Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Thomasasz Rodyti pranešimą
    Šiandien Vilniuje, na tiksliau prie Europos, mačiau tą geltoną, labai seną trūliką... Galvojau, kad jų jau nebelikę...

    Na, vat va šito modelio :
    http://vilniustransport.lt/images/nu...os/0-53163.jpg
    Jei neklystu, jie benaudojami tik užsakomiesiems reisams.
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      #22
      Gali būti, nes aš tik iš tolo mačiau

      Comment


        #23
        Maršrutuose jų tikrai nebėra, o va išsinuomoti kelionei po Vilnių (http://www.troleibusai.lt/lt/main/se...rolleybus_rent) prašome.

        p.s. man atrodo gal tik vienas jis važinėja, bet tikrai gerai atrodo, nes puikiai sutvarkytas.
        P.

        Comment


          #24
          Vilniaus miesto savivaldybėje – modernių riedmenų kompanijos „Bombardier“ prezentacija

          2007-06-01


          Rengdamiesi įdiegti modernią viešojo transporto sistemą, sostinės Savivaldybės meras Juozas Imbrasas, Miesto plėtros, Energetikos ir ūkio departamentų, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ specialistai susitiko su Kanados ambasados laikinuoju reikalų patikėtiniu Brian Herman, Austrijos ambasadore Lietuvoje Andrea Wicke ir vienos didžiausių ir įtakingiausių Kanados transporto įmonių pasaulyje „Bombardier“ modernių riedmenų prekybos Europoje direktoriumi Anton Schiruk.
          „Tai ne pirmas mūsų susitikimas su transporto specialistais iš užsienio. Norime išklausyti kuo daugiau ekspertų, pasitarti su įvairiomis kompanijomis, kad rastume patį tinkamiausią Vilniaus miestui sprendimą, išsaugojantį mūsų senamiestį, kultūros paveldą, tinkantį mūsų miesto dydžiui, atitinkantį jo augimo tendencijas, net klimato sąlygas“, - sakė miesto meras Juozas Imbrasas.
          Susitikime buvo aptariami visuomeninės transporto sistemos kūrimo Vilniuje ypatumai. Prezentacijos metu buvo pateikta informacija apie „Bombardier“ kompaniją, jos gaminamą ir visame pasaulyje žinomą riedmenų produkciją. Susirinkę ekspertai ir specialistai domėjosi siūlomais transporto vagonų modeliais, riedmenų transporto rūšimis, jų klasifikacija, vagonų apkrovomis, svorio įtaka greičiui, energijos suvartojimui, tunelių, ekskalatorių, stotelių specifika.
          „Mes pasirengę parengti tik Vilniui tinkamą savitą projektą, patarti, kaip organizuoti viešą transporto sistemą. Juk kiekvienam miestui turi būti pritaikytas savitas, tik jam skirtas projektas“, - sakė „Bombardier“ kompanijos direktorius Anton Schiruk.
          Svečias pažymėjo, kad kiekvienai transporto rūšiai keliami skirtingi reikalavimai – metro turi išvystyti didelį greitį, yra nustatytas nemažas atstumas tarp stotelių, tramvajai yra lėtesni, stotelės arti viena kitos. Pasak kanadiečių kompanijos prekybos direktoriaus, jie gerai susipažinę su tokių kaip Vilnius istorinių miestų didžiausia problema – transporto spūstimis. Jei centre ir senamiestyje uždraudus individualų transporto eismą ir įdiegus didelio pajėgumo transporto sistemą, būtų pagerintas susisiekimas bei sumažintos esamos transporto spūstys. Kaip teigiamus pavyzdžius svečias paminėjo Bordo, Strasbūro, Nicos miestų istoriniuose centruose įdiegtus modernaus tramvajaus projektus.
          Svečiai pakvietė Savivaldybės merą ir specialistus aplankyti panašius į Vilnių Europos miestus, kuriuose „Bombardier“ kompanija sėkmingai įgyvendino transporto sistemos projektus – įdiegė metro, tramvajus arba kombinuotus variantus.
          Parašas :)

          Comment


            #25
            Ispanijos įmonės galėtų konsultuoti Vilnių dėl viešojo transporto sistemos tobulinimo galimybių

            2007-06-11




            Šiandien Vilniaus meras Juozas Imbrasas ir mero pavaduotojas Arūnas Štaras priėmė Ispanijos ambasados Lietuvoje prekybos atašė Ramiro Sanchez. Svečias pristatė Ispanijos Vyriausybės prekybos politikos instrumentą – Galimybių studijų finansavimo liniją, kuria pasinaudojant galėtų būti nemokamai parengta Vilniaus miesto viešojo transporto sistemos tobulinimo galimybių studija.

            Meras atkreipė dėmesį į būtinybę tokioje studijoje įvertinti įvairių viešojo transporto priemonių galimybes ir privalumus. „Siekdami, kad vilniečiams būtų teikiamos kuo geresnės viešojo transporto paslaugos, esame suinteresuoti rasti ekonomiškai racionaliausią sprendimą“,- sakė sostinės meras J. Imbrasas.

            Mero įsitikinimu, aktyviai veikdami ir pasinaudodami užsienio šalies parama, Savivaldybės vadovai galės užtikrinti miestui svarbią konsultacinę paslaugą.

            Ispanijos pramonės, turizmo ir prekybos ministerijos siūloma Galimybių studijų finansavimo linija finansuoja Ispanijos įmonių rengiamas galimybių studijas užsienio šalyse. Galimybių studijomis pagrįstus projektus vėliau gali įgyvendinti bet kurios šalies įmonės. R. Sanchez teigimu, Galimybių studijų finansavimo linija siekiama skatinti šalių tarpusavio bendradarbiavimą. Ispanijos Vyriausybė tokioms studijoms rengti yra skyrusi 25 mln. eurų. Lietuva iki šiol nėra pasinaudojusi Ispanijos parama galimybių studijoms rengti.
            Parašas :)

            Comment


              #26
              Parašė Svecias Rodyti pranešimą
              Ispanijos įmonės galėtų konsultuoti Vilnių dėl viešojo transporto sistemos tobulinimo galimybių
              25 milijonai kaip galimybių studijai, mano manymu, tikrai nemaža suma. Tikėkimės, kad atlikę šią studiją ispanai ne tik patvirtins, kad Vilniui reikia metro, tramvajaus, vienbėgio geležinkelio ar dar dievai žino ko, bet ir naudingesnių patarimų duos.

              Comment


                #27
                Ne tokia džiugi naujiena vilniečiams:

                Sostinėje brangs viešasis transportas

                http://www.balsas.lt/naujienos/lietuva/straipsnis128469

                Kažko tokio ir tikėjaus, kai neseniai rašė, jog Kaune pabrangint žada. Vilnius ilgai nelaiko kainų aukštesnių nei Kauno. Geras pavyzdys ir prieš 2 metus buvo.
                Kažin, kiek tai atsilieps kamščiams..

                Comment


                  #28
                  Manau šitos klerkų "idėjos" vieta čia

                  Per spūstis Vilniuje – „greitasis“ autobusas

                  Važiuodami į centrą šio maršruto autobusai stos visose stotelėse, o grįždami į Fabijoniškes Ukmergės gatve autobusai keleivių neveš“, - teigiama savivaldybės pranešime.
                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15065678

                  Comment


                    #29
                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                    Manau šitos klerkų "idėjos" vieta čia
                    Labai jau sena idėja. Kursavo dar ne taip seniai "ekspresai" su maršruto numeriais mėlyname fone. Tik sustojimai buvo racionaliau paskirstyti, ne taip aklai.

                    Comment


                      #30
                      Viskas būtų tvarkoj, jei be sustojimų kursuotų su keleiviais Išties keista, kad tokių autobusų nėra. Bet čia jie "gudriau" sugalvojo

                      Comment


                        #31
                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Labai jau sena idėja. Kursavo dar ne taip seniai "ekspresai" su maršruto numeriais mėlyname fone. Tik sustojimai buvo racionaliau paskirstyti, ne taip aklai.
                        Aiškiai parašyta, kas "stos visose stotelėse". Taigi čia ne joks ne "greitasis autobusas" (kokie būdavo su numeriais mėlynose lentelėse).

                        Čia paprasčiausias autobusų skaičiaus maršrute padidinimas (ir truputis efektyvumo, nes ryte iš centro į miegamuosius rajonus vistiek važiuoja labai mažai žmonių). Jis bus greitasis tik kai važiuos be sustojimų (bet ir be keleivių

                        Comment


                          #32
                          Per spūstis Vilniuje – „greitasis“ autobusas

                          www.DELFI.lt
                          2007 lapkričio mėn. 20 d.


                          Vilniaus miesto savivaldybė sumanė įvesti papildomą greitąjį autobuso maršrutą, kuris rytinio piko metu iš Fabijoniškių mikrorajono veš keleivius į centrą. Apsisukęs Lukiškių aikštėje autobusas nesustodamas tiesiausiu keliu be keleivių sugrįš į Fabijoniškes ir vėl važiuos į centrą.

                          „Nuo lapkričio 22 dienos eksperimento tvarka įvedamas naujas – greitasis 40 autobusų maršrutas „S. Stanevičiaus g. – Centras“. Šio maršruto autobusais S. Stanevičiaus, Gelvonų ir kitų aplinkinių gatvių gyventojai rytinio piko metu galės patogiau pasiekti miesto centrą. Važiuodami į centrą šio maršruto autobusai stos visose stotelėse, o grįždami į Fabijoniškes Ukmergės gatve autobusai keleivių neveš“, - teigiama savivaldybės pranešime.






                          Kaip DELFI paaiškino sostinės savivaldybės viešojo transporto poskyrio vedėjas Kastytis Lubys, šis papildomas autobusas daugiausiai skirtas Šeškinės gyventojams, kurie skundžiasi rytais nesutelpantys į perpildytus iš Fabijoniškių važiuojančius autobusus.


                          Jei eksperimentas pasiteisins, ateityje tokie greitieji maršrutai planuojami ir kituose Vilniaus miesto rajonuose.


                          Vilniaus miesto savivaldybė taip pat informuoja, kad atsižvelgiant į transporto spūstis ir į tai, jog dėl spūsčių viešasis transportas dažnai vėluoja atvykti į galines maršrutų stoteles, nuo lapkričio 22 dienos sostinėje keičiami 1, 1A, 2, 3, 10A, 40, 41, 42, 43, 53, 53A, 56, 73, 78 maršrutų autobusų tvarkaraščiai.

                          Saltinis: DELFI

                          Comment


                            #33
                            Bandymas padaryti sensaciją lygioje vietoje.
                            Greitesni maršrutai – lyg ekskursija po miestą
                            Pasiūlymai internete, kaip autobusu pasiekti norimą vietą, gali ir suklaidinti

                            Gintarė Micevičiūtė
                            „Sostinės“ korespondentė
                            2007-11-24

                            Skamba neįtikėtinai, tačiau kelionė nuo Vilniaus stotelės miesto centre iki už poros kilometrų esantį Sereikiškių parką gali užtrukti ir ilgiau nei valandą.


                            Pagal greičiausio maršruto paieškos sistemą, norint pasiekti Sereikiškių parką, Vilniaus stotelėje 11 val. 27 min. siūloma lipti į 26 autobusą, po to į 44 autobusą prie Žaliojo tilto, vėliau iš Vasaros stotelės 34 autobusu keliauti iki Subačiaus stotelės, o galiausiai iš jos 33 autobusu 12 val. 18 min. pasiekiamas parkas.
                            http://www.lrytas.lt/?data=20071124&...7071124&view=2

                            Žurnalistai tiesiog pasirinko kvailus kriterijus. Ką įvedė - tą ir gavo:
                            Eiti mažiau nei 10 metrų – toks vienas iš pirmosios paieškos kriterijų.
                            Sensacijų ieškotojai vietoj to, kad pagirti pažangius dalykus, bando susikurti sau reklamą

                            Comment


                              #34
                              /\ Kiek naudojausi maršruto paieška visada viskas gerai būdavo. Vat ir dabar įdomumo dėlei (paskatintas blondinių -iūčių ūtelėtom galvom) išbandžiau route finder'į. Nusistatai - eiti ne daugiau 500m 3 km/h greičiu. Ir gauni ats., kad būsi ten eidamas pėsčias per 13 min.

                              Comment


                                #35
                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Sensacijų ieškotojai vietoj to, kad pagirti pažangius dalykus, bando susikurti sau reklamą
                                Sakyčiau, kad savo bukumo parodymas yra antireklama, o ne reklama. T.y. šiuo atveju Gintarė Micevičiūtė apsijuokė (blondinė?).

                                Comment


                                  #36
                                  Įmonės „Susisiekimo paslaugos“ specialistai atsižvelgia į kiekvieno vilniečio atsiųstą komentarą apie greituosius maršrutus.

                                  Pavyzdžiui, vilnietis Kęstutis siūlo programą sudaryti taip, kad galėtų pasirinkti keliauti vien autobusu arba troleibusu. Mat vyriškis turi tik autobusuose galiojantį mėnesinį bilietą – troleibusai jo nedomina.
                                  Na šita galimybė įvesta jau labai senai, atrodo, tik atsiradus route finder'iui. Žiūriu patys vartotojai nelabai yra susipažinę su visomis programos paslaugomis, o skundžiasi patys pirmi...

                                  Ir iš viso manau, kad šis straipsnis yra skirtas tik tam, kad užpildytų vieną laikraščio skyrių, nes nebeturi ką rašyti
                                  دائما الليتوانيه

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                    Na šita galimybė įvesta jau labai senai, atrodo, tik atsiradus route finder'iui. Žiūriu patys vartotojai nelabai yra susipažinę su visomis programos paslaugomis, o skundžiasi patys pirmi...

                                    Ir iš viso manau, kad šis straipsnis yra skirtas tik tam, kad užpildytų vieną laikraščio skyrių, nes nebeturi ką rašyti
                                    tiesa sakant as neradau kur tas route finderis yra.
                                    ir net nežinojau kad toks yra.
                                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                    Comment


                                      #38
                                      www.marsrutai.lt arba jei neklystu prie grafiko yra nuoroda: Marsrutai.
                                      P.

                                      Comment


                                        #39
                                        Nuo spūsčių sostinėje gelbės oro gondolos?
                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15367609
                                        Laura Čyžiūtė, "Vilniaus diena"
                                        2007 gruodžio mėn. 20 d. 00:01


                                        Idėja, kurią opozicija palaikė pokštu, miestą valdantiems politikams pasirodė kone stebuklinga. Vilniečiams jie siūlo skrieti virš automobilių spūsčių – oro gondolomis.

                                        Jeigu miesto valdžia įsigeidžia eksperimentuotai, tai dažniausiai daro transporto srityje. Idėjos byra lyg žirniai – oranžinis dviratis, metro, tramvajus. Dabar eilė atėjo liberaldemokratams – jie užsimanė miestą apraizgyti kalnų keltuvų trasomis.

                                        Vilniaus savivaldybės visuomeninio antžeminio ir požeminio transporto infrastruktūrai gerinti darbo grupės vadovas Vladimiras Avinas tikino, kad kelionė po Šveicariją tik dar labiau sustiprino norą Vilniuje nutiesti oro gondolų liniją.

                                        Tiesa, ši transporto priemonė populiariausia kalnuose, tačiau V. Avinas tvirtino, kad pasaulyje oro gondolos diegiamos kaip alternatyvi viešojo transporto priemonė. Esą moderni linija statoma Venecijoje (Italija), Alžyre, jau veikia Portlande (JAV), o lynu tempiamą traukinį galima pamatyti daugelyje pasaulio šalių.

                                        „Mes Šveicarijoje, Ciuriche, buvome susitikę su kompanijos, rengiančios viešojo transporto visumos koncepciją, atstovais. Pagrindinė kelionės užduotis buvo surasti normalius sprendimus ir susidaryti bendrą viziją apie Vilniaus viešojo transporto ateities koncepciją. Vilniaus trūkumas tas, kad neturime jokio specialaus transporto plano“, - atskleidė V. Avinas.

                                        Vilniuje pridygs stulpų

                                        Pagrindinė sistema, sužavėjusi Šveicarijoje viešėjusius V. Aviną ir bendrapartietį Audrių Butkevičių - oro gondola, pakabinta ant trijų lynų. Šie ištempti per atramas, kurios stovi kas 600-700 metrų. Atramų aukštis mieste galėtų siekti 30-40 metrų.

                                        V.Avino preliminariais skaičiavimais, Vilniui atramų prireiks ne daugiau nei 7-10. Atramos esą miesto panoramos nesudarkytų, nes šios kuriamos kaip tam tikri architektūros elementai.

                                        „Aišku, tai papildomai kainuoja“, - skubėjo pridurti tarybos narys.

                                        Taip pat per atramas ištiestų lynų iš tolo beveik nesimato, o kabinos nėra gremėzdiškos. Iš viso pirmyn ir atgal keliautų apie 50 gondolų. Vienoje gondoloje tilptų apie 30 keleivių.

                                        „Ši transporto priemonė galėtų per valandą vežti apie 7,5-8 tūkstančius keleivių į abi puses. Tai lygu didelio autobuso važinėjimui kas dvi minutes“, - tikino tarybos narys.

                                        Privalumų esą ir daugiau. Mat priemonė ekologiška, neteršianti aplinkos, nes varoma elektra, ir ilgalaikė. Esą gondolos praktiškai nenusidėvi, tereikia kas 10-20 metų pakeisti lynus. Be to, linijos eksploatacija atsieitų perpus pigiau nei troleibusų ir autobusų parkai ir vairuotojų reikėtų kur kas mažiau.

                                        A. Butkevičius pridūrė, kad jai įdiegti mieste nereikia tiesti naujų gatvių, kastis po žeme. Pakanka pastatyti stulpus ir išnaudoti laisvą oro zoną.

                                        Išvaduos miestą iš grūsčių?

                                        Preliminarus oro linijos maršrutas planuojamas nuo „Siemens arenos“, per Akropolį, Nacionalinį stadioną, „Panoramos“ prekybos centrą, Pedagoginį universitetą, „Vilniaus Vartus“, Seimą, Žaliąjį tiltą iki Karaliaus Mindaugo tilto. Šią trasą gondolos nuskrietų per 10 min.

                                        Projekto vertė, jeigu būtų diegiama moderniausia linija, siektų 242 mln. litų.

                                        „Mes pradėjome statyti Nacionalinį Šeškinės stadioną, kuriame tilps 30 tūkst. žiūrovų, bet problema dėl jų atvykimo ir išvykimo iš stadiono nesprendžiama. Bet ateityje jis bus svarbiu eksploatuojant stadioną. Kiek mes turėsime privežti autobusų, kad jie po renginio išvežtų visus žiūrovus?

                                        Be to, Vilniaus centre yra nemažai didelių prekybos centrų. Pavyzdžiui, „Akropolyje“ vien darbuotojų yra apie 4 tūkstančiai ir lankytojų šiame centre kasdien apsilanko apie 40 tūkstančių. Šalia stovi „Siemens arena“, Vandens pramogų parkas. Gyventojai važiuodami iš ten vykusių renginių gaišta laiką grūstyse. Oro linija šia problemą išspręstų“, - įsitikinęs V. Avinas.

                                        Opozicija leipsta juoku

                                        Oranžinių dviračių ir tramvajaus idėją iškėlęs dabar vienas opozicijos lyderių Artūras Zuokas oro gondolas pavadino balandžio 1-osios pokštu ir tvirtino, kad jei šis klausimas bus pateiktas svarstyti tarybai, jis pasiūlys liberaldemokratams rimtai pasitikrinti sveikatą.

                                        Esą keltuvai mieste - ne visuomeninis transportas, o priemonė pritaikyta tik vienai paskirčiai – aptarnauti slidininkus ir turistus kalnuotose vietovėse. Juk ir dviračio negali pavadinti visuomeniniu transportu keleiviams pervežti.

                                        „Tai - anekdotas. Aš siūlyčiau jiems mažiau važinėti po užsienį, nes ten yra ir daugiau egzotinių transporto priemonių: Tailande naudojamas „tuk-tuk“ mini motociklas, Indijoje – rikšos, kitur keleivius nešioja kupranugariai, buivolai. Galima tada ir juos vadinti viešuoju transportu“, - atvirai iš novatoriškos liberaldemokratų idėjos tyčiojosi A. Zuokas.

                                        Meras gina saviškius

                                        Vilniaus meras Juozas Imbrasas piktinosi, kad modernus jo bendrapartiečių projektas susilaukia tik pajuokos. Esą šitie keltuvai taptų puikia alternatyvia transporto priemone, kuriai nereikia švaistyti brangios Vilniaus žemės.

                                        Merą apskritai nustebino žinia, kad Šveicarijos sostinėje automobilių aikštelėms skiriama perpus mažiau ploto nei Vilniuje. Jo nuomone, ir Vilnius turėtų pasekti šiuo pavyzdžiu.

                                        Comment


                                          #40
                                          Roosevelt Island Tramway - pirmas iš dviejų veikiančių oro tramvajų Š.Amerikoje:

                                          http://www.rioc.com/tramtransportation.htm

                                          Jo ilgis vos 1 km. Kiek suprantu vilniškis bus apie 4-5km ilgio

                                          Kaži, kodėl tokia moderni transporto priemonė yra taip nepopuliari?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X