Aa supratau tada. Jau numaniau kažką panašaus. Gal žinote kaip dažnai ar kiek autobusų juo važinėjo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė skunk Rodyti pranešimąkolega biski klaidini, buvo taip:
47 Antakalnis-Dvarčionys-Kalno g.-Naujoji Vilnia
9 Vilkpėdė - Justiniškės
Del 9 atsiprasau, suklydau. Is tiesu i Justiniskes vaziavo.
Beje, turiu sena 1987 m. Vilniaus visuomeninio transporto zemelapi-schema. Reikes patalpinti...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAl1, būčiau labai dėkingas už tą schemą (žemėlapį)
Pasistengsiu artimiausiu metu...
Comment
-
Vilniuje siūloma branginti autobusų ir troleibusų bilietus
Vilniaus miesto savivaldybėje svarstoma galimybė branginti vietinio susisiekimo autobusų ir troleibusų bilietus. Sprendimo projektą inicijuoja opozicija. Meras Juozas Imbrasas įžvelgia rinkiminį triuką, tačiau sutinka, kad bilietai privalo brangti: paskutinį kartą jų kainos mieste buvo peržiūrėtos 2005 m., nuo to laiko skola vežėjams išaugo dvigubai.
Šiuo metu vienkartinis bilietas kainuoja 1,10 Lt, vardiniai mėnesiniai bilietai autobusui arba troleibusui - 40 Lt, mėnesiniai bilietai abiem transporto priemonėms – 60 Lt.
Tarybai siūloma vienkartinius bilietus branginti iki 1,80 Lt, mėnesinius - iki 70 Lt.
Vardinis mėnesinis bilietas, suteikiantis teisę važiuoti troleibusais ir autobusais kainuotų 100 Lt.
Toks sprendimo projektas opozicinių frakcijų atstovų iniciatyva trečiadienį buvo įtrauktas į tarybos posėdžio darbotvarkę. Posėdį nusprendus pratęsti kitą dieną, jis turėtų būti svarstomas penktadienį.
Valdantieji dvejoja bilietus branginti prieš artėjančius Seimo rinkimus. Jų manymu, tai geriausiai būtų padaryti nuo naujų metų, kai bus suformuotas naujas savivaldybės biudžetas.
„Niekas neginčija, kad bilietų kainas reikia peržiūrėti, tačiau jie (opozicija – DELFI) paskui pateiks taip, kad štai J. Imbrasas pakėlė kainas, nors patys inicijuoja”, - aiškino sostinės meras.
Savivaldybės duomenimis, nuo 2005 m. dėl pasikeitusios šalies ekonominės situacijos savivaldybės įsiskolinimas vežėjams išaugo nuo 35 mln. litų iki 66 mln. litų.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17757395gera gyventi gerai
Comment
-
Vilniuje nuo rugpjūčio neliks popierinių mėnesinių bilietų
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17807033
Tuo pačiu pristatau atsiradusį naują tinklalapį, kuriame pagaliau yra galimybė internetu pasipildyti el. bilieto kortelę. Tačiau atkreipiu jūsų dėmesį į tai, jog šitaip pildantis įskaičiuojamas ir aptarnavimo mokestis, berods 2 Lt:
https://www.transportobilietas.lt/
Papildymas: Išsamesnė informacija straipsny "Vilniuje po metų neliks popierinių transporto bilietų":
http://www.alfa.lt/straipsnis/191209
Comment
-
Marijampolės apskrities viešasis transportas
Parašė Prodigal StrangerO tai ką tie 'Ikarusai' veikia kitom dienom, kad jų pasirodymas mieste sukelia susidomėjimą: ar jie turi kokį įprasta neženklų maršrutą, kuriuo dirba kasdien, ar išlenda tik iš taip vadinamo rezervo, kuomet linijoje nėra kam dirbti?... Juk jei yra autobusas, tai jis turi ir pastovų vairuotoją, kuris savo darbo valandas kiekvieną dieną turi išdirbti.
O 16a maršrutu (kuriuo kasryt važiuoju į darbą) dažniausiai dirba midi klasės autobusai visą darbo savaitę. Praeitą savaitę buvo VanHool A508, o šią - mažiukas MAN EM192 (2008-07-24; 7:36; Stotis)
Jau per paskutinius 2-3 mėn. mačiau vieną vairuotoją dirbantį 4 skirtingose mašinose - Volvo 7700, Volvo B10M, VanHool A300 ir Karosa B832.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJau kitoje temoje minėjau, kad Vilniuje beveik visais maršrutais paleido trumpus autobusus ir jų jau ima trūkti.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJau per paskutinius 2-3 mėn. mačiau vieną vairuotoją dirbantį 4 skirtingose mašinose.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Oj vargsai jus vilnieciai... Didele ir nepavidetina problema, kurios niekas taip ir neisprendzia.
Comment
-
Vilniaus troleibusuose jau pradeti bilietu pardavimo kasos aparatu vairuotojo kabinoje montavimo darbai. Ant prietaisu skydo desineje puseje pritvirtintas skystuju kristalu ekranas su klavisais. Bilietu spausdintuvas yra atskiras (ne taip, kaip Kaune). Tai paprasti kasos spausdintuvai, kurie naudojami parduotuvese.
Taciau jie sumontuoti nepatogioje vairuotojui vietoje. Vairuotojui teks net kilstelti nuo sedynes, norint atplesti atspausdinta bilieta.
Comment
-
VALIOO! Troleibusai grįžta į Naujininkus ir paleidžiamas naujas troleibusų maršrutas. Naujienos
« Atgal
/2008-07-25/
Vilniečiams įsteigtas naujas troleibusų maršrutas
Vilniuje nuo rugpjūčio 4 dienos pradės kursuoti naujas - 20 - asis troleibusų maršrutas "Žirmūnai - Žygimantų g. - Pylimo g. - Stotis". Iš Žirmūnų troleibusai važiuos Žirmūnų, T. Kosciuškos, Žygimantų, Vilniaus, Jogailos, Pylimo gatvėmis iki stoties ir atgal.
Šis maršrutas įsteigtas atsižvelgiant į Žirmūnų gatvės gyventojų prašymus, kadangi link stoties jiems važiuoti reikėjo keliais maršrutais. Dabar, važiuodami naujai įsteigtu 20 - uoju troleibusų maršrutu, Žirmūnų gyventojai sugaiš mažiau laiko viešajame transporte bei sumažės keleivių srautai kitų maršrutų troleibusuose.
http://www.troleibusai.lt/lt/main/news?id=3224
/2008-07-24/
Keičiamos troleibusų 10 ir 17 maršrutų trasos
Nuo 2008 m. rugpjūčio 1 dienos iki rugpjūčio 3 dienos bus sutrumpinta 17 troleibusų maršruto trasa, nes bus perkeliamas šio maršruto kontaktinis tinklas. Dėl to, 17 maršruto "Žirmūnai - Kauno g. - Stotis" troleibusai nevažiuos iki stoties, bet nuo Ševčenkos stotelės, jie važiuos žiedu - Kauno, Naugarduko gatvėmis, toliau - savo trasa.
Nuo rugpjūčio 4 dienos 17 maršruto "Žirmūnai - Naujininkai" ir 10 maršruto "Antakalnis - Kalvarijų g. - Naujininkai" trasos nuo Švitrigailos gatvės bus pratęstos ir troleibusai vėl važiuos į Naujininkus.
http://www.troleibusai.lt/lt/main/news?id=3223
Pagaliau kažkas naujo
Comment
-
nematau, kuo džiaugtis (dėl naujo maršruto). taip tai bus patogiau Žirmūnų gyventojams, tačiau tai nėra maršrutų optimizavimas. tiesiog dar labiau apkraus kai kurias ir taip problematiškas vietas arba nuskriaus Antkalnio gyventojus, paretinę 2 maršruto troleibusus. Čia panašiau į priešrinkiminį triuką.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Gerai, kad atsiras naujas troleibusu marsrutas. Taciau nemanau, kad troleibusai vazines daznai. Bus kaip koks 12 ar 13 marsrutas - 3-4 troleibusai per valanda, kartais 2.
Blogiausia yra tai, kad jau 10 metu kaip nera pleciamas kontaktinis tinklas. Paskutines tinklo pletra buvo 1998 m. i Sauleteki. Po to seke linijos i Valakampius demontavimas 2000 m. Berods tarp 1998 ir 2000 m. buvo isardyta ir linija i Uzupi, iskeltas eismas is Gedimino prospekto 2001 m.
Tik buvo nutiesta linija i Siaures miesteli. Bet jos galima neskaityti - pora simtu metru atsaka su ziedu nuo magsitrales Zirmunu gatveje.
Kaunui bent yra kuo pasigirti. Per pastaruosius 10 metu troleibusu tinklo pletra buvo nemaza. Nors poreikis plesti tinkla ir yra ir Kaune.
Comment
-
Kiek žinau, tai dar planuojama tiesti nedidelę atkarpą nuo Pašilaičių žiedo iki Kaimelio žiedo. Įdomiausias momentas yra tas, kad esant rudeniniams tvarkaraščiams Kaimelio žiedas būna pilnai užstatytas pikiniais autobusais, o kai čia ateis troleibusai, jiems neliks vietos. Į dabartinį žiedą iškelti neįmanoma, nes į Fabijoniškes važiuosiantys autobusai negalės apsisukti ties Žemynos stotele, kaip daro trumpi 33 ir 52a.
Comment
-
kad linija tes galima sprest pagal tai, kad troleibusinius stulpus tiesdami kelia dejo - kartu matyt planuose ir ateities gatveje planuojami troleibusai, ir netgi kazkiek kalvariju gatveje - keli stulpai link siemens uz kuro aparaturos sankryzos (iki ten, kur tvarkytas kelias) irgi troleibusiniai yra, tai gal kada nors sulauksime.....
Comment
-
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
Comment