Normalus tas žiedas. Klaipėdoje kažko panašaus, nei su žiburiu nerasi.
Mettal, kaip ir aš, turime omenyje tai, kad tas apsisukimui skirtas plotas iš tikrųjų negali būti vadinamas VT žiedu, nes: plotas skirtas įvažiuoti ir išvažiuoti iš garažų; šalia nematau nei vieno vairuotojams skirto WC; apsisukimo žiedas nėra atokiau nuo kelio (stovint autobusui neturi būti trukdoma kitų eismo dalyvių judėjimui); nėra stotelės ženklo; nėra keleiviams skirto suoliuko; nėra prie stotelės ženklo šiukšliadėžės. Visiškai pritariu mettal išsireiškimui - kažkoks VT apsisukimui skirtas žiedo darinys Reikia pažymėti, kad Klaipėda nors ir koja kojon žengia su visais didmiesčiais tiek tvarkaraščių kūrimo srityje, tiek e. bilieto projekto vykdyme, tačiau pačių autobusų tvarka, vairuotojų darbo kokybe ir tų pačių VT žiedų infrastruktūra dar smarkiai atsilieka
Mettal, kaip ir aš, turime omenyje tai, kad tas apsisukimui skirtas plotas iš tikrųjų negali būti vadinamas VT žiedu, nes: plotas skirtas įvažiuoti ir išvažiuoti iš garažų; šalia nematau nei vieno vairuotojams skirto WC; apsisukimo žiedas nėra atokiau nuo kelio (stovint autobusui neturi būti trukdoma kitų eismo dalyvių judėjimui); nėra stotelės ženklo; nėra keleiviams skirto suoliuko; nėra prie stotelės ženklo šiukšliadėžės.
Sutinku, tikrai trūksta reikalingos infrastruktūros. Bet ir juos įrengti nemažai kainuoja.
Mettal, kaip ir aš, turime omenyje tai, kad tas apsisukimui skirtas plotas iš tikrųjų negali būti vadinamas VT žiedu, nes: plotas skirtas įvažiuoti ir išvažiuoti iš garažų; šalia nematau nei vieno vairuotojams skirto WC; apsisukimo žiedas nėra atokiau nuo kelio (stovint autobusui neturi būti trukdoma kitų eismo dalyvių judėjimui); nėra stotelės ženklo; nėra keleiviams skirto suoliuko; nėra prie stotelės ženklo šiukšliadėžės. Visiškai pritariu mettal išsireiškimui - kažkoks VT apsisukimui skirtas žiedo darinys Reikia pažymėti, kad Klaipėda nors ir koja kojon žengia su visais didmiesčiais tiek tvarkaraščių kūrimo srityje, tiek e. bilieto projekto vykdyme, tačiau pačių autobusų tvarka, vairuotojų darbo kokybe ir tų pačių VT žiedų infrastruktūra dar smarkiai atsilieka
Kaip čia pasakyti- šio Žirgyno žiedo funcija yra šiek tiek kitokia nei kitų vilniaus VT žiedų. Jis skirtas tik autobusui apsisukti, o keleiviai įlaipinami ir išlaipinami už keliasdešimt metrų esančioje abipusėje stotelėje "mažoji Riešė" Joje ir laikiama autobuso. O pastarojoje stotelėje jau yra ir suoliukai, ir šiukšliadėžės, ir stoginė
Sutinku, tikrai trūksta reikalingos infrastruktūros. Bet ir juos įrengti nemažai kainuoja.
Labai kainuoja! Manau Klaipėda imsis transporto žiedų infrastruktūros atnaujinimo darbų tada, kai nusistovės keleivių srautai ir bus sukurta "labiausiai prigijusi" miesto VT schema. Lietuvoje kur kas dažniau, nei V. Europoje keičiamos maršrutų trasos. Taip yra dėl to, kad mūsų didmiesčiuose vis dar smarkiai ir dažnai keičiasi keleivių srautai. Kartais netgi labai nenuspėjamai. O tikrai tikėjausi, kad paskutiniai iki šiol įsigalioję Klaipėdos VT pakeitimai jau yra tie stabiliausi, pamatiniai. Deja, vėl bus nemažai pasikeitimų. Taigi kaip jau sakiau, infrastruktūra bus tada, kai bus stabili VT schema.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kaip čia pasakyti- šio Žirgyno žiedo funcija yra šiek tiek kitokia nei kitų vilniaus VT žiedų. Jis skirtas tik autobusui apsisukti, o keleiviai įlaipinami ir išlaipinami už keliasdešimt metrų esančioje abipusėje stotelėje "mažoji Riešė" Joje ir laikiama autobuso. O pastarojoje stotelėje jau yra ir suoliukai, ir šiukšliadėžės, ir stoginė
Pagal LR keleivinio transporto įstatymą stotelės ženklas privalo būti įrengtas absoliučiai visose VT stotelėse, nepriklausomai, ten keleiviai įlaipinami, ar ne. Ženklas skirtas ne tik keleiviams, bet ir kitiems eismo dalyviams, ir, žinoma, VT vairuotojams taip pat
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Pagal LR keleivinio transporto įstatymą stotelės ženklas privalo būti įrengtas absoliučiai visose VT stotelėse, nepriklausomai, ten keleiviai įlaipinami, ar ne. Ženklas skirtas ne tik keleiviams, bet ir kitiems eismo dalyviams, ir, žinoma, VT vairuotojams taip pat
Sutinku, įstatymas yra įstatymas, bet, iš kitos pusės, kuo tas Žirgyno žiedas gali trukdyti gatve važiuojančioms mašinoms ?
Sutinku, įstatymas yra įstatymas, bet, iš kitos pusės, kuo tas Žirgyno žiedas gali trukdyti gatve važiuojančioms mašinoms ?
Kaip matau iš nuotraukos - trukdo įvažiuoti/išvažiuoti iš garažų. Nėra ženklo, nėra jokio WC - toks vaizdas tikrai blogina VT įvaizdį. Ypač kurioziškai atrodo, kai šalia stovintis autobusas - solidžiai pilka spalva atrodantis naujasis Volvo Labiau į Vakarus nepabuvoję ir nepamatę jų VT, tiesiog nesupras, kas čia Lietuvoje negerai
Ir ne vien viskas įstatymu turi būti remiamasi. Bendras estetinis vaizdas yra tiesiog baisus.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kaip matau iš nuotraukos - trukdo įvažiuoti/išvažiuoti iš garažų. Nėra ženklo, nėra jokio WC - toks vaizdas tikrai blogina VT įvaizdį. Ypač kurioziškai atrodo, kai šalia stovintis autobusas - solidžiai pilka spalva atrodantis naujasis Volvo Labiau į Vakarus nepabuvoję ir nepamatę jų VT, tiesiog nesupras, kas čia Lietuvoje negerai
Ir ne vien viskas įstatymu turi būti remiamasi. Bendras estetinis vaizdas yra tiesiog baisus.
Dėl įvaizdžio 100% sutinku.
Bet ir tu sutik, kad stotelių tvarkymas- tai ne svarbesnė už reisų karpymą problema
Iš tiesų, garažus autobusas užstoja. Bet tokiu atveju reiktų tik ne prie pat garažų stoti, o kiek totėliau
ei ei! neburnokit prieš 87 - kuo mano mama važiuos ten? gulbinai turi problemą, kad kvartalas toli nuo 112 maršruto stotelių. tobulas atvejis, jei kada nors normali santariškių gatvė atsirastų, o kvartalas būtų tankiau užstatytas; o kol kas gyventojai gali pasidžiaugti, kad nors ir 4 kartus per dieną atvažiuoja autobusas ir beje išlikusieji reisai būna šiek tiek "pilnesni"
šiaip reikėtų pasvarstyti, ar tokių pustuščių autobusų nebūtų galima paversti ekspresiniais autobusais iki centro, kur užmiestyje stotų visose stotelėse, o mieste - tik pagrindinėse; atitinkamai pritaikyti bilietų sistemą, kad apsimokėtų miesto gyventojams į tokį persėsti, nepaisant reto kursavimo.
ei ei! neburnokit prieš 87 - kuo mano mama važiuos ten? gulbinai turi problemą, kad kvartalas toli nuo 112 maršruto stotelių. tobulas atvejis, jei kada nors normali santariškių gatvė atsirastų, o kvartalas būtų tankiau užstatytas; o kol kas gyventojai gali pasidžiaugti, kad nors ir 4 kartus per dieną atvažiuoja autobusas ir beje išlikusieji reisai būna šiek tiek "pilnesni"
šiaip reikėtų pasvarstyti, ar tokių pustuščių autobusų nebūtų galima paversti ekspresiniais autobusais iki centro, kur užmiestyje stotų visose stotelėse, o mieste - tik pagrindinėse; atitinkamai pritaikyti bilietų sistemą, kad apsimokėtų miesto gyventojams į tokį persėsti, nepaisant reto kursavimo.
Kol Transporto skyriuose sėdintys apsibezdėję seniai ir senės, tingintys ir bijantys sukurti ką nors nauja, neišmirs, tol darnaus VT mūsų didmiesčiuose nebus.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kol Transporto skyriuose sėdintys apsibezdėję seniai ir senės, tingintys ir bijantys sukurti ką nors nauja, neišmirs, tol darnaus VT mūsų didmiesčiuose nebus.
O ka tokio konkreciai tobulo pasiulei pats,o jie tiesiog atmete??? O gal nieko panasaus ir nebuvo?
O ka tokio konkreciai tobulo pasiulei pats,o jie tiesiog atmete??? O gal nieko panasaus ir nebuvo?
Aš tau neprivalau atsiskaityti, ką esu pasiūlęs. Tu nuolatos rasi prie ko prisikabinti... Ne kartą Kauno VT temoje esu netiesiogiai rašęs, kokio maždaug turinio rašau. Tačiau mano siūlymai tęsiasi jau daugiau nei metus, į dalį jų atsižvelgta, darbuotojai pamažu tampa atsakingi ir pamažu supranta, kad jie privalo įsiklausyti į visuomenės nuomonę. Bet tam pasiekti reikėjo nemažai laiko ir pastangų. Mano pasiūlymai susiję dėl: e. bilieto naujų rūšių ir jų kainų; maršrutų; tvarkaraščių; maršrutų trasų; stotelių; esamos įdiegtos įrangos veikimo; vairuotojų darbo; paslaugų teikimo kokybės; kitų sisteminių, techninių, įrangos, veiklos klaidų. Konkrečiai nekalbėsiu - pasiūlymų būta daug. Dažniausia apsiriboju 3 puslapiais, tačiau esu pateikęs ir 30-ies puslapių, ir 10-ies puslapių. Mano pasiūlymai niekada neapsiriboja tik pasiūlymų išdėstymu, visada naudoju tokią schemą: problemos išdėstymas, jos pagrindimas, pasiūlymai, kaip ištaisyti ar bent pakoreguoti problemą, bei laukiami rezultatai po to.
Aš apie tuos senius kalbėjau nepagarbiai dėl to, kad ne visuomenė turi siūlyti ir lįsti darbuotojams į akis, bet patys darbuotojai iš savęs turi mąstyti ir patys turi dirbti, o ne laukti, kol kas nors ims skųstis. Jie gauna algą ir turi už ją atidirbti. Bet taip nėra. Likęs sovietinis mąstymas - kol niekas nekibina - galima nieko neveikti. Bandau pakeisti jų tokį keistą mąstymą.
Aš tau neprivalau atsiskaityti, ką esu pasiūlęs. Tu nuolatos rasi prie ko prisikabinti... .
Nenagrineju as tu tavo pasiulymu. Man tik tas tavo pasakymas,kad ''reikia laukti kol visi seniai ir bobos ismirs,nes jie neleidzia pasireiksti jaunimui'' labai primine 14-16 metu paaugliu svaiciojimus mokykloje,kai jie sako kad visi mokytojai durni ir nieko neismano, tik stai jie jau padarytu viska gerai ir teisingai:-))))
Nenagrineju as tu tavo pasiulymu. Man tik tas tavo pasakymas,kad ''reikia laukti kol visi seniai ir bobos ismirs,nes jie neleidzia pasireiksti jaunimui'' labai primine 14-16 metu paaugliu svaiciojimus mokykloje,kai jie sako kad visi mokytojai durni ir nieko neismano, tik stai jie jau padarytu viska gerai ir teisingai:-))))
Tu kaip visada viską supranti priešingai iš savo varpinės. Aš sakau, kad tie seniai per mažai dirba, jie tingi ir nenori, bet nesakau, kad jie yra kvaili ir nesupranta savo darbo. Jei nesuprastų, tai ten nedirbtų. Dėl manęs, tegul jie ten dirba. Bet DIRBA, kuria, mąsto, skleidžia idėjas ir jas įgyvendina, o ne sėdi apsiknisę popieriais ir nieko neveikia. Akivaizdu - jiems ten nuobodu, jiems nepatinka toks darbas, jie bijo padaryti ką nors ne taip, todėl visai nieko nedaro. Jie stokoja ryžto.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tu kaip visada viską supranti priešingai iš savo varpinės. Aš sakau, kad tie seniai per mažai dirba, jie tingi ir nenori, bet nesakau, kad jie yra kvaili ir nesupranta savo darbo. Jei nesuprastų, tai ten nedirbtų. Dėl manęs, tegul jie ten dirba. Bet DIRBA, kuria, mąsto, skleidžia idėjas ir jas įgyvendina, o ne sėdi apsiknisę popieriais ir nieko neveikia. Akivaizdu - jiems ten nuobodu, jiems nepatinka toks darbas, jie bijo padaryti ką nors ne taip, todėl visai nieko nedaro. Jie stokoja ryžto.
Nedaro ne del to ,kad stokoja ryzto ar ko nors neismano. Tai kaip tik tu pats labai daug ko neismanai. Ar esi girdejes,kas tai yra 'politiniai marsrutai' ? Ar zinai kodel ju nenaikina ir kas del to kaltas. Tu ten prirasai savo visokiausiu pasiulymu ir rekomendaciju desimtis lapu,o tas patyres zmogus zino,kad tai sakykim ir yra butent tas 'politinis marsrutas' ,kurio keisti negalima ir todel meta visa ta tavo rasliava i siuksliu seze net neziureje.
Ei, gal kas žinot, kodėl Vilniaus tie naujieji troleibusai Soliaris visada kai sustoja dar parieda? Šiandien nustebau prieš įlipant, troleibusui stabdant jo antrasis tiltas pradeda suktis atbuline eiga, ir tada troleibusai pakankamai ilgai slysta, nors kelias nėra ypač slidus.
Nedaro ne del to ,kad stokoja ryzto ar ko nors neismano. Tai kaip tik tu pats labai daug ko neismanai. Ar esi girdejes,kas tai yra 'politiniai marsrutai' ? Ar zinai kodel ju nenaikina ir kas del to kaltas. Tu ten prirasai savo visokiausiu pasiulymu ir rekomendaciju desimtis lapu,o tas patyres zmogus zino,kad tai sakykim ir yra butent tas 'politinis marsrutas' ,kurio keisti negalima ir todel meta visa ta tavo rasliava i siuksliu seze net neziureje.
Aš kalbu ne vien apie maršrutus. Kalbu apie visapusį darbą. O tie "politiniai" maršrutai neprivalo būti vykdomi tokie, kokių užsigeidė politikai. Darbuotojai taip tik padlaižiauja "aukštesniesiems" politikams.
Mano raštus gal vėliau ir išmeta, bet pirmiau juos perskaito, nes pagal visuomenės informavimo įstatymą, nuo oficialaus rašto įteikimo, aš per 30 dienų turiu gauti raštišką atsakymą.
Ei, gal kas žinot, kodėl Vilniaus tie naujieji troleibusai Soliaris visada kai sustoja dar parieda? Šiandien nustebau prieš įlipant, troleibusui stabdant jo antrasis tiltas pradeda suktis atbuline eiga, ir tada troleibusai pakankamai ilgai slysta, nors kelias nėra ypač slidus.
Ant slidaus kelio stabdant arba pradedant važiuoti troleibuso ratai praslysta. Dažniausiai praslysta specialiai, jei pajungtas ABS. Tokiu atveju salone stabdant turėtų girdėtis padangų pasipriešinimo su slidžia kelio dalimi garsas.
Šiandien, noriu atkreipti dėmesį, kaip tik Vilniuje kelio danga labai slidi buvo ryte ir ikipiet, apie tai rašo 15min.lt
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Ant slidaus kelio stabdant arba pradedant važiuoti troleibuso ratai praslysta. Dažniausiai praslysta specialiai, jei pajungtas ABS. Tokiu atveju salone stabdant turėtų girdėtis padangų pasipriešinimo su slidžia kelio dalimi garsas.
Šiandien, noriu atkreipti dėmesį, kaip tik Vilniuje kelio danga labai slidi buvo ryte ir ikipiet, apie tai rašo 15min.lt
Ačiū, bet ar tai, kad antrasis troleibuso tiltas pradeda suktis atgal, tai čia ABS?
Comment