą problemą iškėlė:
Viešojo transporto e-bilietas internete kainuoja brangiau nei kioske
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17891168
Iškilo toks pamąstymas: ar įmanoma padaryti svetainę, kuri leistų e-bilietą pildytis nemokamai, nes laikytųsi iš gausių reklamų? Kita vertus, ir tai nebūtų visiškai nemokama, juk vis tiek kainuotų internetinė bankininkystė (pvz. Hanza 1,20 Lt)
Comment
-
Keičiasi 26A autobusų maršruto trasa
Informuojame, kad nuo š.m. rugpjūčio 4 dienos keičiasi 26A autobusų maršruto trasa. Autobusai į Santariškes nuo Kalvarijų g. važiuos Didlaukio, Baltupio, Mokslininkų g., Molėtų pl., Santariškių g., toliau senąja trasa. Link Žaliojo tilto – Santariškių g., Molėtų pl., Mokslininkų , Baltupio, Didlaukio, Kalvarijų g.
Informacija apie viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama nemokama telefono linija 8-800-22922.
Kitos naujienos: keičiasi kai kurių troleibusų ir visų autobusų, važiuojančių per Naujininkus tvarkaraščiai. 73-as maršrutas nukreipiamas į Vilkpėdę.
O štai ką pamačiau šiandien ryte - naujiena, apie kurią buvo nutylėta.
Gerai, kad pastebėjo šio maršruto beprasmiškumą, bet ką gali reikšti maršrutų reorganizavimas? Gal vėl kažkokį maršrutą pakeis?
Comment
-
Reorganizavimas reiškia sugrąžinimą į ankstesnę būseną ar bent į panašią nei ankstesnė. Reorganizavimu gali būti vadinamas nebūtinai visų ar daugelio maršrutų pakeitimus, tai gali būti ir vieno maršruto reorganizavimas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Pritarčiau skirtingos tarifikacijos įvedimui ne tik rajone, bet ir mieste, turiu omeny, ir "Vilniaus autobusų parko", ir "Vilniaus troleibusų" maršrutams. Taip pat siūlyčiau tą daryti Kaune ir Klaipėdoje. Taip ilgesnį kelią važiuojantieji mokėti realią kainą, o važiuojantieji trumpą kelią, mokėtų mažiau nei dabar. Bet tam reikėtų pirmiau užbaigti e. bilieto projektą ir atsisakyti popierinių vienkartinių bilietų. Miestas būtų suskirstytas į zonas pagal kilometražą ir administracines ribas, atitinkamai paskirstytas tarifas. Bet abejotina, kad Lietuvoje tai bus padaryta per artimiausius 5 metus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
paprasciausiai galetu padaryti valandinius bilietus. pvz: 30 min, 60min, 1 val. 30 min., kurie galiotu tam tikra laika nuo ilipimo i transporto priemone ir nepriklausytu nuo persedimu skaiciaus.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Tokio tipo bilietai tikrai bus, tik reikės palaukti, tiksliai kiek, nežinau, nes apie šį projektą mažoka informacijos. Kyla mintys, kad kažkiek pinigų eina "į šoną", priešingu atveju, projekto eiga būtų viešesnė. Kiek pamenu, Kaunas siūlė ne laiko, bet kilometražinius bilietus, kuomet mokama ne už praleistą laiką transporte, bet už nuvažiuotą atstumą juo. Vilnius ir Klaipėda tam prieštaravo. Dėl informacijos stokos, nežinau, kaip nuspręsta, o vieningas sprendimas būtinas, nes tai vienas projektas, apimantis visus tris miestus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPritarčiau skirtingos tarifikacijos įvedimui ne tik rajone, bet ir mieste, turiu omeny, ir "Vilniaus autobusų parko", ir "Vilniaus troleibusų" maršrutams. Taip pat siūlyčiau tą daryti Kaune ir Klaipėdoje. Taip ilgesnį kelią važiuojantieji mokėti realią kainą, o važiuojantieji trumpą kelią, mokėtų mažiau nei dabar. Bet tam reikėtų pirmiau užbaigti e. bilieto projektą ir atsisakyti popierinių vienkartinių bilietų. Miestas būtų suskirstytas į zonas pagal kilometražą ir administracines ribas, atitinkamai paskirstytas tarifas. Bet abejotina, kad Lietuvoje tai bus padaryta per artimiausius 5 metus.
Realiai ka ir dabar butu galima padaryti - tai padidinti tarifa vakariniams reisams nuo kokios 22 val. Ir naktiniams autobusams.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTokio tipo bilietai tikrai bus, tik reikės palaukti, tiksliai kiek, nežinau, nes apie šį projektą mažoka informacijos. Kyla mintys, kad kažkiek pinigų eina "į šoną", priešingu atveju, projekto eiga būtų viešesnė. Kiek pamenu, Kaunas siūlė ne laiko, bet kilometražinius bilietus, kuomet mokama ne už praleistą laiką transporte, bet už nuvažiuotą atstumą juo. Vilnius ir Klaipėda tam prieštaravo. Dėl informacijos stokos, nežinau, kaip nuspręsta, o vieningas sprendimas būtinas, nes tai vienas projektas, apimantis visus tris miestus.
Comment
-
Aš kaip tik manau, kad valandinis yra nesąmonė. Pamąstykim, kas būtų piko metu, kai transportas papuola į kamštį. Žmogus dar nepasiekė vietos, o jo bilieto galiojimas jau baigėsi, tuo tarpu su kilometražiniu bilietu tokių problemų nebūtų. Žinoma, būtų sudėtingesnė apskaita su kilometražiniu, keleiviams būtų sunkiau orientuotis. Tačiau atstumas nebūtinai turi būti matuojamas kilometražu, galima ir stotelėmis, nesvarbu, kad tarp jų atstumai skirtingi, bet tarp stotelių keleiviai ir nelaipinami.
Lyginant Kauną su Vilniumi, reikėtų atkreipti dėmesį, dėl ko tokia situacija vienam ir kitam mieste. Kauno rajone stipriai įsišakniję rajono vežėjai, todėl miesto maršrutams nėra kur brautis. Be to, Kauno m. savivaldybė prieš 5-6 metus, taupydami, išleido įsakymą, kad miesto transportas važiuotų tik kažkiek kilometrų nuo Kauno m. ribos, tą ribą jie sumažino. Todėl tuo metu atsirado niša naujų vežėjų kūrimuisi arba jau esamų vežėjų perėmimui atlikusių maršrutų. Nuo to laiko, kai jie perėmė tuos maršrutus iš miesto, iki šiol laiko ir neatiduoda. Be to, Kauno rajone nėra tiek daug didelių gyvenviečių, kaip Vilniaus rajone. Kauno rajone daug maršrutų pasiėmusi Kautra, tuo tarpu Vilniuje Toks nesiplėšo dėl rajono maršrutų ir labiau dirba su tarpmiestiniais maršrutais.
Dėl miesto maršrutų. Kadangi Kaunas mažesnis už Vilnių, savaime suprantama, kad Kaune reikia mažiau maršrutų, o Kaune troleibusų maršrutų yra proporcingai daugiau, nei Vilniuje. Kaune - 16, Vilniuje - 19. Kauno plotas yra 157 kv.km., o Vilniaus - 401 kv. km., taigi Kaunas daugiau nei dvigubai mažesnis, o turi tik 3 troleibusų maršrutais mažiau. Todėl visiškai logiška, kad Kaune autobusų maršrutų padengimas prastesnis. Be to, tai turėtų būti kaip tik ne trūkumas, o tik privalumas, kad Kaune dominuoja ne aptarnavimas autobusais, bet troleibusais. Tiesa, taip pat yra ir Vilniuje, bet ten autobusų maršrutų proporcingai daugiau. Kaune nėra atskirų nei mėnesinių, nei vienkartinių bilietų autobusams ir troleibusams, todėl autobusų maršrutų prastas padengimas mieste nėra problema.Paskutinis taisė Ametistas; 2008.08.01, 17:06.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAš kaip tik manau, kad valandinis yra nesąmonė. Pamąstykim, kas būtų piko metu, kai transportas papuola į kamštį. Žmogus dar nepasiekė vietos, o jo bilieto galiojimas jau baigėsi, tuo tarpu su kilometražiniu bilietu tokių problemų nebūtų. Žinoma, būtų sudėtingesnė apskaita su kilometražiniu, keleiviams būtų sunkiau orientuotis. Tačiau atstumas nebūtinai turi būti matuojamas kilometražu, galima ir stotelėmis, nesvarbu, kad tarp jų atstumai skirtingi, bet tarp stotelių keleiviai ir nelaipinami.
Lyginant Kauną su Vilnių, reikėtų atkreipti dėmesį, dėl ko tokia situacija vienam ir kitam mieste. Kauno rajone stipriai įsišakniję rajono vežėjai, todėl miesto maršrutams nėra kur brautis. Be to, Kauno m. savivaldybė prieš 5-6 metus, taupydami, išleido įsakymą, kad miesto transportas važiuotų tik kažkiek kilometrų nuo Kauno m. ribos, tą ribą jie sumažino. Todėl tuo metu atsirado niša naujų vežėjų kūrimuisi arba jau esamų vežėjų perėmimui atlikusius maršrutus. Nuo to laiko, kai jie perėmė tuos maršrutus iš miesto, iki šiol laiko ir neatiduoda. Be to, Kauno rajone nėra tiek daug didelių gyvenviečių, kaip Vilniaus rajone. Kauno rajone daug maršrutų pasiėmusi Kautra, tuo tarpu Vilniuje Toks nesiplėšo dėl rajono maršrutų ir labiau dirba su tarpmiestiniais maršrutais.
Dėl miesto maršrutų. Kadangi Kaunas mažesnis už Vilnių, savaime suprantama, kad Kaune reikia mažiau maršrutų, o Kaune troleibusų maršrutų yra proporcingai daugiau, nes Vilniuje. Kaune - 16, Vilniuje - 19. Kauno plotas yra 157 kv.km., o Vilniaus - 401 kv. km., taigi Kaunas daugiau nei dvigubai mažesnis, o turi tik 3 troleibusų maršrutais mažiau. Todėl visiškai logiška, kad Kaune autobusų maršrutų padengimas prastesnis. Be to, tai turėtų būti kaip tik ne trūkumas, o tik privalumas, kad Kaune dominuoja ne aptarnavimas autobusais, bet troleibusais. Tiesa, taip pat yra ir Vilniuje, bet ten autobusų maršrutų proporcingai daugiau. Kaune nėra atskirų nei mėnesinių, nei vienkartinių bilietų autobusams ir troleibusams, todėl autobusų maršrutų prastas padengimas mieste nėra problema.
Abu pamineti atgyvene variantai be kita ko tinka tik kai yra mazi keleiviu srautai.
Todel ir yra sukurta kilometrazninio apmokejimo atmaina (ar kaip ja pavadintume) - suskirstymas zonomis.
Kas del Kauno - as pakankamai gerai zinau situacija nors ir negyvenu jame. Nera gyvenvieciu - o kad ir Garliava, Neveronys... Na vaziuoja ten miesto autobusai, bet prastas susisiekimas, reikia pripazinti. Kaunui tikrai reikia autobusu marsrutu pletros. Kiek gi galima versti zmones vazineti mikroautobusais, kurie 95 proc. tu artimo priemiescio marsrutu ir aptarnauja.
Taip pat ir mieste. Kaune net 40 autobusu marsrutu nera. Kiek tikslai - tegul patikslina kiti, nenoriu gaisti laiko. Vilniuje ju yra per 70. As skaiciuoju tiek Vilniuje, tiek Kaune tik autobusu parku marsrutus, ne privatininku. Taigi Kaune, ten, kur nevaziuoja troleibusas, bet vaziuoja autobusas, daugumoje atveju yra zymiai prastesne situacija nei Vilniuje. Is to pelnosi mikrobai. O zmones permoka uz uz pravaziavima. Galima paskaiciuoti, kiek zmones isleidzia vaziuojant mikroautobusu, o mieste - autobusu ar troleibusu. Marsrutu pletra ir menesinis bilietas sumazintu tu zmoniu islaidas tranportui bent dvigubai ar net trigubai. O juk viesuoju transportu ne turtuoliai vazineja.
Aisku, lyginti pagal marsrutu skaiciu ar pakal miesto plota nera visai korektiska. Dar reikia ivertinti ir kitus aspektus - uzstatymo tankuma, traukos centrus ir kt.Paskutinis taisė Al1; 2008.08.01, 17:29.
Comment
-
Al1 >..Kaune net 40 autobusu marsrutu nera...
Kaune 31 miesto autobusu marsrutas:
http://marsrutai.lt/kaunas/#Routes/
Comment
-
Vilniuje yra 71 autobuso maršrutas, Kaune - 40. Kaunas yra daugiau nei dvigubai mažesnis, sakykime, lygiai dvigubai mažesnis. Taigi tada Kaune turėtų būti 35-36 autobusų maršrutai, o yra 40.
Dėl permokėjimo. Keleiviai turi galvas, ne kopūstus, ant pečių ir jie patys gali pasirinkti, kuo nori važiuoti. Kaune labai mažai vietų, kur nevažiuotų autobusai, o važiuotų tik maršrutiniai taksi. O ir pagal visą logiką, kur ypač maži keleivių srautai, turėtų važinėti maršrutiniai taksi, žinoma, juos reikėtų integruoti į bendrą sistemą.
O pats nelabai suprantu, kokią tu čia užvedei diskusiją. Dėl ko tu skundiesi? Dėl to, kad Kaune per mažas autobusų maršrutų trasų tinklas? O jie juk sudaromi pagal keleivių srautus, jei keleiviams reikia, padaro, nereikia, nepadaro. O jei ir reikia, nereiškia, kad tai apsimokės. Jei garsiai rėksi, dar nereiškia, kad tai apsimoka įgyvendinti.
Dėl Neveronių ir Garliavos.
Garliava yra Kauno rajonas, dėl susisiekimo su Garliava, rūpinasi Kauno rajono savivaldybė, o ji neturi tiek pinigų, kad į Galiavą paleistų daug autobusų. Dabar su Garliava susisiekimas yra labai geras. Iš Garliavos autobusu galima patekti į: Aleksotą, Kauno pilį, Klinikas, Šiaurės pr., Kalniečius, centrą, Savanorių pr., stotį, Pramonės pr.
Maršrutiniais taksi negalima pasiekti tik Raudondvario pl., Petrašiūnų ir Palemono.
Neveronys yra irgi Kauno rajonas, miestas tik Palemonas. Neveronys labai retai apgyvendintos, todėl ir susisiekimas atitinkamas.Paskutinis taisė Ametistas; 2008.08.01, 20:20.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Dėl Vilniaus tikrai negaliu atsakyti, dėl šio klausimo kreipkis į transporto entuziastą Mettal, kuris yra vilnietis, gal jis žinos. Žinau, kad "Kauno autobusuose" paplitęs toks variantas, kad vienas autobusas turi po 2 vairuotojus (kartais ir daugiau arba mažiau) ir vairuotojai dirba įvairiuose maršrutuose įvariais grafikais, po trumpą periodą, tai labai vargina organizamą, nes, sakykime, šiandien dirbai 3 (sudėtinga trasa) autobuso maršrutu 1 grafiku, rytoj dirbsi 15 (lengva trasa) autobuso maršrutu paskutiniu grafiku, o jau poryt vėl kuriame maršrute, bet 1 grafiku.
Tačiau būna vairuotojų, kurie jau priimant į darbą, sutaria ir darbo sutartyje pamini, kad dirbs tik tam tikromis dienomis, arba tik tam tikru maršrutu.
Paprastai "Kauno autobusuose" vairuotojui duoda po keletą maršrutų ir juos visus duoda dirbti vis kitokiais grafikais. Visiškai visų maršrutų neduoda, nes būtų per sudėtinga įsiminti visų jų trasas.Paskutinis taisė Ametistas; 2008.08.01, 20:31.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąAl1 >..Kaune net 40 autobusu marsrutu nera...
Kaune 31 miesto autobusu marsrutas:
http://marsrutai.lt/kaunas/#Routes/
Comment
-
Tarybiniais laikais žmonės ir automobilių šimtais kartų mažiau turėjo, ir kuras pigiau kainavo. Lyginti šių laikų su sovietmečiu visiškai negalime, ypač šioje srityje!!!www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment