Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O Kaune nevoge? Kaip ten su bilietu aferomis buvo?
    Kaune vogė spaustuvė, kuri spausdino vienkartinius bilietus su vienodais serijos numeriais ir iškišo kažkokiu būdu į kioskus. Tai buvo prieš kelis metus. Todėl dabar norima kuo greičiau atsikratyti vienkartinių popierinių bilietų, nes su e. bilietu bus saugiau.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O ar ne geriau butu Vilniuje apjungti troleibusu ir autobusu parkus? Kalbu buvo, bet dabar nebegirdeti.
    Žinoma, kad naudinga apjungti. Bet kaip Kaune, taip ir Vilniuje, apie tai jau kelerius metus tik kalbama. Kalba dėl to, kad visuomenei sudarytų įspūdį, jog tuo klausimu rūpinamasi. O iš tikrųjų jie nenori jungti, nes tada sumažės vietų, kur būtų galima įkišti savo draugu politikus į direktorių postus.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad snekejo, jog net savivaldybes tarybos narys isipainiojes buvo...
    Gali būti, tuo per daug nesidomėjau. Po to įvykio iš Kauno Transporto skyriaus išlėkė kelios galvos. Dabar ten švariau.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.20, 21:17.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Tai kad snekejo, jog net savivaldybes tarybos narys isipainiojes buvo...

      Comment


        Dujinių autobusų tikrai nepakaks pakeisti visas 60 ilgų Karosų. Ilgų dujinių yra ne daugiau 20, iš jų 3 yra reguliariai nevažiuojantys, 4 jiems prijaučiantys, 2 kol kas normaliai važiuojantys, 2 išvažiavę ir vėl grįžę į dirbtuves, 7 dar nė karto nedirbę mieste. Taip gaunasi, kad maždaug 4-5 iš 18 vienu metu (dabar) važiuojantys ilgi dujiniai pakeis 60 ilgų Karosų... Justiniškių (73 ir 43) ir Pilaitės visi maršrutai laikosi praktiškai tik Karosomis. Justiniškėse jau seniai nemačiau, kad stovėtų ne Karosa pertraukiamo gafiko, o Pilaitėje iš kokių 15 mašinų 2-3 būna ne Karosos... Kad statys, tai tikrai, bet kol kas abejoju, kad visas. Pradžiai turėtų iš viso nurašyti 11 - vietoje jų vairuotojai gaus MB, o MB vairuotojai gaus MAN NG313 CNG. Dujinių taip nepirks daugiau nei 100, kaip yra sutartyse, o iki pilnos laimės jiems trūksta dar 8 mašinų. Šiaip ilgų mašinų, manau, turėjo būti daugiau, bet vietoje jų eina trumpi. Pagyvensim - pamatysim, kol kas, kol nėra jokių įrodymų, kad bus taip, kaip sako praeivis nėra, bet nėra ir rodančių priešingai...
        Paskutinis taisė Mettal; 2010.01.20, 23:36.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Vyriausybe atsisake, nes nera pinigu. O su pasiulymu panaikinti dali lengvatu gali sutikti. Valstybes biudzetas irgi sutaupytu, nes jei jau naikinti lengvatas, tai ir tarpmiestyje...
          Dabartinė tvarka idiotiška tuo, kad lengvatas suteikia vieni (centrinė valdžia, t.y. Seimas, priimdamas įstatymą), o mokėti už tai turi kiti (savivaldybės).
          Jeigu lengvatas suteikinėtų tie, kam priklauso VT (savivaldybės) - tvarkos būtų daugiau.

          p.s.: beje, o kas apskaičiavo, kad teikti nuolaidas visada "nuostolinga"? Ar padidinus kainą dvigubai, iš keleivių-pensininkų bus gauta daugiau pajamų?
          Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.01.21, 09:35.

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Dabartinė tvarka idiotiška tuo, kad lengvatas suteikia vieni (centrinė valdžia, t.y. Seimas, priimdamas įstatymą), o mokėti už tai turi kiti (savivaldybės).
            Jeigu lengvatas suteikinėtų tie, kam priklauso VT (savivaldybės) - tvarkos būtų daugiau.

            p.s.: beje, o kas apskaičiavo, kad teikti nuolaidas visada "nuostolinga"? Ar padidinus kainą dvigubai, iš keleivių-pensininkų bus gauta daugiau pajamų?
            Teikti nuolaidas nuostolinga dėl to, kad parkui iki šiol neturi susikūrę normaliai dirbančios sistemos, pagal kurią būtų TIKSLIAI apskaičiuota kiek jiems turi būti subsidijuota. Parkui vos ne iš akies pagal parduotų bilietų skaičių apskaičiuoja ir dažniausiai pasako didesnę pinigų sumą, nei iš tikrųjų jiems priklausyti. O savivaldybė duoda lengva ranka, BET su įsiskolinimu Po kiek laiko tos skolos pamirštamos... Tai taip ir nutinka, kad parkai tampa kaip išmaldos prašinėtojai. "Išmaldos", kuri pagal įstatymus jiems priklauso. Todėl tai ir traktuoja kaip nuostolį
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Kaip tai neturi? Kiek lengvatiniu bilietu parduota turbut zino. Ir kokiu lengvatiniu - su 50 proc. ar 80 proc. nuolaida. Is tiesu tai yra problema. Savivaldybes atsiskaito su privaciais (priemiscio) vezejais, bet saviems numeta tik dali kompensaciju. Taip yra daugumoje savivaldybiu.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kaip tai neturi? Kiek lengvatiniu bilietu parduota turbut zino. Ir kokiu lengvatiniu - su 50 proc. ar 80 proc. nuolaida. Is tiesu tai yra problema. Savivaldybes atsiskaito su privaciais (priemiscio) vezejais, bet saviems numeta tik dali kompensaciju. Taip yra daugumoje savivaldybiu.
                Sunku sukontroliuoti ar spaustuvė atsakingai spausdina bilietus. Kioskininkė, priimdama bilietus, neskaičiuoja kiekvieno bilietėlio, o tiesiog iš pirmojo krūvoje bilieto serijos numerio atima paskutinį ir sužino kiek krūvoje (kaladėje) bilietų. Bet jei spaustuvė toje kaladėje įsikišo keliolika bilietų su tuo pačiu serijos numeriu, tai:
                1. Tas bilietas nebuvo įskaičiuotas.
                2. Spaustuvė gavo pinigus, nes jie gauna ne už serijos numerius, bet už konkretų popieriukų skaičių (bet to beveik nekontroliuoja).
                3. Bilietas parduotas, bet į kompensuotinus neįskirtas.
                Bėda ta, kad kopensacijoms gauti skaičiuojamas parduotų serijos numerių skaičius, o atsiskaitymui su spaustuve - popieriukų skaičius.

                Logiškai mąstant, visi neatitikimai turėtų būti lengvai randami. Deja, kažkas pasirūpina, kad jie nebūtų rasti ir prieš keletą metų išaiškėjo tik per auditą, bet tada prie to prikišę nagus asmenys atsakomybės išvengė arba jau buvo papustę padus iš ten.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2010.01.21, 14:29.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Dujinių autobusų tikrai nepakaks pakeisti visas 60 ilgų Karosų. Ilgų dujinių yra ne daugiau 20, iš jų 3 yra reguliariai nevažiuojantys, 4 jiems prijaučiantys, 2 kol kas normaliai važiuojantys, 2 išvažiavę ir vėl grįžę į dirbtuves, 7 dar nė karto nedirbę mieste. Taip gaunasi, kad maždaug 4-5 iš 18 vienu metu (dabar) važiuojantys ilgi dujiniai pakeis 60 ilgų Karosų... Justiniškių (73 ir 43) ir Pilaitės visi maršrutai laikosi praktiškai tik Karosomis. Justiniškėse jau seniai nemačiau, kad stovėtų ne Karosa pertraukiamo gafiko, o Pilaitėje iš kokių 15 mašinų 2-3 būna ne Karosos... Kad statys, tai tikrai, bet kol kas abejoju, kad visas. Pradžiai turėtų iš viso nurašyti 11 - vietoje jų vairuotojai gaus MB, o MB vairuotojai gaus MAN NG313 CNG. Dujinių taip nepirks daugiau nei 100, kaip yra sutartyse, o iki pilnos laimės jiems trūksta dar 8 mašinų. Šiaip ilgų mašinų, manau, turėjo būti daugiau, bet vietoje jų eina trumpi. Pagyvensim - pamatysim, kol kas, kol nėra jokių įrodymų, kad bus taip, kaip sako praeivis nėra, bet nėra ir rodančių priešingai...
                  Šiaip tai Karosos yra labai geros kokybės autobusai, ir juos tinkamai prižiūrint, dar ne vienus metus patarnaus... Vieninteliai minusai - didelės sąnaudos degalams ir bloga šildym sistema. Pastarasis, ko gero, labiausiai nepatinka keleiviams
                  Kiek teko girdėti, ką kalba karosomis dirbantys vairuotojai, retas iš jų skundžiasi įvairiomis problemomis ir "laginimais" darbe.
                  Tuo tarpu dujinukams vairuotojai negaili riebių keiksmažodžių
                  Šiaip tai dujiniai autobusai svarbūs vien dėl savo poveikio aplinkai, bet jų priežiūra ir aptarnavimas atsieina labai brangiai. Todėl nemanau, kad dabar ypač esant tokiai situacijai, reikia didinti dujinukų parką. verčiai tvarkytis su Karosomis, tai juk ne Ikarusai
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Nėra ypatingai mėgiamos trumpos Karosos, nes jos yra vienintelės mašinos su mechanine pavarų dėže.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Šiaip tai Karosos yra labai geros kokybės autobusai, ir juos tinkamai prižiūrint, dar ne vienus metus patarnaus... Vieninteliai minusai - didelės sąnaudos degalams ir bloga šildym sistema. Pastarasis, ko gero, labiausiai nepatinka keleiviams
                      Kiek teko girdėti, ką kalba karosomis dirbantys vairuotojai, retas iš jų skundžiasi įvairiomis problemomis ir "laginimais" darbe.
                      Tuo tarpu dujinukams vairuotojai negaili riebių keiksmažodžių
                      Šiaip tai dujiniai autobusai svarbūs vien dėl savo poveikio aplinkai, bet jų priežiūra ir aptarnavimas atsieina labai brangiai. Todėl nemanau, kad dabar ypač esant tokiai situacijai, reikia didinti dujinukų parką. verčiai tvarkytis su Karosomis, tai juk ne Ikarusai
                      O kodėl tų Karosų nepakeitus gerąją vokiška technika. Bent jau bus užtikrintas geras salono apšiltinimas o ir eksploatacinės išlaidos neskaudins parko vadovams galvų. Be to, vairuotojų darbo vieta vokiškuose mašinose yra ypač ergonomiška palyginus su kitais autobusai.

                      Comment


                        O is kur pinigu paimti. Jei ir taip skolose sedi, autobusus uzstate?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O is kur pinigu paimti. Jei ir taip skolose sedi, autobusus uzstate?
                          Nu čia jau reikėjo ankščiau galvoti. Be to, turiu omeny panaudotas mašinas: MB O405 N ir MAN NL 202. Mano nuomone, VAPui net nereikėjo pirkti tu Volvo 7700. Būtų geriau visus Ikarus ir Karosas pakeitę vokiška technika.

                          Comment


                            Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                            MAN SD 202, 222 maršrutas, Tegelort galinė stotelė.
                            Atvaizdas
                            MAN SD 202, 245 maršrutas, S Nordbahnhof galinis punktas. S raidė ant autobuso švieslentės reiškia, kad šalia yra vietinio traukinio (S-bahn) stotis.
                            Atvaizdas
                            Šaltinis
                            http://busforum.org/viewtopic.php?f=248&t=37&start=370
                            Oba, o aš kažkodėl maniau, kad double-deckers tik Londone važinėja
                            Kažin, ar Vilniuje ar Kaune tokie autobusai bent teoriškai pasiteisintų? Kalba eina apie apkrautus maršrutus, ypač tuos, kurie eina pro Senamiestį, pvz 53 Ar tokie pralįstų po troleibusų kontaktiniu tinklu?
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Oba, o aš kažkodėl maniau, kad double-deckers tik Londone važinėja
                              Kažin, ar Vilniuje ar Kaune tokie autobusai bent teoriškai pasiteisintų? Kalba eina apie apkrautus maršrutus, ypač tuos, kurie eina pro Senamiestį, pvz 53 Ar tokie pralįstų po troleibusų kontaktiniu tinklu?
                              Net nežinau, gal ir pasiteisintu. Be to, neseniai mačiau viename auto skelbimų portale, kad BVG masiškai parduoda šio modelio autobusus.

                              Comment


                                Kodėl ne.


                                2007

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Oba, o aš kažkodėl maniau, kad double-deckers tik Londone važinėja
                                  Kažin, ar Vilniuje ar Kaune tokie autobusai bent teoriškai pasiteisintų? Kalba eina apie apkrautus maršrutus, ypač tuos, kurie eina pro Senamiestį, pvz 53 Ar tokie pralįstų po troleibusų kontaktiniu tinklu?
                                  Dviaukščiai tokie, kokie važinėja Londone ir Dubline, yra trumpesni ir siauresni, negu Lietuvoj važinėjantys 18-os metrų autobusai. Todėl abejoju ar pasiteisintų. Ypač reikia nepamiršti, kad dviaukščių varikliai yra galingi, kad iš vietos išjudintų tokią masę, taigi ir kuro ryja neblogai.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    O tai Karosos su priekabom turi APD?

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Nėra ypatingai mėgiamos trumpos Karosos, nes jos yra vienintelės mašinos su mechanine pavarų dėže.
                                      Tai aš turiu omenyje tik ilgas Karosas, nes trumpos jau, galima sakyti, nevažinėja.

                                      groundzer. Pats supranti, dabar ne pats metas sparčiam AP atsinaujinimui. Ir taip jau gerai atsinaujinom. Jau gerai, kad nebėr Ikarusų
                                      Palikim atsinaujinimo idėją geresniems laikams

                                      Pauliukas . Visiškai teisingai
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.01.23, 19:04.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                        O kodėl tų Karosų nepakeitus gerąją vokiška technika. Bent jau bus užtikrintas geras salono apšiltinimas o ir eksploatacinės išlaidos neskaudins parko vadovams galvų. Be to, vairuotojų darbo vieta vokiškuose mašinose yra ypač ergonomiška palyginus su kitais autobusai.

                                        Sakai bus garantuotas sildymas:-)) Stai pasiziurek volvo 7700 ,svedu projektuoti autobusai (nesvarbu,kad lenku rinkimo) turetu buti ir yra silti jei priziurimi. Berods kas 10 000 km reikia ten valyti vandens ir keisti salono oro filtrus,ispusti susikaupusias dulkes is peciuku ir t.t. Bet ar tai daroma. Pasiziurek dabar siom dienom,kiek vairuotoju vazineja su striukem ir kepurem.:-)) Tas pats butu ir su vokiska technika. Viska reikia priziureti. Jei netaisai ,neaptarnauji-tai nieko ir nebus.

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Tai aš turiu omenyje tik ilgas Karosas, nes trumpos jau, galima sakyti, nevažinėja.

                                          groundzer. Pats supranti, dabar ne pats metas sparčiam AP atsinaujinimui. Ir taip jau gerai atsinaujinom. Jau gerai, kad nebėr Ikarusų
                                          Palikim atsinaujinimo idėją geresniems laikams

                                          Pauliukas . Visiškai teisingai


                                          Kaip keleiviai gali megti karosas-saldytuvus. Ar matei nors viena ,kuri ziema butu su neapledejusiais langais??

                                          Comment

                                          Working...
                                          X