Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Oba, o aš kažkodėl maniau, kad double-deckers tik Londone važinėja
    Kažin, ar Vilniuje ar Kaune tokie autobusai bent teoriškai pasiteisintų? Kalba eina apie apkrautus maršrutus, ypač tuos, kurie eina pro Senamiestį, pvz 53 Ar tokie pralįstų po troleibusų kontaktiniu tinklu?

    Aisku ,kad nepralistu. O jei kur ir tilptu ,tai ar gali sveikas zmogus ,sakykim lietui lyjant ,vaziuoti po pat aukstos itampos (600V) laidais?

    Comment


      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      Kaip keleiviai gali megti karosas-saldytuvus. Ar matei nors viena ,kuri ziema butu su neapledejusiais langais??
      Nesakau, kad keleiviai mėgsta Karosas. Bet kad vairuotojai patenkinti jų darbu- tai 100%

      Apledėję langai- tai ne įrodymas, nes tiesiog Karosoje nėra įrengta langų šildymo sistema, kuri įrengta tik naujesnėse mašinose
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Nesakau, kad keleiviai mėgsta Karosas. Bet kad vairuotojai patenkinti jų darbu- tai 100%

        Apledėję langai- tai ne įrodymas, nes tiesiog Karosoje nėra įrengta langų šildymo sistema, kuri įrengta tik naujesnėse mašinose


        Labai idomu. Dabar gal gali pavardinti modelius ,kuriuose tokia sistema yra ir veikia????

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Labai idomu. Dabar gal gali pavardinti modelius ,kuriuose tokia sistema yra ir veikia????
          Nu pvz: Volvo 7700 , Volvo 7700A, MB Citaro tikrai veikia. Dėl kitų modelių nežinau
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Kaune Karosose anksciau budavo imontuoti sildytuvai ir tikrai veikdavo, kaip dabar nezinau, bet ir Karosos tik kelios likusios.. O vairuotojai Karosomis patenkinti ne tuo, kad galima prisukt apsukas ir leisti sau daugiau pasidovanot kuro?

            Comment


              Konkrečiai langų šildytuvų tai tikrai niekas neturi. Karosų apledėjimą iš dalies lemia tai, kad jos dirba pertraukiamu grafiku, nors ir nepertraukiamo grafiko mašinos apledėjusios. Volvo 7700 yra šilti, nes ten šildymo sistema palaiko 15-17 laipsnių temperatūrą (grindų šildymas, stogo ventiliacija, papildomas šildymo katilas, kuris dūmina blogiau nei pats seniausias Ikarusas, nes niekas nesirūpina filtro valymu). Kauno Karosa B741 yra tikrai šalta ir ten papildomų šildytuvų nėra (tas pats ir Vilniuje), dėl B732 nežinau. Šiaip tai kurą kaip tik iš Karosų ir lengviausia graibstyti . Volvo vairuotojai su striukėmis būna tik ryte, nes šalta visose mašinose. Ypatingai nuvilia dujiniai, nes dalyje jų vairuotojai su striukėmis ir kepurėmis važinėja (pvz. 860 dažniausiai 36-u pertraukiamu grafiku).
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Konkrečiai langų šildytuvų tai tikrai niekas neturi. Karosų apledėjimą iš dalies lemia tai, kad jos dirba pertraukiamu grafiku, nors ir nepertraukiamo grafiko mašinos apledėjusios. Volvo 7700 yra šilti, nes ten šildymo sistema palaiko 15-17 laipsnių temperatūrą (grindų šildymas, stogo ventiliacija, papildomas šildymo katilas, kuris dūmina blogiau nei pats seniausias Ikarusas, nes niekas nesirūpina filtro valymu). Kauno Karosa B741 yra tikrai šalta ir ten papildomų šildytuvų nėra (tas pats ir Vilniuje), dėl B732 nežinau. Šiaip tai kurą kaip tik iš Karosų ir lengviausia graibstyti . Volvo vairuotojai su striukėmis būna tik ryte, nes šalta visose mašinose. Ypatingai nuvilia dujiniai, nes dalyje jų vairuotojai su striukėmis ir kepurėmis važinėja (pvz. 860 dažniausiai 36-u pertraukiamu grafiku).
                Keista. Pas mumis kaip tik dujiniuose Volvo būna šilčiausia

                Comment


                  Vilniuje šią žiemą VOLVO 7700 ir 7700 A kiek teko važinėti šildoma yra nevisuose, juose šiemet šalta. O CNG IR SGD autobusuose, net karšti radiatoriai yra. Dažniausiai 36 važinėja tokie autobusai: VOLVO tokiu numeriu 720, 760, 761, 799, 789; dujiniai: 802, 815, MB 624, 621, 623
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Dar pamiršai 860 ir 784.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Jau penktadienį atsirado nauji tvarkaraščiai, nors buvo rašyta, kad atsiras tik pirmadienį. Kaip visada - pateiksiu išsamią analizę .
                      Autobusai
                      1 -1 ratas sekmadienį ryte.
                      2 čia jau rimčiau - 1 dviejų pamainų grafikas pervedamas į pertraukiamą, t.y. ne piko metu autobuso reikės laukti ilgiau.
                      3 ne piko metu autobusai pereina į 54 maršrutą.
                      4 nuimtas paskutinis ratas šeštadienį vakare. Sekmadienį pilnai naujas grafikas, derintas su 4A (vis tiek 13 val. važiuos iš Lukiškių vienas paskui kitą 13.01 ir 13.03).
                      4A nežymiai pakoreguoti (+1 min.) išvykimai popiet, naujas sekmadienio grafikas, žymiai besiskiriantis nuo šeštadienio).
                      5 iš Saulėtekio vietoje 14.01 žemagrindis išvyks 13.56.
                      6 1 dviejų pamainų grafikas pervedamas į pertraukiamą. Ne piko metu teks jo laukti ilgiau. Negana to, 6-as tampa 5 klonu aptarnavimo prasme. Piko metu dirbs ilgi autobusai, ne piko metu - trumpi. Visi 3 trumpi autobusai paimti iš 40-o maršruto. Dabar Kaimelio žiede stovės visi 7 ilgi autobusai.
                      8 -1 ratas sekmadienį ryte.
                      10 darbo dienomis grafikas koreguojamas +/- 1-3 min. Sekmadienį - precedento neturintis atvejis - žemagrindis, dviejų pamainų grafikas darbą pradės neįtikėtinai anksti - net 9.27, kas yra vėliau net už vienos pamainos grafiką (nuo 8.35).
                      11 sekmadienį įvedamas šeštadienio grafikas be pirmojo rato ryte.
                      15 -1 ratas sekmadienį ryte.
                      16 -1 ratas sekmadienį ryte, darbo dienomis kažkokia makalynė su popietiniais reisais į Rudaminą-Stotį - iš stoties jų nėra, bet Pelesos st. jie atsiranda. Tas pats yra ir sename grafike.
                      18 sekmadienio grafikas iki pietų skiriasi, o popiet tampa identišku šeštadienio.
                      19 labai geri pakeitimai sekmadienio grafikui - dingsta 1,5 val. tarpas vakare, nes sumažėja tiek intervalas tarp 19-ų, tiek atsiranda šioks toks derinimas su 42-u, nes jie nebevažiuoja vienu metu (5-6 min. skirtumas).
                      20 -1 ratas sekmadienį ryte.
                      21 naujas sekmadienio grafikas.
                      22 darbo dienomis -1 dviejų pamainų grafikas (autobusų skaičius sumažintas dėl mažo keleivių srauto), naujas sekmadinio grafikas.
                      23 pertraukiamas grafikas tampa žemagrindžiu, ne piko metu autobusas keliaus į 54; naujas sekmadienio grafikas.
                      24 dar vienas 5 analogas - piko metu dirbs tik ilgi, ne piko - trumpi. Iš kur ims trumpas mašinas - nežinau (gal 56); -1 ratas sekmadienį ryte.
                      26 naujas sekmadienio grafikas, mažai besiskiriantis nuo šeštadienio.
                      26A nuimtas 1 dviejų pamainų grafikas darbo d., sekmadienį nebus 1 ir 3 ratų ryte.
                      29 -1 ratas sekmadienį ryte, bet 7 min. paankstintas pirmasis išvykimas.
                      30 -2 ratai rytinio ir -1 ratas vakarinio piko metu darbo d.; dabar tampa aišku, kad į 5-ą maršrutą ateina žemagrindis iš 30-o .
                      31 naujas sekmadienio grafikas, mažai besiskiriantis nuo šeštadienio.
                      32 darbo dienomis neliks 1 rato rytinio piko metu, bet atsiras papildomas popiet ir nežymiai pasikeis grafikas nuo 18 val., sekmadienį -1 reisas ryte iš Žvėryno.
                      33 darbo dienomis keisis grafikas popiet, sekmadienį -1 reisas ryteiš Pašilaičių.
                      34 darbo dienomis 1 dviejų pamainų grafikas pervedamas į pertraukiamą; -1 ratas ryte sekmadienį.
                      35 sekmadienio grafikas nuo šeštadienio skirsis tik rytiniais reisais iki ~10 val.
                      36 naujas grafikas sekmadienį; deja darbo dienomis bardako tvarkyti niekas nesiruošia .
                      38 darbo d. keisis grafikas po 18-19 val., sekmadienį -1 ratas ryte.
                      40 naujas grafikas darbo d., visi 3 pikiniai autobusai pereina į 6 ne piko metu, sekmadienį -2 ratai ryte.
                      42 -1 ratas ryte.
                      43 darbo d. grafikas pakeistas 1-3 min., sekmadienį grafikas nuo šeštadienio skirsis tik išvykimais ryte iki 9-10 val.
                      44 darbo d. 1 grafikas iš 2 pamainų pervedamas į pertraukiamą; sekmadienį -1 reisas ryte iš N. Vilnios ir -2 reisai iš Žaliojo tilto.
                      45 darbo d. nuimtas 1 pertraukiamas grafikas.
                      46 -2 ratai ryte sekmadienį.
                      47 -1 pertraukiamas grafikas darbo d.; -2 reisai sekmadienį ryte iš Pilaitės; -1 reisas iš Lukiškių.
                      48 pakoreguotas grafikas darbo d.; po -1 reisą ryte sekmadienį iš Santariškių ir Šeškinės.
                      49 pakoreguotas grafikas darbo d.; po -1 reisą ryte sekmadienį iš Bukčių ir Ateities st.
                      50 -1 reisas sekmadienį ryte iš Bajorų sodų.
                      52A vienintelis maršrutas su teigiamais pokyčiais - ryte ir vakare darys po 1 reisą maršrutu Pašilaičiai - Bukiškės - Tarandė - Pašilaičiai. Grafikas greičiausiai derintas prie Bukiškių ŽŪM, nes prie Pašilaičių/Fabijoniškių mokyklų jis visai netinka.
                      53 pakoreguotas grafikas darbo d.; po -2 reisus ryte sekmadienį iš Fabijoniškių ir Stoties.
                      53A pakoreguotas grafikas, vienas autobusas ryte ir popiet darys po 1 ratą 53 maršrutu, kitas popiet 1 ratą 56-uoju.
                      54 darbo dienomis naujas grafikas ir ne piko metu dirbs trumpos mašinos (viena iš 23-o, kitos dvi - iš 3). Vėl 2 poskyriai aptarnaus tą patį maršrutą kaip dabar yra su 5.
                      55 pakoreguotas grafikas darbo d.; po -1 reisą ryte sekmadienį iš Santariškių ir GPU ligoninės.
                      56 nuimtas 1 pertraukiamas grafikas popiet (ateidavo iš 80-o), sekmadienį -1 reisas iš Fabijoniškių ryte.
                      67 -1 ratas ryte sekmadienį.
                      73 pakoreguotas grafikas darbo d.; -1 ratas ryte sekmadienį.
                      74 -1 ratas ryte sekmadienį.
                      75 pakoreguotas grafikas darbo d., naujas sekmadieni grafikas.
                      76 naujas sekmadienio grafikas.
                      87 nuimta po 2 ratus ryte ir vakare. Dabar 87 važiuos rečiau nei kadaise 9 ir 16A.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Nu pvz: Volvo 7700 , Volvo 7700A, MB Citaro tikrai veikia. Dėl kitų modelių nežinau

                        Nera ten jokiu langu sildytuvu:-))) Dalykas labai paprastas: tu autobusu ,kuriu salonas yra geriau sildomas ,langai neapledeja,nes viduje buna pliusine temperatura ir keleiviu iskvepiamo oro dregme nesikondensuoja ant stiklu. Tik tiek. O karosos-visos su atskiromis kabinomis,todel vairuotojai rupinasi tik savo kabinos sildymo sistema,kad ji veiktu kuo geriau.Salonas paprastai paliekamas is vis nesildomas,todel ten momentaliai visa ta dregme nuo keleiviu ,kondensuojasi ir stiklai apsala.

                        Comment


                          Troleibusai
                          1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 18, 18A, 20 nauji tvarkaraščiai darbo dienomis ir sekmadieniais.
                          3 darbo dienomis -1 pertraukiamas grafikas; naujas tvarkaraštis sekmadienį.
                          14 darbo ir poilsio dienomis po 1 dviejų pamainų grafiką pervedama į 1 pamainos grafikus;
                          16 nuimtas 1 dviejų pamainų grafikas darbo dienomis, naujas tvarkaraštis šeštadienį ir sekmadienį.
                          17 nuimtas 1 pertraukiamas grafikas darbo dienomis; naujas tvarkaraštis šeštadienį ir sekmadienį.
                          18+18A geras tarpusavio derinimas, bet tuo pačiu sumažintas mašinų skaičius maršrute (neliks mašinų iš 7 maršruto piko metu) ir dabartinis tvarkaraštis parodo 18-o maršruto degradacijos lygį - iki 2009 m. balandžio 18 kursavo beveik dvigubai dažniau.
                          19 nuimta po 1 petraukiamą ir 2 pamainų grafiką darbo dienomis (puiki žinia studentams!); nauji tvarkaraščiai šeštadienį ir sekmadienį.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Ir dar man rodos Volvo 7700 ir kaikuriuose kituose autobusuose yra langai su stiklo paketais. Tai irgi ženkliai sumažina apledėjimo tikimybę.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Ir dar man rodos Volvo 7700 ir kaikuriuose kituose autobusuose yra langai su stiklo paketais. Tai irgi ženkliai sumažina apledėjimo tikimybę.

                              Taip volvo 7700 su dvigubais stiklais. Gali kai kuriuose pastebeti ,kaip nesandariuose tuose paketuose yra vos ne iki puses vandens:-)) Bet is esmes tai nieko labai nekeicia: jei nebus sildomas salonas,bet kokie langai apledes.

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                10 darbo dienomis grafikas koreguojamas +/- 1-3 min. Sekmadienį - precedento neturintis atvejis - žemagrindis, dviejų pamainų grafikas darbą pradės neįtikėtinai anksti - net 9.27, kas yra vėliau net už vienos pamainos grafiką (nuo 8.35).
                                Sekmadieni ryte Senamiestyje daug zmoniu is (i) baznycias (iu).

                                Comment


                                  Siaip jau visai nesenai spaudoje rase,kad nuo vasario 1d visi troleibusai ir autobusai prades darba tik nuo 6.30 val. Gal cia tureta minti tik iseigines dienas.......

                                  Comment


                                    Sekmadienius

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Siaip jau visai nesenai spaudoje rase,kad nuo vasario 1d visi troleibusai ir autobusai prades darba tik nuo 6.30 val. Gal cia tureta minti tik iseigines dienas.......
                                      Greičiausiai Juk žmonės darbo dienomis tikrai kai kurie darbą pradeda 6 val., bet juk yra net ir gamyklose, kur darbą pradeda dar anksčiau... Miesto transportas nuo 6:30 val. - gryniausias absurdas. Po vasario 1 d. Vilniuje VT maršrute darbą pradės šiek tiek po 5 val. ryto - beveik be pasikeitimų.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Ką gi, rimtesnių reisų karpymų ir šįkart išvengta...
                                        Vienintelio nesuprantu- kuo gi užkliuvo tas 19 troleibusas, kad jį jau antrąkart retina . Ir galiojant ankstesniam grafikui mačiau, kaip studentai rytais į troleibusą vos įlipa, nemaža dalis apskritai į troleibusą netilpdavo ))))) , ko gi laukti dabar
                                        26A toks stiprus retinimas irgi nelabai suprantamas. Kad keleivių Baltupio g. beveik nėra, čia savaime suprantama, bet Baltupiuose... o_O dabar žymiai padidės 10-ojo autobuso apkrova, ir nežinia- ar susitvarkys jis su ja.... Nors, kita vertus, gerai kad negrįžta laikotarpis, kai Baltupio g. tik 48-as važinėjo ))))
                                        Oho, VT į Bukiškes grįžta! Tik nežinia, dėl kokių priežasčių tai padarė. Bukiškėse ir taip 115 kursuoja, o vat tarandiškiams ryte teks ilgėliau autobuso laukti.
                                        Bet juokingiausiai man atrodo variantas su 87-uoju maršrutu. Dabar jau visiškai aišku, kad už šio maršruto kabinamasi tik "dėl kryžiuko", bet tikrai nesiekiant suteikti žmonėms patogų susisiekimą su miestu . Nes autobusas taip ir nesulaukė nuolatinių naudotojų. O Didžiųjų Gulbinų gyventojai, manau, net ir sužinoję apie šį maršrutą, visiškai nepakoregavo savo gyvenimo būdo! 4 reisai per dieną! Argi neaišku, kad tai tik dėl kryžiuko daroma ? Tuščias pinigų švaistymas "dėl kryžiuko"!
                                        Manau, kryžiukinis įstatymas dėl būtinojo viešojo transporto egzistavimo visoje miesto teritorijoje, net ir atokiau, neatitinka tikrovės. Štai kalbos apie 16-ojo mikroautobusų paleidimą į Gulbinus niekada nebuvo reikalais paverstos, todėl atsiradęs 87 maršrutas tapo ir yra vieninteliu VT šioje vietovėje. Iki tol Gulbinai 100 metų vertėsi be viešojo transporto! Ir puikiai vertėsi! Ir dabar, perkeltine šio žožio prasme- verčiasi! Ir, ką argi savivaldybei buvo taikomos kažkokios sankcijos, dėl kurių ir paleistas 87 maršrutas ? Abejoju ir netikiu!
                                        O panaikinus 87 autobusą, nereikia vietoj jo leisti jokių mikroautobusų. Kam to reikia ? Koks skirtumas, ką leisti- autobusą ar maršrutinį .taksi, jei keleivių nėra? Galvojate, mikriukų įmonių savininkai dirba ne dėl pelno ?
                                        Tai įvykis su 16 mikroautobusu.

                                        Bet minėtą kryžiukinį "įstatymą" privaloma koreguoti. Nes leidžiant viešąjį transportą į kokį nors rajoną, reikia atsižvelgti į gyventojų skaičių, jų socialinę padėtį, profesijas, moksleivių ir pensininkų skaičių, kokie namai vyrauja, mašinų skaičių vienam gyventojui, mokyklų ir parduotuvių pasiekiamumą, ir tik tada spręsti, ar reikalingas čia VT ar ne. O ne kaip dabar

                                        Skirtingai nei praeivis , aš nesu prieš VT važiavimą į įvairius kaimus, bet tik jei yra keleivių
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Bet minėtą kryžiukinį "įstatymą" privaloma koreguoti. Nes leidžiant viešąjį transportą į kokį nors rajoną, reikia atsižvelgti į gyventojų skaičių, jų socialinę padėtį, profesijas, moksleivių ir pensininkų skaičių, kokie namai vyrauja, mašinų skaičių vienam gyventojui, mokyklų ir parduotuvių pasiekiamumą, ir tik tada spręsti, ar reikalingas čia VT ar ne. O ne kaip dabar

                                          Skirtingai nei praeivis , aš nesu prieš VT važiavimą į įvairius kaimus, bet tik jei yra keleivių
                                          Labai jau įsiaudrinai VT - ne tik verslo šaka, bet ir socialinė paslauga. Kartais netgi būtinybė. Nežinau, kodėl ten VT, kaip sakai, 100 metų nevažiavo, bet važiuoja dabar, nes gal atsiranda poreikis. Gal po kiek laiko ten ir bus keleivių. Dabar tikrai kuriozas, nes maršrutai, kur keleivių apstu - karpomi tam, kad būtų padengti tų tuščių reisų nuostolingumą. Šiaip tai reikia pabrėžti, kad tokie maršrutai į mažas gyvenvietes labiau ne dėl įstatymo, bet kažkieno norų (paremtų įstatymu) organizuojami. Net jei įstatymas ir būtų koreguojamas, tai nereiktų, kad nebūtų pageidavimų. Visgi manau tas įstatymas geras, priešingu atveju VT dingtų iš daug gyvenviečių, net ir tų, kur keleivių daug Tie 4 reisai, manau, jei nėra keleivių, turi būti sumažinti iki 2-jų ir kursuoti tik d.d.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X